10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goedenavond meiden!:D

Zag dat Emma me miste dus kom nog even kletsen!;)

Emma.. De dag overleefd met 2 peuters? En genoten van je Roséetjes?

Melanie.. Die chocosinten zijn lekker he?! Hopenlijk is de weegschaal lief.

HVJ.. welkom terug meid! Mis een banner bij je onderschrift?

Kim.. Shopze!:D

Kaatje.. Hoe is het nu met griep? Een leuke dag gehad met Sint en pieten lees ik.. Wat leuk he voor die kleintjes!:)

Moppie.. Zag mooie kranen voorbij komen! Geslaagd bij Ikea?

Butterfly.. OEf wat een domper dat Harrold toch weg ging.. Ik snap je gevoel zo goed! Heb precies het zelfde meegemaakt maar dan 3 weken na de bevalling.. Oud en nieuw, Erwin had al mooi wat biertjes op, ging naar de buren, ik zat alleen met Esmee en een huis vol visite lag er om 5.00 in en om 6.00 begon de dag weer met Esmee en meneer zat bezopen bij de buren op de bank. Ben toen die dag ook niet zo lief geweest. Voelde me zo alleen!:( Als ik er aan terug denk wordt ik weer verdrietig. Goed van je om een briefje neer te leggen!

Wendy.. Wel weer oppakken he?!

Que.. Waar wordt je aan geopereerd?

Dit was even uit mijn kop..

De film was erg leuk, heerlijk om even weg te zijn! Esmee heeft de schoen gezet bij mijn schoonouders en 3 cadeaus gekregen, wat een lieve Sint he?!:D

Daarna vis frietjes gehaald en ben ik lekker achter de naaimachine gekropen. Daarna de slaapdienst in, zit nu op mijn werk. Lekker veel kunnen doen.

Menu:

O: 2 boterhammen 1x kokosbrood en 1x appelstroop
    T: blikje cola light
    L: 150 gram visfrietjes.
    T: appeltje
    A: pasta salade ( 200 gram gekookte tortelini met sla, paprika, komkommer en dressing) en een kopje chinese tomatensoep.
    T: 3 stukjes stokbrood met roomkaas en 4 digistive chocolade :)

Totaal rond de 1700..

Morgen tot 12.00 werken en dan maandag lekker vrij!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Levi was alweer vroeg op. Sint en Piet hadden wascokrijtjes, een vliegtuigje en pepernootjes in zijn laars achter gelaten. Helemaal blij.

Butterfly, hoe laat kwam je man uiteindelijk thuis ? En hebben jullie het er nog over gehad ?

mve, idd erg leuk voor de kids. Griep gaat al wel beter. Nog wel verkouden en koppijn ( dat kan ook van de zwangerschap komen ) en verder misselijk misselijk misselijk.
    Jullie ook al zulke lieve pieten ;)

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Levi dus ook lekker verwend. Die snoetjes wanneer ze de inhoud van schoen/laars zien is onbeschrijfelijk he?!:D Griep of zwangerschap. Je lekker laten verwennen meid!

Hier waardeloos geslapen.. Clienten zitten nu te ontbijten met een gekookt eitje! Af en toe moet je ze verwennen in het weekend!;)

O: 100 gram yoghurt met een eetlepel muesli en een gekookt eitje!:)

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik ben na de fles van Maureen naar bed gegaan, heb nog liggen wachten maar hij kwam niet. Was uiteindelijk pas 00.30 thuis :x:(.
    Briefje had hij gelezen zag ik vanmorgen, hij kwam later beneden, ik had Esmee al klaar en Maureen was al in bad geweest.
    Ging trouwens heel goed. Esmee was lief aan het spelen, en ik kon heerlijk Maureen doen. Daarna lekker met z'n drietjes op de bank Maureen de fles gegeven.

We hebben het er net wel over gehad nog.
    Ben niet eens boos, maar zwaar teleurgesteld. Zo teleurgesteld, dat ik zo weer kan zitten huilen.
    Voel me nu alleen nog maar erg verdrietig over dat hij me alleen liet.
    Heb ook gezegd dat ik het gewoon niet kan begrijpen.
    Hij voelt zich heel erg lullig, en zegt ook zich te schamen.
    Maar dat laat me ijskoud. Net goed, vroeg hem gisteren bij me te blijven, hij had het kunnen voorkomen. Maar hij ging liever weg, dus hij mag zich ook rot schamen :x.
    Hij vroeg ook hoe hij het goed kon maken.
    Maar ik heb even geen zin leuk met hem met hem te praten, dus gezegd dat hij me maar even met rust moet laten. Goed maken lukt vandaag toch even niet. Ben te verdrietig over het feit dat hij me alleen liet. Bah!!

