10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. Trusen!

Fotootje laarzen:

2. MamavEsmee

Grijs/zilver kleurig! :)

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Mooie laarzen meid! :D

Hier mijn nieuwe telefoon ingeweid. Ben er helemaal blij mee. Eindelijk van dat stomme touchscreen af :D

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier alles rustig.
    Wordt hem niet meer vandaag ;)!
    Misschien aankomende nacht?
    Mijn buik voelt aan als een voetbal, de steken worden weer pijnlijker. Maar er is geen regelmaat o.i.d!
    Dus we wachten weer af. Het wordt een stormachtige nacht.....wie weet haha.

@Zustertje, ongeduldig valt nog wel mee. Maar ik had sterk het gevoel dat het eerder zou komen, weet niet. Esmee was ook bijna een week eerder dus afgelopen dagen wacht je er eigenlijk op. Ik zit al 1.5 week elke avond met flinke oefenweeen, dus elke avond denk ik ook dat het wel eens kan gaan gebeuren. En ik wil zo graag knuffelen met de kleine meid, en zien wie ze is en hoe ze eruit ziet.

@Anonimiteit, ik ben eigenlijk heel open over veel dingen. Met name over familiezaken wel. Soms misschien iets te open.
    Je weet nooit wie er allemaal meeleest en wie er uit je omgeving hier ook komt. Maar dingen die echt geheim moeten blijven vertel ik hier niet. Wat betreft familiezaken, tsja, het klinkt hard als ze er achter komen maar het is de waarheid die ze zelf niet willen en kunnen horen. Mijn zusje paste eens op en ik had het forum toen aan laten staan. Ze floepte er toen een beetje per ongeluk uit wat mijn forumnaam was en hoe ik daarbij kwam. Ze had dus gewoon rond gespit en berichten van mij gelezen. Ik ben hier ook makkelijk te herkennen, ik noem mijn man zijn naam en Esmee haar naam. Heb een foto van haar als avatar. Ik heb eigenlijk niets te verbergen.
    Een vriendin van mij is sinds kort hier ook, ze weet dat ik dit in dot topic klets dus ja, ze kan me best volgen :). Het is aan jezelf wat je kwijt wilt en wat niet. Maar het is openbaar, iedereen kan alles lezen. Dat is het risico!

Meiden, wij gaan nog even wat drinken, en dan ga ik de douche even lekker in en me voorbereiden op de nacht!!!
    Ik probeer jullie op de hoogte te houden ;), en anders sms ik Mamavesmee ;).

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Wij hebben wel die met peer en kaneel, hou ook niet zo van kaneel, maar die is heel lekker!!
    @MamavEsmee: Dat zijn ook mooie laarzen :D

Ik ga maar eens mijn warme bed opzoeken. Morgen op tijd eruit om naar de dokter te gaan....

6. MamavEsmee

Goede morgen!!

Kim.. succes bij de dokter!

Nog geen sms van butterfly, gehad!;)

71,5 :D

Nu werken en daarna lekker zwemmen met Esmee, mijn zusje en een vriendinnetje.. Gezellig!:)

Kom vanmiddag kletsen!!

7. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Hahaha ik dacht die post vroeg een berichtje, butterfly zal wel bezig zijn, maar helaas!

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Kim succes bij de HA ben benieuwd wat hij gaat zeggen!!

Werk ze MvE en rustig aan!

Ik hoop vandaag weer de andere auto op te halen we wachten rustig een telefoontje af!

Fijne dag iedereen!

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@Butterfly Hopelijk ben je nu aan het bevallen! Ik snap dat je mega nieuwsgierig naar je meisje bent hopelijk duurt het niet lang meer.

@Mamavesmee SUPER gave laarzen! Werkse vandaag en zwemse...

@Kimmetje suc6 bij de dokter

@MamaRianne hopelijk kun je snel je auto ophalen.

@Kaatje lekker geslapen zonder akelige dromen?

Ik wordt elke nacht/ochtend rond 05.00 wakker zo irri! En dan slaap ik ook amper meer tot 07.30 en dan ga ik er maar uit wel heel vervelend.

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: Da’s idd heel wat anders, hihi… Hoe is het met Dane?

@Kim: En… Wat zei de weegschaal. Je broodje klinkt niet echt heel ongezond.

@Melanie: Mooi menuutje hoor.

@Kaatje: Erg hé, ;)

@Moppie: wel rustig aan doen meid!

@Rooibos: Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik vertel ook niet alles en soms wat meer op de vlakte.

@Mve: Mooie laarzen.

@Zustertje: Vervelend zeg, dat je zo kort slaapt!

Hier: Gister bij een vriending geweest, was erg gezellig en niet gesnaaid.
    De weegschaal gaf vanochtend hetzelfde als gister...
    Vandaag de strom trotseren en een korte dag op het werk.

Mijn menuutje:
    O: Yoghurt met muesli, diksap
    L: 3 BB met kip, smeerkaas, ham
    T: Appel en 2 mandarijnen
    A: Eiermie met pangasius, groente, saus, paar kroepoek chips.

Kom daarmee op 1040, kan nog iets nemen vanavond bij de thee.

