10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Butterlfy: Wat een heerlijk meisje.

Heb verder niet bijgelezen want was gisteren pas laat thuis. Ik ga nu eerst ff naar de deelgemeentje want moet mijn rijbewijs verlengen.

O ja, die kilo van het weekend is er gelukkig alweer af...

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wendy.. fijn dat de kilo er weer af is!

Wat is het hier rustig zeg!!

Esmee is inmiddels weer thuis, heerlijk ochtendje voor mezelf gehad. Nu opwarmen bij een klein kopje chocomelk.

De stof die ik besteld heb is binnen, vanmiddag de patronen uittekenen en knippen. Hopenlijk komen de bestelde applicaties en band vandaag ook binnen.

Even mijn trots showen!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heerlijk meisje heb je Mve! :)

Ik ben lekker bezig in huis, zometeen naar de winkel en dan de oudste alweer halen.

4. MamavEsmee

Nu ik goed kijkt zie ik dat ze nogal triest kijkt.. Net wakker he?! Van wie zou ze dat ochtend humeur toch hebben?:D

Lovely.. Thanx..:D Het is natuurlijk woensdag en dan is hij vrij van school. Hoe is het nu met de buitenschoolse opvang?

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@rustig... ik ben weer aan het werk haha! Maar kom toch even spammen tijdens de lunch...
    Heb pijn vandaag! Mn heupen / bekken doet zeer :( maarja, eigen schuld!

Nog 4 uurtjes werken.... hihi nog 8,5 dag tot verlof :)

@mve mooi meisje!

6. MamavEsmee

Moppie.. schiet op met je verlof! Je boete doen van het poetsen van gisteren?

L: 1 pistoletje ( bruin) 1x slankie smeerkaas en 1x appelstroop, thee en 2 kiwi's. (zie dat ze op caloriechecker nu 50 call per stuk zijn.. ;))

7. Que

Que Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

Sorry niet bijgelezen. moet dan ongeveer 20 pagina's bijlezen ;).

Hier vandaag weer met de kleine man naar het ziekenhuis geweest. Pffff weer naar huis gestuurd. Heb gelijk het sophia gebeld en een second opnion aangevraagd. Kijk maar bij baby en dreumes voor mijn hele verhaal.

Verder let ik nog wel op met wat ik eet maar de weegschaal laat ik nog maar even in de hoek staan.

Ben moe en heb veel pijn van alle stress!! Krijg in december waarschijnlijk ook te horen of ik echt thuis kan gaan blijven of ik toch weer een baan moet gaan zoeken (wat ik niet hoop!!).

Hoe gaat het verder hier met jullie? Zijn de weegschalen nog lief??

Groetjes Que

8. Revit

Revit Niet meer actief

Hallo dames,

Ook ik wil graag meekletsen in t topic als dat mag :p

Ik weeg nu 89 kilo en ben 1.88
    Heb 100 kilo gewogen en ben dus al 11 kilo afgevallen sinds vorig jaar augustus, zonder er bewust mee bezig geweest te zijn. (veel stress gehad, dat wel)
    Ik zou graag nog een paar kilo afvallen, tot de 80. Dan vind ik het prima voor mezelf. Ik wil vanaf morgen beginnen. Heb al aardig rondgesnuffeld op caloriechecker.nl.
    Ga vanaf morgen dus intensief op mijn eetpatroon letten!! ;)

Liefs.

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Breek weer even in meiden.. blegh wat voel ik me naar. Jaar trg was ik trots op mijn -20 kg en het zit er allemaal gewoon bijna weer aan. Ging een jas kopen maar zag mezelf in de spiegel en schaamde me gewoon... getver wat voel ik me dik! Hoe kan ik in vredes naam weer afvallen...
    Ik ben na het stoppen met sonja bakker dus weer aangekomen ( moest stoppen omdat ik doorsloeg... ging steeds minder eten, stond 4x per dag op de weegschaal) en ik weet niet hoe ik het weer op kan krikken..

10. MamavEsmee

Que..Zal zo je verhaal eens gaan lezen.. Kan me voorstellen dat je nu even niet met lijnen bezig bent en ook nog de zorg dat je weer moet werken.. Financieel of omdat je ww afloopt?

W&R.. Welkom!! Jammer zeg, dat alle kilo's er weer aan zitten.. Ik sloeg soms ook door, maar had hier goede steun die me er op wees wanneer ik meer moest eten. We posten hier dagmenu's, ik doe het vooral voor mezelf.;)

PinkP..Welkom!!.. Wat goed dat de eerste 11 er al af zijn. Die 9 kg die gaan helemaal goedkomen. Post gerust dagmenuutjes, kunnen we je evt helpen waar nodig.;) Wat is bij jou het probleem?

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik wil het ook dolgraag zelf, ik wordt ik april geinsemineerd en voor die tijd wil ik zeker 10 kg kwijt zijn, moet haalbaar zijn toch?

12. MamavEsmee

W&R.. tuurlijk gaat het je voor die tijd lukken.. Wat ga je nu doen? Ik las in een ander topic dat je niet boven de 1000 wil komen omdat je dan niet zou afvallen? Besef je wel dat je lichaam in spaarstand gaat als je zo weinig eet? Je kunt beter rond de 1100-1300 eten en elke dag 200 calorieen met wandelen/fietsen verbranden.;) En heeeeeeel veeeeeeeel water drinken!

