@Hier: bij de VK geweest en alles is in orde, uk is gedraaid, even snel mogen spieken op de echo en idd koppie onder, kontje boven. vandaar die drukke buik de afgelopen dagen en hoef pas over 3 weken terug te komen. bloeddruk weer 100/60 dus kan gewoon niet beter! en dat ondanks de stress met werk/verbouwing enz... O: melk met crunchy T: 3 thee L: chicken sate, flesje water T: flesje cola T: 2 x twix (nadeel van boodschappen doen... stomme aldi!) A: dat wordt mie (bah! maar vriendlief is er gek op) met doperwtjes, satesaus en shoarma. heb het nog in de diepvries als porties maar ga het vers maken zometeen. misschien ook nog wat preiringetjes meebakken bij het vlees... T: appel, 2 mandarijntjes, evt. nog wat zuivel, en vast ook nog wel een twix Morgen weer een drukke "vrije" dag voor de boeg. Ik ben van plan om grondig schoon te maken. Badkamer- en wc-vloer schrobben, muren schrobben (zwarte spikkeltjes, vochtig huis, bah...) Vriendlief heeft na het schuren van de muren in ons nieuwe huisje (stucwerk gladschuren ivm pleisteren binnenkort) zijn werkkleding op de wc vloer gegooid, die ligt dus onder het stof, en gister is het e.e.a. over gelopen bij het aquaria verversen dus overal viswater met vissenpoepjes (klinkt viezer dan het is hoor! het is wel vrij schoon gespoeld) zo leuk dat ie niet opruimt! grrrr.... maar ik voel echt de nesteldrang opkomen, dus zal jullie de komende tijd vermaken met mijn poets-verhalen (en ik haat poetsen!). Verder wil ik een begin gaan maken met het inpakken van de verhuisdozen, en de schuur opruimen (verhuisdozen die we na de vorige verhuizing nooit hebben uitgepakt enzo ) Druk druk druk... maar wel leuk druk Fijne avond allemaal!
Moppie: Mmmm een shake heb ik nu wel trek in, of een macflurrie mmmmm... Op mijn werk was het niet leuk omdat het heel druk was, vorige week een beoordelingsgesprek gehad waarvan ik het met 1 punt echt niet eens was omdat een andere collega niet functioneerde er gelijk werd gezegd dat het team niet voldoende samenwerkte en dat een van de afspraken was (dat dus niet gehaald was). Maar ik kan niets veranderen aan het gedrag van iemand anders, wel aan dat van mezelf. En daardoor krijg ik niet de salarisverhoging die ik had verwacht. En toen kreeg ik vandaag te horen dat ik werkzaamheden van een langdurig zieke collega over moet nemen, 6 uur per week terwijl ik er maar 24 werk en met mijn eigen werk het al druk genoeg heb......dus nog meer werk voor totaal geen beloning/waardering. Iemand nog een secretaresse nodig in omgeving Rotterdam? hahahah. Nee hoor, ik mag qua salaris echt niet klagen hoor. Ik verdien hier partime meer dan bij mijn vorige baan fulltime. Maar het gaat ook om princiepe.
@Wendy: snap wat je bedoelt. jij wordt nu afgerekend op de fouten van een ander en dat is niet fijn. en dan ook nog extra uren terwijl je voor jouw gevoel gewoon niet de juiste waardering krijgt. tuurlijk, ookal heb je al meer loon bij deze baan dan bij je vorige, maar dan nog wil je graag wat waardering van je baas!
Wendy.. Ik zou in jou plaats er ook de P in hebben! :x En Opzich een goede nacht voor jou en Dane. Morgen had je wat bijzonders toch? Moppie.. Fijn dat het bij de vk goed was.. En fijn dat uk gedraaid is. Esmee was een stuitekindje.. Heeft de hele zwangerschap in stuitgelegen. Het laatste uur van de zwangerschap wel met het koppie naar beneden ( na de draaipoging) En je menu ziet er prima uit. Heb je mini twixjes of dubbele? **** Hier het eten weer op, keuken schoon en de vaatwasser inmiddels al weer uitgepakt.. Was is allemaal weggevouwen in en de kasten. Esmee ligt in bed en de buurman gaat klussen. Is nu al de hele week zo.. Gisteren tot kwart voor 11.. Koekoek!
Grote 50 grams twixen, yum..... maar al 2 gehad dus mag echt niet meer! ik ga zo koken! Succes met de klussende buurman Ik zou hem vragen of hij het klussen wil beperken tot wanneer jouw kleine niet slaapt. Na 1x vriendelijk verzoeken en hij gaat toch door, zou ik gewoon de politie bellen met een krijsende Esmee op de achtergrond
Moppie.. Hij is niet zo handig en is al een week bezig met het leggen van een laminaat vloer en gebruikt daarbij een hamer.. Erg vreemd allemaal maargoed. we hebben al veel gezeur gehad met de buren over lawaai. Ze leven vooral s'avonds s'nachts en komen tegen 14.00 s'middags hun bed uit. Gooien met deuren,etc etc.. Op het moment gaat het redelijk. Maar het zijn wel leuke mensen.. Lastig hoor. Jonge prei is ook lekker! Met ham/kaassausjes of met gehakt en aardappelanders en aardappelschijfjes. Jummie!
