10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen :)

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Ladies,

Butterfly: Van harte gefelciteerd met jullie prachtige dochter! Heel veel geluk samen met z'n vieren!

Hier een tijdje niet online geweest. Druk, druk, druk. Niet alles bijgelezen...
    Wel goed voor de lijn, want ik ben nu in totaal 9,2 kg afgevallen! Als ik zo doorga kom ik volgende week odner de 100!!:)

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wat een heerlijke foto's van Maureen!!! *Zwijmel Zwijmel*

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wendy geschrokken van mijn mailtje??

5. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    :( wat is een fluxus??? :D

wat ik begrepen had heeft ze heel veel bloed verloren omdat de nageboorte niet los wilde komen. Haar bloeddruk daalde ineens gevaarlijk laag en snel en op de O.K. gebeurde dat nog een keer....

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Goed dat je de knoop doorgehakt hebt meid. Geeft jou hopelijk meer rust, zodat je lekker van je gezinnetje kunt genieten. En zoals je zegt... Hypoallergene voeding is een prima alternatief. Jij hebt het in ieder geval geprobeert. Kindjes die nooit borstvoeding hebben gekregen zijn ook groot geworden. (Kijk naar mij ;)) Ik snap wel dat het een hele moeilijke beslissing is... en ik kan er natuurlijk totaal niet over meepraten. Maar vind wel dat je de goede keuze hebt gemaakt. En wat een prachtige dochter(s) hebben jullie!!! Geniet er maar lekker van meid!

Hier vanavond goed doorgekomen. Ik voel me alleen ontzettend opgeblazen en ik ben bang dat ik een blaasontsteking heb/krijg...
    Morgen maar goed water drinken. Misschien is het vals alarm, maar voelt niet echt fijn... We zullen zien.

Ik ga lekker in mijn bedje liggen, ik loop al de hele dag met mijn gewone kleren een trui en een wollen vest, en ik heb het al de hele dag koud... :( Lekker mijn warme bed in dus!!! Jammer dat ik geen boek meer heb liggen wat ik nog niet gelezen heb. Misschien maar een oude uit de kast trekken...

Truste meiden!

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat een super lief meisje! Geniet ervan en ik denk een heel verstandig besluit om op fles voeding over te gaan zal veel meer rust geven! Maar wees trots op jezelf je hebt het in elk geval geprobeerd.

Ik ga snel slapen ben erg moe tot morgen hopelijk.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    owwwwwwwwwwwwwwwww
    maureen wat ben je moooooooi !!!
    smelt smelt
    ik ben verliefd ......

en heb 12 ur gewerkt en ben kapot kwam ff spieken en ban weer weg .. kom morgen weer terug
    ben ook sjaggie ben weer ongi geworden !

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Super dat je naar je lichaam hebt geluisterd! En wat een schatje zeg! Wauwie! :D

Wat een dag vandaag! Kom ik m'n 'ex' tegen. Gisteren had ik mijn diploma uitreiking van m'n vorige werk, en toen ik op de terug weg reed, was ineens heel de stad afgesloten, veel politie en sirenes etc.
    Staat HIJ daar ineens het verkeer te regelen, hij zwaaide en lachtte zoals alleen hij dat kan.....
    Hij smste meteen dat ik zo'n mooi autootje had, en daarom even 2x moest kijken, omdat hij niet had verwacht dat ik het was.
    Vandaag was hij ineens in de winkel (ook als agent), terwijl hij niet wist dat ik daar werkte. En een paar uur later kwam hij weer langs met een andere collega. Hij keek me van top tot teen aan, en stuurde later een sms dat ik er zo goed uitzag, en dat ik veel was afgevallen.
    Net ging ik met een vriendinnetje uit eten, en ja hoor, hij liep weer voorbij!
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom nou?!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goede avond kwebbeltantes :D!
    Ik kom ff *zwaaien*!

Tot morgen:)

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Butterfly wat een prachtig meisje!

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties :).
    Op mijn besluit, en mijn meisjes.
    Net de kleine meid verschoond, flesje gegeven en ze ligt heerlijk te slapen in haar ledikantje. En ik ga rustig de nacht in. Ik voel me nu een stuk geruster. Heerlijk.

MAAAARRRRR, dat betekend dus nu wel, dat ik weer mee ga doen met de afvalrace ;). Zal even weer heel erg wennen zijn, daar ben ik me goed van bewust. Ik zal dan deze week ook niet meteen mega streng zijn. Maar ik kies al heel bewust mijn eten.

Dagje vandaag:
    O: 2 boterhammen met kaas, kop thee.
    T: beschuit met muisjes, 2 koppen thee.
    L: 2 boterhammen met ham/kaas/ei, 1 boterham met smeerworst, glaasje melk.
    T: fruit ( banaan, mandarijn, appel ), kop thee.
    A: frietjes :)
    T: koffie, dun reepje speculaas, glaasje fris.

