10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Thanks :D

Hier nog niet veel uitgevoerd eigenlijk haha. Ga zo maar vast richting m'n vriendinnetje, even bijkletsen en daarna naar mijn oude werk.
    Fijne dag meiden!

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @kimmetje: Veel plezier!

Ik ben lekker aan het poetsen, met Beyonce lekker hard aan :D.
    Zo straks op de weegschaal gestaan, had ik al een tijdje niet gedaan...er is toch een kilo af ondanks de laatste weken!

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    De kraamhulp wil wel dat ik meer rust neem hoor.
    Maar jah, dat is zo niet mezelf zijn.
    Ik ben lekker met de kinderen bezig.
    De BV probeer ik de komende dagen overdag te doen, met een tepelhoedje proberen we straks. Verder ga ik de nachten gewoon KV geven, ik trek dat niet en dat wil ik mijn gezin niet aan doen.
    Als het na een paar dagen niet kijk ik verder.
    Dit hebben we afgesproken met de verloskundige erbij.

De aangifte van Maureen is gedaan :).
    De ooievaar hangt aan het raam ;).
    En nee, dat ik heb LATEN DOEN!! Hahahahaha.

Kom vanavond foto's plaatsen.
    Drukke middag, ga rusten van 13.00 tot 15.00 en dan Maureen in bad :), en dan is de dag ook al aardig weer om.

Tot latersssss

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    butterfly wat een bevallingsverhaal !! wat snel
    maar wat super dat het zo goed is gegaan en nog geweldiger wat top dat je jezelf zo goed voelt !
    wel aan jezelf denken he kanjer .. beetje rust nemen !
    en jaaaaaaaaaaaaaa foto foto ...

MvE laag in de C vandaag .. je bent ongi he ! je gewicht was toch super .. niet te gek doen he en brrrrrrrr spruiten ......

kaatje succes vandaag op je eerste werkdag ! wat super spannend !

lovely super van die kilo en lekker aan het swingpoetsen ?

kimmetje veel plezier met bijbeppen !! maar zal wel lukken bij zo'n gezelligerd als jij !!

hier zijn we weer in de verbouwing !! mijn zwager zijn schouder is genezen en hij is begonnen met het afbouwen en verbouwen van de zolder ! wat een werk alles moet gedaan worden
    vrees geen middagslaapje voor tim met al dat hameren ..

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

*biecht*

Zit bij de MacD in Drachten na mn les.
    Chicken sate + flesje water. Geen frietjes, geen fris of shake, hoewel ik echt zin heb in een choco shake...

Straks behang ophalen (na 13.00 pas open) en door naar de VK voor controle.
    Kom daarna reageren ;)

6. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Wie kan me even helpen?
    Ik heb gezocht maar kan niet vinden hoeveel calorieen kip tandoori bevat. uit een pakje.

Er staat op:
    Per portie( 100 gr ) bereid product 135 kcal. Maar klopt dat wel?
    Staat bij incl zelftoegevoegde ingredienten. Maar er gata ook creme fraice in.. dat is toch best vet?

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. Heerlijk is dat he?! Muziek hard en gaan met die banaan!:D Mooi dat er weer een kilo af is!

Butterfly.. Herkenbaar wat je zegt. Toch proberen tussen de middag je rust te nemen. ;) Ik stond na de ks na 3 dagen al weer af te wassen etc. Als ik terug denk is dat koekoek.. Sommige mensen konden nog niet eens van bed af.;) Maar het is maar niet hoe fit je je voelt. Geniet van het badderen van Maureen.. Al veel cadeautjes gehad?

Rooibos. Ik zou alles apart invoeren. ;) Kip, rijst, groenten en saus.

Emma.. Weer in een bouwput?!:D Maandag doe ik vaak streng is verlies dan de 0.5 gram die ik in het weekend aankom.;) Spruitjes zijn zoooo jummie!

vanmorgen lekker druk geweest.. Met mijn zusje bij mijn moeder geweest.Daar lekker geknuffeld met Daan ( mijn neefje) wat een lekker ventje zeg!

Ik heb reportage gisteren opgenomen , zit met een schuin oog te kijken.

Kom iets hoger uit door de spruitjes en gehaktbal.. Nu 1200..:D

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ooooooooooooooh moppie lekker lekker !! nou geniet er maar stiekem van dan !
    en hop naar de winkel ...en succes bij de VK !

Rooibos idd alles appart invoeren .. doe ik zelf ook altijd anders weet je het idd nog niet
    lekker hoor ! maar ben bang dat het idd erg vet is

MvE ja ik ben op maandag ook streng .. werkt wel het beste
    ben nu ff streng moet 2 kilo af .. foei foei ..
    en kijk ze .. lekker trouwens dat beebknuffelen !!

ga denk ik de ramen maar zemen beneden !

9. MamavEsmee

Moppie.. stiekem nog een chocshake genomen?;)

Emma.. Moet hier ook nodig de ramen doen.. Maar dat is het enigste in het huishouden wat ik haat!:)

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @rooibos: als dat op het pakje staat moet het wel kloppen, maar dan moet jij je wel aan de juiste ingrediënten houden.
    @Emma: Hoe lang gaat de verbouwing duren?
    @moppie: jummie! Heb je er van genoten?
    @Mve: Als ik de muziek aan heb, heb ik het idee dat schoonmaken zoveel sneller gaat :D. Wat voor reportage kijk je?

11. MamavEsmee

Lovely.. Over Cristal Meth..:(

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Oh die was erg gisteren op, heb een stukje gezien daarna in slaap gevallen. Inderdaad erg heftig!

