Hey meiden, Hier een belabbert weekend gehad... Heel gezellig en leuk, maar absoluut niet gezond. Morgen pak ik de draad weer op (zoals elke week)... Mijn moeder vroeg toen straks hoe lang ik van te voren voor een trouwjurk wilde gaan kijken. Ik wil ongeveer een jaar van te voren gaan kijken. Dat betekend dat ik nu nog een half jaar de tijd heb. Voor die tijd wil ik er nog 10 kg af hebben... Misschien is dat nu weer een goede motivatie om er weer voor te gaan... Gelukkig baal ik niet meer zo van mezelf als ik gesnaaid heb als een tijd geleden. Daar werd ik ook niet bepaald gelukkig van namelijk... Heb nu meer zo iets van: so be it! Morgen weer een dag... Ik ga even mijn menu voor morgen plannen... Kan ik er morgen weer voor gaan... Sorry meiden, dat ik WEER niet reageer. Morgen ben ik er weer!!!
@Mel: Hier ook een belabberde dag gehad, friet gegeten, en snicker chocolaatjes (die mini celebration dingen). Vrees voor de weegschaal morgen. Maar als we helemaal niks meer mogen pakken heb je helemaal niks om naar uit te kijken! Heb zoveeeeeeeeel zin in je bruiloft! Vind het echt super dat ik je getuige mag zijn!
Sorry niet bij gelezen. Hoop dat ik vanacht wat kan slapen want Levi is ziek. Keelpijn ook, hoop niet dat het keelontsteking wordt. Morgen mijn eerste werkdag. Spannend ! Tot morgenavond
@Mel: Inderdaad, maar voor je het weet is het zover! We moeten snel even een nieuwe shopdate maken (als we allebei gebeurd hebben hahaha) @Kaatje: Heel veel succes met je eerste werkdag! Hopelijk kun je een beetje slapen. Ik ga ook maar eens mijn bedje op zoeken, zit toch maar een beetje doelloos te internetten...
Lieve lieve meiden!!! Bericht van mij . Wat ontzettend lief dat jullie zo hebben meegeleefd zeg. Vind het zo fijn te lezen. Het ging zaterdag ineens allemaal heel snel. Ben die morgen uit het ziekenhuis gekomen omdat de weeen daar op hielden, maar eenmaal thuis begonnen ze weer. Maar ze bleven om de 6a7 minuten komen, en soms wat sneller. Ik moest bellen tussen de 3 en 5 minuten dus je gaat daarop zitten wachten. Maar zaterdagmiddag rond 14.00 werden de weeen zoooo heftig. Ben gaan douchen om 15.00 uur en gaan liggen en voelde ineens persdrang. Maar de weeen om de 6 minuten. Ik heb het ziekenhuis toen gebeld en uitgelegd. Kon gewoon bellen, dus ze hadden iets van: is de bevalling echt gaande? Wij mochten komen, met dat als het nog niet zover was we wel weer naar huis konden. Nou ja, dan maar!! Wij om 16.00 in de auto, en de weeen waren ondraagelijk. Ik kon ze bijna niet meer opvangen, zo heftig. Eenmaal op de verloskamers deden ze nog zo relaxt. Aan de monitor gezet, maar de weeen leken niet heel heftig. De assistente zei wel: maar als ik jou zo zie. Verloskundige kwam na een kwartier. Ze wilde allemaal electronen aansluiten op het babyhoofdje en dat moest bij Esmee ook..... was vreselijk . Maar voor ze dat deed wilde ze eerst de ontsluiting weten. Dat was rond 16.30 uur. En ze keek me ineens aan , ze zat al op het babyhoofdje. Had volledige ontsluiting. Dus 17.09 was Maureen er al!! Alles ging ineens als een flits aan me voorbij. Ze is 3355 gram en haar lengte is 50 cm! We moesten een nachtje blijven omdat de kinderarts haar even wilde zien i.v.m de prednison van mij. Maar alles ziet er prachtig uit dus we mochten naar huis. En ik.... voel me helemaal TOP fit! Heb gisteren niet gerust, kraamverzorgers zei: je ziet er helemaal niet uit als een kraamvrouw. Zo voel ik me ook totaal niet. Bruis gewoon van de energie. Gisteren toch even gaan rusten om 15.00 uur, maar je raad het al. Heb Esmee haar bed verschoond, was opgeruimd . Ben aan de BV begonnen, maar gisteravond ging het al mis . Heb bij Esmee vreselijke