Hier een leuke dag gehad. Om 10.00 uur naar dorp gefiets om de sint en zijn pieten binnen te halen. Daarna door naar de markt, loempiaatje gegeten. Levi even naar bed en smiddags naar de pietendisco geweest. Na het avondeten heeft Levi zijn schoentje gezet en hebben we met zijn drietjes sinterklaas kapoentje gezongen. HVJ. thanx. leuke vakantie gehad ? Patriesja, ow dinsdag schiet al op. Dan komt hier MVM Geeft butterfly een zakdoekje en een dikke knuffel. Even lekker huilen ! lucht op
hallo dames, sorry dat ik niet veel ben komen kletsen. Heb het druk gehad en heb ff geen motivatie om te lijnen. Heb het sonja boek weer in de kast gegooid en wil vanaf maandag het zelf proberen te doen. Ik krijg ieder moment visite en heb dus lekkere dingen in huis gehaald. Heb al een paar dagen vreselijke ongi pijn, moet het pas woensdag worden...ppfff...dus dat zit ook lekker te werken. Morgen kom ik weer mee lezen hoor......
Nou, jullie moeten mij eens zien zeg. Zit al vanaf 18.00 met dikke tranen, om helemaal niets. Ben zo gelukkig, maat toch voel ik me zo... ik kan het niet uitleggen. Maar dat is met de baby bleus normaal . Manlief had plannen, pokeravond met zijn broers en neven. Doen ze 1 x keer in de zoveel tijd. Maar ik zag er zo tegen op om vanavond alleen te zijn, omdat ik me zo voel nu. Wil juist degene van wie ik zoveel hou graag bij me. Natuurlijk mijn meisjes maar ook Harrold. Heb dit tegen hem gezegd. Ook gezegd dat hij zelf een keuze moet maken wat hij gaat doen, dat ik het fijn zou vinden als hij bij me was maar dat ik de keus niet voor hem maak. En hij is gewoon gegaan :x, ben teleurgesteld en ook een beetje boos. Had het eerlijk gezegd niet verwacht. Snap hem wel, voor hem is het ook een heftige week geweest. Maar ik kan niet begrijpen dat hij me helemaal huilend achter kan laten. Zei wel dat hij het niet laat zou maken. Maar meiden, wat heb ik daar nu aan. Hoop dat dat huilen morgen over is. Want er is helemaal niets, en weet ook niet waarom ik zo moet huilen. Wat stom dit zeg!
Meid, je hebt een ontzettend heftige week vol veranderingen achter de rug. Geef er aan toe! Je meisje zit niet meer in je buik, maar ligt in je armen. Dat is een enorm verschil. Kan me best voorstellen dat een bevalling (deels onbewust) geestelijk heel veel met je doet. Je schrijft dat je dolgelukkig bent met je meisje en dat geloof ik ook zeker wel, maar die tranen komen van dieper in je en hoeven het geluk niet in de weg te staan... Gewoon laten komen, hoe meer hoe beter, en deste sneller is het weer voorbij, toch? Zou het ook niet leuk vinden als mijn mannetje me zo achter zou laten, maar wat je zegt, dit soort avonden hebben ze maar eens in de zoveel tijd. Vertrouw er nou maar op dat hij snel weer bij je is
butterfly meis ... een heeeeeeeeeeele dikke knuffel !! die kraamtranen kan je niet stoppen die moeten er echt ff uit !! dikke dikke knuffel ... natuurlijk gaat het je allemaal lukken en nog een paar uur is je man weer thuis !! kim zou idd super zijn om te winnen ... kan je lekker shoppen veel plezier in a-dam wendy jammer dat het niet lukt.. idd even stoppen en dan opnieuw beginnen .. en dan goed !! zou wel een plan maken ....werkt toch het beste Hvj welkom terug meis zo te zien lekker genoten !! en hoe gaat het met je buikkie ? kaatje meis dat klinkt als een super dagje !! voel je jezelf weer helemaal ok ? geen griep meer ? en wat komt sint brengen vannacht ? particia wat spannend dinsdag !! hoop op een mooie echo en mooie foto !! melanie mmmmmmmmmmmm chococroissant !! lekker hoor !! en moppie hoe was het bij de ikea ? nog wat gekocht ?? que hoop dat de homeopaat mag helpen voor de kleine !! en spannend hoor een operatie ! zou je je ha niet kunnen vragen om iets te krijgen om in slaap te komen .. dat kan je volgensmij wel ff gebruiken MvE meisssssssssssssssssssss je bent al de hele dag niet hier geweest !! drukke dag ? mis je gelijk hoor hier ligt tim net op bed .. later dan normaal maar man is ook pas over 2 uur thuis zo ongezellig .. dus lekker lang met tim gespeeld ! voor vanavond lekker bakje chips in de planning en een glas rose (of2)8)
Butterfly, nee dat had ik ook echt niet leuk gevonden. Als je je al niet zo op en top voelt, en aangeeft dat je het fijn zou vinden dat hij bij je blijft en dan toch gaan. Hoop dat hij snel weer thuis is.
