10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Nieuwe dames: Welkom

Hier: Drukke dag. Maar gelukkig vanmiddag ook nog ff een tuk meegedaan met Dane want dat was gisterenavond en vannacht weer drama met slapen. Ik ga ff eten voorbereiden en vanavond ga ik naar de Ladiesnight van de Intratuin, ben benieuwd.

Mijn menu:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek met boter
    T: halve appelcakeje (Dane heeft de andere helft op, was op visite bij mijn moeder)
    L: 2 boterhammen met gebakken ei
    T: 5 olijven, misschien nogi iets als ik het niet kan houden tot eten
    A: Kippensoep met 1 bruine pistolet
    T: hapje op de ladiesnight

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    mve, zou dit de reden zijn dat ik nu niet afval en alleen maar aankom? Ik ga van de week je weekmenuutje even uit proberen!! begin er morgen mee. Eens kijken of het werkt!

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ga ik straks ook heen!!! :D

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Echt waar!!! hahaha das grappig. Waar ga jij? O ja, heb je een pb gestuurd....

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heb hem gelezen :)
    Stuur je snel eentje terug!

Ik ga in Leeuwarden :D
    Jij veel plezier!!

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    O ja, jij woont niet echt in de buurt hihih. Jij ook veel plezier. Ben benieuwd of het hetzelfde is.....

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Haha nee ik woon in Friesland das niet echt in de buurt van Rotterdam he!!

Zal overal wel anders zijn? Je hoort het wel of het hetzelfde was :D

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ intratuin, veel plezier!

W&R.. dat zou heel goed kunnen, dat je daarom nu niet afvalt.;) En ik merk zelf dat variatie goed is voor je lijf..

Hier het eten weer op en alles aankant. Neem straks nog een schaaltje yoghurt met wat slimpie ranja..;)

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

bah bah wat hebben we het weer druk hier
    tja vanmorgen alle sint en kerst boodschappen gedaan ... nouja bijna ! ben bijna klaar .. alles ingepakt en verstopt
    had ook de elektricien nog over de vloer en mijn zus net nog ..
    moet zelfs nog gaan afwassen heb onder het eten bij zitten lezen ..
    zo ff alles opruimen en dan niks meer ben zoooooo moe
    morgen en vrijdag werken .. en zaterdag komt de kleine van mijn vriendin .. leuk leuk maar ook handjes vol !
    en zondag huis vol visite dus genoeg te doen he
    maar geen klagen .. daar schiet je niks mee op

bedankt voor jullie lieve knuffels
    we zijn idd al weer lang aan het wachten op een 2e kindje .. maar wil nog niet naar het ziekenhuis .. na tim zijn verjaardag kijken we maar verder ..

heb netjes bijgelezen !
    welkom nieuwe meiden .. en veel succes komt echt wel goed hier ! want dit is me toch een gezellige club meiden haha
    hier ook al 16 kilo afgevallen en al een tijd op gewicht ..

butterfly nu al mee gaan doen .. neem even je tijd joh !

MvE wat een prachtige dochter heb je toch !! mijn tim ziet het wel zitten hoor haha

Kim whahaha een foute ex dus ! maar die zijn vaak onweerstaanbaar he !

zo en nu snel weer door anders ben ik vannacht om 12 uur nog niet klaar

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma.. Het is bij jullie ook altijd een gezellige drukke boel he?! De aangegeten kilo's er bijna weer af?!;)

Net nog een schaaltje yoghurt met 2 eetlepels muesli gepakt.. Heb gewoon nog honger!;)

Was het al bijna vergeten.. Ga morgen uiteten naar de pizzaria met een vriendinnetje.. Vorige keer had ik het afgezegd. Nu ga ik wel!:)

Mmmm... wat zal ik nemen, pizza of toch pasta of???

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Raspatatje met een pikanto hier... :) geen zin om te koken...

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Dat ik weer mee kom doen betekend niet meteen heel streng hoor.
    Maar wil gewoon niet aankomen nu, dus wil me blijven wegen en gezond blijven eten. En het gaat heel goed.
    Vanmorgen weer 3 ons lichter.

Bijvoorbeeld vandaag:
    O: 2 boterhammen met kaas, 2 koppen thee.
    T: fruit ( banaan, appel, mandarijn ), thee.
    L: 2 boterhammen met filet ( yes ) 2 boterhammen met ham/kaas/tomaat, glaasje melk.
    T: beschuit met muisjes, handje pepernoten, thee.
    A: gekookte aardappels, worteltjes, jus, slavink.
    T: klein stukje gevuld speculaas, thee

En nog wat toastjes met filet!!!!
    Want dat mag weer hahaha.

