10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Moppie: Kijk je wel uit morgen met al het schrobben. Vergeet niet dat je ruim 31 weken zwanger bent hé. Maar heel herkenbaar hoor dat nesterdrang hihi. Ik had Dane zijn wiegje al 3 keer opgemaakt en gewassen en moest nog 6 weken hahah.

MvE: Leuk van die buren....in ons vorige huis hadden we de 2e en 4e etage en onze buren waren een moeder die sliep op de 2e en haar zoon op de 4e en die begon om 2.00 uur dan met muziek draaien en games spelen enzo. maar zij had daar geen last van op de 2 maar wij sliepen op de 4e naast hem. Mijn vriend heeft meerdere malen 's nacht voor de deur gestaan en dan werd er niet opengedaan. Toen overdag een keer aangebeld en ff goed ons woordje gedaan en toen nooit meer gebeurt....
    O ja, morgen niets bijzonders maar mijn moeder kan niet oppassen dus werk ik vrijdag i.p.v. morgen. En morgenavond model zijn voor mijn zus.

Kimmetje: Gefeliciteerd meid! Ga je het nog vieren?

Melanie: Mooi menu!

Kaatje: Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Gelukkig heb ik zo'n 1e dag tot nu toe maar 2x meegemaakt. Bij mijn vorige werkgeven heb ik 6 jaar gewerkt en werk nu 4 jaar bij de huidige hihi.

Emma: 2x slecht nieuws? Wil je je hart niet ff luchten dan.....

Lovely: Is nu vanavond de finale van Benelux?

Hier: weet het ff niet hihi.....ik ga ondertussen lekker mijn pyama aandoen.

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Idd, je naamgenoot haha :D
    @Wendy: Nee, hoewel...ik ga morgen met een vriendinnetje/oud collega uit eten haha.

Ik ga maar eens op tijd mijn bedje in.
    Morgen om 08.00 uur beginnen ivm inventarisatie....

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dan vier jij zeker iedere dag wel een feestje hihih......hoe vaak ga jij wel niet met een vriendinnetje weg, volgens mij ben jij een hele leuke meid met al die vriendinnen haha.

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Wendy: Haha heb inderdaad wel regematig iets. Maar nu ik net geswitcht ben van baan, wil iedereen contact houden, lekker terrassen, shoppen of ergens eten. Nu dus ook het geval, maar wel erg gezellig :D (Alleen niet zo goed voor de lijn).

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Ik heb het er zwaar mee pffff. Wat is het KOUD!
    Zou het liefst in mijn warme bedje willen blijven liggen, maar helaas.

Fijne dag allemaal!

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen meiden ! Hier ook al niet echt zin om te gaan werken. Had gister een rotdag,allemaal zeurende collega's en heeeeeeeeeeeeeeel veel drukke kinderen bleh..Nou ja vandaag met frisse moed weer naar 't werk ! Komt vast wel weer goed. Heb alleen zo'n zin om eens een hele lange dag alleen maar te ZP-en hahahaha ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen. ( ook namens mijn ochtendmisselijkheid ;) )
    Stond weer zonder klachten op,dus zei met een gekke bek. Nou je mag me wel eens laten voelen dat ik zwanger ben. Ben Levi aan het aankleden. Bam misselijk en bandenpijn. Voortaan mijn mond maar houden dus haha

Melanie, staat geen verslag op het andere forum ;) Had het stukje van de september mama’s gekopieerd, en daar had ik het wel op het andere forum gezet. Was iig leuk !

Wendy, ik heb ook 6 jaar bij mijn vorige werkgever gewerkt, maar vind zo’n eerste week altijd heel erg. Even een plekje vinden

Zeg waar blijft die foto van Maureen ?

weegschaal Nou leuk dat nieuwe werk maar had zondag al lekker gegeten. Gister hadden ze chocolade pepernoten staan en trakteerden ze chips op het werk. Kilo erbij

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Mogguh... ben al even wakker en zal zo maar eens uit bed komen.
    Vandaag dus woensdag :p jeej! Voor t eerst in mn leven zin in! Vreeeeeemd...

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb denk gemist wat je vandaag gaat doen

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Tis vandaag Dinsdag toch??? ;)

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!

Mijn menu voor vandaag:
    O: 225 gram magere yoghurt, kop koffie
    T: 2 glazen water, appel
    L: 2vb 1x sandwichspread 1x appelstroop
    T: 2 glazen water, kop thee, 2 taai taai's
    A: 225 gram stampot spruitjes, 75gram rookworst
    T: kop thee

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    En idd het is dinsdag ;)

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. met de dagen in de knup?:D

Kaatje.. Welke dagen werk je? En het kleintje in je buik laat weten dat het goed zit!;)

Rianne.. Hoe is het bij jou?

Wendy..Vandaag een vrije dag he?! Leuke dingen in de planning?

Beschuitje.. Hoever ben je in je cyclus?

Hier was de weegschaal super lief na een dag streng doen. 71.6 - 1,1 kg er af!:D Maar denk dat ik het vocht van de ongi ook weer kwijt ben hoor.;)

Planning qua eten..

O: yoghurt met 30 gram cruesli en caramel koffie.
    T: Appeltje
    L: kop groentesoep en 2 boterhammen met leverworst.
    T: mandarijntje en kiwi, 15 pepernootjes.
    A: Gebakken aardappels, tuinboontjes en een rundervinkje.