De friet was niet de bedoeling, maar dat hadden we na de bevalling nog niet gedaan. Zie het als start van mijn dieet whahahaha!!! Alhoewel, ik ga niet meteen op 1200 kcal zitten... moet nu wel even weer herstellen natuurlijk dus ga me niet uit zitten hongeren. Heb het volgende week met 2 kindjes in mijn uppie denk ik heeeeeel druk ;). Heb mijn energie wel nodig. Vind het wel fijn dat de gastouder ook 2 ochtenden komt die week.

De weegschaal is enorm lief.
    Toen ik zwanger raakte woog ik 86.1 kilo, was toen al zo'n 3 kilo afgevallen. En zat vanmorgen op 87.5 kilo. Ben dus al 6.4 kilo kwijt en tot mijn laagste gewicht nog maar 1.4 kilo :D.
    Harrold is super trots op me, hij vind me ontzettend dun :p.
    Naar de 70 moet ik dus wel 17 kilo kwijt ;) hmm. best veel!!
    Volgende week maar lekker veel wandelen :).

Meiden, lekker slapen!!
    Ik ben weer van de partij.

13. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Wat een mooi meisje!

Kwam even snel mobiel bijlezen.
    Welterusten!

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Butterfly: knap van je dat je de beslissing genomen hebt. Borstvoeding moet inderdaad voor beide fijn zijn, anders ga je er als moeder zijnde echt aan onder door!

Ik zou m'n make up doen en dan de kids wakker maken. Oudste naar school en de jongste spelen op het kdv. Ze wou gisteren gewoon al heen! De oudste gaat vanmiddag bij een vriendje spelen en ik op de koffie bij een vriendin.

Mijn menu:
    O: vb met appelstroop, glas optimel
    T: 2 glazen water,peer
    L: 4 crackers, 2xkaas,2xkipfilet
    T: kop koffie, 2 glazen water.
    A:( vrienden van ons hebben een schaap laten slachten...daar gaan we heen.

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen allemaal,

@Butterfly: succes dan, met afvallen! Maar, geniet ook vooral van je gezinnetje!

@Kim: Zou je wel weer iets met je ex willen?

@Emma: Vervelend ongi! Jullie zijn al lang bezig voor een tweede of niet?

Hier: vanochtend 0,5 zwaarder dan gister:( Geen idee waarom, had me netjes aan m'n menu gehouden...

Mijn menu voor vandaag:
    O: Yoghurt met muesli en diksap
    L: 3 bb met smeerkaas, ham, kip
    T: Appel + 2 mandarijnen
    A: Geen idee, eet bij m'n moeder, dus het zal iig slank zijn.

Fijne dag allemaal!

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dat is een fluxus!;)

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Femke: Nee, hij is niet te vertrouwen, gaat al zowat zijn hele leven vreemd. Maar toch blijft hij iets speciaals hebben, maar ik weet maar al te goed dat ik daar niet meer voor moet vallen :)

Hier geen lieve weegschaal maar dat was wel te verwachten, een kilo erbij. Hoop dat die er eind deze week weer af is. Veel drinken dus :)

18. MamavEsmee

Kim.. het klinkt alsof je een enorme zwak hebt voor die jongen!;) Laat hem maar zien wat hij heeft laten lopen!:D

Melanie.. Heb je er vaker last van? Ik slik tegenwoordig cranberry tabletten. Sinds de zwangerschap heb ik een gevoelige blaas..

Emma.. lange dag gehad en weer ongi geworden, hele dikke knuf meid! Kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen maar wil toch laten weten dat ik het erg voor je vind dat jullie zo lang moeten wachten of een broertje of zusje voor Tim.

Butterfly..Wat een schatje zeg.. En flink wat zwaarder als Esmee bij de geboorte. Is de schade nog een beetje beperkt gebleven? En stoer dat je weer mee komt doen. Je menu ziet er al super goed uit hoor! Maar de energie met 2 kids heb je i.d. we nodig. Goed luisteren naar je lijf meid!

Lovely.. Wordt vast geen shoarma!:D Geniet van je dagje mamatijd!

Hier de weegschaal niet lief.. Of de weegschaal klopte gisteren niet..:( 500 gram zwaarder en op wat pepernootjes na niet extreem gegeten ofzo. ;)

72.1 vandaag!

Planning, straks Esmee naar de PSZ, dan honden uitlaten en boven stoffen en zuigen en beneden zuigen en dweilen.

Moet nog even voor luiers, en sintcadeautjes naar het dorp.. Hoef me niet te vervelen.

Menu:

O: muesli met yoghurt en caramel koffie.
    T: Appel
    L: 3 boterhammen met 1x smeerkaas 20+ en 1x appelstroop..
    T: mandarijn en kiwi, plak kandijkoek.
    A: gekookte aardappels met witlof met ham en kaassaus en een sausijsje.

Totaal: 1200 dus nog genoeg om te schuiven.:D

Femke.. Mooi menu!

19. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    :D Maureen je bent echt een schatje!!

en wat betreft de Fluxes... weten we dat ook weer, haha

20. MamavEsmee

Annemie.. Weet dat toevallig hoor. Een vriendin heeft er 2 na de geboorte van haar zoon gehad. Ze is na 6 maanden nog herstellende. Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.. ;)

Deel Deze Pagina