Zoooooo ben ik weer Diploma in de pocket! Wel wat kaasjes gehad, en chocolaatjes... Hopelijk valt de schade mee morgen. Morgen weer vol ertegenaan!! Wil eind deze maand onder de 80 wegen!
Hey meiden, @ Butterfly: Jij bent er snel weer fijn dat alles goed gegaan is Wat betreft die borstvoeding. Gewoon doen waar je je het beste bij voelt meid. Fijn dat Esmee zo blij is met haar zusje. Zal voor haar ook wel ontzettend wennen zijn natuurlijk! En alle aangekomen kilos alweer kwijt, super meid Doe je goed!!! Ben benieuwd naar de foto van jullie kleine meid. @ MamavEsmee: En? Heb je je aan je strenge dagje kunnen houden? @ Kim: Was het leuk bij de diploma-uitreiking? @ Annemie: Fijn dat je niet meer misselijk bent meid. En super dat je nog maar zo weinig aangekomen bent En gefeliciteerd met je nichtje!!! @ Wendy: 3 kilo in een maand moet te doen zijn Gaat je vast lukken! @ Emma: Jullie blijven maar aan het verbouwen! Is dit het laatste of zijn er nog meer plannen? @ Moppie: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Super dat uk gedraaid is. Kan maar vast goed liggen he Lekker hoor chicken sate!!! Hier vandaag wel lekker gewerkt. En me voor de verandering perfect aan mijn menu kunnen houden. Mijn menu: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans erdoor T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain 2 mandarijnen T: niks A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten) Totaal van 1049 kcal. Ik ga mijn zwemspullen inpakken Ik ga voor de verandering een keer op Maandag zwemmen ipv op Dinsdag. Ik kom vanavond nog wel even kletsen! Tot straks!
@Mel: Diploma uitreiking was erg saai. Handtekening zetten en wegwezen. M'n grote vriendin was er ook, heb per ongeluk cola over haar heen gegooit (was echt niet expres!). Zwem ze!
Kim.. Vuil kreng dat je bent! Melanie.. Goed zeg, je aan je dag kunnen houden! Ik ook, al trekt mijn maag nu wel. Straks een grote kop thee en een mandarijntje dan maar.. Kaatje.. vertel!!! Zustertje.. Hieperdepiep.. Hoera!! En de spaarrekeningspekken is altijd leuk! ****** De buurman is inmiddels ook aan het boren..:x
Hallo J Ik ben gesloopt maar wel voldaan. Verslagje staat op het andere forum. Leuke eerste werkdag gehad. Is geen verkeerd werk ( wel een beetje eentonig ) maar veel leuke collegas. Levi heeft aardig geslapen. Wel in een ledikantje op onze kamer. Helaas heeft hij mij dus wel aan gestoken en heb ik nu een zere keel en verkouden. Butterfly, fijn wat van je te horen. Opeens heel snel gegaan he. Meis, geef Maureen ( leuke naam, hoe spreek je het uit ? ) idd lekker flesvoeding. Wordt ze ook groot op. Ik zeg altijd. BV is goed maar moet wel voor beide partijen leuk blijven. En kan me voorstellen met Esmee haar geschiedenis dat je er klaar mee bent. Ben erg benieuwd naar de foto. Zie dat je nog wel bv gaat proberen. Ik heb idd ook veel aan tepelhoedjes gehad. Annemie, fijn dat de misselijkheid eindelijk over is. Duurde bij mij toen ik zwanger was van Levi ook 16 weken Gefeliciteerd met je nichtje. Hoe heet ze ? En alles goed met moeders ? Moppie, weer helemaal goed gekeurd bij de vk J
@MvE: rare buurtjes, maar neem aan dat als je het netjes vraag, zij toch wel rekening kunnen houden met in ieder geval de bedtijd van Esmee? andersom zouden zij dat ook vragen lijkt me... - dat hamkaas sausje klinkt erg goed - boren: het lijkt mijn bovenbuurman wel! die gaat elke avond 1 gaatje boren ofzo?? @Kimmetje: gefeli met je diploma! welke opleiding heb je gedaan? - cola gooister: hihi, zeker weten per ongeluk? @Melanie: was erg verbaasd om te horen dat uk gedraaid was, had wel veel beweging gevoeld maar dacht het koppie vanmorgen nog boven te voelen. was waarschijnlijk het kontje dus Zwem ze zometeen! @Kaatje: volgens mij kan ik het niet vinden op andere forum? Zie dat jij vrijdag de intake hebt. zo spannend! wel vroeg trouwens. mijn intake was met 8w pas.
