@Rianne: foto is best leuk geworden @MvE: lekker, chocopepernoten @Butterfly: en, en, en... nog niks? @Melanie: dat doe ik regelmatig hoor! alleen dan pak ik een theelepel met flinke dot chocopasta en lik het er heeeeeeel langzaam af... *schaam* Wat is het hier rustig geweest vanavond, waar is iedereen? Ik duik er zo in, morgen weer vroeg op om te werken helaas Ziekenhuis was informatief, maar verdorie zeg zoveel details had ik niet hoeven weten! vacuum verlossingen enzo... brrrr... heb nu al de kriebels! (en vriendlief ook!) Trusten allemaal!
Goedemorgen lieve meiden! Wat hebben jullie heerlijk veel gekletst gisteravond . Moppie en Rianne: gezellig gehad gisteren? Arabische les was gezellig en natuurlijk leerzaam . Vandaag bezig in huis moet wassen en strijken. Vanmiddag ff in bed. Morgen Sint Maarten, hoop dat het droog weer blijft!
GOEDEMORGEN ! MIJN DAG KAN NIET MEER STUK ! Vanmorgen was de weegschaal 1 kilo lichter !!!!!!!! Ben nu 3 kilo afgevallen totaal. ( Nog wel niet terug bij de 6 maar we gaan weer gestaag die kant op) Gisteravond druk geweest op school .Vandaag gelukkig maar een half dagje. Kom vanmiddag dus weer even kletsen.. Butterfly niet stiekem bevallen als ik weg ben hè ?
Hey meiden, Ik haak hier weer even in. Gister eindelijk weer eens goed aan mijn calorieen kunnen houden, maar jammer genoeg maar 1 flesje water en een glas water gedronken (veeeeel te weinig dus), daardoor maar 1 ons eraf. Ik kan nu op mijn werk lang niet zoveel drinken als bij mijn vorige baan. Dus ga nu maar proberen om voor het werk een flesje naar binnen te werken en tijdens mijn werk, dan kan ik als ik thuis kom nog 2x een flesje pakken en heb ik zeker voldoende binnen. Heb nog niks terug gelezen, dus heb ik wat gemist? Geen baby geboren?
Goedemorgen, @Wendy: Ok, da's wel maf dat pendelen. Ben benieuwd of je gelijk hebt! @Beschuitje: Tof meid! Hier is het ook PRIMA. de weegschal gaf -0,9 aan!!! Ben er helemaal blij mee. Het harde werken wordt beloond en da's fijn! Vandaag weer naar de SPV, ben benieuwd. Ik moest weer een brief proberen te schrijven, maar dat is helemaal niet gelukt. Ik zit een beetje vast in m'n hoofd. Menuutje voor vandaag: O: Yoghurt met muesli en diksap L: 3 bb met ham, kip, smeerkaas T: Appel en 2 mandarijnen A: Zelfgemaakt groentesoep met ballen en stokbrood. Met dit alles kom ik dan op 1092, mag vanavond dus nog wat nemen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen. Werd vanochtend vrolijk van de weegschaal. Vorig week woog ik 73.3, en eigenlijk de hele week niet gewogen want bleef steeds op hetzelfde gewicht hangen. Afgelopen 2 dagen een bak ijs leeg gegeten dus dacht even wegen. 72.4 !! Ben dus 12.1 kg kwijt mve, schattig zo'n jurkje ! * baalt opeens heel erg dat ze haar naaimachine heeft weggegeven * Moppie en Rianne. leuke foto's ! Beschuitje, ook al zo'n lieve weegschaal
Kim.. Ben je nu een paar daagjes vrij?! @Foto's.. zag leuke foto's van Rianne en Moppie voorbij schieten. Kaatje.. Fijn dat de weegschaal zo lief is! Beschuitje.. Super resultaat zeg! Lekker, een half dagje werken. Femke.. Jij ook al zo'n mooi resultaat! Lovely.. Hier doen ze niet aan Sint-maarten.. Loop jij mee met de kids? ****** Hier geen lieve weegschaal naar dat gevreet van gisteren.. 72.3 Is nog te overzien. Ik weet ineens waar de drang naar choco vandaan kwam. Moet ongi worden..