Totaal: 1100... beetje weinig.. Misschien dan nog een extra boterham bij de lunch?

Hier de badkamer ingesopt met schimmelplekken verwijderaar, de was draait en beneden is alles weer netjes.

Jammer genoeg niet uit kunnen slapen, Esmee was al vroeg.. en dat in mijn vakantie.;)

Planning: Douche uitsoppen, pepernootjes bakken met Esmee. Wandelen met de hondjes.. Relaxed dagje dus!

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Gaat wel ok hoor! Vanmorgen vroeg de auto opgehaald is weer een aardig bedrag! Mooi flink balen allemaal!!

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mamarianne.. ik bedoel met lijnen!:D

Lovely.. Mooi menu vandaag! Weet je wat lekker is.. Stampot spruiten met kaaspuree van maggi.. jummie!:D

Wij gaan in beweging.. Zie dat het 3 graden is buiten.. Brrr.. de handschoenen maar aan trekken dan!;)

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Moppie: Volgens mij ben je nog niet helemaal wakker hihi.

MvE: Yep, vandaag en morgen vrij en dan do en vr werken. Vandaag hou ik het lekker rustig denk ik want morgen ben ik ook vrij en dan ben ik al op pad. Mijn moeder komt rond 15.30 uur en ga ik naar Den Haag naar mijn zus die daar haar opleiding doet (uit eigen zak naast haar fulltime baan, petje af) en dan moet ik model zijn. Enne...mmmm...pepernoten bakken. Ruikt straks weer lekker bij jou!

Kaatje: Bij kwam de misselijkheid pas bij 6 weken...

Lovely: Mooi menu.

Mama Rianne: Tja, auto's....wij hebben er ook altijd pech mee maar we kunnen toch niet zonder.

Hier: Ik lach me rot om die knul.....op ned3 tussendoor sinterklaasliedjes en dan gaat ie op zijn manier uitbundig dansen hahaha. Zometeen koffietijd opzetten met een wiener melange.

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Haha hmmmmmmmm wat moet ik daarop zeggen! Gaat redelijk! Gister aardig heftige reacties gehad op een ander forum,daar zit ik ook even mee!

Ben me rijbewijs kwijt,zou niet weten waar die is ja ja het gaat heerlijk met mij hoor :(

18. steenbokje

hoe komt mn telefoon nu bij woensdag???? :$ stomme auto aanvul ding. ik schreef "poetsen", maar dat rare ding maakt er woensdag van whahaha :$

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Hier lekker geslapen. Werd alleen om kwart voor 9 wakker gebeld door mijn vader. We hadden afgesproken dat ik m op zou halen bij het autobedrijf waar hij zijn auto vandaag moest brengen. Weet ik veel dat dat zo vroeg zou zijn?! Pfff...

Hij: Ben je al wakker?
    Ik: Ja, nu wel!!!

Vlug kleren aangeschoten, ontbeten en in de auto. Bleek mijn benzine op te zijn. Tanken en hem ophalen. Daar aangekomen, bleek ik mijn telefoon vergeten te zijn. Kon ik m dus daar gaan zoeken...

Maar het is weer gelukt. Ben weer thuis. Ga zo eerst maar eens douchen...

Alleen wel een beetje lullig. Ze komen tussen 10 en 14 uur onze laptop ophalen. Zul je zien dat ze aan de deur staat terwijl ik sta te douchen... Nouja jammer dan.

Mijn menu voor vandaag:

O: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker (planning was anders maar dit was sneller)
    1 beker optimel drink

T: Niks

L: bananentosti's :D
    (3 meergranenboterhammen,
    1 banaan
    tussen het tosti-ijzer)
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

A: 250 gram hutspot
    80 gram runderrookworst
    1 sauslepel jus
    100 gram appelmoes

Totaal van 1079 kcal.

Tot straks! Liefs

20. steenbokje

whahaha grappig jullie reacties :p

naja, vanmorgen dus nog ff lekker blijven liggen, uitgebreid gedouched, en ondertussen me bedacht dat de douche ook een flinke poetsbeurt kan gebruiken :p na het aankleden de was uitgezocht en loop met mn wasmandje naar de schuur. Hmz, ik mis 2 katten in de keuken... Deur tussen keuken en schuur stond open. Grrrr... had vriendlief vanmorgen ook al zoiets horen zeggen maar ze waren alle 4 weer terecht toen want er zat een kleine wollige lapjeskat bibberend voor de deur :p Maarrr... Ze kunnen deuren open maken! :$

In de keuken zie ik allereerst allemaal witte voetjes op het aanrecht. HUH? Kom in de schuur, overal waspoeder :x Grrrr..... Was in de machine gestopt, waspoeder opgezogen, vuilnisbak geleegd, wollige bibberende lapjeskat weer naar binnen gelaten :p De ander (5 jaar oud) is nog spoorloos, die zal wel weer bij de buren zitten...

Ach, ondertussen eerst maar een twix gepakt, vaatwasser uitgeruimd, ingeruimd... ontbijtje gemaakt, nog een twix gepakt en hier gaan zitten...

ZUCHT!

Nu ga ik dus de keuken eerst poetsen, daarna de woonkamer stoffen en stofzuigen, en dan door naar de slaapkamer/hal en badkamer... Ik kom vanavond wel weer bijlezen ;)

Edit: ohja, ook het raam zit onder de witte pootafdrukken :(

Deel Deze Pagina