@Mamavesmee, moest weer huilen toen ik je post las.
    Wat zijn mannen dan hard. Dat wat Erwin gedaan heeft zou ik ook niet leuk vinden. En dan met oud en nieuw!!
    Ja, het gevoel wat je had blijf je je herinneren he. Ik vergeet dit ook zeker niet zo snel. Hij wilde de mannen niet op het laatste moment afzeggen. Maar wel zijn vrouw huilend achter laten. Die kerels hadden het wel begrepen als hij niet zou komen. Jakkie..... nou, het is gebeurd en niet meer terug te draaien. Zie wel hoe de dag hier gaat lopen. Denk niet heel gezellig. Kan alleen maar leuk en lief tegen de kinderen doen. Hoop dus echt niet op kraambezoek vandaag!!!!

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Butterfly: Jeetje meid. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen... Ik zou ook boos zijn. Dat die mannen dat ook niet snappen en zien he?! Ongelofelijk!!! Hoe laat was hij uiteindelijk thuis? Heb je het er nog met m over gehad? Knuf meid!

@ Kaatje: Levi blij met zijn schoencadeautjes! :D Super!!! Fijn dat het weer beter met je gaat... Hoop dat je snel helemaal beter bent meid!

@ MamavEsmee: Fijn dat je zo'n leuke avond het gehad. lekker Menu had je gisteren! :D

Hier goed geslapen... werd alleen om 2 uur wakker van een hoop gestommel en geschreeuw bij de buren (waar een vrouw met 3 kinderen woont ?!)... Gelukkig gauw genoeg weer ingeslapen en uiteindelijk toen om 7, 8, 9 en 10 uur weer wakker. Om 10 uur ben ik er toch maar uit gegaan.

Vriendlief is aan het hardlopen denk ik... tenminste, hij is er niet en zijn hardloopschoenen zijn weg...

Zo maar eens wegen en douchen en daarna ontbijten. Misschien beter eerst ontbijten, anders word het zo laat allemaal.

Rond 12 uur bij mijn zus afgesproken. Bruidsjurk passen... Leuk leuk leuk!!! :D

Ik ga maar eens wat doen!

Oh ja... hier is ook een piet langsgeweest. Terwijl we de schoen niet eens gezet hadden staan ze er nu toch en zit er iets in... VREEMD!!!

Liefs

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    De weegschaal lief :$.
    Een kilo lichter dan voor de bevalling ;).
    Wat wil je na gisteravond hahaha!!
    Toch ergens goed voor geweest dus.
    Zit op 85.2 kilo nu :).

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    KNUFFEL
    KNUFFEL
    KNUFFEL
    KNUFFEL
    KNUFFEL
    KNUFFEL
    KNUFFEL
    KNUFFEL
    Voor Butterfly!!!

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Heel goed dat hij zich klote voelt nu! Kan hij misschien een (heel klein) beetje voelen wat jij gisteren voelde... Fijn dat jij je (buiten je teleurgestelde gevoel) weer iets beter voelt. Hoop dat je toch nog een beetje een leuke dag hebt meid! Knuf!!!

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Mijn menu voor vandaag:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    1 beker optimel drink
    1 sinaasappel

T: niks

L: ?

T: 1 appel

A: 1 kom tomatensoep
    1 bruine pistolet met;
    20 gram filet americain

Totaal (zonder lunch) van 696 kcal.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie hahaha, inderdaad VREEMD. Jullie hebben je schoen niet eens gezet en toch is zwarte piet geweest. Wat had je in je schoen?

@Mamarianne, dank je meid!!

Lieve meiden, dank je wel voor al die lieve berichten en knuffels.
    Heb me hier wat staande kunnen houden.
    Gaat alweer beter hoor, de ergste tranen zijn er uit gehuild gisteren ;). Deed echt niets anders dan huilen, huilen en huilen. Zo stom.
    Maar vandaag kan er weer een lach af. Hormonen.... pfffffffff!!!!

Hier de dag weer goed begonnen.

O: 2 beschuitjes met muisjes, klein glaasje chocomel.
    T: fruit ( banaan, appel, mandarijn ), thee.
    L: groente loempia ( denk ik )
    T: ???
    A: tomatensoepje, kipschnitzel met een bruin bolletje.
    T: ???

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goed dat je hubbie vandaag nog even lekker in zijn sop gaar laat koken. bedenkt hij zich de volgende keer misschien als hij toch weg wil gaan

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nou, hij zat net met zo'n treurig gezicht voor zich uit te kijken.
    Hij kon wel huilen. Hij voelde zich zo schuldig en gaf toe de verkeerde beslissing te hebben genomen en had er veel spijt van.
    Toen hem maar een knuffel gegeven en gezegd dat het gebeurd is en we het er niet meer over hoeven te hebben, maar vergeten doe ik het eerst niet.

De gezelligheid is nog ver te zoeken hier, maar we praten weer gewoon met elkaar. Wil ook niet mijn hele zondag verprutsen.

13. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ben blij dat jullie "gepraat" hebben ;)
    Maar vergeet niet dat het voor hem ook een heel heftige week is geweest! Natuurlijk moet hij meer rekening met jou houden en had hij jou niet zo achter moeten laten, maar ik kan me ook een klein beetje voorstellen dat hij ook heel graag even wilde ontspannen na zo'n week, alleen heeft hij gewoon het verkeerde moment er voor uit gekozen :p

Nou meis, geniet van je zondag!

