10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Trusten dames!

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Butterfly: je klinkt stukken beter vandaag! Fijn dat alles zo goed gaat met de twee meiden :)

Trusten!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier is het al weer vroeg dag omdat ik vandaag weer een hele dag op Rosahlynn pas (gezellig!)
    Manlief ligt nog lekker te slapen die gaat straks de kozijnen van het babykamertje schilderen :):)
    Ik ga lekker het huishouden doen en wandelen met Roos en lekker met haar spelen. Ben erg weinig aan het kletsen omdat ik het erg druk heb en meestal geen puf om te reageren.
    Maar ik probeer jullie wel bij te houden ;)
    Ik zie dat ik al weer over de 13 weken heen ben gaat zo vlug nu echt fijn!

@Butterfly vervelende actie van je man maar gelukkig is het weer goed tussen jullie... Soms zijn mannen niet te volgen maar ja komt allemaal goed!
    Geniet lekker van je 2 meiden maar dat doe je wel zo te lezen! En fijn dat het met Esmee goed gaat en dat Maureen zo een tevreden baby is.
    @HVJ welkom terug van vakantie! Hadden jullie daar lekker weer?
    @Moppie Wat was er niet goed aan het bedje van BD? Niet mooi? of niet stevig of zo?
    @Mamavesmee Lekker gewerkt van het weekend? En je bent nog lekker een avondje uitgeweest met je mannetje! Super! En hoe is het met Esmee zag een leuke piet en sint foto op je hyves :)
    @Melanie Suc6 met een nieuwe poging om te lijnen gaat helemaal goed komen zeker als je mannetje ook mee doet!
    Ik vind de jurk ook te rustig maar de kleur vind ik niet lelijk staan hoor. Ben benieuwd in wat voor jurk je uiteindelijk gaat trouwen!
    @Kimmetje heerlijk een weekendje weggeweest! Heb je nog leuke dingen gekocht? Nog leuke mannen ontmoet ;)
    @Kaatje hoe is het met jou? Kun je het nog een beetje volhouden alle kwaaltjes en werken? Bevalt je nieuwe werk?
    (mijn letter dikte veranderd ineens en ik weet niet hoe is het terug krijg :$:D)
    @Lovely leuk weekend gehad? Wij zijn benieuwd naar foto's :)
    Hoeveel ben je nu al afgevallen?
    @MamaRianne hoe is het met jou? Lukt het nog een beetje om af te vallen of valt het niet mee?
    @Patriesja van harte gefeliciteerd met je zwangerschap echt SUPER... Voel je je goed of veel last van de bekende kwaaltjes :D Sterkte ermee bij mij is het een heeeeeel stuk minder GELUKKIG.

Ik zal zeker mensen vergeten zijn maar heb het uit mijn hoofd gedaan.
    Liefs!

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Na een paar drukke dagen weer tijd gevonden om hier een berichtje achter te laten....

De weegschaal was niet lief vanochtend 6 ons meer dan gisteren. Ik snap er werkelijk niets van!:( Ik heb me de hele week netjes aan m'n menuutjes gehouden en niet gesnoept en toch ben ik deze week in totaal maar 1 ons afgevallen. Herkennen jullie dat? Hoe zijn jullie daarmee omgegaan? Dit werkt nl zo demotiverend...

Ik ga vandaag op pad naar Europoort, op inspectie bij een leverancier van mijn bedrijf. Leuk, heb er zin, jammer alleen dat ik er zo vroeg voor moet opstaan.

Mijn menuutje voor vandaag:
    O: Yoghurt met muesli, diksap
    L: Weet ik nog niet, krijg ik bij de leverancier
    A: Lasagna (met mager gehakt, groente, 30+kaas)

Heb nog niet uitgerekend hoeveel kcal dit is, aangezien de lunch onbekend is.

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Heb ik nou jouw jurk gemist melanie?
    Heb helaas nu geen tijd om terug te lezen, moet naar het werk.
    Een gezellige dag allemaal !!

6. zustertje

@Beschuitje nog een paar dagen en dan kun je testen!!!! Spannend! Werkse vandaag.

7. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Nee, geen mannen meer ontmoet haha. Heb (weer) nieuwe Uggs gekocht, en een riempje en wat oorbellen, verder niks speciaals. Veel plezier met oppassen!

Gelukkig viel de weegschaal me mee, 1 ons erbij. Maar er moest nog steeds heel veel af van afgelopen week dus vandaag weer streng er tegenaan!

