10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Oeh lekker Emma een open haard :D

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kreeg gisteravond een berichtje van butterfly.. Lees net datje nu in het ziekenhuis bent! Spannend hoor.. Zet hem op meid!:)

Que.. ik zou toch eens naar de huisarts oid heen gaan.Dit is niet normaal hoor!

Kim.. Lekker rustig weekend dus!

Emma.. 1,5 kg valt toch wel mee?

Weegschaal 71,7 :D En ben ongi dus valt me echt mee!

Wij gaan straks naar vrienden.. Kom posten wanneer ik meer hoor van Butterfly!

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heeft hij geen Koemelkallergie of last van Reflux ofzo?
    Ergens anders last van??
    Normaal is dit niet echt nee. *bloos*

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Moppie komt even snel meelezen vanuit de auto...
    Nog geen nieuws?

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Pffff.... komen we in het ziekenhuis.... houden we weeen niet meer aan. Hartfilmpje laten maken, bloeddruk gemeten, had wel enkele weeen daar maar die waren lang nog niet sterk genoeg voor een bevalling. Ik wilde daar dus ook niet zitten wachten dus we mochten eerst weer naar huis. Vanmorgen om de 5/6 minuten... en eenmaal thuis weer.
    En auw....... het begint toch echt wel heel naar te worden.
    Hoop niet dat ik zo de hele dag hoef.

Ben dus nu thuis!

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Succes meid. Hoop dat het allemaal vlotjes verloopt... en je straks lekker kunt genieten van je babymeisje! :D

Hier net pas beneden. Was om half 11 pas wakker. Gisterenavond ontzettend gesnaaid (tja... tis weer weekend), chips, bonbonblock, gevulde speculaas. En toch... 3 ons afgevallen :D Ben gisteren ook voor het eerst in tijden weer naar de wc geweest, dus dat zal ook wel geholpen hebben. Ik ben er in ieder geval blij mee.

Vandaag geen menu ingepland. Zie wel hoe het gaat lopen. Vanochtend ontbeten met 200 gram optimel vanille yoghurt en 30 gram cruesli balans. Vanmiddag bak ik denk ik een ciabattabroodje af en eet ik een appeltje. rond 15.00 uur komt de logee, en vanavond gaan we een pizza halen. Vanavond bij de film nog wat lekkers. Heb tucjes, dry roasted nootjes, popcorn en snoeptomaatjes. Geen megagrote hoeveelheden, dus moet goed komen.

We zien de schade morgen wel.

Zo eerst even naar het postkantoor, pasje voor het werk ophalen, dan even vlug naar de stad. Even kijken of ik wat truitjes/jurkje kan vinden... heb namelijk echt niks meer om aan te trekken.

Liefs

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dat heb ik ook zo gehad met Jurre,dat verhaal heb ik er laatst opgezet weet je nog??
    Als je nou gaat douchen en de weeen blijven dan zou ik gewoon weer aan de bel trekken hoor......
    Misschien komt het ook wel door wat ik met Jurre heb mee gemaakt dat ik er nu zo boven op zit sorry!!!

Hier maar weer eens gewogen OEPS!!!!
    Wel na het ontbijt hoor dus ja dat was drama eigen schuld dat weet ik maar word nu tijd om de knop om te zetten want de 110 komt nu wel heel erg dichterbij :( en dat is nou juist iets wat ik niet wil!
    Laatste dagen niet veel water gehad omdat ik ongi was en dan vind ik het 3x niks allemaal! Maar heb nu alweer bijna 1 flesje op dus maar veel plassen vandaag :) volgens mij is het ook allemaal weer veel vocht!
    Dus dat dikke knoppie mut weer om oars kumt het niet goe heur!!!! ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Que, klinkt idd erg vermoeiend :(
    Is niet goed als een kleintje van 6 maanden overdag EN snachts niet goed slaapt. zou idd even naar een huisarts of osteopaat gaan.
    Is het echt huilen van pijn/krampjes ? Misschien kan hij niet tegen de flesvoeding ?

QueenBee, ben je gestopt met de pil om weer zwanger te worden ? Vervelend dat het lijnen niet zo gaat als je zou willen.
    Hier ook even geen lijnen. zie banner ;)

Butterfly, ow dat is vervelend zeg ! En als je nu 24 uur met gebroken vliezen loop,krijg je dan weeënopwekkers ?

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Butterfly: hoop dat het snel echt goed doorzet!

10. MamavEsmee

Butterfly.. lekker in bad/onder de douche de weeen opvangen?;)

Rianne.. Gewoon weer oppakken meid!

O: 2 boterhammen 1x appelstroop en 1x hagelslag.
    T: koffie en speculaasje
    L: 100 gram kibbeling met 1 eetlepel saus
    T: appel en pepernootjes?
    A: ??

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    butterfly zit nog steeds te duiimen voor je hoor meid !!
    hoe kan de tijd zo snel gaan he ... zo schreef je dat je net zwanger was en nu ga je bevallen !!

haha kom elke keer kijken of er al nieuws is

tim vond sint wel ok op tv maar hij wilde toch liever bob de bouwer kijken;)
    hij wilde ook naar bed ...
    en aangezien het hier toch zo te zien blijft regenen dit ook maar gedaan ...:x

en hoe vonden de rest van de kids en mama's het om sint op tv te zien !

12. MamavEsmee

Emma.. Ik vind de Sint ontzettend leuk!:D We gaan vanavond allemaal onze schoen zetten en misschien krijgen we er nog wel wat lekkers in. Esmee krijgt een my little pony naast het snoepgoed. Ben benieuwd!:)

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wouw wat een bofkontje die esmee !!
    tim krijgt wat snoep .. hij heeft het gewoon echt niet door en als ik lekker sta te zingen en dansen (ik vind het nl GEWELDIG !!) vindt hij het maar raar en loopt gewoon weg of door...
    tsja ..
    heeft esmee het al echt door ?? verschil is maar 3 mnd he !!

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @sinterklaas: kids vonden het hier geweldig! Ze mogen nog niet hun schoentje zetten,pas vanaf volgende week zaterdag. Dan komt Sinterklaas aan in Groningen

15. MamavEsmee

Ja, Esmee weet het al precies.. We moeten een tekening en een wortel in de schoen doen. Liedjes zingen en dan komt zwartepiet om er lekkers en een cadeautje in te doen..:D

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    loleley dat scheeld idd veel he .. hier komt sint morgen aan en bij mijn zus in het dorp pas volgende week zondag !
    volgensmij wel beter als je kids hebt die er zenuwachtig om zijn haha

MvE ja ik had ook echt gedacht dat tim dit jaar volop mee zou doen maar nee hoor .. geen tijd moet met zijn auto's spelen .. wel jammer maar goed volgende jaar zeker dat hij het doorheeft .. ben benieuwd wat hij er van vindt als we sint van mijn werk hebben volgensmij vindt hij dat maar niks haha het is geen lefgozer !!

zo dan ik heb daarstraks eten opgehangen in de tuin voor de vogels en de hele tuin zit nu vol !!
    wat leuk en gezellig ...
    ik tel er zo al 15 !

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Butterfly hoe gaat het? Is het serieus aan het worden???

MvE nog iets gehoord van Butterfly misschien?

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Das even gezellig Emma :D vrolijk fluitende vogeltjes :D

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kwam even kijken of er al een update van Butterfly was.

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier hetzelfde :D Helaas!

Roland is zijn nichtje nu van de bushalte aan het ophalen... Gezellig :D

Deel Deze Pagina