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Melanie wat zat er in je schoen ? Kijk dat is nog eens leuk de sint die zomaar langs komt.
    Hier was mijn schoen ook weg vanmorgen...( de piet die hier langs komt vind het ERG grappig om mijn schoenen te verstoppen) Hier zat een mini zakje met chocolaatjes in ( niet te groot voor de lijn ;))

Butterfly goed dat jullie elkaar even geknuffeld hebben. Ik ben er ook vaak te koppig voor, maar ik heb wel geleerd dat ik me er totaal niet lekker bij voel als ik de hele dag in een nare sfeer zit. Soms moet je je er over heen zetten. En dat hij spijt heeft dat was al van zijn gezich af te lezen dus..nou dat zegt ook wel wat. Geniet lekker van je zondag en super die kilo eraf !

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden
    hier een drukke dag !
    zijn vanmorgen naar de praxis geweest en langs mijn ouders zijn er een tostie blijven eten en nu ligt de kleine op bed en straks een huis vol visite !! en ook met kleine kids !!
    leuk hoor
    heb vanalles lekker in huis .. stokbroodjes .. hapjes .. chips ...
    ik kijk maar hoe ik me in kan houden !
    avondeten zal er wel niet van komen vandaar ook het stokbrood en de hapjes:D

sint was hier ook geweest heb voor tim een hamster op batterijtjes gekocht ! en zit ook zo'n rad bij en hij is me toch gelukkig !!
    wat een genot ...

butterfly super dat je jezelf er ff boven kan zetten .. maar wel goed dat hij zich schuldig voelt ! dat zal hij geen 2e keer doen !
    nog ff een dikke knuf meis

melanie wat zat er in je schoen ??
    en leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk je trouwjurk passen !! heel veel plezier .. en ik zou zeggen FOTO :D

kaatje levi ook zo gelukkig met zijn kado's !!
    en morgen weer werken ??
    heb je er zin in

MvE wouw wat een leuke avond heb je gehad gister !!
    en lekker hoor een gekookt ei !! wat ben je toch lief voor je clienten !!

zo ik ga me eens opfanteren ! loop in mijn zondagse pakske !

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Emma, hoop lekkere dingen dus in huis :D ( hier juist bijna niets, geen zin gehad in boodschappen doen )
    Moet morgen weer werken. zeker zin in ! maar hoop dat ik me morgen wat minder beroerd voel.

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    voel je je nog erg naar Kaatje?

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden,

Ik ben me even aan t verdiepen in het voedingscentrum, maar kom er niet echt uit hoeveel kcal je nou mag eten bij het ontbijt. Bijv hoeveel boterhammen...

wie kan mij helpen :D

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Butterlfy: Dikke knuffel meid! Ik heb volgens mij geen kraamtranen gehad....maar ik heb daar dan ook een probleem mee. Ik kan/wil niet huilen.....Met als gevolg dat ik vaak dingen opkrop en lichamelijke klachten krijg.

Schoen: Ik heb wel wat in de schoen dan Dane en vriend gedaan maar hoef echt niets terug te verwachten hoor. Ach ja, heb lekker op 10 dec een saunadate gepland met een vriendin hih.

Hier: Ben trots op mezelf. Ik heb echt zoveel gedaan...vriendlief is met de kleine naar zijn moeder dus had het huis ff voor me alleen....heerlijk
    - gestofzuigd
    - opgeruimd
    - vaatwasser in en uit
    - pannen afgewassen
    - bed verschoond
    - slaapkamer gestofd
    - was gedraaid, opgehangen en opgevouwen
    - gestreken
    - nagels gedaan
    - 15 minuten op de crosstrainer

Zometeen box weghalen (was al maanden een opslagplaats). We hebben een tafel met 2 stoeltjes gekocht voor Dane gisteren bij de Ikea.

O ja, en omdat Dane zo slecht slaapt zat ik al naar een juniorbed te kijken, kan het altijd proberen. Ik vond die blauwe mammut van de ikea erg leuk en Dane kan daar inklimmen (hebben we daar ff getest) alleen vond ik die toch te duur. Heb ik op marktplaats gekeken en heb nu de hele kamer!!! Dinsdag ophalen. Dus bed, kast, ladekast en ronde tafel met 2 krukjes erbij voor 125 euro. De kamer gaan we nog niet neerzetten hoor. Vind dat nog zonde van de babykamer. Maar wil misschien volgende maand wel een keer het bedje proberen.....

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beschuitje, sowieso met vlagen misselijk, hoofdpijn en net als bij Levi constant zo'n leeg/hongerig gevoel dat niet te stillen is waar je juist weer misselijk van wordt.

Wendy, goed bezig !
    Mooi koopje op mp dus !

Deel Deze Pagina