Hey meiden, Wat een rust hier! Ben net terug van de stad & groothandel. Verf is weer in huis, want maandag komt de kapper weer. Weer wat bruine plukjes erdoorheen, is namelijk niet veel meer van te zien. Verder nog een badjas voor mijn paps gescoort voor kerst, wilde hij graag hebben. Had een armband terug gestuurd bij de juwelier omdat die helemaal verkleurd was van rosegoud naar zilver. Mocht er iets nieuws voor uitzoeken want de armbandjes waren uit de collectie gehaald vanwege verkleuring. Nu een hele mooie ring uitgekozen, hoefde maar 1 euro bij te leggen Super blij mee, want toen ik nog zwaarder was vond ik 'm al geweldig maar was ie me te klein, nu zit ie als gegoten! Heb heel veel mooie armbandjes en kettingen etc gezien. Ik wist steeds maar niks voor kerst dus nu kan ik wel wat vinden (Ik ben echt net een ekster wat sieraden betreft). Wel moeilijk om nu niks uit te geven zeg! Maar wil mijn centjes bewaren om in Amsterdam uit te geven zaterdag & zondag. En dinsdag ga ik nog met een ander vriendinnetje naar Rotterdam shoppen. Ga zometeen even mijn tankini's passen. In het hotel kun je gratis naar de sauna, en vind dat wel lekker met deze kou! Maar ik vrees dat het echt allemaal te groot is. Ook mijn eigen schuld, had voor deze zomer 2 nieuwe dure tankini's gekocht terwijl ik aan het lijnen was. En ben niet eens op vakantie geweest omdat ik een nieuwe auto had gekocht. Waarschijnlijk dus van jan nop geweest......
Kim.. Marktplaats?! Wendy.. Kan ook vocht zijn he?! *** I.d. rust hier! Vanmiddag lekker achter de naaimachine gekropen. Het vestje is voor de helft af. Staat erg schattig. Alleen nog knoopjes, boord en applicatie opzetten! *** Me goed aan mijn menu gehouden, heb nu wel trek. Denk dat ik straks een kopje bouillion pak. Gelukkig gaan we niet zo laat eten. Vriendinnetje komt me tegen half 6 ophalen.
@MamavEsmee: Ja vrees dat het ook maar op MP moet, al weet ik niet of dat zoveel zin heeft in de winter Veel plezier met je vriendin!
@kim: Lieve weegschaal @MvE: Ik hoop het Pizza, mmmh @Rooibos: Verstandig om de weegschaal weg te zetten als je er alleen gedemotiveerd van raakt! @PP: Lekker gegeten bij je zus? @Wendy: jammer van de weegschaal, maar soms gebeurd dat. Het is er morgen vast weer af! Hier: Super drukke dag op het werk, maar de werkinstructies en procedures nog niet klaar. Morgen interne audit, dus dan wordt het ook niets. Volgende week 2 dagen op pad, en het moet volgende week vrijdag klaar... Dat wordt overwerken... Net lekker gegeten, aardappelpannenkoekjes, met boontjes en vissticks. Ben er trots op dat ik voor mij alleen gekookt heb! Daar ben ik nl heel slecht in, meestal eet ik dan niet of ga naar de cafetaria.
Hey meiden, @ Kim: Heel verstandig! Fijn dat je laarsjes goed zijn Goed geslaagd in de stad lees ik Ben je binnenkort een keer een dinsdag vrij? @ Femke: Fijn dat er weer wat af is. Succes met al het werk niet het leukste werk wat er te verzinnen is. (tenminste zo is dat bij ons) @ MamavEsmee: Ik heb iets TE goed gesnoept gisteren eigen schuld. Vandaag gelukkig tot de wekker geslapen Jij ook al zon goddelijke ex?! Mooi zeg, 1 kg eraf! Smakelijk eten vanavond @ Rooibos: Fijn dat er weer wat af is meid. Verstandig om de weegschaal weg te leggen. Misschien valt het wel heel erg mee over 2 weken @ Pinkparadise: Hoe bevalt de eerste dag tot nu toe? Goed vol te houden veel plezier met oppassen! @ Wendy: Balen zeg dat je 4 ons aangekomen bent! Knuf! Hier weer terug van het werk. Wel lekker gewerkt. Hoewel ik vanmorgen het idee had dat iedereen op zijn tenen liep na het voorval van gisteren Nu net thuis, lasagne staat in de oven. Vanmiddag hadden we chocoladekoekjes en kletskoppen aardige collegas heb ik he? Trekken ze net de koekjes open die ik het lekkerst vind. Ben er dus niet vanaf kunnen blijven. Vandaag wel weer voor het eerst in tijden 2 flesjes water leeg gekregen We zullen zien wat de weegschaal morgen zegt. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram Philadelphia light 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 (kleine) meergranenboterhammen 200 gram optimel vanille yoghurt 1 banaan T: 3 koekjes A: 1 portie lasagne Totaal van 1209 kcal, valt dus reuze mee Ik ga lekker eten! Tot straks! Liefs
@MamavEsmee: Het is maat 44/xxl, maar zijn allebei tankini's geen bikini's.... @Mel: Helaas niet, ben altijd op donderdag vrij. Maar kan altijd vrij vragen!
