10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Lovely, met Maureen gaat alles heel goed. Het is een hele rustige tevreden baby. Heerlijk hoor. De flersvoeding doet haar heel erg goed, en ons ook! De rust is dan ook heerlijk terug gekeerd en we kunnen nu voor het eerst ook echt genieten. Esmee moest heel erg wennen aan de nieuwe situatie. Baby in huis, een kraamhulp in huis en dan ook papa nog die de hele week vrij was. Er veranderde ineens zoveel, en dan al die bezoek nog eens. En ze wordt verwend met cadeaus zeg :$ hahaha. We betrekken haar overal zoveel mogelijk bij, maar ze is toch best jaloers. Esmee is echt een papa's kindje. Als papa Maureen in bad doet is Esmee daar niet mega blij mee en dat laat ze dan ook wel merken :p. Ach.... meiden he!!

@Kimmetje, zo een leuk weekeinde in de planning meid!
    Geniet ervan en maandag weer streng!!

@Melanie, ooh lekker een weekeinde niets en gewoon lekker je eigen dingen doen. En wat leuk, de trouwjurk van je zus passen.
    Dat zijn altijd leuke dingen he ;). Geniet er van!

Zo, hier de uitslag van de voice kijken, heb alles al klaar voor de nacht. Dus zometeen lekker naar bed om alvast 3 uurtjes te slapen ;). Tot morgen meiden!!!

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Kaatje: hoe was het verder bij de VK, alleen intake gehad denk ik?
    Dat soort verhalen over bloedverlies wil ik nu NIET meer horen! *lacht nerveus*
    Fijn dat je eerste werkweek goed verlopen is en dat je griep over zijn hoogtepunt heen is ;)

@MvE: Hoe was de film / gezellige avond gehad?

@Butterfly: al lekker aan het wandelen, toe maar weer :) wat fijn om te lezen dat Maureen een gemakkelijke dame is! Ben je al helemaal bijgekomen van de bevalling?
    Het bezitterige ken ik nu al hahaha! Mensen, blijf van mn buik af!!! :p Hoe moet ik straks mn kleintje aan iedereeen geven? dat kan ik echt niet!
    Wanneer verwacht je ons allemaal op kraambezoek? hihi...

@Melanie: vrij netjes toch, voor een dag dat je niet hebt geteld?

@Emma: dus bijna klustijd!!! :D
    Weet je zeker dat je geen blaasontsteking hebt? zo vaak plassen kan niet goed zijn?

@Hier: moeeeeeeeee.......
    O: kwark met muesli
    W: 100gr chocopepernoten, 9 thee (!), flesje water, hot choco, 6bh, 2 appels, 1 mandarijn
    A: pasta
    B: 1,5 uur in het zwembad
    T: 50gr milka
    T: 3 dunne sneetjes ontbijtkoek, fanta light

moeeeeeeeeeeeeeee............ ik ga naar bed. morgen weer vroeg op!

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ben er helemaal uit en heb al heel lang niet bijgelezen. Maar ben jullie zeker niet vergeten hoor!
    Alles goed met iedereen?
    Hier is het ontzettend druk.
    Ben jullie zeker niet vergeten, maar even te druk om actief mee te schrijven. Sorrie...
    Zodra het rustiger is zal ik weer eens wat van me laten horen.

4. steenbokje

Goedemorgen dames!
    Ik ben al lekker vroeg in de benen. Zometeen richting Groningen, even naar de Ikea met mams :)
    Fijn weekend allemaal!!

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Mijn weegschaal staat zowat op ontploffen, gaf 81.8 aan :$
    Terwijl ik net zo dicht bij de 79 zat. Maarja na het weekend inderdaad weer streng er tegenaan!

Fijn weekend allemaal! Kom zondagavond weer kijken!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Levi was weer al om 05.30 wakker :(

Kimmetje, veel plezier
    Balen van je weegschaal :( je hebt ook een veel te leuk leven voor de weegschaal ;)

Moppie, sorry je verliest nu eenmaal bloed tijdens een bevalling ;)
    Ja was idd intake. Goed gesprek gehad en nog over Levi en Milou* gehad. Ook een brief mee gekregen voor de gyn of hij me tot 20 weken vaker een echo wilt geven.

