10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Zo hier heerlijk gelunched. Waren nogal kleine boterhammen dus heb er 1 extra gepakt. Kom dus iets hoger uit, maar had nog wat speling dus is niet zo erg. Bananentosti's waren erg lekker :D

Hutspot voor vanavond is ook klaar. Straks alleen nog opwarmen en dan kunnen we eten. Ideaal! Denk dat ik dat vaker zo doe op dinsdag... :D

Net ook de stofzuiger erdoor gehaald en beneden een beetje gepoetst. Alles dus weer klaar wat ik wilde doen.

Nu even helemaal niks :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wendy. Pijn in zijn rug. vooral na lang lopen,zitten of staan.
    Kan bv ook niet op zijn rug liggen en zijn benen op tillen etc.
    Je kan ook gewoon een knoop hebben of iets. ik ben ook een keer gekraakt omdat mijn rug vast zat.
    Broer en moeder van je vriend zijn waarschijnlijk gewoon zwaar jaloers.

getsie bananen tosti's :(

3. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ moppie, echt heerlijk ja, zonder die misselijkheid... ik kan weer veel meer aan. Die tijd gaat echt snel ja. Bij jouw helemaal, nog ong 9 weken.... spannend. Het is jullie eerste ook toch? kamertje al helemaal klaar?? Ik zit te popelen dat het kamertje bij ons gestuct gaat worden... dan zit er weer wat vooruitgang in. Gisteren via marktplaats dierenhoofden gekocht voor aan de wand.. helemaal super. die mag ik morgen ophalen.. joeppie!
    @ twixen, heerlijk, jammer dat het met sint maarten zo slecht weer was. Zat ik ineens met een zak mini repen.... die kan ik echt niet weerstaan!
    @ kimmetje, gefeliciteerd met je diploma!
    @ melanie, erg he? alles eten wat los en vast zitten en zo weinig aankomen... hahah (moet wel op gaan letten dat dit niet een gewoonte wordt.
    @ kaatje, spannend hoor, nog 2 weken en dan heb je de echo al! super!
    @ bananentosti's, klinkt lekker, denk dat ik dat morgen ook maar eens uit ga proberen...

@ hier, straks weer voor controle bij de verloskundige, heb er zin in nu het steeds beter gaat en ik me steeds lekkerder voel.
    Net even een telefoontje gepleegd met mijn schoonzusje, Ze ligt nog in het ziekenhuis omdat die kleine niet erg goed wilde drinken. Vanaf gisterenavond ging het stukken beter en misschien mogen ze vandaag naar huis. Ineens bedankt ze mijn en mijn vriend dat wij naar het ziekenhuis waren gegaan voor mijn zwager. Bleek dat zij dus op een haar na dood was geweest. Als je dat hoort krijg je wel even kippevel en ben je blij dat ze het er allebij goed vanaf hebben gebracht.
    Heb gisteren de wieg waar ik 29 jaar geleden in heb gelegen van zolder bij mijn moeder gehaald... die gaan we opnieuw bekleden en dan kan onze kleine erin! Helemaal geweldig om dat te zien...

wens jullie allemaal een fijne dag...:D

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik stuur je ff een pb....

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wendy.. klinkt mij ook als jaloezie in de oren! En daar dan misbruik van jullie maken omdat jullie het goed hebben! Ze lekker in hun sop laten gaarkoken!

Melanie.. Fijn dat je lijstje af is!;) Nu dus lekker relaxen. Nog veel last van je knie?

Annemie.. leuke update, goed te horen dat alles beter gaat met jou. En beginnen met de aankleding van de kinderkamer. Leuk zeg! Willen jullie het geslacht weten?

Hier even fanatiek geweest.. De kinderstoel van Esmee uitelkaar gehaald en uitgesopt, die staat nu buiten te drogen.

En 2 kozijntjes in de keuken geschilderd.. Stelde het maar uit. Dus dat ook weer klaar. Morgen even de plintjes langs het plafond en het 3e kozijn schilderen.

Nu een kopje thee.

L: 3 boterhammen 25 gram leverworst en 1x appelstroop en een kop groentesoep. Zat echt vol!

