Kom vandaag erg hoog uit... 1527 kcal. Hopelijk vind de weegschaal het niet zo heel erg... Mijn menu: O: 2 vitalu volkoren crackers 10 gram philadelphia light 10 gram komkommer T: 1 appel 2 mandarijnen L: 1 krentenbol 2 meergranenboterhammen met; 20 gram filet americain T:1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker A: 1 friet speciaal 1 satekroket
Ben ik weer. Moet zeggen dat ik in eerste instantie een beetje teleurgesteld was in de reactie van schoonmoeder. Schoonvader opende eerst het kaartje en begon te glimlachen. Die vond het dus leuk. Schoonmoeder was weer veel te druk met Levi om te lezen dus kreeg het kaartje van schoonvader en zei toen iets als. "echt waar ? spannend" En dat was het 5 minuten later viel geloof ik het kwartje en kwam ze ons 3 zoenen geven en zei ze "nu hopen dat alles goed blijft gaan". Later ging ze pinnen en kwam ze wel terug met een plantje voor de goede afloop. Hier bij souders kapsalon van de shoarmatent besteld. nu buikpijn Butterfly, jeetje maar goed dat ik je zusje niet ken want had er zeker wat van gezegt. Heeft je moeder dan nooit eens zoiets van "meid neem je verantwoordelijkheid en zorg zelf voor je kind" ? Melanie, was 3 kwartier te vroeg. gelukkig was hij vroeg klaar en werd ik na een half uur binnen geroepen. Vervelend zo'n collega
@MamavEsmee: Heb vandaag gewerkt, morgen 1 dagje vrij en dan vrijdag en zaterdag nog werken en zondag vrij! Nog even druk dus! @Mel: Hier ook knallende koppijn weer! Balen van je collega, werkt ook echt niet fijn nee! Ik ga morgen maar eens naar de dokter, heb steeds op dezelfde pijn hoofdpijn, en word ook nog steeds dwars door mijn pil heen ongesteld. Hoop dat ik morgen terecht kan! Een vriendin van me heeft d'r voet in het gips, maar altijd als ik bij haar ben krijg ik van die kl*te klusjes. Nu moet ik weer voor haar naar Mexx om een kinderbroek terug te brengen, natuurlijk op de uiterste datum wanneer je het mag retourneren. De andere keer moet ik boodschappen voor d'r meenemen, en als ik daar ben de was ophangen of noem maar iets. Ben echt niet te beroerd om iets te doen voor haar, zeker omdat ik er weleens mee eet (wat ze zelf altijd vraagt maar toch). Zeker nu ze in het gips zit begrijp ik wel dat ze geen kant op kan. Maar ik ben blij als ik een dag vrij heb in de week, zodat ik eens lekker mijn eigen ding kan doen. Weet niet zo goed hoe ik dat subtiel aan moet pakken....
Meis je moet helemaal niets ! Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je de stad niet meer in hoeft, dus niet bij de Mexx in de buurt komt en eigenlijk al plannen hebt om je vrije dag door te komen.
zustertje.. De dag was dus geslaagd! Lief dat je een dame geholpen hebt met een ketting maken! Melanie.. Opzich zou je weegschaal gelijk moeten blijven. Zo heel hoog zit je niet toch?! Balen van je collega, snap helemaal wat je bedoeld. Heb er ook zo 1tje.. liever kwijt als rijk. Butterfly.. Nog steeds last van krampjes. Kaatje.. Uiteindelijk waren de reacties dus toch wel positief?! Balen van de buikpijn.. te veel gegeten? Lovely.. Herken je probleem.. Hier een complete nieuwe garderobe moeten aanschaffen.. Duur maar ben er wel ontzettend blij mee. Kun je niet van iemand wat basics lenen? Hoe is het schortje voor Nana geworden? ***** Mijn lievelings broek heeft een grote scheur bij de kont. Ben er niet uitgescheurd maar is gescheurd bij de naad. Heb h&m gemaild. Heb de broek net 2 maanden. Net lekker achter de naaimachine gezeten.. Van de restjes stof die ik nog heb ga ik een vlaggenlijn maken ( ligt geknipt en al klaar) en heb een jurkje gemaakt voor de pop van Esmee.. Ben benieuwd naar haar reactie morgenvroeg.. Ben dus bijna door mijn stofjes heen.. Moet ik dus nodig nieuwe shoppen. Nu een lekkere kop caramel koffie.
KIm.. Ik zou dus eerlijk zijn en zeggen. Ik wil je met alle liefde helpen, maar wel wanneer het mij uitkomt.
@Kaatje: Heb de broek al in mijn auto liggen dus heb het al beloofd. Maar denk dat ik de volgende keer maar gewoon zeg dat haar zus of moeder ofzoiets het moet doen. Ik vind het heel dubbel, want ik eet daar regelmatig mee (kost ook geld natuurlijk), en wil zo dus best iets voor haar terug doen. Maar eigenlijk kan ik nooit eens gezellig bij haar op visite komen zonder een klusje te krijgen. En dat ben ik een beetje beu.