13. Revit

Revit Niet meer actief

MamaVEsmee
    Mijn probleem is dat ik te graag snaai. Ik ben ooit met Sonja begonnen, heb dit 2 weken volgehouden. Kon niet van het snoepen afblijven.
    Ik wil er toch echt nog 9 kilo vanaf. Heb altijd 60-65 kilo gewogen, dit was wel erg weinig voor mijn lengte, maar toen ik met de pil begon en meer ben gaan snaaien, ben ik 40 kilo aangekomen.

Ik heb er het volste vertrouwen in dat die 9 kilo er nog af komen. Heb hier hoop ik een beetje een steuntje in mn rug. Mijn vriend vind het prima dat ik afval, maar hij komt dan met allerlei lekkere dingen thuis, helpt dus niet echt haha. Hij heeft belooft dit nu niet meer te doen om me toch te helpen. Snaaien doet ie maar op zn werk :p

Succes allemaal trouwens! :D

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mve ik weet gewoon ff niet hoe. Ik zat te denken weer aan sonja B... omdat dit werkte en ik iets heb om me aan vast te houden..
    Ik beweeg tegenwoordig met werk wel aardig ( ben nagelstyliste, maar voor vast inkomen prijs ik af bij AH) waarbij ik veel moet bukken en door de knietjes enz. Alleen ben ik daarna zo moe dat ik het niet zie zitten om nog een heel stuk te lopen. Aan het einde van zo'n ochtend ( 5dgn in de week van 7 tot 11) heb ik geen benen meer over....
    Ik drink al veel water, voornamelijk spa rood, omdat ik het gewoon lekker vind...

Ik heb hoe dan ook hulp nodig... geen idee wat ik moet doen..

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mamavesmee, ik ben afgevallen door die "spaarstand' toen der tijd.... is het handig als ik probeer een weekje 1200 kcal binnen te krijgen? Willen jullie me helpen met weekmenu's

16. Revit

Revit Niet meer actief

Eten vanavond trouwens Kip Siam met bosuitjes en rode paprika.
    Ah, vanaf morgen gaan we starten, zal dan ook komen updaten.

17. MamavEsmee

Wendy.. Voorbeeldje wat ik eet als ik rond de 1200 zit:

O: 150 gram kwark of yoghurt ( mager) met 30 gram muesli en 1 mandarijntjes er door en thee of koffie
    T: Appel
    L: 3 boterhammen, 2x mager beleg en cup a soep helder.
    T: Plakje ontbijtkoek en 1 mandarijntje
    A: 175 gram aardappelen, 200 gram groente en 100 gram mager vlees/vis

Of

O: 2 boterhammen met mager beleg en thee/koffie.
    T: 2 kiwi's
    L: 2 boterhammen , 1 gekookt ei en een kommetje yoghurt.
    T: banaantje
    A: 150 gram rijst, 250 gram roerbakgroenten, 1 tartaartje ( dit roerbakken met 1 scheutje roerbaksaus.

OF:

O: 2 plakjes ontbijtkoek met iets boter en 1 kiwi
    T: 2 lu cracottes met slankie smeerkaas
    L: kom groentesoep ( zonder ballen) met 2 boterhammen met ham.
    T: appel en kiwi
    A: Spagetti, 100 gram rundergehak,rode pastasaus en veel groenten..

OF:

O:2 knackebrodjes met rookvlees en klein glaasje melk.
    T: trosje druifjes.
    L: 3 boterhammen met 2x mager beleg.
    T: appeltje
    A: 150 gram bistro krieltjes ( opgebakken) 200 gram brocolli, 3 vissticks

OF:

O: kommetje yoghurt met 1 appel erdoor.
    T: Plakje ontbijtkoek
    L: 2 boterhammen met 1 gebakken ei.
    T: 2 mandarijntjes
    A: 2 bolletjes 100 gram rundergehakt ( maak je 2 hamburgertjes) uitje en augurkjes er op.

Bijv voor het weekend.

Zoiets?

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden ik heb het zo DRUK!!!!

We zijn volop in huis bezig vanmiddag de achterkamer leeggehaald en plafond geschilderd en alles lekker schoongemaakt het is echt super netjes geworden.
    Morgen ochtend gaat manlief de voorkamer doen zo eerst even samen met mijn broer onze teakhout kast daar weghalen die is zo GIGA zwaar!
    Morgen heb ik weer een ochtend en avond dienst en vrijdag vrij en ons teamuitje lekker bloemschikken en heerlijk uit eten met alle collega's

Ga nu nog even wat eten maken.

Meiden ik ben trots op jullie!!!!
    Liefs

19. MamavEsmee

Maar de spaarstand houd in dat je lijf alles opslaat wat het binnen krijgt, je valt dan niet af!;)

20. MamavEsmee

Zustertje..Druk druk meid!

PinkParadise.. Ik ben ook een snoeperd, zolang er niets in huis is gaat het goed..:)

Deel Deze Pagina