Kaatje.. Wat leuk dat Levi zo snel al mag! Butterfly.. Mooi menu heb je vandaag en een drukke dag! Ik eet de aardappels naast de witte bonen.. Prak alleen doperwten en wortelen door de aardappels. Melanie..Veel plezier met kijken naar de locatie! En de weegschaal is weer lieeeeeeeeef!! Wat voor smaak chips heb je meegenomen? Hier weer cheese onion en paprika. Lovely.. succes met shoppen en je menu klinkt tot nu toe prima! Zustertje.. Arme mannen in hun ballenknijper! Zo.. de boodschappen weer binnen, nog even langs mijn schoonouders geweest en daar een kopje koffie gedronken.. De was weer gevouwen en het eten staat klaar.. Hoe ik het alleen nog maar aan te zetten vanavond.
Hier alles goed. Nog 2 ons tot mijn eerste streefgewicht. Vorige week alleen veel last van vocht vast houden,dus aankomen ipv afvallen, en deze week het idee dat mijn darmen vol zitten = dikkere buik En met jou ?
IK ben zo BLIJ!!!!! Net even naar de stad gereden en mijn droomlaarzen gekocht Eerst netjes mijn man opgebeld en om toestemming gevraagd
Zustertje.. Waren ze zo prijzig dat je om toestemming moest vragen?! Hier vraagt Erwin eerst wat het kost voordat hij zegt wat hij er van vind ( mooi- niet mooi) Zijn het de hoge laarzen geworden? Kaatje..Mogen ze bij jullie met 2 al naar de PSZ? Hier pas met 2,5 jaar.. Sinds dit schooljaar mogen kindjes ook met 2 jaar ( speciale opleiding wat de leidsters hebben gevolgt.) Hopenlijk vind hij het leuk! Rianne.. Hier alles goed.. Bij jullie? **** Uit verveling de keuken maar in gedoken.. Een grote bak fruit salade gemaakt met Meloen, sinasappel, druifjes en appel. Veel werk ( vooral de sinasappel ontvellen) maar heerlijk! Kunnen we zeker 4 porties nog uithalen en dan nog een bak ( 4 porties ) met meloen.. Dus kunnen weer even voort. En... een kruidcake gemaakt met Esmee.. Water in een blik en in de oven.. Esmee zat met de beslagkom op schoot de restjes er uit te halen.. heerlijk om te zien. Het ruikt hier inmiddels heerlijk!! Hopenlijk blijft mijn dagje goed gaan. Hier tussendoor ook al 2 spekkies en een salmiak lolly gehad. Zit nu rond de 1200..
Hier idd vanaf twee jaar. Ben er ook wel blij mee hoor want merk dat hij toch wel behoefte heeft aan contact met andere kindjes ect. Hoop ook dat hij een klein beetje van zich af leert bijten. Hij is bijdehand genoeg maar vind het ook prima als een vriendje iets van hem afpakt. Je bent weer goed bezig in de keuken ! Mijn menu : O : 3 crackers, filet, 30+ kaas en leverkaas T: 1 kiwi L : Muesli met yoghurt T : 1 liga evergreen A: aardappelen, sla en een tartaartje
Mijn menu tot nu toe.. O; 1 krentenbol T; 1 banaan L; 3 crackers met kaas T; ontbijtkoek En net 1 haribo snoepje.. kon het niet laten! Zit ook nog in mijn ongi.. laatste dag vandaag. Ben vandaag 1 week bezig, maar ga me pas maandag wegen, door ongi hou je wat meer vocht vast, dus zou het niet zo reeel zijn als ik nu zou wegen denk ik..
Kaatje.. Ik merk aan Esmee dat ze wel een stuk mondiger is geworden en ze worden zo snel groot dan.. Queenbee.. Wegen tijdens ongi is i.d. vaak niet reeel.. **** * zit hier kwijlend achter de pc, het ruikt zoooo lekkkerrrr *
@ MamavEsmee: Ik heb paprika genomen. Was altijd verzot op paprikachips. Lekker stinken @ Zustertje: En hoe zien de droomlaarzen eruit? Hier inmiddels weer terug van het kasteel. Zag er gaaf uit, en een stuk goedkopen in vergelijking met de andere kastelen hier in de buurt. Nadeel: Het staat in een stad die me niet zo aanstaat. En het is een hele populaire trouwlocatie. Op Vrijdag hebben ze gemiddeld 12 huwelijken. (laten wij net op een Vrijdag trouwen) Even kijken of ik me daar overheen kan zetten Scheelt wel een hoop geld. En de trouwzaal is de mooiste die ik tot nu toe heb gezien. Meteen vanuit daar ook even het ritje gemaakt naar de feestlocatie die we waarschijnlijk gaan boeken. Kwartier - 20 minuten, dus das goed te doen. Hier net mijn fruit gegeten, terwijl vriendlief aan een mars zit. Ik snap echt niet hoe die zo goed op gewicht blijft *zucht*  