Fijne dag.

8. steenbokje

*zwaai* geniet van je dag met de kleine Roos!!

Ik heb het bedje terug gebracht omdat het paneel aan het voeteneind er verkeerd om in zat voor mijn gevoel. De sierrand zat aan de binnenkant, terwijl het bij het hoofdeind aan de buitenkant zat. Zo stond het ook in de winkel zagen we, maar de verkoper vond het ook vreemd en ik vond het gewoon niet mooi lijken. 8)

9. steenbokje

Goedemorgen dames!

Bekijk bijlage 109719

Mijn huis ruikt nog heerlijk naar de appelcake die ik gisteravond heb gebakken. Helaas heeft vriendlief deze (en de chococake!) mee naar zijn werk...

Ik moet er vandoor, nog even lesgeven, daarna boodschappen, dietiste, huishouden, administratie etc. Drukke dag voor de boeg, maar dan morgen hopelijk een rustige dag ;)

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Zustertje, het weer zat ons mee gelukkig. Heeft wel 2 dagen geregend maar was ook lekker omdat het er soms keiwarm was.
    Pas ze op en jij ook een fijne dag verder.

@Femke, begrijpelijk dat het motiverend is maar gwn doorzetten meid. Wellicht heeft het een latere verklaring zoals vocht, ongie oid.

@Beschuitje, spannend bijna testen. Jij ook een gezellige dag toegewenst.

@Moppie, drukke planning zo te lezen. Veel plezier ermee.

@Hier, net ontbeten met mijn kleine. Straks de deur uit op kraambezoek, dus ben er ook heel de dag niet tot vanavond weer.

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heerlijk hoe jij klinkt Butterfly ;)

Zustertje het valt niet mee ;) is dat goed genoeg?

Volgende week maandag mijn mannetje 4 jaar! Zondag gaan we het vieren en maandag trakteren en afscheid op de peuters en dan begint voor het hele gezin een ander leven :p
    Geen uitslapen meer door de week maar er op een vaste tijd uit :)
    Zal wennen worden want kan er nu al soms amper uit komen ;)
    Komt vast goed :D

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kim.. Fijn dat het gezellig was! Wat is de buit? En vanavond je haartjes lekker weer laten doen. Ik moet eigenlijk ook weer naar de kapper. Maar weet niet zo goed wat ik wil.;) De schade na het weekend valt gelukkig mee voor jou!

Zustertje.. Pas je elke maandag op? Wel lekker, zo'n klein mensje om je heen! Je vriendinnetje mag blij zijn met zo'n lieve vriendin als jij! En het weinige reageren vergeven we je hoor. ;) Je hebt nu andere dingen aan je hoofd dan dit kluppie. En de 13 weken al weer gepasseerd. Begint je buikje al te groeien? Met Esmee gaat het goed, ze is een ontzettend lief maar soms ook een draakje. Een echte meid! En Sint vond ze toch wel wat spannend!:D

Femke.. Kan me voorstellen dat het demotiverend werkt. Maar wat HVJ al zei: Vast vocht oid. Werkse vandaag!

Beschuitje.. Hoe gaat het bij jou?

Melanie.. Ik bedoelde het betreft de jurk niet lullig. Maar het is niet de " styl" wat je normaal draagt. Een vlottere jurk zou je mooier staan!;)

Moppie.. Misschien maar goed dat je vriend de cake heeft meegenomen?:p Veel te doen vandaag! Veel plezier.

HVJ.. veel plezier op kraamvisite!

Rianne.. Lijkt mij ook een hele omschakeling, maar voor mij zou het wel goed zijn, wat meer regelmaat! Ben niet zo van de klok.

Zo.. het is weer maandag!;)

Vaatwasser is net klaar hoor ik en de wasmachine draait! Zo eerst de vaatwasser maar even uitpakken.

Moet eigenlijk boodschappen halen maar kan nog niet de energie vinden.. Esmee is naar de psz dus moet niets vanochtend. Misschien maar gewoon lekker op de bank met thee?!:p

De weegschaal was lief voor na het weekend 72.0!

Menu:

O: schaaltje yoghurt met 30 gram muesli en 1/2 banaan.
    T: stukje ontbijtkoek met kaneel en appel.
    L: 3 boterhammen met 1x leverworst en 1x appelstroop.
    T: appel en 2 mandarijntjes.
    A: 300 gram boerenkool en een stukje rookworst.

Totaal 1300..