oh butterfly zie nu dat je man is gaan pokeren ... hmm nou dan zou ik het ook niet tof hebben gevonden als hij zou gaan ... idd die tranen kan je niet stoppen en die arm om je heen heb je juist nu ff nodig !! meis KNUFFEL KNUFFEL KNUFFEL KNUFFEL KNUFFEL KNUFFEL KNUFFEL KNUFFEL
Toen hij zei dat hij ging en het niet laat maakte heb ik geen woord meer gezegd. Was eigenlijk echt boos dat hij toch ging. Gevolg is dat ik nu nog meer huil. Gadsie!!!! Heb hem nog gezegd dat ik het juist vanavond niet trek meteen alleen te zijn. De week was inderdaad heftig. Lichamelijk was ik heeeeel snel weer de oude, dat was bij Esmee ook zo. Maar geestelijk doet het met mij op dit moment enorm veel. Mijn kleine meisje was in de buik van mij alleen. Het was heerlijk haar te voelen. Ik mis haar gewoon in mijn buik, raar he . Kraamhulp zij ook dat het voor een vrouw een stukje rouwen is. En dat is heel normaal. Je hebt 9 maanden je baby voor jezelf gehad en nu ineens moet je het delen met iedereen om je heen. Viel me bij Esmee ook zwaar. De kraamhulp ging weg en de rest van de dag was ik in tranen. Was ook gauw weer over hoor, maar toch! En dan zit ik ook nog alleen, gewoon remi alleen! Dit ga ik vanavond als hij thuis komt ook echt nog tegen hem zeggen. Want ik vind dit niet echt niet tof van hem. Tsjee, heb nog nooit het gevoel gehad hem zo hard nodig te hebben. Ik heb een kop warme choco gemaakt, en kruip lekker op de bank. Zou nog een sollicitatie voor mijn zusje schrijven, dus ga maar een kladje maken en ondertussen "ik hou van holland kijken"! Heb nog een reep chocolade, ligt klaar, maar voel me gewoon beroerd.
Moppie, Emma..... Die knuffels doen me goed! Dank je wel . Hij bedoelt het niet verkeerd, snap hem ergens wel. Maar ik zou hem niet in tranen achter kunnen laten. Hij ging gewoon weg, gewoon zo de deur uit. Nou ja, zal me alleen moeten vermaken. Ben nu dus wel benieuwd wat hij verstaat onder "ik maak het niet laat".
Begrijp helemaal wat je bedoeld hoor. Zou het ook zeker nog even aankaarten als hij thuis komt. Je hebt me wel op een goed idee gebracht. ga chocomelk maken
het is ook een groot gemis .. het extra leven in je is weg .. nu de wereld in en idd nu moet je ze delen met iedereen .. en dat is ook wennen !! arme meis het is dat ik ver weg woon anders zou ik er aan komen .. hoop dat je man echt heel snel thuis is ik zou ook echt droevig en boos zijn als mijn vent mij zo achter zou laten ! dat pokeren kan altijd nog
Ja, die avonden komen inderdaad vaker voor. Snapte al niet waarom hij uitgerekend nu weg wilde. Als je vrouw je harder nodig heeft ga je toch niet weg? Ik wil ook geen ruzie met hem maken, maar wil wel mijn verhaal doen. Heb het opgeschreven. Dat kan hij lezen en ik wil er verder geen woord over wisselen met hem. Want als ik boos ben, ben ik altijd erg fel. En ben bang dat ik wel ruzie ga maken en dat wil ik niet. Maar ben echt teleurgesteld. Had dit echt niet verwacht van hem. En ik begrijp het ook gewoon niet. Zucht............ @Kaatje, choco is lekker he . Al heb ik er dit keer niet echt van genoten terwijl we echte chocomel hebben. Die vind ik heerlijk maar nu even niet. En de chocolade ligt nog onaangeroerd op tafel. Ook geen zin in. Hm, voor de weegschaal morgen wel goed . Straks maar een toastje filet en een glaasje rose! @Emma, je bent een schat meid . Maar dat wordt te ver reizen hoor. Ik red me wel, maar mis hem nu gewoon wel heeeeeeel erg. Bah, als je mannen nodig bent zijn ze er niet. Pokeren, ben in de steek gelaten voor een potje poker. GRRRRRR!!! Bah.
@Emma, buikie gaat goed. Wordt met de dag rond en boller, af en toe zwaar maar hoort erbij. @Butterfly, balen dat je man alsnog weg is gegaan maar voor je het weet is ie weer thuis. Huil maar lekker lieverd, zal je alleen maar goed doen. Ook hier een DIKKE KNUFF! @Hier, de kleine ligt er sinds 19u in (gelukkig heeft ze haar ritme weer opgepakt). Ik ga zo liggen want ben moe en heb rugpijn. Heb zin in chocolade pfff.
Hier nog steeds alleen. Had gehoopt dat hij daar met zo'n akelig gevoel zat dat hij na een uurtje wel thuis zou komen. ook niet!!! Ik heb Maureen voor de nacht klaar gemaakt, lekker de fles gegeven en nog even geknuffeld. Ze ligt nu lekker in haar bedje te slapen. Ik ga zelf ook maar slapen, heb het nu wel nodig! Lekker naast Maureen . Ledikant staat naast ons bed. Heerlijk! Tot morgen meiden!!
@Zustertje, Kaatje en Butterfly, trusten meiden. @Hier, te vroeg gejuichd de kleine is alweer wakker en na huilen ligt ze nu naast me. Hoop dat ze gauw weer gaat slapen zodat ik haar weer terug kan leggen, want kan mijn slaap wel gebruiken.