kloven gehad. Heb rood haar van mezelf en een mega gevoelige huid. 1x verkeerd aanleggen zijn voor mij al dikke blaren op de tepels. Overdag gaat het goed, maar de avond begint en ze wilde alleen maar melk.... alleen aan de borst was ze stil. Om 19.30 zat ik te voeden en om 00.00 was ze nog niet klaar. Alles van toen bij Esmee kwam weer boven, had nu alweer vreselijke steken in mijn tepels en borsten en ging al door de grond van de pijn. Ik heb meteen gezegd: ik ga BV proberen, als het niet lukt... ben ik er heel snel klaar mee. De eerste maanden van Esmee waren verschrikkelijk. Ik kon totaal NIET genieten omdat die BV er als een lading bovenop lag. Ik wilde dit perse geven! Het brak me totaal op, lange nachten, zere tepels, had alles geprobeerd. Ik merkte dus dat ik hier helemaal niet klaar voor was en dit ook niet wilde. Maureen overstuur, Harrold en ik meteen weer mopperen op elkaar. Dit was zo wat ik niet wilde. Heb de VK gebeld, en in tranen alles uitgelegd. We konden een paar proefpakjes halen voor kunstvoeding om 00.00 uur, en hebben tot 05.00 doorgeslapen en dat voelde goed. Al denk ik over de BV niet anders. Net geprobeerd te kolven, maar de pijn is vreselijk . Denk dat ik het op ga geven en nu ECHT GA GENIETEN van mijn gezin. Want bij Esmee ging het tenkosten van harrold en mij, maar nu ook van Esmee, en dat vergeef ik me nooit. Echter de weegschaal is LIEF!!!!!!!! Bijna alle aangekomen kilo's zijn er nu al af . Wat heerlijk, Harrold vind me nu al mega dun en ben nog geen 2 dagen geleden bevallen . Ik ga deze week nog niet streng doen, maar wel op mijn eten letten. Want er mag niets bij komen. Manlief stelde gister al voor om froet te halen, ja, zo streng geweest en dan in de kraamweek alles er aan vreten. NEE, gewoon een soepje gegeten . Meiden, ik kom vanavond een foto posten van MAUREEN!! Esmee is helemaal blij met haar zusje, maar wil net zo met haar spelen als met haar babyborn, en tsja, dat kan niet. Voor Esmee was dit een raar weekeinde en ze was gisteren ook echt even van slag door alle gebeurtenissen. Toch is ze heel blij met haar zusje, en aait haar, komt ook steeds even kijken en praten met haar zusje , zooooo lief!!!!!!! Wat betreft het online zijn zaterdagavond, heb op mijn mobiel in het ziekenhuis even bijgelezen, maar kan via mobiel niet reageren. Moet nog uitzoeken hoe dit werkt. Vandaar dat ik even online was denk ik. Heb alleen snel gelezen.
Goedemorgen meiden! Butterfly: Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Meid als bv niet lukt, lukt het niet! Je moet jezelf vooral niet dwingen. Hier straks de kids wegbrengen...daarna lekker het huis poetsen.
Butterfly wat gaaf om te lezen dat het zo goed met je gaat !! Kaatje heel veel plezier op je eerste werkdag. Ik ga nu ook het sintgedruis in....De kids zullen we mega druk zijn.
Wat fijn om te horen dat het goed gaat met jou en Maureen! Leuk ook dat Esmee zo lief voor haar zusje is Ik kom vanmiddag even spieken of je al een foto hebt gepost!
Kaatje.. Succes vandaag! Butterfly.. Jij bent vlot weer online!! Je voelt je dus goed? Fijn te lezen en betreft bv als het tenkoste gaat van alles dan zo ik ook stoppen. Ik ben echt pro bv maar zowel moeder en kind moeten tevreden zijn! En ik zei toch dat je een slanke denk zou zijn!! Lovely.. lekker aan de poets vanochtend.. Je dipje weer te boven? Beschuitje.. Werkse vandaag! **** Hier de weegschaal niet lief.. 72.7 vandaag weer streng! O: 2 grof volkorenboterhammen met appelstroop en thee. T: grote appel L: 3 boterhammen met mager beleg. T: banaan A: gekookte aardappels met bloemkool en rundervinkje. T: plakje ontbijtkoek of chocomelk Totaal: 1100 Ga me er aan proberen te houden.