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Zo, jij bent zeker fanatiek geweest. Met mijn knie gaat het wel goed. Hij doet geen pijn meer (tenminste.. niet meer dan anders) maar hij is nog wel een beetje gammel, maar das ook niet gek. Die banden zijn zo opgerekt. Heeft allemaal tijd nodig. Maar ik kan weer vooruit :D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Annemie, jeetje was dus wel heel heftig met je schoonzusje

8. MamavEsmee

Fijn dat je weer vooruit kan.

9. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ mamavesmee, ik heb de kamer echt al helemaal in mijn hoofd hoe we het willen hebben. En het geslacht??? op dit moment willen we het nog niet weten, maar je weet maar nooit wat er in die weken kan gebeuren. We hebben allebei zoiets van, het is de eerste dus alles is welkom en je kan er toch niks meer aan doen. (maar stiekem hopen we allebei op een meisje!)
    @ kaatje, ja dat besef ik me nu ook heel erg. Ben blij dat het zo is afgelopen... En jij al weer een beetje bijgekomen of nog steeds misselijk?

Ga nu spullen pakken want moet over een half uurtje bij de dokter zijn en heb me voorgenomen om de auto te laten staan... t is maar een kwartiertje lopen ofzo en zulk lekker weer!!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Annemie, misselijkheid trok gelukkig weg na een snijkoekje. Maar ben verkouden en steeds als ik hoest ga ik bijna over mijn nek. Hoop dat het morgen op het werk iets beter gaat

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Annemie: heftig dat verhaal van je schoonzusje! wel fijn dat ze jullie bedankt dat jullie naar het ziekenhuis zijn gekomen :)

de kinderkamer, haha... we hebben de muren behangen en in de latex gezet. ik moet nog:
    - kozijnen aftimmeren en verven
    - plafond schuren, plamuren, nog een keer schuren en verven
    - lichtschakelaars en stopcontacten plaatsen
    - inbouwkast bouwen en schilderen
    - vloer leggen
    - plinten leggen
    - lamp ophangen
    - gordijnen kopen
    - kinderkamer in elkaar zetten...

uhm... vergeet ik nou iets? we zitten dus nog midden in de verbouwing, hoop dat we voor de kerst kunnen verhuizen, anders moet ukkie de eerste weken in ons huidige flatje doorbrengen...

12. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ kaatje, ik was ook achteraf vaak misselijk door het te laat eten... en wat je zegt, ik ben hier ook verkouden aan het worden, en met het hoesten... ik herken mezelf in je...
    @ Moppie, oeps... dat had ik dus even gemist... (zit je zelf niet in de stress dan? of ben ik nou zo'n stresskip...)
    Ik heb echt voor mijzelf dat het voor eind februari klaar moet zijn. dan gaan we weer carnavallen en hebben we helemaal geen tijd meer...

Net terug van de huisarts...
    Bij het onderzoek was een coassistente aanwezig die de onderzoeken mocht uitvoeren, wel grappig. Toen zij ze dat het wel leek of ik over de 20 weken was... (terwijl het donderdag pas 18 weken is) Ik ben super blij. Om te horen dat het met die kleine goed gaat, ondanks alles is het dus gewoon lekker door aan het groeien. Ik moet over 2 weken weer terugkomen, net voor de 20 weken echo, om nogmaals te kijken of alles goed is. Superblij.... :D:D:D:D

13. MamavEsmee

Annemie.. Fijn dat het goed gaat. De huisarts is dus ook de vk?

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Annemie, wel lekker dat je die extra controle hebt. Bij Levi bleef ik ook overgeven en viel 5 kg af. gelukkig had Levi nergens last van en is uiteindelijk een 8 ponder geworden dus komt helemaal goed met die kleine van jullie.

15. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    ja, ik heb eigenlijk een andere ha in de praktijk maar deze doet de bevallingen in de praktijk. Wel zo makkelijk. om het gewoon bij je eigen dokter te houden als het mogelijk is.

16. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland

Ik weet zeker dat het goed gaat komen met die kleine van ons. Ik heb er zelf nu veel meer vertrouwen in gekregen en ben nu al super trots op die kleine!!!

17. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Annemie: fijn dat alles in orde is met de kleine!
    Stress? Ja heb heel veel lopen stressen maar begin het nu wat los te laten. Het loopt gewoon zoals het loopt. Hopelijk kunnen we binnenkort verhuizen, maar als het niet lukt, dan moet ik hier een wiegje en commode neerzetten. Ook dat komt uiteindelijk wel goed ;)

De kinderkamer is nog maar het topje van de ijsberg... Heb wel een lijstje wat nog gedaan moet worden maar daar gaan jullie enorm van schrikken whahaha :p
    Een klein deel van de bovenverdieping moet nog behangen worden, onze slaapkamer en de hal nog in de latex, en ook alle dingen die ik bij de kinderkamer noemde.
    Beneden: paar ruiten zetten en afwerken, muren pleisteren, kozijnen schilderen, verlichting aanleggen voorhal, keuken en woonkamer, vloer leggen, plinten plaatsen, badkamer muur en gehele vloer begane grond impregneren, electra overal monteren, centraal afzuigsysteem monteren, plafonds badkamer en hal plaatsen incl spotjes, badkamer installeren, meubel voor wasbak maken, bovenkastjes en afzuigkap plaatsen, betegelen tussen boven en onderkastjes, toilet plaatsen, ombouw cv ketel maken, achterdeur plaatsen incl kozijn... uhm..... oh en ook nog alles schoonmaken, en dan nog verhuizen. Lukt dat binnen 2 maand? :p

ben vast nog wel iets vergeten :p maar heb een to do list gemaakt ondertussen!! :p daar staat nog veel meer op whahahaha....

===

@Hier: ben lui geweest vanmorgen/vanmiddag, maar de nesteldrang begint me echt op te spelen. ik irriteer me aan troep!
    Vanmorgen wel de schuur opgeruimd (waspoeder troep) en een paar wasjes gedraaid, maar nog niet echt actief bezig geweest :)
    Heb dus daarnet een uurtje besteed aan ramen lappen in de keuken en alle tussendeuren (ook grotendeels glas) afgenomen, en de hal gedaan. keuken is compleet gepoetst, fornuis schoon, magnetron schoon, vaatwasser schoon...
    Ik wilde toch eventjes zitten en hier spieken, maar ga nu de vloer vrij maken in de woonkamer en hal, en dan overal stofzuigen. Oh en kattenbak moet nog schoon (handschoentjes aan en handen daarna goed wassen...) zodat Moppie (mijn knuffelkat!) niet meer naast de bak gaat pissen zoals vanmorgen, grrrr... Tsjah, mn vriend leegt de bak hooguit 2x per week, dat is echt niet voldoende met 4 katten!! dus dan doe ik het tussendoor ook nog een paar keer.
    Daarna moet de badkamer/het toilet ook nog gebeuren... Slaapkamer volstaat met even goed stofzuigen gelukkig...

Ik ben nog wel even bezig ;)
    En dan vanavond naar ons huisje gok ik... Maar na het schoonmaken eerst koken (tartaartje, tuinboontjes, aardappeltjes) want heb nu al trek!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppie. dat gaan jullie toch nooit allemaal redden in die paar weken !

Slechte middag hier. heb al een ijsje, knijpfruit en likkoekjes op *schaam schaam * maar ja geniet er nog maar even van want als ik pech heb komt over een week alles er vollopig weer uit

19. MamavEsmee

Annemie.. Fijn dat je met 2 weekjes weer mag komen. Ok, " voorkeur" voor een meisje? Waarom als ik vragen mag?

Kaatje.. Toch nog redelijk gezonde dingen!;)

Rianne, kun je wat met mijn mailtje?

Moppie.. Poeh.. nog veel wat er gedaan moet worden, komt vast allemaal goed. En een baby heeft niet veel nodig. Jij bent druk geweest vandaag zeg!

Esmee is een beetje baldadig vanmiddag poeh he!!:x Terroriseerd de honden, speelt met dingen die niet voor haar bestemd zijn, plundert de fruitschaal, neemt een hap en gooit het weg.. En net de druppel, met een rode stift een mooie streep over onze blank eiken onbehandelde salon tafel..:$ Heb hem pas geleden helemaal opgeschuurd en behandeld.. * snik*

Nu wachten tot Erwin er weer is, dan heb ik even lucht!;)

Verder is het een schatje hoor..

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heb je al geantwoord ;) zal ff zien dan!

Deel Deze Pagina