10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Netjes dat hij alles heeft klaar gezet!
    Lekker douchen en hoop dat je nog een beetje je rust kunt pakken!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd even lekker douchen en dan gewoon nog even liggen. rust je iig iets uit. je hebt je kracht straks nog hard genoeg nodig.

3. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

toi toi toi meid!!!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ga ik doen!!!
    Al hoop ik dat de kleine meid toch lekker snel naar buiten wil.
    Bij Esmee had ik langer dan 24 uur gebroken vliezen en ze moest 48 uur in het ziekenhuis blijven ter observatie. Ik hoop dat dat niet weer het geval is. Als het vannacht komt komen we morgenochtend gewoon weer naar huis.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweede gaat vaak sneller dus hoop dat dat bij jou ook het geval is. zet hem op !

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga nog ff in bed tv kijken en dan lekker slapen. truste

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Helaas kan ik jullie nog niet verblijden met babynieuws, maar ze is onderweg ;). Heb vannacht toch nog wat geslapen, we zijn gewoon naar bed gegaan. Tot een uur of 02.00 toch wel regelmatig weeen gehad, en het werd behoorlijk pijnlijk. Uiteindelijk ben ik ingeslapen en werd het rustiger. Ben nu vanaf een uur of 05.00 toch wel weer wakker. Heb wat gelezen en de weeen komen weer opzetten. Intussen aan het klokken en er zit behoorlijk wat regelmaat in. Zit tussen de 3 en 8 minuten steeds. Het begint toch wel puffen geblazen te worden want het is best pijnlijk al.
    Toch ervaar ik dit heeeeel anders dan bij Esmee.
    Ga er veel makkelijker mee om en dan is het ook een stuk fijner vol te houden.

Heb even wat gegeten en gedronken.
    Probeer nog wat was op te ruimen.
    Ooohh, ben echt erg!! Ik weet het.
    Maar ik kan niet stil zitten, nu helemaal niet.
    Om 08.00 uur is schoonmams er en om 08.30 moeten we naar het ziekenhuis. Esmee is ook de hele nacht onrustig geweest.
    Steeds wakker en om mij roepen. Het meisje voelt het echt aan!
    Hoop dat de bevalling snel plaats vind, dan mag ik snel weer naar huis. Misschien een nachtje blijven, wachten is op de kinderarts als ze er eenmaal is.

Meiden, spreek jullie gauw weer!!
    Heb mijn mobiel mee, en laat mamavesmee weten wanneer het erop zit, en met de NAAM!! Hoeven jullie niet tot het eind van het weekeinde te wachten.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend meis ! klinkt idd alsof je er heel relaxt in staat. gaat helemaal goed komen met die bevalling van jou :D

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ah, bijna babynieuws! Spannend :)

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Wendy: Wat heb jij een knap zoontje! Super leuke foto.
    @Butterfly: Wat Marktplaats betreft, ik merk dat mensen steeds minder bieden. Maar vind jou bod wel erg laag als je er zelf 50 voor hebt betaald. Sommige mensen zijn gewoon brutaal en proberen maar wat. Maar meestal verwijder ik dat soort onzin biedingen.
    @Annemie: Dat vroeg de dokter inderdaad ook of ik last had van mijn nek, maar dat is bij mij niet het geval. Hoe gaat het met de zwangerschap?
    @Mel: Gezellig! Veel plezier!

@Butterfly: Oooh wat spannend allemaal, heel veel succes!!

Hier weer veel te vroeg wakker, hoef pas om 11.00 uur op mijn werk te zijn maar goed.
    Was 2 ons aangekomen, dus valt gelukkig mee!
    Kijk uit naar vanavond, lekker een avondje niks doen en tv kijken heerlijk!
    Heb zondag ook niet echt plannen, waarschijnlijk even naar een vriendin.
    Maandag heb ik vrij omdat ik een diploma uitreiking heb van mijn vorige werk nog dus ben benieuwd!

Fijn weekend meiden :D

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Oeh spannend Butterfly! Zet hem op meid!!
    Zal aan je denken maar ja dat deed ik al he ;) :p
    Je bent nu in het ZH of onderweg!
    Je hebt hopelijk vandaag je meisje in de armen!!!!

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Go Butterlfy, go Butterlfy!!!!!!!!!!!....ooohhh moet gelijk denken aan hoe het bij mij ook alweer begon.

13. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik kom me maar even melden. T gaat niet zo goed hier. zit er helemaal doorheen!! Kleine slaapt steeds slechter overdag niet en s nachts 2x wakker. Ik ben gewoon op!!!!! Heb sinds ik bevallen ben nog geen dag geslapen en dat breekt me nu op. Kan nergens meer tegen. Wordt gek van alles en iedereen!!

Ben dus ook even gestopt met lijnen. Als ik me weer wat beter voel kom ik me weer melden.

@ Butterfly heb even een stukje gelezen maar volgens mij ben je bezig!! Nou meid zet hem op!! En kleine butterflymeisje kom op nu moet je er uit komen hoor.

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Que dikke knuffel voor jou meid!!!!!

Kan je niet naar een Osteopaat gaan?

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Que: Wat vervelend! Maar snap goed dat je dan even stopt mijn lijnen, heeft anders ook geen zin. Hoop dat je kleine wat beter gaat slapen!

16. Que

Que Niet meer actief

Wat kan deze doen? Loop al bij de fysio met hem maar hij zit niet vast. Hij wil graag dingen doen wat hem niet lukt. Hij eet zeer slecht overdag. Nu vandaag alweer 70cc laten staan in 1 fles. Dit gaat de hele dag zo en dan komt hij voor zijn gevoel te kort waardoor hij in de nacht dus ook wakker wordt voor eten.

Overdag jammert hij veel. Leg hem in bed van zo je zal wel moe zijn na een half uur huilen haal ik hem er maar weer uit. (ben dan wel al 10x bij hem geweest).

Alles doet me zeer en mijn rug (3jaar geleden gebroken) doet onwijs veel pijn.

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Misschien kan hij net wat meer vinden evt dan een Fysio??
    Of even via Google zoeken op Osteopaat wat die allemaal kan??

Snap dat je er door heen zit,maar moet toch eens naar gekeken worden anders gaan jullie er beide door heen!

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    @butterfly: zet hem op meid!
    @que: kan je kleine niet een keer uit logeren, zodat jullie eens goed kunnen bijslapen?

Hier nog maar net een uurtje wakker, kids hebben lekker uitgeslapen.
    Man is met de oudste naar judo, die moet hard trainen over 2 weken heeft ie examen voor de oranje band :D.
    Straks een lekker eind wandelen in het park. En eind van de dag een kaarsje branden.

Mijn menu:
    O: 2 crackers 1x kaas 1x kipfilet, glas optimel
    T: glas water, peer
    L: volkorenboterham met een gebakken ei
    T: glas water, plakje ontbijtkoek
    A:linzensoep met stokbroodje
    T:(

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej allemaal!

Ben al 2 wkn niet online geweest... drukdrukdruk! Te weinig uren in een dag lijkt het de laatste tijd.. ;)

Het lijnen is er totaal niet meer van gekomen. Ben met de pil gestopt, en kom nu wat aan.. ben nu 84kg.. Ik sport 2x in de week, Zumba, dus beweging is er nu gelukkig wel! Moet ook nodig weer beginnen hoor, zit mezelf in de weg.. maarja, ik doe het zelf he..

Ben trouwens niet gestopt met de pil ivm een kinderwens hoor, maar hoofdpijnklachten.. nu hopen dat dat beter wordt, want ik had de laatste tijd weer heel veel hoofdpijn, tot overgeven aan toe.. blergh..

Hoe gaat het verder hier met iedereen? Lieve weegschalen?

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    woehoeeeeeeeeeeeeeeee

butterfly !!!

meissie zet hem op .. wat spannend zit helemaal mee te leven hier
    wouw je hebt straks je meissie vast
    en dan weten we de naam ...
    oh ik hoop zo dat het doorzet

Que meis sterkte zo kun je idd niet lijnen eerst aan jezelf denken maar ik zou idd ook langs een ostheopaat gaan .. wie weet

hier mag er 2 kilo af
    ongeveer 1,5 kilo zwaarder en het staat me niks aan
    ben al wel weer 2x naar de wc geweest:D
    ga nu ff hout kopen voor de open haard nog ff dat ding schoonmaken heb al gestofzuigd de soep is klaar !
    wil naar de intocht van sint maar ziet er niet goed uit op buienradar dat wordt thuis kijken voor de tv dan maar

Deel Deze Pagina