@Butterfly: Ik moest aan de ene kant zo lachen om je verhalen, dat je Esmee's bedje al verschoond hebt haha, echt iets voor jou! Maar wat ontzettend fijn te lezen dat het zo goed met je gaat! Goed dat je wat de BV betreft voor jezelf en je gezin kiest, wat niet gaat, gaat gewoon niet! En wat SUPER dat je al meteen zoveel kwijt bent, jeetje, echt ontzettend knap hoor meid! Geniet lekker van je gezinnetje, ben benieuwd naar de foto van jullie nieuwe wondertje Hier viel de weegschaal me gelukkig nog mee, 4 ons erbij, hopelijk is die er morgen weer af Ben weer veel te vroeg wakker, hoef pas om 1 uur bij een vriendin te zijn die ook diploma uitreiking heeft van mijn vorige werk. Hoop dat onze leraren er ook bij zijn (waren allebei zoooooooooooooo knap!) Dan gaan we even wat fotootjes schieten Fijne dag allemaal!
@ butterfly, Van harte gefeliciteerd met Maureen!! mooie naam. Top dat je je zo goed voelt! @ kaatje, werkse meid!! succes! @ iedereen, GOEDEMORGEN !! hier alles goed, ben de misselijkheid gelukkig kwijt en kan nu af en toe weer eens leuke dingen doen tussen het rusten door. Gisteren eindelijk na 4 maanden gevierd dat we zwanger zijn. We wilde gaan steengrillen. Alles stond klaar op de tafel, kregen we een telefoontje dat mijn schoonzusje bevallen was van een dochter maar dat mijn schoonzusje wel gelijk naar de O.K. toe moest. Stond mijn zwager in zijn ééntje met die kleine meid in een ziekenhuis waar hij een hekel aan heeft... Mijn vriend zat maar te ijsberen op de bank en na 5 minuten kwam het woord eruit dat hij naar zijn broertje toe wilde. Dus Hop wij in de auto naar het ziekenhuis. Wat een schatje. Net 2 uur oud. Gelukkig ging het met mijn schoonzusje ook inmiddels wat beterder en mag ze als het goed is vandaag naar huis... uiteindelijk zaten wij dus om 22 uur nog te steengrillen... haha wat hebben wij genoten. Ben nu sinds 2 weken ongeveer een kilo aangekomen, ik ben helemaal blij. Morgen weer naar de verloskundige toe. en nog maar 3 weken en dan hebben we de 20 weken echo... onvoorstelbaar dat ik dan alweer over de helft heen ben!
@Annemie: Fijn te lezen dat het goed met je gaat, en natuurlijk gefeliciteerd met je nichtje! Zit me hier een beetje te vervelen, weet al wat ik aan wil, dus nu mag het wel 12.00 uur worden eigenlijk...
@mve: vanaf vandaag ga ik weer streng! Mooi menu heb je @annemie: gefeliciteerd met je nichtje! @kimmetje: hihi dan heb je nog 3uur te gaan Mijn menu O: vb met appelstroop, kop koffie T: 2 glazen water,kop koffie, peer L: 4 crackers, 2xkaas, 2xkipfilet, glas optimel T: 2 glazen water, opkikkertje A: linzensoep, half stokbroodje kruidenboter T: 2 glazen water, kop thee, appel
Ff snel een berichtje vanaf mijn werk dus kan niet op iedereen reageren. Butterlfy: Wat een super verhaal!!! Ik zou zo weer willen hihih....maar niet zolang Dane nog zo slecht slaapt hoor. Ben erg benieuwd naar de foto. Geniet ervan meid!!! Kaatje: Beterschap! Melanie: Dat is nog eens een goede motivator, een trouwjurk! Hier: Dit weekend een kilo erbij, maar heb ook wel hele lekkere dingen op. Sta dus weer op 63. Mijn motivator is nog steeds dat sexy jurkje waar ik jullie die foto van heb laten zien. Mijn streven was 60 kilo, dus heb tot 16 december (kerstborrel, dan moet ik dat jurkje aan) om nog 3 kilo eraf te krijgen.
Lovely.. jij hebt ook een mooi menuutje! Kim.. veel plezier straks! **** Hier de boodschappen weer binnen, alles schoon en de was zit al weer in de droger. straks met mijn zusje naar mijn moeder voor koffie! A: gekookte aardappeltjes met spruitjes en bretonse gehaktballen. Zag spruitjes liggen bij de supermarkt.. lekkerrrrrrrrrrrrr