@ Kim: Moeilijk, dat er van je verwacht word dat je vanalles voor haar doet. Nu ze met dr voet in het gips zit snap ik het ook wel, maar het was daarvoor dus ook al?! Lastig... weet ook niet zo goed hoe je dat aan moet pakken eigenlijk. @ MamavEsmee: Als de weegschaal gelijk blijft ben ik heel blij... we zullen zien. Balen van je lievelingsbroek meid. Dat moet na 2 maanden echt niet kunnen... Je doet me herinneren dat ik nog terug moet naar de hunkemoller met een bh. Die is na 1 keer wassen ook kapot... (was ik alweer vergeten)
@Mel: Ja daarvoor was het inderdaad ook al. Zonde van die BH, gewoon terug gaan! @MamavEsmee: Ik heb dat nou ook altijd met broeken die fijn zitten dat ze kapot gaan, of een draaipijp of iets dergelijks. Balen!
Heey meiden Alles goed hier? heb even vluchtig gelezen, nog geen babynieuws, misschien morgen @opvoeden, ik vind het ook erg belangrijk dat er regels zijn en helemaal als het gaat om anderen pijn doen tja.. consequent zijn! @kaatje, leuk dat je het nieuws aan je schoonouders hebt verteld, leuk ook die kaart @moppie/rianne, leuke fotos meiden! @mve, oh wat leuk een jurkje voor de pop, daar zal ze wel erg blij mee zijn! Goed hoor dat je zo handig bent met de naaimachine! @meiden die weer afgevallen waren, super hoor!! Sorry meer weet ik niet meer, ik ben zoo moe! ga maar lekker vroeg naar bed vandaag
Goed van je Wendy want anders eet je echt veel en veel te weinig. Dat verklaart waarschijnlijk echt waarom je niet af valt... Je kan zelfs wel tot 1100 of 1200 gaan hoor dan val je nog wel af..
Even nog over het aanspreken van elkaars kinderen..het is en blijft een risico. Voor je het weet heb je ruzie. Kinderen zijn ieders dierbaarste bezit en als een ander iets zegt over je kids... Ik kan bij mijn zus best de kinderen aanspreken hoor als ze iets doen wat niet mag, maar doe het liever niet , ook al weet ik dat zij het niet erg vindt. Blijft lastig.
@Kaatje, snap je gevoel wel. Je verwacht juist een hele spontane reactie, dat ze heel blij reageren. En dan valt zo'n reactie best tegen he. Was hier bij beide ouders zo. Maar ze waren wel heel blij, maar jaaaaaa.... hoe uit je dat? Dat vinden mijn ouders moeilijk. @Melanie, lekkerrrr, friet!! Heeft vast gesmaakt . @Kimmetje, zolang je inderdaad de klusjes blijft doen en niets zegt, zal ze het blijven vragen. Wees de volgende keer gewoon eerlijk. Ik was er gauw klaar mee geweest hoor. Tuurlijk ben je de beroerdste niet om iets voor haar te doen, maar er zijn grenzen! Hier rommelt het nog erger dan anders, pffff!!! Ze zakt in de buik, ik voel het! Als ik naar de wc moet voel ik haar van onder gewoon drukken. Kan ook komen omdat dit de tweede is . En mijn onderrug is ontzettend gevoelig. Kan niet eens echt rechtop staan, zo'n naar gevoel is het. Hmmmm. misschien krijgt Wendy gelijk en gata het donderdag echt gebeuren hahaha. De krampen blijven ook aanwezig, alleen er zit totaal geen regelmaat in nog. Het huis is aan kanten, ga nog even wat wasmanden leegruimen, lekker in bad, mijn haren even wassen, maskertje in het haar.... en naar bed!!! Dan hoop ik tenminste wat te slapen voor het geval dat . Nou meiden, ik hoop morgen echt op babynieuws .
Ik zeg altijd gewoon: D, dat mag niet hoor, lief zijn voor elkaar. Maar verder gaat het ook niet, ik vind dat ook niet mijn taak. En bij ons in de familie veroorzaakt dat soort dingen inderdaad ruzies. Want als ik me met hun zaken bemoei ( zoals zij het zien dan ), ook al is het om te helpen... loopt het altijd verkeerd af. Dis je bedenkt je eerst echt wel wat je wilt zeggen en hoe je het wilt zeggen.
@Butterfly: Ik hoop met je mee! Ben zo nieuwsgierig!! Mocht het zover zijn: heeeeeeeeeeeeel veel succes!
mve, ja misschien.maar voelt niet echt als mijn darmen. Lees dat buikpijn ook bij de zwangerschap kan horen. Nou ja zolang ik geen bloed verlies zal het wel goed zijn. Balen van je broek Kimmetje, lastig hoor. maar als het echt een goede vriendin is zou ik gewoon eerlijk zijn. Aanspreken van elkaars kinderen Als hier vrienden met kinderen zijn en die kinderen doen iets wat ik echt niet vind kunnen,en die worden niet gecorrigeerd door hun ouders, dan doe ik het .
@ Butterfly: Die frietjes hebben zeker gesmaakt Klinkt spannend allemaal bij jou. Succes he Heb trouwens net jou foto's op hyves bekeken. Wat een schatje is Esmee zeg... Echt een deugniet, zie je dr helemaal aan af
Bijna thuis... BMW kan weer een jaartje mee gelukkig volgend jaar wel op zoek naar een andere 5serie zegt Vriendlief, nu een 325 tdi uit 96...