10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ah gelukkig maar een paar blz bijlezen vandaag :p
    Zit net een paar minuten op de bank. Weer zo'n lange dag gehad...
    @Kaatje: erg vervelende droom. Heb ze in het begin ook gehad. Logisch ook omdat je er zo mee bezig bent, maar absoluut niet fijn...
    @Rooibos: niet TE snel afvallen he!
    @MvE: Lekker een weekje vakantie! Nog plannen? Of werkt je man wel gewoon volgende week?
    @Rianne: hahaha had jij ff geluk ;)
    @Wendy: fijn dat Dane redelijk goed heeft geslapen!
    @Butterfly: nog steeds niks? Straks zit je zo weer op 1200kcal, maar tijdens bv moet je wel op 1700 blijven minimaal!
    @MvE: goede service van de H&M :)
    @Zustertje: fijne middag gehad met je vriendinnetje en de kleine?
    @Rianne: gelukkig hebben jullie niks, dat is het belangrijkste!
    @Sint Maarten: voor ik het wist had ik ook een mini bounty en een mini lion op. oops... en aangezien hier nooit kinderen aan de deur komen... ;)
    @Wendy: hebben ze je niet gebeld dat hij gevallen was? misschien even langs de dokterspost?

@Hier: eerst pizza, dan kom ik verder kletsen...

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Wat voor telefoon heb je? :D

Ik heb zin in iets lekkers! (Kan wel merken dat ik ongi ben!)

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Oja.......net deze enkellaarsjes besteld in maat 42.
    Hopelijk passen ze.......
    Heb namelijk een nieuw rokje en jurkje gekocht, maar heb eigenlijk alleen Uggs, en die vind ik te lomp eronder. Heb nog wel beige laarzen maar vind zwart toch makkelijker....

4. steenbokje

O: kwark met crunchy en roosvicee laxo
    Werk: 6bh, 1 appeltje, 3 mandarijnen, flesje water, veel thee
    T: boterham
    T: mini lion, mini bounty
    A: klein blikje cola light, 1/2 pizza met ham/salami, 1/2 pizza met spinazie en paprika, klein flesje appelsap
    T: glas melk (zometeen)

Straks vast nog wel meer chocolaatjes want hier komt toch geen kind aan de deur met St. maarten... Er is ook chips in huis. Hopelijk eet vriendlief alles op straks ;)

Zat om 8u al weer op kantoor, tot 16:30. Daarna snel naar ons huisje om alles stormveilig te maken en zat daarnet pas 10 minuutjes op de bank toen ik postte. Pffft wat ben ik moe!
    Hopelijk straks een flinke storm, dan slaap ik goed ;)

Heb me wel vertild met spul opruimen, grote badkamertegels stonden nog buiten tegen de muur gestapeld, die staan nu dus binnen. Resultaat is dat mijn onderste helft flink zeer doet nu :(

Dus een rustige avond op de bank, katten aan mn voeten en tv kijken!

Fijne avond allemaal!!

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hoe voel je je vandaag Moppie!?

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ronnie zei ja hoor tuurlijk zal ook weer eens niet iets met jou zijn!
    Vorige week tegen stoeprand opgeknald moest dus nieuwe band weer op terwijl die net nieuw was,dus auto maandag net weer bij de garage weg geplukt en nu staat die er weer!

7. steenbokje

8. steenbokje

Stoeprandjes ben ik ook goed in. Hadden we net de winterbanden er onder, neem ik een opstaande rand mee (ja maarrrr maarrrr... ik moest wel want die tegenligger reed midden op de weg!! serieus, geen smoesje) en had 2 flinke deuken in de velgen waardoor de banden leeg liepen. dat is gelukkig gister opgelost want het was een apk afkeurpunt... zucht.... en dat met de vorige set velgen ook al een keer... ik en stoeprandjes... nee ik kan wel rijden, maar heb liever een kleinere smallere auto!!! of motor... dan raak ik geen stoeprandjes :p

9. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Mamarianne, dat is balen. Hoe heb je dat gekregen?
    Ah ik lees het nu, balen meid :(

Kaatje, oh ik ben pas een week bezig. Even doorbijten dus :$

Butterfly, je houdt het spannend meid.
    *oops* hier nog iemand die heeft zitten te snoepen. En nu heb ik giga spijt!! En ben misselijk :x

Happynienja, welkom!

Wendy, ik zou hem ook in de gaten houden. Je weet maar nooit.
    Is hij ergens af gevallen?

Kimmetje, succes bij de dokter en met werken morgen.

Melanie, lekker menuutje!

Moppie, ik doe mijn best. Ik vermoed dat het door het vele bewegen komt afgelopen week. Misschien toch iets meer eten? Zit nu rond de 1200
    Lekker pizza!
    Je moet ook niet tillen in jouw toestand meid, dikke knuf! Druk dagje hoor!

Kimmetje, niet helemaal mijn smaak maar misschien vind ik ze wel leuk als je ze aan hebt. *foto?*

Zo, ik zit weer even. Kindertjes in bed, manlief aan het werk. Wat een rust hier! Ik baal zo van mijn gesnoep, kon de verleiding niet weerstaan. Zal zo mijn menu voor morgen even plannen.