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden ik schaam me echt maar heb amper tijd voor jullie :);)
    Erg drukke dagen en veel in en om huis doen nu de misselijkheid zoveel minder geworden is.
    Gisteren team uitje gehad was echt super leuk! Toen ik thuis kwam waren onze beste vrienden er en die zijn blijven slapen.
    (liggen nu nog te slapen en mijn man ook) Ik heb ondertussen al een bitterkoekjes cake (Moppie :D:D:D:D:p) in de oven zitten en ik heb al een kwarktaart gemaakt.
    Straks komen mijn ouders en broertje en de ouders van mijn ma en die blijven een hele dag erg gezellig! En vanmiddag komen er nog een aantal vrienden met hun kinderen erg gezellig en DRUK :$:D

Ik kom morgen weer kijken en misschien vanavond weer!

@Annemie ik snap dat het even schrikken is maar het kindje is zo een wonder geniet er ook van!
    Wij hebben die test ook niet laten doen omdat het voor ons niets toevoegt omdat je altijd die ene kans kan zijn of het nu 1 op de 4569 is of 1 op de 105.
    Sterkte met keuzes maken!

8. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ga het toch maar weer proberen.

Mijn hoofd is wat rustiger! Ga maandag naar een homeopaat. Mijn man zweert daarbij dus heeft mij min of meer verplicht om daar ook naar toe te gaan. Ach we zullen dat maar doen.

Ik ben hele nachten wakker. Gelukkig slaapt de kleine man wel weer in de nacht maar nu ik dus niet. Raar want ben doodmoe maar slapen kan ik niet.

Ben dinsdag weer begonnen met lijnen. Stond op 90.3 en vanmorgen stond de weegschaal op 87.9. Ga wel even een nieuwe batterij kopen want volgens mij is deze niet helemaal goed meer.

Vanmiddag gaan we naar een verjaardag dus hoop dat ik nee kan zeggen op het gebak.

Volgende week moet ik me melden bij het UWV. Hoop dat ze nu eens met een keuring gaan komen!! Ze willen maar dat ik ga werken, maar dat gaat lichaamelijk gezien gewoon weg niet.

Nog een kleine 4 weken en dan wordt ik geopereerd. Pff zie ik mijn kleine mannetje al die tijd niet (lees een paar uurtjes :D).

Nou ik ga eens kijken of hij nou wel of niet slaapt, want om half 7 zijn flesje gegeven en na die tijd niets meer gehoord. Zo slaapt hij nooit en zo slaapt hij al weer 2 uur hihihihihi.

Fijne dag allemaal!!

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier al veel gedaan en heb de kleine van mijn vriendin over de vloer !! leuk hoor ze zijn samen aan het spelen en bob de bouwer aan het kijken !!
    geen kind aan

moppie dat vele plassen is het vocht dat ik vast hou als ik ongi ben !! was vanmorgen ook een dikke kilo lichter ...
    allemaal piepie's dus volgens tim whahaha

kom straks ff reageren moet toch twee ukken in de gaten houden

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden,

Hier ook ik weer :).