Ik tel nog geen kcal trouwens.
    Dat komt in de loop van de tijd allemaal wel.

@Mamavesmee, wat een mooie meid heb je!! Mag je zeker mee showen:). Esmee en Maureen scheelden qua gewicht niet veel hoor.
    De schade was beperkt, heb 2 hechtingen en helemaal geen last van. Voel me ook super goed en kan en doe ook alles weer :);). En wat vind je lekkerder, pizza of pasta? Zou ik daarvoor gaan.

@Bij mij wilde de nageboorte ook wat lastig komen.
    Er bleven uiteindelijk stukken vlies achter waar de verloskundige achter kwam tijdens het hechten, dat moest er uit. Dus lag wat langer op de oplaptafel :p. Heb 500 ml bloed verloren, best veel! Gelukkig is het verder goed gegaan.

@Wendy en Rianne, veel plezier bij intratuin!!!!

Maureen heeft vandaag de hielprik gehad.
    En flink dat ze was zeg :D. Wat kun je dan trots zijn.
    Ik ga Maureen verschonen en de fles geven.
    Esmee zo naar bed, kan ze nog even knuffelen met haar zusje.

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Haai meiden, hier druk druk druk....heb even snel en vluchtig bijgelezen hoor !
    Het eten is de laatste twee dagen weer prut...hopen dat ik het snel weer op kan pakken. Baal ervan !
    Stress = eten bij mij :(

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hmmmmmm lekker!!!!
    Geniet er lekker van meid ;).
    Hier hadden we gisteren friet, maar dat was ook meteen de laatste keer voorlopig.

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmoppie lekker friet !!!
    ben jaloers maar gister ook friet op .. we kregen op het werk een stokbroodje kruidenboter en groentesoep op het overleg en toen zijn me met 10e naar de friettent gegaan :)

MvE ja hier ook lekker druk elke keer .. nouja krijg je ook een bepaalde mate van energie van vind ik !!
    maar jij bent ook altijd zo lekker bezig .. tja gezin huishouden werk vrienden internet en shoppen... het kost nog eenmaal veel tijd !!:D
    moeilijke keuze ik ben zooooo dol op pasta's !! maar een lekkere pizza .. oh ook zo zalig !! en leuk leuk eten met je vriendin !

beschuitje hopelijk is je stress snel weer weg !! en een keer moet kunnen he !

butterfly mooi dagje hoor !! en af en toe iets kan dus ook best !
    mooi gewicht heb je al weer hoor ...
    en jaaaaaaaaaa lekker weer aan de filet haha ik heb het ook lekker op zsm na de bevalling ( en ik weer wist waar ik was)
    en idd super stoer van maureen dat ze zo dapper was met haar hielprik !! ahhhh esmee en maureen knuffelen ... zucht dat zal wel een mooi plaatje zijn he !

nou hier kind op bed .. mama tijd !
    volgenmij slaap ik ook zo

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    Kon wel janken vandaag. Man wat voel ik me beroerd .
    Vannacht tot 03.00 wakker gelegen van de misselijkheid. Toen ik wakker werd kon ik geen adem meer halen Alles zat dicht en knallende koppijn. Heb mezelf echt door de dag heen moeten slepen. Koppijn, zweet brak me aan alle kanten uit en trillerig op de benen. Griep dus. Net even neusspray en Bisolvon hoestdrank gehaald bij de AH en vanavond lekker vroeg mijn bedje in.l

Darmen gaan al aardig omhoog, en krijg boven aan mijn buik weer een raar trekkend gevoel wat ik bij Levi en Milou* ook voelde toen mijn buik begon te groeien. Niet nu al toch ? Lees vaak dat een buik sneller groeit naarmate je meer zwangerschappen hebt gehad. Had met Milou* al mega snel een buikje.

Kimmetje, ow jee een ex in uniform die je stalkt :D

Mve. Heeft Esmee nu make up op ? Schattig meisje !

Que, zal je verhaal zo ff opzoeken

PinkParadise. Welkom en succes

WendyenRichard. Meis wat zonde dat die kilo’s er weer aan zitten zeg L Misschien advies vragen van een diëtiste zodat je in de gaten gehouden wordt en niet kan doorschieten ?

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,
    @ Kim: Jeetje, das wel heel erg toevallig zeg! Maar, laat je niet gek maken door heb meid… Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen ;) Jij hebt hetzelfde met hem, als ik me J… waarschijnlijk blijf je dat zwak altijd wel houden (in mijn geval geld dat in ieder geval wel)

@ Butterfly: Goed dat je nu nog niet TE streng voor jezelf bent. Kom eerst maar eens goed bij van de bevalling. Super dat je al zo veel kwijt bent :D Komt helemaal goed meid!

