10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Heb je al een echo gehad?

2. MamavEsmee

Vanmiddag Esmee naar mijn schoonouders gebracht, daarna de reis in Mei bevestigd en nu is Erwin friet halen..

Vanavond bios.. leuk!!!:D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamavanesmee.
    Nee heb hem de 30ste. Ben da 6 weken en 5 dagen

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, bezoek komt nu langzaam wat binnen druppelen. Wil bewust niet meteen al mega veel bezoek. Merk dat ik het heel moeilijk vind Maureen al veel uit handen te geven. Maar de kraambezoek laat ik haar wel even vast houden, we krijgen ten slotten mooie cadeautjes voor de kleine meid. Kraamhulp zegt ook dat vrouwen heel erg dat tijgerinstinct hebben. Na 9 maanden zwanger te zijn geweest moet je je baby ineens delen met iedereen om je heen. Voor een vrouw betekend dat ook een stukje rouwverwerking. En dat gevoel heb ik nu ook wel erg hoor.
    Mis Maureen gewoon heel erg in mijn buik! Toen was ze van mij alleen. Veel plezier bij de bios! Welke film ga je zien?

@Kaatje, oef, nog even geduld dus voor je een echo hebt. Spannend he, hoop dat de tijd snel voorbij gaat.

@Annemie, phoe meis, inderdaad erg moeilijk. Kan me voorstellen dat je in de nachten gaat piekeren. Maar lieverd, laat het niet je zwangerschap beheersen he en blijf vooral genieten.
    En ook ik hoop dat de operatie goed gaat. Wat moeilijk voor hun zeg. Sterkte!!!!

@Wendy, haha mijn meisje krijg je niet :p. Maar zo'n kindje gun ik je wel hoor, het is heerlijk!!

Vanmiddag lekker gewandeld met Maureen.
    Harrold is met Esmee op pad geweest. Ik heb een cadeautje voor de kraamhulp gekocht. Die is morgen alweer voor het laatst.
    Dan is de eerste bijzondere week alweer geweest. Altijd jammer dat die weer voorbij is.

Meiden, ik ga zo wat eten!

Mijn dag:
    O: 2 beschuitjes met muisjes, thee.
    T: appel, kiwi, mandarijn, glas jus.
    L: 2 boterhammen met kaas en 1 tomaat, 2 beschuitjes met muisjes, glas melk.
    T: 4 blokjes chocolade, beschuit met muisjes, thee.
    A: rijst, kip, pangangsaus.
    T: van alles lekkers :p

Vanavond lekker de voice, met een stukje chocolade, stokbroodjes met filet natuurlijk ;), en ik denk een glaasje rose!!!! Eindelijk weer...... heerlijk avondje in de planning.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    * zwaai|* kom als de kids op bed liggen uitgebreid reageren :D

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Kom haar snel bewonderen een x hoor Butterfly ;)
    Sowieso samen met Moppie en MvE??? Of vind je het toch te ver????
    En wie er nog meer zin heeft :p

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, jeetje nu alweer op de been ? Bij Levi was ik zoveel bloed verloren dat ik met 6 dagen pas voor het eerst een half uurtje naar beneden mocht ( en kon )

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,
    @ Annemie: Jeetje, das niet niks meid. Sterkte! Hoop dat alles goed komt! Als je de test zou laten doen heb je nog steeds geen zekerheid. En je zou hem dan laten doen, omdat je jezelf dat enigszins kan voorbereiden… Ik denk dat ik m niet zou laten doen, maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Snap wel dat het zo heel dichtbij komt en dat het wel moeilijk maakt.

@ Lovely: Geslaagd voor iets leuks/feestelijks?

@ Wendy: Ik denk dat je best een keer iets extra kan pakken. Maar probeer dan voor iets verantwoords te kiezen. Dus een plak ontbijtkoek op een cracker met light beleg ipv een balisto of een oliebol… Ik zou qua kcal rond 1200 gaan zitten. En even aankijken hoe dat gaat.

@ Butterfly: Fijn dat het zo goed gaat met Maureen. En super dat ze zo lang doorslaapt. Geniet er maar van meid, zolang het kan :D Helemaal terug op de oude gewicht. Geweldig zeg!!! Veel plezier vanavond. Kan me voorstellen dat je daar helemaal naar kan uitkijken :D

@ Pinkparadise: Super dat er een kilo af was meid. Wel genoten van je berlinerbol?!