@Moppie, dat bezitterige had ik geloof ik bij Esmee veel minder. Maar ik gaf toen wel borstvoeding, met veel pijn, moeite en tranen. Ik was dus best blij als iemand anders even met Esmee wilde zitten buiten de voedingen om. Maar nu....... ik kan de kleine meid gewoon amper uit handen geven. Harrold is donderdag jarig, en zijn familie is zoooo brutaal. Ze maken de kleine meid gewoon wakker om haar eruit te mogen/kunnen halen. Dus zie er nu al tegen op.
    Maar ga het dan ook gewoon zeggen. Als Maureen slaapt blijft iedereen van haar af. Want anders zitten wij er die nacht weer mee.
    Maar schoonzus en schoonmoeder mogen zo graag aan de handjes zitten friemelen en aaien, ik vind dat je slapende baby's lekker moet laten slapen. We laten ook de gastouder volgende week gewoon weer komen voor Esmee. Zij zal ook gaan oppassen als ik weer moet werken. En ik MOET van mezelf Maureen ook nu al aan haar toevertrouwen want anders krijg ik het heel zwaar als ik weer ga werken. Dus donderdag wil ik grote boodschappen halen, en de beide meisjes bij haar achter laten. Maar oefffffff ;):) zie er nu echt al tegen op hoor!!!!!
    Veel plezier bij Ikea. En kraambezoek..... plan met de anderen maar een datum hoor, we hebben het nog rustig ;).

@Mamavesmee, we hebben heel veel kaartjes over. Zonde! Dus kan er nog heel wat versturen, alleen wordt wel een andere envelop ;), die waren te weinig hahaha. Dus je mag je adres dan wel sturen en stuur ik je een kaartje :).

@Emma, druk dus bij jou hahaha!! Een echte zaterdag.

@Zustertje, ik herken me helemaal in jou hahaha!!
    zolang je je goed voelt en alles kunt, lekker doen! Heb ik ook gedaan, en doe nu ook alweer alles :).

Hier de weegschaal zoooo lief :D.
    Heb gisteren chocolade gegeten, stokbroodjes filets, nog 2 glazen pisang ambon met jus, en NIKS aangekomen. Gewoon geen ons.
    Ik sta nu op precies 86.1 kilo. Dus we gaan vrolijk verder.
    Ik ben zo tevreden als ik in de spiegel kijk. Harrold vind niet eens dat ik verder hoef af te vallen. Ik wilde er toch wel 16 af, maar denk dat dat voor mij te ligt is. Wil rond de kerst toch wel op zijn minst onder de 80 zitten.

Fijne dag meiden!

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hoi meiden

Hoe gaat het met jullie?

@moppie, oh gezellig naar de ikea, veel plezier!

@kimmetje, jammer, maar idd gewoon weer wat strenger er tegenaan, komt goed!

@kaatje, oeh vroeg!
    Je hebt je intake gehad bij de vk lees ik, wat fijn dat je vaker echo's krijgt :) Ik moet aankomende dinsdag voor de 1e echo! het schiet nu echt op!

@zustertje, veel plezier vandaag! een gezellige drukte! :)

@que, wat vervelend dat je niet slaapt, dat breekt je echt op idd! hopelijk gaat het snel beter!

@emma, gezellig he met zijn 2en, ze houden elkaar dan zo lekker bezig he! En bob de bouwer is het helemaal natuurlijk ;)

@buterfly, oh je kindje de eerste keer wegbrengen is altijd zo moeilijk he, maar wel goed van je dat je het nu al een keer probeert, scheelt idd weer met als je aan het werk moet.
    Fijn dat je gewicht ook mooi gelijk blijft!

Celeno ligt even lekker te slapen, heerlijk :D
    Straks nog even boodschappen halen en dan zien we verder wel.
    Gelukkig ben ik niet elke dag meer de hele tijd misselijk, het wisselt een beetje, kan ik af en toe tenminste ook normaal eten.
    Aankomende dinsdag de eerste echo! zo spannend!!

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Hier weer niet zo'n goed dagje. Ik zit nu al op 1200 kcal. (dankzij een heerlijke (grote) lunch en een chocoladesint van 100 gram...) En dan moet het avondeten er nog bij... Hopelijk valt de schade morgen mee...

Mijn menu:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: niks

L: 1 witte pistolet met pikante kip
    1/2 witte pistolet met 1/2 gehaktbal
    1 beker optimel drink

T: chocoladesint

A: waarschijnlijk ovenfriet met een snack.

Zal wel rond 1700 - 1800 kcal uitkomen vandaag...

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Ik ben er ook weer, gisterenavond terug van vakantie. Was lekker om er ff tussenuit te zijn, manlief komt volgende week terug van zijn zakenreis.