@Melanie, nee, niet eerlijk soms he. Harrold kan ook echt alles eten en die blijft slank. Snap het ook niet altijd, maar op zich eet hij hetzelfde als mij. Maar soms wat meer chips o.i.d! Wat ik niet eet.. haal ik niet en kan hij ook niet eten haha, gemeen eigenlijk. Hij kan alles pakken wat er ligt, sultana, ontbijtkoek, en vind het prima. Sinds we verhuisd zijn is hij heel erg afgevallen. Druk steeds in huis bezig en dan gezond eten deed wonderen. @Kaatje, wat leuk voor Levi. Heeft hij lang op de wachtlijst gestaan? Hier mogen kinderen ook al vanaf 2 jaar naar de peuterspeelzaal. Ik wil het ook graag dan in laten gaan. Merk ook aan Esmee dat ze het nodig heeft om andere kinderen om haar heen te hebben, op die maniet ontwikkelt ze zich ook heel anders. Haar neefje is 5 maanden ouder en ze kunnen zooo leuk spelen. Je hebt dan geen kind aan haar. Thuis "verveelt" ze zich snel. ik hoop dat het beter wordt als ze een zusje heeft gekregen . Mijn dagje ( aanvulling ) O: 2 1/5 boterham met vlokken, yoghi. T: schaaltje ananas, thee. L: 4 boterhammen met 2 plakjes kaas, 2 plakjes schouderham en komkommer, glas melk. T: 2 kopjes senseo, 2 plakjes ontbijkoek. A: witte bonen in tomatensaus, schnitzel ( recept AH ) T: ? Voor bij het avond eten maak ik nog een salade van paprika en courgette denk ik. Heb het over namelijk. Lekker even wokken . Vanmiddag weinig gedaan. Mijn vriendin is langs geweest maar moest na een uurtje weer naar haar werk om nog een gymles te geven. Ik heb lekker op de bank gehangen en SOS Sonja gekeken, had het opgenomen gisteren. Esmee was erg moe, had kort geslapen vanmiddag. Weer tandjes... ze had een poepluier wat ik pas merkte na een halfuur, dus hele billen rood . Dus dat deed haar onwijs veel pijn. Ze heeft nog heerlijk bij me gelegen maar heb haar vervolgens naar bed gebracht. Ze wordt geloof ik weer wat wakker. Heb net even wat mails rond gestuurd naar collega's. Dus dat is ook klaar. Nou, lekker eten allemaal zometeen! En tot vanavond.
@Mamavesmee het zijn die hoge laarzen geworden die ik van de week liet zien eerst baalde ik want bij Omoda waren ze op maar tegenwoordig hebben ze bij Dolcis ook spm laarzen en daar was 41 alleen nog. Maar gelukkig valen ze groot uit en zitten ze perfect! Ik was bij mijn vriendin en mijn man was al thuis belde hem op om te vragen of hij de oven aan wilde zetten en ik zei wat vind je van mijn laarzen? Super gaaf zei hij en toen ik thuis kwam liet ik de onderkant zien met prijs (119Euro) en hij zei ja en ze zijn toch leuk en ze staan je goed Heb echt een super lieve man. Maar toestemming vragen hoef ik niet hoor maar doe het altijd wel bij zulk soort aankopen dan overleggen we altijd even. Net stonden we in de huiskamer en pakt mijn man me ineens op (net als een bruid over de drempel gedragen wordt ) roept hij uit gaat echt makkelijk je wordt steeds lichter en ik steeds sterker Vanmiddag nog even bij mijn liefste vriendin geweest en de kleine heeft heerlijk liggen slapen bij mij als het goed is krijg ik zo de foto over de mail zal ik hem weleens even plaatsen Ga straks op gemak even reageren hoor
Hier toch een duits biefstukje ipv tartaar. Melanie, is idd wel iets om te overwegen als het veel scheelt qua kosten. En natuurlijk helemaal mooi als het een mooie trouwzaal heeft Butterfly, toen Levi anderhalf was zijn we naar een open dag geweest en hebben hem gelijk ingeschreven. Een week na zijn verjaardag is hij aan de beurt. Half jaartje dus. Zustertje, mooie laarzen ! Zag mooie menu's voorbij komen
@ Zustertje: Gaaf die laarzen. Die heb ik van de week ok bij dolcis in mijn handen gehad. Ben benieuwd of ik nu een beetje fatsoenlijk laarzen kan kopen. Schachen waren altijd veel te smal van de "normale" laarzen. Moest altijd laarzen kopen met extra wijde schacht. Heb een paar weken geleden mijn laarzen van vorig jaar aan gedaan. Daar kon ik heel mn arm bij proppen zo wijd waren die. hahaha... zou fijn zijn als ik nu gewoon ik elke winkel laarzen kan kopen die ik mooi vind. Hier net mijn avondeten achter mijn kiezen. Was lekker. Die grilled chicken is wel een aanraden. mmm! Zeker voor herhaling vatbaar. En "maar" 174 kcal.
Melanie..Nog 2 locaties te gaan of niet? En de paprika is erg lekker, lekker pittig! Zustertje.. Ik houd persoonlijk niet van hoge laarzen, heb zelf 2 paar staan maar draag vooral in de winter vaak een broek dus dan zie je er toch niets van.. Ben benieuwd naar de foto. Kaatje.. Duitsbiefstukje is ook altijd lekker! Butterfly.. opzich dus een lekker relaxed middagdagje.. heerlijk! **** * biecht* heb 2 plakken kruidkoek op.. en het erge is, hij heeft er te lang ingezeten.. ( nieuwe oven dus even uitprobere) hardstikke droog dus. Net de rest maar weggekegeld. Vanavond dus niets lekkers bij thee en een klein beetje chipjes vanavond.