Goedemorgen meiden! Wat een herfst dagje he heerlijk lekker binnen zijn en in huis aan de slag! Na vandaag nog 7 dagen achter elkaar werken en dan vertrekken we voor 2 weken naar FRANKRIJK!! Ik was al rond 07.30 wakker maar ben lekker terug gegaan met 2 koppen thee en een fles water (750ml) en met de laptop (sossonja gekeken) Weegschaal was net SUPER LIEF!!!! 95.6kg!!!! @Kimmetje Balen maar dat wordt waarschijnlijk ander werk zoeken Wel een lieve weegschaal dat is altijd fijn! @Kaatje gelukkig dat de weegschaal lief was! Ik ga nooit meer naar de mac zoveel calorieen voor zo slecht eten Dan ga ik liever naar de KFC @Beschuitje balen dat je ongesteld geworden bent! Vol goede moed de volgende ronde in en toch een fijne dag gewenst. @Que Drukke dag voor jou! En als je vandaag goed je best doet zit er een grote kans in dat je morgen in de 85 zit! @Mamavesmee Jou weegschaal gaat SUPER!!! Drukke dag vandaag? EN zoals altijd een mooi menu! Ik heb net 2 volkoren crackers gegeten met linera erg lekker nu nog even 2 koppen thee drinken en dan ga ik aan de slag (met de was)
Lekker herfst weer.. Moet de honden nog uitlaten.. het lijkt nu minder te worden dus ga er snel vandoor.. Esmee verplicht in de buggy onder de regenkap. Zustertje.. Fijn dat de weegschaal aan het zakken is! Wanneer is je NOD? Kim.. Leuk dat je verliefd bent.. Hopenlijk iemand die lief voor je is en je niet laat zitten.. Dat verdien je namenlijk niet.! Ga nu echt!!
@Mamavesmee mijn NOD is 18september de dag dat we thuis komen van vakantie! Dus wie weet kom ik met goed nieuws thuis Ja de weegschaal is heerlijk aan het zakken en dat zonder calorieen te tellen! Maar goed ik weet wat ik wel en niet kan eten en ongeveer hoeveel.
Zo de auto staat bij de garage. Heb net 2 wassen gestreken. Heb er nog 2 liggen, maar die doe ik vanmiddag of morgen. Heb er zo'n hekel aan. Ik zie dat jullie weegschalen ook lief waren vandaag!! Mooi hoor!! Na mijn vakantie ga ik mijn SB boek maar eens uit het stof halen en dan extra streng zijn. Wil wel mijn 2e streefdag en gewicht halen!! Ga nu de vaatwasser uitruimen en flessen afwassen. Dan het bed van de kleine afhalen en opmaken. Dan zal hij inmiddels wakker worden voor zijn flesje dan kan ik ons bed afhalen en de laatste was wassen. Wat een rot weer he vandaag!! Maar het is lekker weer om lekker in huis alles te doen. Ik hoop dat de kleine draak vandaag lekker veel slaapt zodat ik veel kan doen. Nou ik ga nog even verder.
@Zustertje: Hoop dat je met goed nieuws terug komt! Het is je zo gegunt! @MamavEsmee: Super lief van je! Succes met de honden uitlaten met dit weer! Ik ga me vast aankleden, kan het maar achter de rug hebben. Leuk als je iets verkoopt maar heb nooit zin om naar het postkantoor te gaan haha.
@Kimmetje Dankjewel maar jou is een lieve jongens/man ook van harte gegund! Ben zo benieuwd wanneer je hem weer gaat spreken! Hoe oud is hij eigenlijk?
Goedemorgen meiden, @ Kim: Spannend ben benieuwd hoor naar die date van je. Ben inmiddels ook wel benieuwd naar zijn naam . Slim om de bond te bellen als je denkt dat er iets niet klopt. Inderdaad handig om dat voor je gesprek al te weten. Kun je een beetje iets vinden aan vacatures die je aanstaan? @ MamavEsmee: Na het weekend op 71 ga je wel halen meid. Super! Hier ook weer gedoucht en aangekleed. Net ontbeten. Weegschaal was (in vergelijking met de afgelopen dagen) lief. 4 ons eraf. Maar ben nog steeds 8 ons zwaarder dan afgelopen Vrijdag Mijn menu van vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans 1 beker optimel drink T: 1 nectarine L: 3 meergranenboterhammen 20 gram filet americain met uitjes 15 gram kip-kerriesalade 1 cup a soup tomaat T: 200 gram meloen A: 150 gram krieltjes (uit de oven) 200 gram sperziebonen 1 ilgo grilled chicken 100 gram appelmoes Totaal van 1047 kcal. Heb ik voor vanavond nog wat calorieën over. Vraag me af wanneer vriendlief onderhand uit zn bed gerold komt. Vanmiddag om 14.00 uur naar kasteel Helmond. Leuk! Als het goed is, is er dan net een trouwerij geweest. Misschien zien we het bruidspaar nog wel in het voorbijgaan. Ff kijken hoe ze eruit zien (ooal ken ik ze niet) altijd leuk
@Mel: Ik vind dat ook altijd leuk om te zien! (En ik ga niet eens trouwens ) Ik heb hem op hyves dus dat moet je maar even checken Zal wel even in een pb zijn naam etc sturen. Kan niet echt wat vinden aan vacatures, het meeste is voor vakantiehulp, weekendhulp op parttime en daar heb ik dus al niks aan... Maar goed we zoeken maar weer verder!