Hallo. Voel me nog steeds beroerd. gaat wel beter als gister maar de hele dag slap op de benen (komt denk ook door de zwangerschap ) probeer nu de hele dag door kleine beetjes te eten. Lunch was 1 boterham en een halve appel. veel he mve, heb volgens mij geen koorts, en heb me weer door de dag gesleept. ging al beter als gister. Morgen alleen een ochtendje en dan weekend. Gaat maandag vast weer beter.
@Kaatje: Fijn dat je je ietsje beter voelt. Goed voor jezelf zorgen hoor! Ga zometeen mijn nageltjes laten doen, is altijd zo gezellig, we zitten meer te kletsen dan wat anders hahaha. Fijne avond!
Poeh, poeh. Mijn dag ging redelijk, ben nog bij mijn zus. Heb vanavond stoofpotje met aardappelen gegeten. Tussendoor 2 rijstwafels, slokje milk n fruit van nichtje, 3pepernoten en een stukje kaas. Had echt trek vandaag en nu nog steeds. Vriendlief heeft op zijn werk berlinerbollen en appelbollen mee gehad naar huis. Wordt lastug om daar vanaf te blijven haha. Heb migraine op t moment, maar kleine ligt op bed en ben relaxt gtst aan t kijken. Vriendlief komt zo deze kant op dus ben ik niet zo alleen. Ben benieuwd aan hoeveel kcal ik zit vandaag, kijk ik morgen wel. Morgen weer een nieuwe dag. Ik zeg alvast welterusten!
Aaah mn rug doet zo'n zeer net 2 uurtjes bij de bouwmarkten rondgelopen, op hakken, met dikke buik, en ik begin te waggelen grrrrr... voel me echt net zo'n dikke gans... Menuutje: O: kwark met crunchy, 1 peer T: 2bh, 1 mandarijn L: 3bh, 1 appel T: 1bh, 1 appel (jaja, fruitdagje...) A: bordje penne met gehakt, prei, paprika, courgette en tomatenpuree D: 7 koppen thee, 750ml water, 1 hot choco, 2 glazen fanta light. En nu... nu ga ik een reep milka daim opeten... misschien verzacht dat de rugpijn? Na het werk meteen naar de bouwmarkten gegaan. Zou tegeltjes kopen voor de keuken, maar ze hebben alleen de 10x20cm bij de gamma en niet 7,5x15cm die ik wil bij de praxis vind ik ze veel te duur (vgl. groot kost bij gamma 20,- per m2, en klein bij praxis 37,- per m2!) dus eerst ff op zoek op internet. hopelijk zijn ze ergens nog goedkoper te vinden Wat wel heeeeeeeeeel gaaf is: had bij de gamma laatst al 2 kranen gezien voor wastafel/fonteintje in toilet, beiden mat rvs, zoals ook onze keukenkraan. Vond ze toen alleen veeeeeel te duur, maar nu waren ze voor 50% omdat ze daar de badkamerafdeling gaan verbouwen. JEEEEEJJJ ben zooooo blij! Sorry dames, ik houd even een ego dagje. reageer morgen weer op jullie!
chocola helpt dus niet tegen rugpijn! ook niet 1,5 reep (kreeg nog de helft van vriendjes tweede reep toegeworpen). nu ben ik dus misselijk... trusten allemaal!
@Kaatje: Vervelend dat je je zo ziek voelt. Beterschap! @PP: Nog gesnoept van de berlinerbollen? @Moppie: Fotootje van de kraantjes? Hier net een chocoladecake in de over gedaan. 't deeg zag er een beetje raar uit dut hoop dat het goed komt. Heb 'm voor het eerst met light margarine gemaakt dus ik ben benieuwd of het smaakt. We zullen het over een uurtje zien...
Ze liggen nog in de auto maar had laatst wel foto's gemaakt. Zal even op mn mobiel gaan zoeken... Bekijk bijlage 109164
ik kan totaal niet slapen... heb vanavond te horen gekregen dat ons nichtje downsyndroom heeft. Niks mis mee want het zijn schatten van kinderen alleen hebben wij nu spijt dat wij de nekplooimeting niet gedaan hebben.. Weet iemand of dit in dit stadium van de zwangerschap nog kan ?
Annemie: zou je vk daar eens over bellen om te vragen of het kan. Hier vandaag een druk dagje. Straks kids wegbrengen en daarna autorijles. Daarna de stad in. Ga morgen naar een arabisch event in Den Bosch, wou telkens niks nieuws kopen..maar heb echt geen feestelijk jurkje meer wat past. Dus toch maar ervoor shoppen. Daarna m'n haar bij knippen en boodschappen doen en dan is de dag ook wel weer voorbij. Mijn menu: O: vb met vruchtenhagelslag T: 2 glazen water, kop thee L: vb met appelstroop, cracker met kaas T: 2 glazen water, kop thee, appel/mandarijn A: nasi met kipsate T: 2 glazen water, kop thee, handje pepernoten