13. MamavEsmee

Lovely.. Had de reportage al eens eerder gezien volgens mij.

Ga Esmee maar eens wakker maken, kleine slaapkop! Anders wil ze er vanavond niet in.

Straks lekker thee en fruit..:D

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Volgens mij was deze er inderdaad al eerder opgeweest :)

M'n huis ruikt lekker naar Linzensoep! Heb het op de arabische manier gemaakt met een NL tintje, er zit namelijk rookworst door. :D

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ooohhh wat een rotdag hier op mijn werk!

Sorry moest er ff uit.....ben blij als het 17.00 uur is.

16. MamavEsmee

Wendy.. balen dat het niet zo lekker loopt op het werk.. Hoe heeft Dane vannacht geslapen?

Lovely.. Linzensoep.. zie het wel vaker in je menuutje staan. Wat is het?

Hier nog extra fruit gehaald, vanmorgen was er veel " oud" fruit. Esmee kijkt Pippi en ik heb het eten opstaan..

Lust ook wel wat nu..:) Heb me wel goed aan mijn geplande menu gehouden..:D

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mve: Het is hele simpele soep van rode linzen,tomatenpurree, met aardappelen en wortelen erin :). In sudan doen ze er munt door en wat suiker. Maar ik maak het een beetje op de hollandse manier en dan is dat erdoor niet lekker.

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    MvE: Lief dat je er naar vraagt. Dane hoorden we gisteren pas (nou ja, pas) om 22.45 uur. Daarna was hij weer overstuur, alsof hij bang is in zijn eigen kamer. Daarna ben ik ook maar naar bed gegaan en heb ik heb bij me genomen en heeft ie wel redelijk geslapen. Maar nog is ie dan af en toe in zijn slaap een soort van aan het gillen, alsof ie nachtmerries heeft.

Ach ja, er komt een dag......Dane heeft ook heel lang gehuild als we hem naar het kdv brachten en wij weer weggingen. Nu rent ie naar de kindjes, komt nog ff een zoen geven en zegt 'dagdag' dussss.

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedeavond meiden!

Hier een erg drukke maar leuke dag gehad met Rosahlynn en mijn man samen lekker opgeruimd en 3 taarten gebakken en 2 keer een stukje gelopen met zijn 3en.
    Net gegeten en alles klaargezet voor de visite vanavond komen denk ongeveer 12 mensen en zaterdag komen er ook nog een stelletje erg gezellig maar wel veel werk.
    Vandaag een erg leuke dag want mijn man kreeg zijn salaris en ontslag vergoeding haha dat mogen ze vaker doen want is echt een giga bedrag staat erg leuk op de spaarrekening :D

@Butterfly super dat het zo goed gaat met jullie! ben zo benieuwd naar een foto!
    @Rest wel gelezen maar geen tijd om te reageren ga weer snel verder voordat mijn schoonzusje en zwager zo op de stoep staan moeten nog even plannen maken voor sinterklaas

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik kwam even snel foto's kijken, maar zal eerst even bijlezen vanaf gisteravond ;)

@MvE: ik wou dat ik maar een fractie van jouw creativiteit had! wat een prachtig jurkje!!! hoe reageerde esmee?
    (2) spruitjes, lekkerrrrrrr :) ik heb een kilo hollandse preitjes (van die dunne) meegenomen en ga deze week lekker gekookte prei eten :) spruitjes staan ook nog op het menu want die heb ik nog in de diepvries.

@Patriesja: hopelijk blijft de extreme misselijkheid je deze keer bespaard!

@Kaatje: hoe ging het op je eerste werkdag, bevalt het werk? en hoe is het met Levi? Beterschap voor je kleine man!

@Annemie: Gefeliciteerd met je nichtje :D en wat heerlijk dat de misselijkheid weg is!
    De tijd vliegt he! Ik kan het ook nauwelijks bevatten dat het nog maar eventjes duurt voor onze uk er is...

@Wendy: heb je het jurkje al in huis? Tip: Hang m aan je kastdeur zodat je er elke ochtend tegenaan kijkt en je motivatie hebt om door te gaan ;) die drie kilo moet haalbaar zijn...
    (2) je werkdag is gelukkig voorbij nu! wat was er zo erg vandaag? *knuff*

@Lovely: super dat er weer een kilo af is! dan is het nog 4 te gaan, toch? meen me te herinneren dat je voor de -5 wilde gaan voor de kerst?
    (2) geniet van je linzensoep! hoe maak je dat? heb zo'n zin om dat soort recepten uit te proberen ipv erwtensoep :)

@Butterfly: haha meis... typisch! jij kan echt niet stilzitten he ;)

@Emma: nog niet klaar met de verbouwing? wat moet er nog allemaal gebeuren?

@chocoshake: nee niet genomen, wel een flesje cola light gehaald bij het tankstation (a 1,90!!! afzetters!!!) omdat ik ineens cola trek kreeg hihi...
    Gek genoeg vind ik milkshakes ineens lekker, net als softijs, hoewel ik dat amper eet want krijg er koppijn van. vriendlief besteld altijd shakes bij de Mac, en dan neem ik af en toe een slokje, maar heb laatst zijn halve shake opgedronken. Normaal moet ik er echt niks van hebben. Raar hoor, zwanger zijn :p

@chicken sate: echt van genoten deze keer. de vorige keer (vorige week ofzo? oops...) was de saus koud. deze keer was het allemaal warm en smaakte stukken beter. kan ook aan mijn smaak liggen, die veranderd ineens enorm.

Deel Deze Pagina