10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. goed geslaagd vanmorgen, veel plezier met je vriendinnetje en de kleine meid!

Kaatje.. Hopenlijk mogen ze snel naar huis!

Butterfly.. lekker aan het relaxen?

Wendy.. Zware dingen moet je door mannen laten sjouwen!;)

Net een pakje liga gepakt.. Ben nu wel vol..

Als ik nog een appel neem en avond eten zit ik op 1350.. Nog voldoende voor wat lekkers vanavond.:)

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Mag ik mee doen?
    Ik word knetter van mezelf, ik blijf eten!
    Hopelijk hou ik het vol om hier mee te schrijven en gezond te eten.
    Ik moet wel meer dan 10 kwijt maar het is een begin.
    Groetjes Nina

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ben aan het relaxen, maar niet in bed of bad!!
    Zit lekker wat te internetten, net kopje thee gezet. Krijg steeds smsjes en telefoontjes van familie die wil weten hoe het is en of het vandaag nog verwacht hahaha. Mijn schoonmoeder vertelde net aan de telefoon dat zij van een van haar zoons ook bevallen is met regen en storm. En hij is zondag jarig ;). We hebben meteen even afgesproken hoe we het gaan doen als het wel vanavond begint. Zij komt gewoon hier, Esmee kan gewoon haar eigen bed in en zij slaapt hier dan. ALS natuurlijk. Hahaha.

@Wendy, wow, met 26 weken!!!! Dat is heeeeeeeeel vroeg.
    En inderdaad, zware dingen door mannen laten tillen :p. Alhoewel, luister er zelf ook nooit naar. Als je weet wat ik tijdens de zwangerschap allemaal heb gedaan. Toen ik 25 weken zwanger was zijn we verhuisd van een huur naar koopwoning. Moest veel gebeuren, en ik heb Esmee haar hele kamer geschilderd, gesausd, belachelijk gewoon! Harrold vond het ook niets dat ik dat deed maar ik ben nogal eigenwijs.

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Happynienja: Welkom!

MvE en Butterfly: Tja, dan moet je wel een man hebben die dat dan ook een keer doet....en ik ben vreselijk ongeduldig dus ja, dan doe je het zelf maar. Wil natuurlijk ook niet laten merken dat ik afhankelijk ben. Volgens mij was ik in mijn vorig leven een man! ik kan niet janken, altijd maar sjouwen en ben eigenwijs hihihi

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Happynienja.. Welkom meid!

Wendy.. ben ook vaak te ongeduldig om te wachten dus doe het dan ook zelf..

Butterfly.. Lief dat je schoonmoeder bij jullie wil blijven slapen mocht het beginnen!

dames.. ik ga werken! Misschien tot vanavond.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Werkse

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Mamavesmee Werkse! wel fijn zo een korte dienst is Erwin volgende week ook vrij of niet?

8. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Hoi meiden,

zo, ik ben er nog. Jeetje wat een wind. Paraplu kapot, ondank de paraplu kletsnat ;) en dan treuzelen de kinderen ook nog eens :x
    En dan straks sint maarten, jippie!! :) ;)

Mve, thanks! Vond hem wel toepasselijk.
    Duur dagje voor jullie.

Butterfly, jammer :(
    Maar wie weet. de dag is nog niet voorbij ;)

Meiden, hoelang duur het dat voor het hongergevoel verminderd?
    Ik blijf honger houden en de drang om te snaaien is enorm :)
    Gelukkig nog niet echt gedaan ( oké, biecht op, 1 rolletje snoep. wel een mini rolletje hoor. ) :):):)

9. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Hoe voeren jullie bami of nasi eigenlijk in?
    Ik kom ruim 250 calorieën hoger uit als ik bami goreng kies. Als ik losse mie, roerbak en kip invoer komt het beter uit. Tenslotte maak ik het zelf. Is bami goreng iets speciaals?

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Het zal ook niet zo zijn he moeke krijgt weer een klein ongeluk grr grr rust een vloek op mij dit jaar :(
    Is al het zoveelste wat ik heb met de auto!
    Word weer lekker dokken!
    Lukas en ik hebben niks!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rooibos. Honger gevoeld duurde hier wel 2 a 3 weken voor het echt weg was

MamaRianne.Schrikken.was het jou schuld? Gelukkig hebben jullie niets.

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja mijn schuld idd ik zat niet op te letten en moest ineens in de remmen maar dat was dus al te laat :(

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamarianne, oh oh oh, en waar zat jij met je gedachten ;). Je dacht vast aan mij... hahaha! Gelukkig hebben jullie niets.

@Rooibos, alles apart invoeren, helemaal als je het zelf maakt. Dat is een stuk magerder dan op cal.checker.

Wat een hondeweer!
    En toch lopen de kinderen hier sint-maarten.
    Niet veel, heb 3 kinderen aan de deur gehad al.
    Dit is wel ideaal weer om te bevallen :p.
    Moet zeggen.... mijn buik voelt keihard aan, niet normaal meer.
    En de krampen zijn ook weer lekker aanwezig. En nu maar hopen dat het echt door gaat zetten.