Plannen vandaag: * was * boven en beneden stoffen, stofzuigen en dweilen. * badkamer en douche uitsoppen. * fruit halen *** Menu: O: yoghurt met cruesli speculaas ( lekkerrrrrr) en kopje wienermelange T: appel en veeeeeel water. L: 2 boterhammen met mager beleg en kom groentesoep T: meloen A: aardappels, witte bonen in tomatensaus en tartaartje.. Totaal 1100.. Kan nog genoeg schuiven dus..
Zei toch al dat die foto wel mooi was Moppie En ach de mijne mag er ook wel wezen he haha Iedereen fijne dag vandaag en hoop snel op baby nieuws!
Goedemorgen!! Babynieuws? Foto's. Ik zag foto's voorbijkomen. Leuk!! Ego, ik moet nu opruimen en schoonmaken, de jongste in de kleren helpen want die wil het zelf niet doen vandaag en nog na 2 winkels. Daarna de oudste uit school halen en later weer ergens naartoe brengen. Vanavond na het eten nog een half uur wandelen met de hond.
Wij hebben net het hartje van ons kindje gehoord via de angelsound!!!! ben helemaal verliefd!!! Ik ga zo een dagje weg met mijn ma het is dag van de mantelzorger en wij gaan naar een museum ergens luxe lunchen en vanmiddag zeepketting workshop heb er echt zin in. Kom vanavond weer kletsen meiden! En hopelijk hier dan goed nieuws van Butterfly
Rooibos.. Drukke ochtend vandaag! Zustertje.. Bijzonder he?! Het hartje van je kindje horen? Wij hebben de angelsound ook gebruikt toen ik zwanger was. ***** Zo.. hier alles weer schoon, vanmiddag als Esmee op bed ligt nog even de douche schoonspoelen en dan is het weer klaar! **** Net even een plakje ontbijtkoek gepakt, dacht dat ik van mijn graadje ging.. Brrrr.. **** Ga zo nog snel even naar de lidl voor fruit en dan Esmee ophalen.
Goedemorgen dames, Na 4 dagen op hetzelfde gewicht gebleven was er vanochtend 7 ons af. Leuke foto's dames. Ziet er gezellig uit! Zustertje: aahhh het hartje...geweldig geluid is dat hé. Hier: Dane was vannacht weer aan het hoesten dus kon niet slapen (wij ook niet) en moest weer overgeven....maar we hebben wel samen uitgeslapen tot 9.00 uur. Verder nog niet veel spannends...morgen heb ik vrij genomen en gaat Dane naar het kdv dus dan ga ik lekker rommelen...o ja, en morgen de griepprik halen.
Ik word echt gek! Al m'n garderobe is gewoon te groot!:x Tuurlijk fijn betekent dat ik afgevallen ben, maar niks staat me meer .
Bah wat baalde ik net zeg. Had een afspraak bij de GGZ. Dacht om 10.30 ( stond op kalender ) ben ik daar al om 10.15. Kijk ik daar om 10.30 in mijn agenda,had ik dus pas om 11.00 uur een afspraak L Lovely, dat wordt dus shoppen
Goedemiddag meiden. Heb nog steeds geen babynieuws . Maar als ik de pendel van Wendy mag geloven.....dan beval ik morgen na 12.00 . Ben heeeeeel benieuwd. En het is dan de uitgerekende datum dus heel goed mogelijk. Dus aankomende nacht nog lekker slapen, vanavond tas voor Esmee maar inpakken want die zal dan een nachtje bij beppe slapen . Ergens bereid je je er ook nog op voor haha. Zit hier aan de lunch. Vanmorgen tijd besteed aan Esmee, gefietst... al viel me dat tochtje heel erg zwaar. Paar zakken luiers weggebracht, even langs mijn mams geweest. Dat laatste had ik beter niet kunnen doen, want gezellig was totaal anders en na 30 minuten zijn we weggegaan. Mijn neefje was er ook weer, die duwde Esmee weer, pakte alles af wat zij pakte om mee te spelen, was gemeen. Heb het nu ook tegen mijn moeder gezegd dat ik dit dus niet leuk vind. Ze neemt het ook gewoon voor hem op. Hij is namelijk alleen thuis, enigst kind, weet niet hoe hij