Fijne dag allemaal!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #3451 Kaatje85, 12 nov 2010
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
    Goedemorgen.
    Na bijna een week proberen is het gelukt. Hebben een fotoshoot "gewonnen" op vakantieveilingen.nl :D
    Willen nog steeds een leuke foto op canvas boven het bed dus dat gaat nu wel goed komen

Butterfly, ga je nou nog eens bevallen ;) lastig he als je zo nieuwsgierig bent en geen dag langer meer wilt wachten

Zustertje, heerlijk geslapen :) Vervelend zet steeds om 05.00 wakker worden :(

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Mve: veel plezier met zwemmen vanmiddag :)
    Kaatje: wat super een fotoshoot!

M'n vent is de kids aan het wegbrengen. Ik lig lekker op de bank, zou zo eens een bakje yoghurt pakken.
    Straks boodschappen doen voor volgende week, hoef dat morgen niet meer.
    Ik moet ook even kaarsje kopen die je op een graf kan zetten maar geen idee waar, misschien xenos?, morgen is het 5jaar geleden dat m'n schoonbroer vermoord is, we gaan dan altijd even een kaarsje bij de plek branden.
    Menu:
    O: kop koffie, 250gram magere yoghurt
    T: appel, 2 glazen water
    L: volkorenboterham met sandwichspread met stukjes komkommer en een opkikkertje
    T: 2 glazen water, eierkoek
    A: 125gram aardappelen, 200gram spruiten, 75gram hamburger
    T: kop thee,glas cola light. klein bakje nootjes

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Ben weer terug van de dokter. Vanwege de stekende hoofdpijn denkt ze dat het Migraine is, heb daar Naproxen voor gekregen dus ben benieuwd of dat helpt.
    En voor mijn tussentijdse bloedingen wil ze eerst een uitstrijkje laten maken voordat ze me een andere pil geeft.
    Maar dit zie ik dus echt niet zitten, moest daar een nieuwe afspraak voor maken.
    Heeft iemand daar misschien ervaring mee?

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Femke: Omdat ik er zo vroeg uit moest vanmorgen ben ik me vergeten te wegen haha

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kimmetje, uitstrijkje stelt eigenlijk niet zoveel voor ( al vond ik het de eerste keer ook doodeng hoor ;) ) maar komt er op neer dat ze een eendenbek in brengt, je vagina opent en er met een wattenstaafje wat slijm ect weg haalt.

Heerlijk onderwerp weer op de ochtend ;)

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nou jaaaa, nog steeds geen baby!
    Moet zeggen dat ik wel een vreemde nacht heb gehad. Als ik in de avond krampen etc heb, gaat dat over op het moment dat ik slaap.
    Nu heb ik dat ongesteldheidsgevoel de hele nacht wat gehad, en ook de krampjes bleven aanwezig gedurende de nacht. Dat is nog niet eerder gebeurt. Het ging vaak weer over tot de avond erna.
    Ben dus heel benieuwd wat deze dag gaat brengen.

@Kaatje, inderdaad, ik merk dat ik er gewoon op ga zitten wachten, en ben zo nieuwschierig. Maar hoe langer ik ga "wachten" hoe langer het duurt. Bij jou gaat momenteel alles voor de wind meid!! Nu ook nog een shoot gewonnen, toe maar weer :D.

@Mamavesmee, veel plezier meid!! Zwemse

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Butterlfy: Ik hoop dat het pendel dan niet volgende week donderdag bedoelt ihihi....

Kimmetje: succes

Annoniem: Ben ik totaal niet. Ben idd net als Butterfly misschien iets te open hihi. Ach ja, ik heb altijd zoiets van "als ze alles van me weten valt er niets meer te roddelen" hahah

Laarzen: ik zag leuke voorbij komen, maar ik ben echt van de hakken (dat krijg je als je 1.62 bent en je vriend 1.93 hihi)

Hier: vanochtens 3 ons erbij, maar ik heb gisteren dan ook lekker patat en snack gegeten. Ach ja, vandaag weer ff streng en hopelijk naar de WC en dan is het er zo weer vanaf.
    Vannacht slecht geslapen want had weer erg last van rusteloze benen.
    Met Dane gaat het goed, al heeft ie nog wel ee grote bult op zijn voorhoofd.

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Kaatje: Idd lekker onderwerp op de vroege morgen hahaha, maar bedankt! :D
    @Butterfly: Hoop dat als ik vanavond terug ben van mijn werk het wondertje er is :D

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    aahhh wil ff spammen met mijn mannetje. Ze hebben foto's gemaakt op het kdv...Kon hem niet scannen dus ff een foto van een foto.

Bekijk bijlage 107541

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wendy, lief !

Butterfly, ja gaat eindelijk weer eens lekker :) Maar baalde stiekem wel want zette volgens Ferry steeds te laag in waardoor ik hem niet kreeg. Nu stond het bod op 40 maar laatste sec. gaat daar vaak een tientje op,dus had 61 geboden. Je raad het al. niets tussen 40 en 61. had hem dus voor 41 kunnen hebben

Deel Deze Pagina