Voor het eten zou ik het sint-maarten snoep even in een bak doen en voor ik het wist, had ik 3 mini bounty's op :) en Esmee vond het ook lekker. Die had in een mum van tijd ook een op hahaha. Het is net zo'n chocolademonster als haar moeder :).
    Gevolg.... geen trek dus maar een paar happen aardappels en groente gehad. En de snoepbak staat me vanaf de hal toe te roepen..... ooooohhh hopen dat er nog veeeeel kinderen komen. Want had besloten dat ik alles op zou eten wat over bleef :p.
    De bounty's bewaar ik voor Esmee ;), lieve moeder ben ik toch weer haha!!

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Leuke dag gehad?

@Wendy: Ik ben kwalteitsmanager bij de grootste noten verwerker van Nederland (niet Duyvis..); we werken met veel warenhuizen in Rotterdam samen omdat daar de noten binnen komen. Wat voor werk doe jij dan?

@Zustertje: Zeker verdrietig…

@Happynienja: Welkom, welk dieet volg je?

@Rooibos, ik neem meestal de losse ingrediënten als ik het zelf gekookt heb, in kant en klaar zitten vaak verborgen calorieën (zit bv meer vet of suiker in)

@MR: Da’s schrikken! Gelukkig is met jullie alles goed.

@Butterfly: Bevallen maar!!!:)

Hier: Audit ging goed, ben tevreden. Op de terugweg veel in de file gestaan vanwege het slechte weer...
    Ik ga vanavond nog naar een vriendinnetje, even lekker bijkletsen.

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Femke: Oh, toch wel wat anders hih....Ik ben nu 4 jaar secretaresse bij ProRail. Hiervoor heb ik 6 jaar als secretaresse op het hoofdkantoor van Free record Shop gewerkt. Heeel ander bedrijf hihi.

Butterfly: Het moet nu toch wel gaan beginnen hoor....het is al ruim na 12.00 uur hihi.

Mama Rianne: Getsie wat een pech. Gelukkig hadden jullie niets.

Hier: Dane opgehaald van het kdv...heeft ie me een gigantisch ei op zijn voorhoofd. Hij was behoorlijk gevallen. Ik zal hem maar ff goed in de gaten houden i.v.m. hersenschudding ofzo. Ik vind hem ook een beetje wankel, maar misschien is ie gewoon moe.

O ja, ik had totaal geen zin op te komen dus hebben we besloten straks een patatje te halen. Dan kwam ik op iets van 1300 uit.

16. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Werk bevalt super! Hoe voel jij je? :D
    @Femke: Ja lekker geluncht met een vriendinnetje....hopelijk valt de schade mee!

Vandaag dus met een vriendin geluncht. Heb een sandwich met kip, kaas, ham, komkommer en een beetje cocktailsaus gehad, was erg lekker!
    Hopelijk is de weegschaal morgen nog lief.......Heb wel weinig als avond eten gehad want ik zit nog steeds vol van mijn lunch.

Morgenvroeg naar de dokter, ben benieuwd! En daarna om 11.00 uur beginnen tot 21.00 uur! Lange dag dus...

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja wat dacht jij dan Butterfly tuurlijk dacht ik aan jou :p
    Haha nee lette gewoon niet op stom stom en ja je was wel in mijn gedachten maar ja dat ben je de laatste dagen wel hoor ;)

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Rooibos: Super meid, 2,1 kg eraf! :D Nasi/Bami voer ik altijd in, door alle ingrediënten in te voeren.

@ Kim: Morgen naar de huisarts. Ben benieuwd wat die zegt. Leuke dag gehad, zie ik! Lekkere lunch! :D

@ MamavEsmee: Fijn dat je broek kosteloos mag omruilen. Netjes! En mooie laarzen! Geslaagd dagje ;)

@ Happynienja: Welkom en succes met afvallen!

@ Wendy: hahaha… stoer meid, een stretchen naar zolder sjouwen. Maar ik herken het wel. Ik heb vaak ook heb geduld niet om te wachten op vriendlief (die doet namelijk alles straks, of zo, of morgen, maar nooit meteen)

@ mama Rianne: Vervelend van het ongeluk. Gelukkig zijn jullie ongedeerd.

Hier ook weer terug van het werk. Vanmorgen cursus en daar ook een lunch gehad.

Verder rustige dag gehad. Was niet zo druk, dus dat was wel een keer fijn.

Net mijn nieuwe telefoon thuisgekregen met de post. Ligt al aan de oplader, dus dat kan ik vanavond mooi gaan uitpluizen allemaal. Leuk! :D

Mijn menu van vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: niks (geen pauze ivm cursus)

L: 2 bruine zacht bollen
    1 met kipfilet
    1 met rosbief
    1 glas verse jus ‘d Orange

T: 1 appel
    2 koekjes (oeps)

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten)

Totaal van 1189 kcal.

Liefs

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow wat slecht. nu regent het, komen er geen kinderen en moeten we al die snoep zelf op eten

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamarianne, hahahaha!! Oke dan. Maar gelukkig was het alleen blikschade meid! Is te repareren, maar wel zonde van de kosten. Hoe reageerde je mannetje? Hier is Harrold nooit heel vrolijk als ik wat heb. Toen ik zwanger was van mee had ik in de laatste week een andere auto geramd toen ik parkeren zou. Reed zo met de neus een andere wagen in :). Oeps.... best een knal! En een beste schade aan de andere auto haha, onze niet!

@Wendy, ja, al ver na 12.00 uur! Maar de donderdag duurt nog 00.00. Krijg vast een hele vlotte bevalling ;). Of vannacht natuurlijk. Maar dat zei jou pendel niet ;).

Deel Deze Pagina