samen moet spelen. Heb ook gezegd dat hem dat geleerd moet worden. Esmee is ook alleen nu, maar die deelt alles met iedereen en dat wil ik ook. Nou, mijn mams zij er verder niet veel op, maar strafte neefje ook niet en liet alles gewoon toe. Toen Esmee weer huilde heb ik haar de jas aan gedaan en gezegd dat ik op deze manier niet langer bleef. Ze liep nog mee naar de deur, zwaaide ons ook uit, maar er is niet veel meer gezegd. Maak ik me nou zo druk? Er zijn hier mama's met peuters van 2 jaar en ouder. Dus stel ik jullie de vraag. Stel jullie peuter is bij andere peuters en je peuter duwt alle andere kinderen, pakt het speelgoed van iedereen af, en doet gemeen tegen andere kinderen. Laten jullie dit dan toe? Of spreek je je kind er op zijn minst op aan? Mijn moeder doet er niets aan en mijn zusje ook niet. Ze lachen het toe, maar als hij duwt is het even zo van : he D, dat mag niet he. Heb gezegd dat ik vind dat ze hem dat moeten leren. Als het je niet geleerd word weet je niet beter natuurlijk. Maar ik vind het absoluut niet tof dat hij mijn meisje duwt en alles af pakt en mijn moeder laat het gewoon toe. Daar baal ik echt van, ben echt blij dat we een lieve gastouder hebben. Hoe zou het zijn gegaan als ze nog op zou passen :x. Bah!!! @Mamavesmee, oh dat is wel weer wat minder dat je dan meteen aankomt, maar ja, ook wel logisch . Is de zak echt leeggekomen? Had ik denk ik ook gedaan. Of je eet de zak meteen leeg of je eet er de dag erna weer van.... kun je beter 1 slechte dag hebben dan 2 toch . En die paar ons heb jij er na vandaag echt wel weer af. @Kaatje, dat is altijd zonde van je tijd he. Zit je maar te wachten en te wachten. @Lovely, hahaha shoppen meid!! Heerlijk toch. Maar kan me voorstellen dat je wel baalt dat er weinig nog hangt wat wel leuk zit. Veel afvallen betekend toch dat je alles nieuw moet kopen want alles gaat te klein zitten. Ik heb kleding in verschillende maten, dus als ik straks weer kan afvallen heb ik voor elke maat kleding hahaha. Wel fijn, hoef je niet steeds te shoppen, want dat is DURE hobby!! @Zustertje, bijzonder he, het hartje van je kindje te kunnen horen. Blijf het echt steeds weer bijzonder vinden. Als ik naar Esmee kijk kan ik me gewoon nog steeds niet voorstellen dat zij in mijn buik is ontstaan, dat dat uit mij is gekomen. Dat dat meisje mijn kind is. Dat is en blijft heeeeeeeel bijzonder! @Moppie en Rianne, leuke foto's dames . Ziet er gezellig uit in elk geval. Hier een iets minder lieve weegschaal. Was vanmorgen weer een paar ons zwaarder dan gisteren. Maar daar maak ik me nu nog niet heel druk over. Mag nog even niet te streng worden natuurlijk. Zal mijn energie komende week hard nodig hebben. Zit wel mooi tussen de 1600/1700 kcal en daar ben ik al happy mee. Mijn dag vandaag: O: 2 boterhammen met gebraden kipfilet, 1 cracotte met smeerkaas, 2 koppen thee. T: 2 plakken ontbijtkoek, 2 glazen water, klein glaasje melk. L: 2 boterhammen met schouderham en 1 tomaat, 2 cracottes met smeerkaas, 2 koppen thee. T: 2 koppen thee, 2 glazen water, pakje granenbiscuits chocolade, en 1 peer. A: gekookte aardappelen, bloemkool, vetarme kaassaus, magere jus, slavinkje. Ga nu even tellen, en dan in huis bezig! Even stofzuigen en dweilen!!
Als levi andere kinderen duwt en het speelgoed afpakt krijgt hij 2 waarschuwingen. Bij de derde keer gaat hij de hoek in, en mag er pas weer uit als hij normaal kan doen en sorry zegt tegen de andere kindjes . ( strenge moeder ben ik he )