oh wat leuk, eindelijk bevallen!!! Gefeliciteerd met jullie kleine meisje, geniet ervan!! @sint intocht, wij waren in diemen vandaag, daar komt hij met de boot aan. Morgen komt hij in amsterdam aan, maar we gaan niet nog een keer
JAAAAAAAAAAAAAAAA daar is ze dan de kleine maureen !! GEFELICITEERD !!!! Hoop dat alles goed gegaan is..
JOEHOE!!!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje MAUREEN!!!!! Lekker ervan genieten meid!!!
Hoeraaaaaa... Maureen is geboren! Hopenlijk is alles goed gegaan. Mocht ik nog sms krijgen dan zal ik haar namens ons allemaal feliciteren oke?!
@ Butterfly: gefeliciteerd meid, met je dochter Maureen! Super mooie naam! Geniet maar lekker met elkaar!!!
@MamavEsmee: Jaaaaaa moet je zeker doen! @Butterfly: Van harte gefeliciteerd met je meisje, super leuk! Geniet er maar lekker van met je gezinnetje!
@butterfly VAN HARTE GEFELICITEERD!! Wat een mooie naam. Hopelijk is alles voorspoedig verlopen. Ik lees vanaaf bij, rijd nu net uit twente weg. Over 1,5u thuis...
woehoeeeeee butterfy en fam van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje maureen !!!
Butterfly ben je online ?Ik zie je naam staan... Dat kan toch haast niet....zo ja hoe is het met je ?????
Mijn zusje is weg. Vond het erg leuk,maar hoopte ook wel dat ik niet op haar verjaardag ging bevallen haha. Hier aardig last van mijn darmen die omhoog komen. zo maar lekker mijn bedje in Tot morgen
Kaatje.. Je hebt je zusje het grote nieuws verteld? LEuk he? Die reacties! MOppie.. Inmiddels thuis? ****** Sms van Butterfly gehad.. Kwart voor 4 met heftige weeën naar het ziekenhuis, eenmaal daar mocht ze direct persen. Om 17.09 is Maureen geboren, moeder en dochter maken het goed. Ze moeten een nachtje blijven, mogen morgen naar huis! Fijn hoor.. Hier waardeloze eetdag! Wel een leuke film gekeken.. A-team!
Bijgelezen... @Que: sterkte! @Emma: wat er aan komt, kan er vast ook snel wel weer af, toch? @Rianne: trap onder je kont! kom op meis, pak de draad op! @Sint: heb ik volgens mij gemist vandaag... wil ook mn schoen wel zetten maar vrees dat ie leeg blijft @Kaatje: ik was pasagier gelukkig... moet er niet aan denken om nog zo'n lange rit te maken deze week. @MvE: ja was al eventjes thuis, moeeee.... @Hier: vensterbanken opgehaald in twente, en daarna bij schoonouders geweest. Zat erg krap met de stoel een eind naar voren ivm vensterbanken die achter mijn stoel lagen in de auto, dus heb nu giga rugpijn en ben bekaf... weekboodschappen nog niet gedaan dus dat moet maandag. nu maar snel naar bed... @Butterfly: fijn om te horen dat alles goed is gegaan!!!