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Oh zal voor mij ook wel goed zijn hoor MvE ;)
    Meer beweging sowieso haha

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    haha hier ook echt een maandag MvE

de boodschappen zijn binnen .. de frietpan schoon gemaakt al 2x de vloer gedaan .. gister erg vies na 3 kleine kids op visite en vanalles en nog wat in het huishouden
    eten voor vanavond lekker hutspot met vissticks !!
    en vanmiddag als tim op bed ligt ga ik ook lekker niks doen ben erg moe.. en morgen weer een laaaaaaaaaaange dag werken

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemiddag!!

Phoe, vanmorgen echt geen tijd gevonden eerder te komen kletsen.
    Druk druk druk. Maar weer heel wat gedaan. De wasmachine draait, straks de laatste was in de machine en dan is alles weer klaar. Kraamhulp had heerlijk alles weggewerkt dus kwestie van bij houden nu hahaha. Gaat goed trouwens.
    De vloer gezogen en gedweild, zo Maureen de fles geven, dan de vaatwasser uitpakken, was vouwen, en de toiletten even schoonmaken en vast aardappels schillen. Dan is Esmee ook weer wakker en komt oma haar ophalen. Daar gaat ze vanmiddag lekker spelen en ik ga even lekker wandelen met Maureen :).

De weegschaal lief, na 3 stukjes chocolade gister, 1 blokje speculaas en wat chips in de middag wel 2 ons zwaarder vanmorgen, maar goed! Vandaag is dan de wat strengere week begonnen voor mij. Pas nog lang niet al mijn oude kleding, maar die paste ik voor de zwangerschap ook niet.

O: kommetje special flakes met melk, glaasje melk.
    T: thee, fruit ( banaan, mandarijn en appel )
    L: 2 beschuitjes met muisjes, 2 cracottes met filet.
    T: ontbijtkoek, thee.
    A: gekookte aardappelen, boerenkool, kipschnitzel.
    T: ???

Ga de kcal later even tellen en beslissen wat ik vanavond mag!

16. MamavEsmee

Emma.. Ook maandag bij jou!:D

Butterfly.. mooi menu vandaag! En helemaal in een ritme met de meiden?!

Hier ook weer rust in de tent!;)

Was is weg, alles is netjes en schoon, de boodschappen zijn binnen!

Nu relaxen!:D

17. zustertje

@Mamavesmee mijn buik gaat wel meer uitzetten maar dat is zo raar voor mij want als mijn man dan zegt van mag ik eens zien probeer ik hem toch nog in te trekken :D
    Snap dat de sint best ''eng'' is voor een kind, gaan jullie het nog vieren 5 december?
    Moet je veel werken deze week?

@MamaRianne ben tevreden haha zakt je gewicht wel of helemaal niet?

@HVJ weer helemaal uitgerust van de vakantie of dat niet?
    Hoe is het met je stuitje?

@Moppie Drukke dag vandaag!

Rosahlynn had nog steeds niet geslapen tot net dus ging even met haar op de bank liggen (ik lezen en zij spelen met een speeltje) toen pakte ze mijn vinger en ging daar op zuigen (doet ze al vanaf de geboorte als ze moe is) En viel zo in slaap :$
    Nu ligt ze al bijna een uur op de bank te slapen zal zo wel eens een foto plaatsen ziet er zo lief uit.

@Mamavesmee ik ga niet voor vast op maandag oppassen hoor maar nu kwam het zo uit kan eigenlijk alle door de weekse dagen zijn.

18. zustertje

19. MamavEsmee

Zustertje.. je hoeft je buik niet meer in te houden, geniet er nog maar 6 maanden van, daarna moet het wel weer!:p Lieve foto van Roos zeg. Mooi meisje! Ik heb morgenvroeg sollicitatie gesprekken voor 2 vacatures die er op de locatie zijn.. Leuk! En woensdag een late dienst. Daarna weekend!:D

20. zustertje

Haha nee ik weet het maar is beetje een gewoonte denk ik :D Wil je iets anders gaan doen dan je nu doet op je werk? Of is het iets voor erbij?
    Ja het is echt wel een schatje alleen heel moeilijk wat slapen betreft (is wel hun eigen schuld ze hebben ze altijd slapend op bed gelegd dus als je ze wakker in bed legt gaat ze heel hard huilen totdat ze helemaal overstuur is en er weer uitgehaald wordt)
    En ze wil geen fruit en groente maar ja dat is hun ''probleem'' en niet de mijne ;)

Deel Deze Pagina