Ooohhh ben bang wat de weegschaal morgen aangeeft. Want: O: 1 beschuitje met vruchtenhagel T: chocorijstewafel L: 1 Berliner bol T: +/- 7 suikersnoepjes A: gegourmet T: 2 chocospritzen Ben misselijk!! Hier: Ben een beetje ongerust. Heb al een tijdje vaak last van een gedeelde van mijn rechterborst. Alsof je gestoten bent of ongi want als je bukt voel je echt bv goed. Ik voel geen knobbel ofzo wel van die kleine vlees/klier bobbeltjes. Misschien heeft het wel gewoon met de pil te maken, had vandaag ook klein beetje ongi pijn ook al heb ik nog ruim een week te slikken.....pppfff toch gaan er rare dingen door je hoofd hé. Verder wil Dane echt niet meer in slaap komen. Zodra hij zijn kamer binnenkomt klemt/knijpt hij zich aan me vast, alsof hij bang is. Nou, dan toch maar weer mee naar beneden....hij is blijkbaar ook gewoon niet moe ofzo want gister en vandaag tot 22.15 nog als een wervelwind door huis. Zal wel weer bij een sprong horen denk ik. Sorry voor dit late ego bericht dames.....
Mogge Had om 02.45 Levi zijn licht uit gedaan maar de deur waarschijnlijk niet goed dicht gedaan dus zie dat om 05.30 op ons bed. Mooi in zijn kamer gezet om te spelen en wij zijn terug gedoken tot 07.00 uur mve. thanx voor de update van Butterfly. is in het ziekenhuis uiteindelijk dus heel snel gegaan Wendy, heel herkenbaar. Sinds ik zwanger ben geweest van Levi voel ik eigenlijk in beide borstel heel veel dikke (melk) klieren, vaak ook steken etc. erin. Ben altijd als de dood dat het borstkanker is ofzo. Maar tijd geleden was er een topic in de lounge van meer meiden die het hadden.Is denk toch een hormonaal iets. maar leuk is anders
Ik kom straks kletsen en lezen maar wilden even kijken of butterfly is bevallen! @Butterfly Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje en wat een mooie naam!!!!! Geniet ervan en laat je lekker verwennen!
Hier wat dizzy licht in de kop! Vanmorgen ook duizelig in bed alles draaide op mijn rechter zij zo weird!!
Heb het paar maand terug ook gehad toen was het maar 1 dag en de volgende dag weer over! Heb al even 2 crackers met appelstroop gegeten dus wie weet gaat me dat helpen! En vanmiddag maar even slapen denk ik als Jurre ook op bed ligt! En ziek worden nou nee dank je ben net verkouden geweest en als mama kan je nooit echt ziek zijn he!! We zien het wel,hoop gewoon van niet
Kaatje: wat heerlijk dat Levi zichzelf dan kan vermaken. MamaRianne: Misschien ff je ijzer laten checken. Heb 2x ijzertekort gehad en was dan ook erg dizzie, vooral toen ik aan het lijnen was. Appelstroop is super goed voor ijzer.
Goedemorgen meiden, Hier een mega lieve weegschaal (na een hele zak truffelnoten, echt heel stom van mij) maar ik was 8 ons kwijt. De weegschaal geeft nu 80.4 kg aan Hoop aan het eind van deze week onder de 80 te zitten, dan heb ik eindelijk een gezond BMI. Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen. Gister gezondigd met allerlei sint traktaties. De hele familie kwam hierheen ...Nou kreeg ik vanmorgen ook nog van sint een heeele lekkere chocolade letter in mijn schoen...*zucht* weet hij dan niet dat ik aan het lijnen ben? Hoop maar dat ik m vandaag kan weer staan...
Trouwens als je het niet vertrouwd met je borst altijd even laten controleren hoor ! Je weet maar nooit, niet om je bang te maken maar je kunt er maar beter snel bij zijn...en dan ben je ook weer gerust gesteld als het niets is toch ?
@ borst.. Ik zou voor de zekerheid ook even naar de huisarts gaan! Kim.. Lekker, truffelnootjes en 800 gram afvallen! Rianne..Vervelend, duizeligheid! Heb dat als ik een tijdje te weinig suikers heb gehad. Appelstroop of vruchtenhagel en een beschuitje werkt bij mij goed. Kaatje.. Hoe gaat het met de misselijkheid? Beschuitje.. Vandaag nog lekker genieten, op = op.. en morgen weer "streng" *** Hier een handje chocopepernootjes en ee chocolade sint in de schoen gehad! Dank U Sinterklaasje. O: 2 crackers met appelstroop en slankie smeerkaas en 1 mandarijntjes ( 180) T: niets.. laat ontbeten. L: 2 boterhammen met 1x hagelslag en kopje kippensoep. (250) T: De choco sint gaat er aan ( 300) A: 3/4 hawaii pizza van dr oetker ( 560) en kommetje salade. Totaal 1300 tot nu toe! Oja.. de weegschaal zei: 72.2 na gisteren incl ongi.. Ben happy!
Goeiemorgen meiden @kaatje, leuk dat je zus toch nog is gekomen en dat ze leuk reageerde Celeno gaat s morgens ook altijd zelf spelen in de woonkamer en dan kunnen wij nog even blijven liggen @rianne, een lage bloeddruk misschien, ik hier namelijk ook last van en dan helpt appelstroop idd heel goed, want dat is ijzer. ijzertekort wat wendy zegt kan idd ook. @kimmetje, oh goed zeg! hopen idd dat je onder de 80 zit straks, maar dat gaat vast lukken! @beschuitje, oh lekker! maar idd niet zo goed hihi pff ik ben weer heerlijk misselijk bleeeh Celeno had zijn schoen gezet gisteravond, vond het allemaal maar erg raar En vanmorgen snapte hij geloof ik ook nog niet helemaal hoe dat nou in zijn schoen kwam hahaha
Heb al appelstroop gehad dus,is nu op En gisteravond brocceli dus ook ijzer! Zie wel even hoe het morgen is
Beschuitje, idd maar is al 2 jaar zo en voel geen andere veranderingen in mijn borsten. maar dus moeilijk voelen met al die klieren mve, eigenlijk nog geen last van. vooral veel vermoeidheid. af en toe gevoelige borsten en een droge keel
Ja als je het al langer hebt kaatje dan is het waarschijnlijk niet echt iets...hoe voel je je eigenlijk ? Al misselijk?
Nee misselijkheid valt eigenlijk mee. vorige week wel een paar keer een vlaag maar nu vooral moe ( kan rond 12.30 in, dus vraag me af hoe ik straks mijn werk moet gaan volhouden maar goed ), af en te gevoelige borsten en vooral 'savonds een droge mond ( dit had ik ook bij Levi )