Heb ik veel gemist?

Vanochtend boodschappen wezen doen, en net terug van de stad cadeau inkopen gedaan voor een feestje morgen. Kortom zit net op mijn luie, straks de koffers maar eens uitpakken maar nu snel koken want verrek v.d honger.

Ik ben 1.5kg aangekomen in mijn 2.5 week vakantie, op zich netjes vind ik omdat ik heb genoten en geen rekening heb gehouden met de kcal's. Vandaag het gezond eten weer opgepakt, en vanaf maandag weer kcal's tellen en sporten.

All, hoe gaat het verder met jullie, de kids en de kilo's?

Butterfly, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje Maureen.

Kaatje, en jij gefeliciteerd met je zwangerschap meid. Hopelijk is het een voldragen/gezonde zwangerschap/kindje.

Zwangeren, hoe gaat het is het nog te doen allemaal?

Vandaag:

O: 2x cb met plak kaas, kop rooibosthee
    T: banaan, flesje water
    L: home made brood met ei in olijfolie, muntthee
    T: 2 mandarijntjes, flesje water
    A: kipkerrie met rijst, salade
    T: kommetje magere yoghurt

Liefs,

14. steenbokje

@Hvj: welkom terug!! Leuke vakantie gehad?

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Hier even snel een berichtje voor ik naar Amsterdam vertrek.
    Spulletjes zijn gepakt, heb heel fijn gewerkt vandaag, dag ging super snel voorbij!
    Heb een hele goede klant gehad die ik geholpen heb, had voor 1000 euro gekocht. Er is nu een actie 'the big ticket'. Wie de hoogste bon heeft mag voor 200 euro uitzoeken, en als je de beste bent van alle filialen krijg je er nog eens 100 bovenop. Super leuk dus! Een andere collega van mij heeft op de herenafdeling haar man geholpen, dus heb gezegd dat we de bon samen delen (als er het laatste uur niemand meer over heen gaat).
    Zou wel super leuk zijn, kan ik weer leuke spulletjes gratis uitzoeken :D

Fijn weekend nog meiden!

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Pffff meiden, moet even uithuilen....;).
    Geloof kraamtranen, die heb ik de hele week niet gehad.
    Begint nu ineens. Kraamhulp was vandaag voor het laatst, dus nu komt ze niet meer en moeten we het echt alleen doen. Natuurlijk gaat dit wel lukken, ben ik ook niet bang voor. Maar ga de aanwezigheid gewoon missen en die eerste bijzondere week zit er nu gewoon op. *butterfly huilt* !!!!
    En dan zit ik met mijn meisje lekker op de bank, en als ik naar haar kijk voel ik zooooooooooooveel liefde, kan gewoon wel huilen als ze me met die mooie donkere oogjes recht aan kijkt.
    *butterfly huilt nog harder*!!!

Wat erg dit zeg!!
    Had ik bij Esmee ook, tranen met tuiten toen de kraamhulp weg ging!
    Moet het nu allemaal even een plekje geven.
    En dan gaat manlief vanavond ook nog een avondje weg.
    Heb dan wel lekker Maureen voor me alleen, maar wil hem zoooo graag in de buurt. * butterfly huilt nog veel harder*.

Leuk hoor, kraamtranen!!!!!!

17. steenbokje

*Knuffelt Butterfly stevig* ;)

zeg gewoon dat je hem in de buurt wilt vanavond!!!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Moppie, dank je meis. Ja heb een leuke vakantie gehad.

@Kim, jij ook een fijne weekend.

@Butterfly, aah meissie toch. Dikke knuff en laat die tranen maar rollen, doet een vrouw goed.

@Hier, van de lunch is niks gekomen door gebrek aan tijd. Net het avondeten op, heerlijk gesmuld. Straks als de kleine op bed ligt pak ik een blokje chocola (was niet gepland maar gezien de lunch kan het wel).

19. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuff Butterfly!

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009