@ MamavEsmee: Niet zo’n gezond dagje is toch niet zo erg als je wat wil aankomen ;) lekker gegeten gisteren? Wat heb je gehad? Veel plezier in de bios vanavond.

Hier vandaag lekker gewerkt. Het was ontzettend chaotisch maar dat mocht de pret niet drukken! :D

Roland is de kipshoarma aan het bakken. Heb helemaal geen honger. (wat wil je… na 3 chocoladekoekjes vanmiddag) Kwam er net achter dat ik vandaag mijn sinaasappel vergeten ben op te eten…

Had geen menu gepland vandaag. Heb zo maar wat gedaan. Zal zo even kijken hoe ik uitkom… ik denk niet zo goed.

Ik ga eerst even eten.

Tot straks!

9. MamavEsmee

Butterfly.. fijn dat het zo goed gaat!

Melanie..Vooraf broodjes met sausjes en een pizza met salami en champignons op.. En had kaneel, vanille en chocolade ijs met slagroom en tia maria na.. * kwijl* Hoe is de weegschaal voor jou?

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Nou qua kcal valt het me nog niet tegen. Ik had het erger verwacht.

Mijn menu:
    O: 1 krentenbol
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    20 gram philadelphia light
    20 gram ham
    1 cup a soup tomaat

T: 3 chocoladekoekjes

A: 2 pittabroodjes met;
    ongeveer 100 gram kipshoarma
    1 lepel knoflooksaus

totaal van 1282 kcal.

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    MamavEsmee: Klinkt echt heerlijk! En weegschaal inderdaad lief :D Hier gaat de weegschaal op en af. Net zoald ik. Ene dag gaat het goed, andere dag niet. So be it... Blijf een beetje schommelen rond de 95 kg. Vakantiekilo's zijn er dus nog lang niet af. Maar ik doe er ook niet genoeg moeite voor. Vind het zo wel even prima...

12. MamavEsmee

Fijn dat je in iedergeval niet aankomt Melanie!;)

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

wat zie ik allemaal lekkere dingen voorbij komen ... mmmm
    vanmorgen gewogen bij mijn ouders en er moet nog een dikke kilo af ..
    maar ben vandaag al 40x naar de wc geweest om te plassen mijn ongi loopt te einde !!
    vanavond lekker voice kijken met een goed glas wijn ! misschien gaat mijn neus dan weer eens open .. ben zooooo verkouden ... echt niet normaal maar heb me er doorheen geslagen op het werk ! ben nu wel gebroken ..
    tim slaapt dus ik ga zo bankhangen !

MvE wow wat een gewicht !! goed hoor
    en mmmmmm lekker gegeten dus gister

melanie geniet er maar eens ff van .. het mag wel eens ook he !

butterfly wat super knap dat al het gewicht van de zwangerschap er al af is !! wow !!
    en zie dat je toch lekker aan de beschuit met muisjes bent !!

kaatje hoe gaat het met jou ? ben je weer wat opgeknapt ?
    en goed gevoel zo na je eerste werkweek !

kimmetje je ex niet meer gezien haha !!
    lekker hoor mannen in uniform

annemie sterkte hoor .. en tja wij hebben de test niet gedaan wij wilden hoe dan ook ons kindje na ruim 2 jr wachten maakte het me niet meer uit .. en ik wilde genieten van mijn zwangerschap en me geen zorgen maken .. als de kans 1 op 10.000 is of 1 op 2 je blijft toch denken wat als het dan die 1 is ...

wendy ik zou wat meer eten idd maar dan wel wat meer verantwoord
    ik eet bijna elke dag hetzelfde .. ochtend eierkoek .. middag 3 boterhammen met mager beleg .. tussendoor fruitje en groente.. en normale portie avondeten ... en in het weekeind eens wat extra's

PP mmmmmmmmmmmm berlinerbol !!!!
    had je wel eens ff mogen delen hier :D
    en top een kilo eraf !

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie, misschien is het juist goed dat voor jou de druk even van de ketel is. Je hebt het zo goed gedaan en bent zo goed afgevallen al, op den duur wil het gewoon even niet meer. Ben trots op je dat je in elk geval niet aankomt. Dan let je toch wel goed op meid! En misschien lukt het over een tijdje om toch weer af te vallen.