@ Femke: Balen dat er een halve kilo bij zat… misschien vocht? Hoop dat het er snel weer af is :D

@ MamavEsmee: Ik heb 1 keer een blaasontsteking gehad. Jaar of 8 geleden, daarna nooit meer. Is denk ik ook vals alarm hoor (gelukkig) heb er nu geen last meer van. Wat een schattige foto van Esmee zeg :D Oeh… lekker pizzaria… alles is daar lekker!!! Moeilijke keuze!

@ Wendy: Fijn dat de aangekomen kilo er weer af is. Veel plezier vanavond!

@ Moppie: Fijn dat je bijna verlof hebt. Echt iets om naar uit te kijken!!! :D

@ Pinkparadise: Welkom en succes met afvallen. Super dat er al zoveel af is! :D

@ Wendyenrichard: Vervelend zeg dat je bijna alles weer aangekomen bent. Als Sonja Bakker goed voor je werkte zou ik dat weer gaan doen… Op gewicht blijven is het moeilijkste (lijkt mij)… Voor april 10 kg eraf moet haalbaar zijn hoor meid!

@ Zustertje: Fijn dat het in huis zo goed opschiet. Veel plezier met het teamuitje…

@ Mama Rianne: Veel plezier bij Intratuin…

@ Emma: Wat een drukte bij jou zeg… geen tijd voor jezelf! Jij bent ook belangrijk meid!!! Niet vergeten he ;)

@ Beschuitje: Knuf meid!!! Heel herkenbaar. Stress is hier ook eten!!!

@ Kaatje: Beterschap meid! Hoop dat je je snel weer beter voelt.

Hier ook weer thuis van het werk. Leuke dag gehad. Lekker gewerkt. Alleen aan het eind moest de baas even haar hart luchten over dat het niet liep, en de sfeer slecht was (sloeg niet op vandaag maar op het algemeen)… Was dus pas om kwart voor 7 thuis. Toen geen zin meer om te koken (zouden lasagne eten, die een half uur in de oven moet) en ik had honger. Dus zijn een frietje gaan halen.

Roland doet normaal op woensdag boodschappen maar omdat ik zo laat was doet ie dat morgen. Hij is net even in de winkel een brood wezen halen (we zullen toch moeten eten morgen…) en volgens mij (zo te horen) heeft ie ook iets lekkers meegebracht… dit gaat weer niet goed komen vandaag. Mannen… grrrr!!!

Ga toch maar naar beneden… het is koud hier…

Kom vanavond nog wel even kijken hier! :D

Tot straks

18. steenbokje

@MvE: idd boete doen voor gisteren, pffffttt...

@SonjaB: crashdieet! en ontzettend ongezond. zodra je stopt kom je alles weer aan. je kunt beter gewoon calorieen tellen en rond 1200kcal eten elke dag!!

@Zustertje: wat heerlijk dat alles netjes is geworden!
    betekent het feit dat je zo druk bent, ook dat je wat minder misselijk bent?

@Butterfly: haha meis mag je weer filet eten? lekker menuutje vandaag.
    vind het echt super dat je zo snel de draad weer op pakt met het opletten op je eten!
    wel foto's blijven posten he! ook van jou natuurlijk, want we moeten zien hoe slank je bent geworden!!!

@Kaatje: beterschap!!

@Hier: dat berichtje van net was vanuit de snackbar :p
    Menu vandaag:
    O: magere kwark met 3el. crunchy
    W: 6 bh, 1 appel, 3 mandarijnen, veel thee, flesje ranja, flesje water
    T: twix
    A: raspatatje met wat mayo, curry, pikanto, glas cola
    T: ? er ligt nog 1 twix... oei oei...

Fijne avond allemaal! Ik ga nog even bankhangen, straks krijgen we bezoek.
    Nog 8 daagjes werken :) 2 deze week, 3 volgende week en nog 3 de week erna. 3 december is mijn laatste werkdag!! jeetje... volgens mij kan ik nog veel langer door werken, maar heb nog genoeg te doen in huis straks. huisje wordt mooooooooi !

19. steenbokje

@Melanie: ook lekker van je patatje genoten hoop ik! kan me voorstellen dat je even geen zin had om te koken ;)

20. Revit

Revit Niet meer actief

Hmm als ik zo lees, begrijp ik dat je rond de 1200 calorieën per dag binnen moet krijgen om wat af te vallen?
    Ik ben 1.88 lang en weeg nu 89kilo. Is dat niet wat te weinig voor mijn lichaam? Of komt dat goed als ik gewoon O T L T D T doe? En genoeg drink?
    Iemand die dat weet? ;)

Deel Deze Pagina