@mamavesmee balen van je kruidkoek! Ik hou juist wel van hoge laarzen omdat ik veel rokjes draag in de winter Maar onder lange broek zie je er niks van is echt zonde. foto staat al wel op mijn hyves even uitvogelen of ik hem hier ook geplaatst krijg @Melanie grappig dat je dezelfde vastgehad hebt. Ik pas denk ik nooit in gewone laarzen ik heb van mezelf nogal gespierde kuiten (door het vele skeeleren en fietsen wat ik altijd gedaan heb) en die gaan echt niet weg maar deze laarzen passen goed en zitten heerlijk! Je loopt er zo mee weg jij had toch ook laarzen gezien die je wilde hebben heb je een foto? Wij moeten zo even met mijn auto naar de garage waar mijn tankdop in draait is helemaal verroest krijg hem bijna niet meer open moeten ze even opknappen!
View attachment 97121 Dit is het kindje van onze beste vrienden echt zo een schatje en als mijn vriendin weer aan het werk gaat komt ze een dagje per week ongeveer bij ons
@ Zustertje: Wat een schatje Die laarzen moet ik dus ook in gedachten houden hahaha... zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden.
@ Zustertje: http://www.invito.com/Images/Catalog/350x350/291104r.jpg (misschien in cognackleur, die zijn namelijk ook erg gaaf)
Het is ook echt een schatje! @Melanie ook super leuke laarzen helemaal mijn smaak! Maar je moet niet te lang wachten met laarzen heel veel zijn er al uitverkocht Verkoopster zei dat het ook door het slechtere weer komt dat iedereen vroeg op jacht gaat.
Hé dames, Zo dat was een druk dagje gister, de teambuildingdag. Qua eten was het gelukkig goed te doen, voldoende slanke alternatieven. Vandaag ging het ook lekker! @Kaatje & mamavesmee: 1300 kcal is voor mij prima (ong 700-1000 kcal minder dan normaal). Ik wil veel kilo's afvallen en dat gaat lang duren, dus ik kan maar beter zorgen dat ik een eetpatroon volg wat ik lang kan volhouden... Met dit dieet ben ik al een paar keer veel kilo's kwijtgeraakt dus hopelijk lukt dat nu ook. @zustertje: wat een leuke foto zeg! Echt schattig! @melanie: dat zijn mooie laarzen!
@ Zustertje: Het liefst had ik ze ook meteen gekocht. Alleen heb ik daar nu geen geld voor. Volgende week op vakantie waar we de hele week moeten eten en genieten (natuurlijk) daarna komt de APKkeuring van mijn auto en volgende maand komt onze nieuwe linnenkast en gordijnen. Dus ga nu liever geen 100 euro uitgeven aan laarzen. Volgende maand hoop ik, als de APK en grote beurt meevalt. Kan helaas niet alles tegelijk.
Over "op jacht"gesproken, ik ben net op jacht geweest maar geen schoenen voor mij haha. Ben alvast babyspullen aan het scoren . Net bij de Hema dus even moltons,hoeslakentjes, aankleedkussenhoezen, flessen e.d gehaald. Anders moet straks alles in 1 keer en dan moet ik zoveel ineens. Nu heb ik nog rustig de tijd. En tsja, deze spullen hadden we al....maar met 2 kinderen moet je wel extra hebben. Ook nog leuke rompers met lange mouwen gescoord , de hema heeft zulke leuke. Het avond eten was hier ook lekker.... witte bonen in tomatensaus, schnitzel ( zelf gemarineerd ), en een warme salade van courgette en paprika. Erg lekker. Zometeen een bakje koffie...... en een koekje . Zit volgens mij best laag vandaag. En dan straks lekker even in bad denk ik , boekje erbij. Even relaxen. @Zustertje, wat een lieve foto zeg! En volgens mij heb je ook een erg lieve man. Als ik de verhalen zo van je lees zijn jullie een lief stel . @Mamavesmee, balen he, wennen aan een andere over. Ging hier ook steeds mis hahaha.
Och meis, hier precies zo! We werken wel beide, maar ook wij doen niet alles tegelijk. Hier ook deze maand de APK, en ook nieuwe gordijnen voor de slaapkamers. Nou, dan zit je toch alweer op een leuk bedrag..... en de kinderen gaan hier altijd voor. En dan wij.... tsja, soms moet je dingen even laten he. Alles is ook al zo duur.
Goedeavond Dames! Zie weer mooie menu's voorbij komen @zustertje: je hebt de laarzen gekocht? Ze zijn echt leuk! Hier vanmiddag 4 cracottes met kaas gehad, tussendoor een stukje ontbijtkoek. Avond eten macaroni met groentes,macaroni kruiden en cornedbeef. Kom uit op 1079 kcl neem straks nog een bakkie chips en een minneola
Butterfly.. i.d. balen van de oven. Weet ik het in iedergeval voor de volgende keer.. En goed geslaagd? Leuk! Femke.. doen waar jij je goed bij voelt! Kaatje.. Trusten! **** Hier een grote was gestreken, schone was hangt weer boven te drogen. Erwin heeft de vaatwasser uitgepakt! Had ik al verteld dat hij er ook wat kilo's af wil hebben.. Hij heeft er nu 1,5 kilo af in 1,5 week. Heb hem geloof ik aangestoken. Hij wil onder de 80.. Zit nu op 81.00 Ben benieuwd. Net een bakkie koffie op met niets.. Kaal hoor! Ben het zo gewend s'avonds.. Volgens mij gaat de weegschaal niet lief zijn morgen. Stond er net op en werd er niet blij van..:x
@mamavesmee: ppf wat een activiteit op de avond ben jij ooit wel eens moe hahaha! Trouwens meten jullie ook de centimeters?
@ Butterfly: Helaas bij jullie ook geen geldboompje in de tuin. Wij hebben echt niks te klagen hoor. Hebben een mooi huis, 2 auto's, kunnen alle leuke dingen doen die we willen. Als het zou moeten zijn er nog genoeg dingen waar ik op kan besparen. Dat doe ik nu voornamelijk op kleding. Probeer alles zo weinig en goedkoop mogelijk. Dus die laarzen moeten even een maandje wachten. Krijg van vriendlief een winterjas voor mijn verjaardag. Dat is ook altijd zo'n leuke uitgave... @ MamavEsmee: Je nu nog niet drukmaken over de weegschaal morgen meid. Komt vast goed. Misschien valt het morgen allemaal wel mee, en heb je je voor niks druk gemaakt. Ik zit hier net lekker aan mijn bakkie chips. Lekker zeg! Probeer er zo lang mogelijk van de genieten. 25 gram is toch iets heel anders dan de hele zak die er eerst in ging hahaha...
@ Lovely: Ik heb toen ik begon met lijnen wel cm's gemeten en ergens opgeschreven... maar waar??? Heel handig!
@melanie: dan geniet je er nog meer van als je een bakje hebt Mijn man zit aan lamsspareribs echt zoooo gemeen! Hij doet mee aan de ramadan, meestal eet ie dan niet thuis, maar vandaag heeft ie besloten om dus voor m'n neus spareribs te eten!