@Kaatje, ik voelde me na de bevalling van Esmee ook super goed. Was ook toen weer heel snel op de been. Het is ook maar net hoe je eruit komt. Ik was een mini beetje ingescheurd dus 2 hechtingen waar ik geen last van heb gehad. Ik wilde alles van alles doen toen ik uit het ziekenhuis kwam zondag ;). Dat vond de kraamhulp niet goed hoor hahaha.

@Mamavesmee, ontzettend bedankt voor je lieve kaartje en het cadeautje. Moest even goed nadenken bij het lezen van jullie namen hahahaha. Maar kon de link snel leggen hoor! Heel lief. Verdiend een geboortekaartje...... maar heb jou adres niet. Maar als je die stuurt ;).

@Mamarianne, natuurlijk zijn jullie welkom om Maureen te bewonderen. Leuk juist :).

Zoooooo, hier alles rustig!
    Ga een kopje thee zetten en voor de tv hangen de rest van de avond.

Fijne avond meiden!!!

15. MamavEsmee

Emma.. Goed zeg! Nog 1 kg te gaan.. Geniet van je glaasje wijn vanavond meid..

Butterfly.. Graag gedaan hoor! En een geboorte kaartje hoeft niet persé maar vind het wel erg leuk. Mocht je er 1 over hebben.

We drinken nog een klein kopje choco en vertrekken straks richting bios..

Oja.. we gaan naar RED.. we zijn gek van Bruce Willis.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedeavond!
    Kaatje: hoe bevalt je nieuwe baan?
    Annemie: ik snap wel dat jij je zorgen maakt hoor! Maar bedenk wel dat de kans zo ontzettend klein is!
    Butterfly: goed dat je alweer op je oude gewicht zit! Hoe gaat het met de kleine meid? En haar grote zus? Hoe vind zij het?
    Melanie: was de kipshoarma lekker?

Ik heb echt een super leuk jurkje gekocht!
    Hij is wel kort, maar ik kan het hebben zegt manlief :D.
    Morgen foto's maken wanneer ik opgemaakt ben enz.
    Zou ik wel ff spammen of het andere forum ;).

Vandaag met het avond eten de mist in gegaan..hebben patat gehad :(.Voel me nu schuldig.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Emma. Griep is weer aardig aan het afzakken. Nu de hele dag zo'n raar leeg gevoel en trillend op de benen ( had ik bij Levi ook ). dus is nog wel een beetje door de dagen heen slepen, maar leuke eerste werkweek gehad.
    Hoop dat je wijn wonderen doet voor de verkoudheid.

Butterfly, klopt idd. Bij Levi had ik ook geen "verwondingen" , maar was het echt puur door mijn lage hb. Toen dat weer op peil was ben ik ook lekker gaan wandelen ect. ( helaas ook zo stom geweest om tig keer overal mee te tillen. hallo blaasverzakking )

Lovely, goed ! Is heel wat anders als ik gewend ben. Soms ook wel iets eentonig,maar goed leuke collega's en werkdagen/tijden. dus dat compenseerd wel weer
    Ben benieuwd naar je filmpje !

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Super fijn dat alles zo goed gaat met de kleine meid! En wat ontzettend knap dat je alle kilo's er nu al af hebt! Super!

Hier gaat het lijnen even niet zo lekker deze week, kan nergens vanaf blijven, echt vreselijk.
    Morgen na het werk door naar Amsterdam met een vriendinnetje, blijven daar slapen in een hotel en zondag gaan we daar shoppen.
    Heel veel zin in! Maar qua eten zal het niet zo'n gezond weekend worden vrees ik.
    Ga proberen wat op te letten, maar vrees dat het niet heel goed zal lukken!

Fijn weekend allemaal!

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Lovely: ben benieuwd naar de foto :D Je ziet er vast top uit!

Net the voice zitten kijken. Nu even bijgelezen... vlug douchen en mijn bedje in, de uitslag kijken. Dan lekker slapen.

Dit weekend eigelijk helemaal niks gepland... heerlijk zeg. Morgen lekker uitslapen. Vriendlief wil even bij een sportoutlet hier in de buurt kijken, en ik ga waarschijnlijk van het weekend een keertje naar mijn zus. Ga ik haar trouwjurk passen... gewoon voor de leuk. Even kijken hoe dat eruit ziet hahaha :D Heb er helemaal zin in...

Hier verder een goede avond gehad. Niks gesnaaid (voor de verandering) hahaha...

Slaap lekker meiden!

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: veel plezier in Amsterdam :D

Deel Deze Pagina