Zag ik daar nu LEKKER herfstweer voorbij komen ? Levi in zijn laarzen en jas gehezen, in zijn wagen, regenhoes kwijt, zoeken zoeken zoeken, yes gevonden. Levi inpakken, naar de gym lopen, mama zeik nat en na de gym weer terug En ik wil warme chocolade melk met slagroom door dit weer ! Erge is dat ik het nog in huis heb ook.
@Melanie fijn dat er weer 4 ons af was! Geeft toch een beter gevoel Ik zie dat je appelmoes op je menu hebt staan weet je wat lekker is wat extra kaneel erdoor heen roeren is het echt van die ouderwetse appelmoes Hier nog niet echt opgeschoten mijn vriendin belde net nog even over de vakantie nog even wat dingen op onze lijstjes geschreven en hard zitten lachen omdat onze mannen een ballenknijper aanmoeten in het zwembad en ze willen dat niet Verheug me er gewoon op hahaha Ga snel weer verder met opruimen! Tot straks
Goedemorgen meiden! Zie weer mooie resultaten voorbij komen Ik heb vanochtend een bruinbroodje met vruchtenhagelsslag gehad en een kop koffie. Zometeen fruit eten met m'n meissie en 2 glazen water. Heb weer helemaal motivatie om er tegenaan te gaan! Straks even richting stad als het droog is, moet een blauwe maillot of legging voor m'n meissie hebben en blauwe strikjes. Had leuke blauwe shirtje en jurkje bij de Zara voor haar gekocht. Verder lekker poetsen in huis!
Goedemorgen... Zo, gisteren een drukke dienst gehad, laat thuis dus niet meer geweest hier. Ging gisteren goed met eten. Heb me helemaal gehouden aan mijn menuutje. In de avond als tussendoortjes gehad: pakje sultana, kiwi bij een client en thuis erge trek en 3 volkoren beschuitjes gegeten met een dun laagje hagelslag. Als ik niet zwanger was had ik de beschuiten gelaten en met honger gaan slapen.... maar ja.... nu lekker een excuus he . Ik zie weer mooie resultaten langs komen ook . Super meiden. @Mamavesmee, he, jij vandaag ook witte bonen in tomatensaus! Wij ook , maareh, jij eet het met gekookte aardappelen? Ik heb een recept van AH gehaald, en dat is zonder aardappelen. Maar vroeg me wel af of het vulde. Prak je dat door elkaar heen dan? En je gaat mooi met gewicht zeg. Nog even en je zit onder de 70 kilo. @Zustertje, zo dus lekker op vakantie bijna. Die voorbereidingen zijn leuk he. En hopen op goed nieuws bij thuiskomst , ik duim voor je meid. @Melanie, zo, jullie zijn druk aan het bezichtigen he. Heerlijk al die voorbereidingen. Mijn vriendin trouwt morgen, het weer is alleen slecht..... sneu voor haar. @Kimmetje, zo, dus een leuk gesprek gehad met hem. Eindelijk.... hahahah. Maar dan moet je wel even een dag afspreken he . Is wel handig hahaha. En misschien valt het gesprek morgen wel reuze mee en ben je je baan helemaal niet kwijt. Zo, Esmee ligt op bed, lunch is op en ik ga even wat doen in huis. Het behang op de overloop is eruit, heeft manlief gisteren gedaan dus jah, dikke bende nog. Dus alles vanmorgen al gezogen en zo even de vloer dweilen en een doek over de toiletten. Even stofzuigen en dweilen beneden... en dan zijn we weer een heel eind. Vanmiddag komt mijn vriendin nog even voor een bakje thee. Ze komt wat spullen halen voor de bruiloft die we morgen hebben. Dus heb een volle middag! Wilde met Esmee nog even weg, inmiddels droog hier.... maar.... mijn huissleutels en de sleutel van de schuur liggen nog in de auto. Ennnnnn, manlief is met de auto naar zijn werk gegaan omdat het zo regende. Dus ja.... kan geen kant op . Dus anders vanavond maar even het centrum in. Mijn dagje: O: 2 1/5 boterham met vlokken, yoghi. T: schaaltje ananas, thee. L: 4 boterhammen met 2 plakjes kaas, 2 plakjes schouderham en komkommer, glas melk. T: ? A: witte bonen in tomatensaus, schnitzel ( recept AH ) T: ?
@ Butterfly: Ik zei net nog tegen Roland, sneu voor die mensen die vandaag trouwen, dat weer. Hoop voor je vriendin dat het morgen iets beter is. Volgens mij hebben ze wel minder regen voorspeld. Hier net even naar de winkel geweest. Heb een zak lays oven baked meegebracht. Kan ik daar evt een bakje van nemen vanavond. Zit toch nog laag in calorieen. Ben benieuwd, heb die baked nog nooit gehad. Ook meteen even raketjes meegebracht, die waren ook op. Zo eerst maar eens lunchen. Heb trek. Ben mijn tussendoortje vanmorgen vergeten, dus die neem ik vanmiddag maar.