kaatje super dat je 1e dag zo goed was ! en beterschap kim van harte met je papiertje ! en haha ff lekker cola gooien ja ... You Go Girl !! moppie mmmmm twix !! en mac !! een moppie menu maar super dat alles ok was bij de VK zustertje van harte met je verjaardag ! melanie veel plezier vanavond ! lekker druk en mmmmm 3 taarten gebakken !! MvE hier ook zulke buuren aan de ene kant lawaai van 5.00 tot 19.00 en dan de ander van 15.00 tot 2.00 ... toch zijn het leuke mensen maar ik zeg er maar niets van .. de ene kant zijn het de kids van 3 en 5 die het doen en de ander het"kind" van 16... nouja als tim groter is zal hij ook wel meer herrie gaan maken !! en tim heeft hier ondanks het zagen timmeren en de lawaai gelukkig doorgeslapen.. hoop dat esmee het ook lukt ! butterfly is wil niet zeuren maar; FOTO !!! Melanie top dat je je aan je menu hebt gehouden en zwem ze !! lekker hoor en dit is het laatste project .. dan is het huis af !! dan nog een nieuw bankstel en tv en tv kast ...... en ik droom maar lekker verder wendy wat balen van je werk .. wij hebben ook collectieve doelstellingen .. tja daar doe je maar weinig aan maar idd lekker dat je dan ook nu nog ff extra werk er bij krijgt ga zo bankhangen ben gesloopt veel gedaan en gebeurd vandaag en ook nog 2x super slecht nieuws gehad .. ben er klaar mee !!
Oeps. had me berichtje gekopieerd van de september mama's en het daar dus op het andere forum gezet Ja hier is vk intake normaal ook met 8 weken maar omdat ik met 6 weken en 5 dagen al een echo krijg bij de gyn wil ze een verwijsbrief meegeven zodat zij ook op de hoogte gehouden wordt
Goede Avond meiden! @moppie: inderdaad nog maar 4 te gaan . Ik zou het receptje wel even voor je plaatsen. Denk dat dit morgen word, maak hem zelf altijd uit de losse hand dus even goed nadenken wat ik er precies in doe. Als je zwanger bent is je smaak en reuk inderdaad ineens heel anders. Heerlijk dat alles goed gaat met de zwangerschap, voel jij jezelf verder ook goed? @wendy: meid wat balen dat je daardoor geen salarisverhoging krijgt, je moet toch op je eigen werk beoordeelt worden? Toch niet op iemand anders zijn werk? @mve: Was het eten lekker? Hoe maak jij de spruiten altijd klaar? @melanie: mooi menu hoor voor vandaag! Zwemse @Kaatje: Fijn om te horen dat je eerste werkdag goed verlopen is Ik kijk gtst en dan richting bed benelux next top model kijken, man wil grey's anotomy zien.
Emma.. vervelend nieuws gehad, niets ernstigs hoop ik?! Blijven dromen is goed.. Als je alles hebt wat je hartje begeerd wordt het ook zo saai! Moppie.. Rekeninghouden? Dat kennen ze niet hoor! We hebben het al zo vaak gevraagt. Lovely.. Ik kook ze gewoon.. Vorige week op het werk heb ik het geroerbakt met een uitje ( eerst 10 minuutjes gekookt) was ook lekker! Kaatje.. Fijn dat het leuk was!
@Cola: Ging echt per ongeluk! Hahaha ik wilde drinken halen, dus had 3 glazen tegelijk vast. Zij ging niet aan de kant, dus ik riep pardon, en toen stapten we tegelijk opzij, waardoor het op haar rug viel, eigen schuld! @Diploma: Ik heb de opleiding praktijkbegeleider gedaan, dat houdt in; nieuwe medewerkers inleren, medewerkers aannemen etc etc. Een beetje de rechterhand van een leidinggevende.
@ Kim: Je bedoeld, je grote vriendin... mijn naamgenoot? In dat geval... net goed... moet ze maar aan de kant gaan met de dikke kont @ Kaatje: Fijn dat je eerste werkdag leuk was. Zal zo nog even je verslagje op het andere forum lezen. Beterschap! @ Emma: Dromen mag, en is ook leuk. Hier gaat dat hetzelfde, er zijn nog zo veel dingen die ik wil... probleem met mij is dat ik alles tegelijk wil.. maarja, helaas gaat dat niet. Hier net terug van het zwembad. Niet heel fanatiek gedaan, gezien mijn knie en mijn zwangere zus, die last had van harde buiken. Maar was wel weer even gezellig. We hebben het over babynamen gehad. Ben zo benieuwd met wat voor naam ze komt als de baby er is. Moet eigelijk nog douchen, maar ik heb er geen puf voor... denk dat ik dat morgenvroeg maar doe. Normaal doe ik dat altijd meteen met dat stink-chloor-lichaam maar ik heb er echt de kracht niet meer voor nu. Zal zo mijn menu voor morgen eens plannen... Liefs
@ Kaatje: Kun je de link van het andere forum nog eens geven. Heb m op de laptop in de favorieten staan maar de laptop is katop dus zit nu aan de vaste computer...