Hoe gaan jullie om met jullie anoniemiteit ( schrijf je dat zo? :) ) hier op het forum? Ik ben al eens weggegaan omdat ik dacht dat mensen me hadden herkent uit mijn omgeving. Ik ben nu weer terug maar kijk echt uit wat ik zeg. Ik heb ook mensen op het forum gespot hier uit het dorp. En mensen die via een andere site 'ken'. Ik wil eigenlijk niet dat die me herkennen. Met sommigen heb ik namelijk nare ervaringen achter de rug. Moeilijk!! Vandaar dat ik dus soms een beetje terughoudend ben met wat ik zeg, welke regio ik woon en dingen over mijn kinderen. Via pb ben ik trouwens wel bereid om wat meer prijs te geven ;)

10. steenbokje

@Anonimiteit: tsjah... alles is openbaar hier op het forum he. Ik ga ook niet in mn profiel vermelden wie wat en waar, maar als er vragen zijn dan beantwoord ik die wel. Was in het begin nog heel terughoudend, want ben wel aan bepaalde dingen te herkennen. Zou het niet fijn vinden als bijv. een familielid hier mee zou lezen en zo dingen over mij / de kleine te weten zou komen wat ik liever niet meteen vertel.

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Een nokia C3 kleur: golden white :D Leuke laarsjes :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    annonimiteit Die heb ik hier denk niet. Ben ook snel te vinden door de combi van Levi en Milou*. En ben zo stom geweest om kaatje85 te nemen,dat was dus het eerste gedeelte van mijn emailadres

Weet ook dat er bekenden op dit forum zitten ( zo is Milou haar zwangerschap uitgelekt,vandaar mijn onderschrift ) . maar zet hier gewoon niets neer dat ze niet mogen weten. Hebben bij de sept. mama's een afgesloten extra forum waar we dus de persoonlijke dingen bespreken.

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hmmmm moet je nog bij komen van ons shoppen ;)

Baal gewoon zooooooooo
    Kan ik dan helemaal niet meer normaal auto rijden ofzo?!
    Voel me zo dom en stom!

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Heb 'm even gegoogled, echt super mooi! :D
    Kun je daar ook mee 'pingen'?

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Pingen???

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik zag net op de reclame die sinaasappel-kaneeloptimel. Iemand die al geprobeert?

Hij lijkt me wel lekker, maar ik houd niet zo van kaneel...

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    nee nog niet geprobeerd. Klinkt wel lekker

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ vakantie.. Erwin moet gewoon werken, maar ik had nog vakantiedagen staan.. Dus gewoon lekker bij huis.. Ga wel leuke dingen doen. Morgen zwemmen, volgende week een ochtend intratuin, ga een avondje uit met een vriendin en een avondje uit met Erwin.. leuke week dus!

@ anonimiteit.. Hier wordt ik met naam en toenaam genoemd. Heb er geen problemen mee.. Ik heb geen geheimen en praat niet over dingen die anderen niet mogen weten. Ik denk dan. Heb respect voor elkaar! Wat ik hier lees , blijft ook hier.. er schrijven bijv ook dorpsgenootjes maar zwijg dan over evt zwanger willen worden oid.;)

Optimel.. Nog niet gezien, ga hem zeker proeven! Lijkt me lekkerrrrrrrr...:D

Lekkere dienst gewerkt.. 3 reepjes witte chocolade op .. oeps! Weegschaal was net nog lief.. Heb wel veel water gedronken en mager gegeten. Hopenlijk valt de schade mee!;)

Nu zo lekker tv met Erwin..

Kim.. Leuke laarsjes! Je leeft op grote voet! Hier van tussen de 41 en 39.. Mijn nieuwe laarzen een 39..

De rest.. een zwaai!

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Melanie wij hebben hem in huis ik vind hem wel lekker maar drinkt niet zo lekker weg als de mango smaak of zo

@Butterfly ga nou eens bevallen :D:D
    Wordt je er niet erg onrustig van? Je verwacht je meisje nu al zo lang. Is je man nog niet zenuwachtig of is hij nogal nuchter?
    Die van mij gelukkig wel (tot dat het misschien zo ver is ;))

@MamaRianne balen van je ongeluk maar gelukkig hebben jullie niks!

@Mamavesmee heb je een foto van je laarzen?

@Kimmetje leuk nieuwe laarzen! Alleen niet mijn smaak.

@Stoepjes enz heb ik gelukkig geen last van klinkt nogal arrogant maar ben een goede rijder jammer genoeg hebben ze mij wel 3x aangereden.

Ik ga zo mijn bed opzoeken ben mega moe!
    Morgen avond moet ik weer werken lijkt net of ik een week vrij geweest ben.

Tot morgen lieve meiden slaap lekker!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben op ( he hoe zou dat nu komen ) lekker douchen en naar bed.
    Truste

Deel Deze Pagina