Hallo dames, Hier ff stiekem een berichtje vanaf mijn werk. Ben zondagmiddag voor het laatst geweest dus heb niet alle bijgelezen.... Hier: net mijn abonnement verlengd met nieuwe telefoon en damesfiets. Vanavond kamertje halen van Dane (zetten we nog niet neer hoor, misschien volgende maand wel bedje proberen). Vanmiddag eerder weg want moet een longfunctietest doen..... Ben nu zelf proberen af te vallen zonder boek van Sonja. Dit weekend nog ff lekker gebunkerd en gisteren begonnen. Had gister zelfs een klein stukje gebak en een mini rozekoek op en vanochtend was er toch 2 ons af. Mijn menu voor vandaag (proberen): O: groot glas fruitontbijt T: ontbijtkoekje rood fruit L: kom rauwkost T: liga en/of appel A: broodmaaltijd T: weet ik nog niet
@ Wendy: je gooit het nu dus over een andere boeg met afvallen. Hoop dat dit beter werkt voor je. @ Patriesja: Veel plezier met de echo!
@Kaatje, mooie test! @Melanie, dank je. Beterschap met je hoofdpijn, hier ook last van. Mooi menu en netjes 1.5kg eraf! @Wendy, watvoor toestel en damesfiets is het geworden? Lekker 2 ons eraf, succes met de longfunctietest.
Zo, hier inmiddels de eetkamerstoelen, de bank en 2 fauteuls gereinigd en ingesmeerd met protector. Die kunnen er weer een half jaar tegen. Nu even zitten, want dat op mijn kop hangen is niet echt bevorderlijk voor mijn hoofdpijn. Zo even lunchen en daarna even naar de winkel. We hadden iets gekocht voor Roland zijn petekind, blijkt hij het al te hebben (tja... wat heeft ie niet?!)... Maar weer terugbrengen dus en even voor iets anders kijken. Dan ook meteen voor sinterklaas kijken voor Roland zijn nichtje ( die heb ik getrokken met de lootjes). Dan vanmiddag even was vouwen en even overal de stofzuiger erdoor en beneden nog even dwijlen. Dan zal de dag al weer aardig om zijn en kan ik gaan koken denk ik... Lunch heb ik verandert in een kom soep en 2 boterhammen met filet. Heb geen zin om een pistolet af te bakken, en qua kcal maakt het niet veel uit. Vind het trouwens wel raar dat al die kcal op caloriechecker verandert zijn. Alles is nu veel meer geworden of ligt dat aan mij?! Vreemd! Ik ga brood uit de vriezer halen en nog even een doek over alles heen halen... Tot straks
Goedemiddag dames! Het wachten op de Mura4 is begonnen Naja, bijna... aflevertijd tussen 14:00-17:00, dus kan ik nog snel wat dingetjes in huis doen... 08:00 kwark met crunchy en roosvicee laxo (lekker vroeg op mn vrije dag) 09:30 2 sneetjes ontbijtkoek 11:00 grote mok rooibosthee en stukje chococake 13:00 pangasiusfilet, aardappelpuree en rode kool T: ? A: ? T: ? ben al weer helemaal verkeerd begonnen vandaag... heb al wel een wasje opgehangen, stof gezogen in het hele huis, gekookt, en nu ga ik de administratie opbergen in mappen en dingen bij elkaar zoeken voor de ib groep (grrr) en voor onze hypotheekdeclaratie, en dan is mijn wagen er hopelijk al zodat ik kan gaan uitpakken en rotzooi maken hahaha...
Ben ff aan het kijken voor een slee voor Dane want het gaat sneeuwen dit weeken....heb al gekeken bij scapino en intertoys. Maar je zal er zeker wel snel bij moeten zijn??
Kaatje.. Graag gedaan hoor! En Milou* heeft zeker een mooi hoekje! Melanie.. Balen van de koppijn, goed dat de weegschaal weer lief was! 1,5 kg dag moet motiveren! Wendy..Beetje van Sonja en een beetje Wendy, dan moet het goedkomen! Moppie.. Jaaaaaaaa.. die is mooi optijd! ***** Was even uit mijn kop! Vanmorgen 72.2 Blijf mooi stabiel! Menu: O: 2 boterhammen met leverworst. T: veel thee en appel L: 2 boterhammen met leverworst en 1 plakje kandijkoek T: appel A: 175 gram gebakken aardappeltjes met spruitjes en een slavinkje. Totaal rond de 1200.. Komt vast nog wel wat lekkers bij!
@Mamavesmee, waar ben je??? Ik begin je posts te missen hier. Zo druk op het moment? Vandaag had je sollicitatie gesprekken, hoe is dat gegaan? Zat er wat leuk nieuw personeel tussen? Heb er ook eens bij gezeten, is best leuk he. He, ik heb een vraagje. Ik heb 2 vrij oude boxkleden, en wil eigenlijk graag een nieuwe. Ik weet dat jij dit soort dingen ook wel maakt? Ik zat te denken aan een rood met witte stippen . Zou jij hierin iets kunnen betekenen. Ik betaal je er uiteraard voor! @Moppie, zo, inderdaad vroeg dit jaar . Heb je hem al uitgepakt intussen? @Wendy...goed dat je over de slee begint . Ik heb ook nog geen slee en ze verwachten erg veel sneeuw, hier vrijdag al. Die dingen gaan heeeeeel erg snel. Mag ook wel op pad voor een slee. Zo,afvallen en nog iets lekkers eten ook . Dat is mooi he. @Patriesja, oeh spannend meid..... je eerste echo! Hoe is het gegaan? Ik mis het zwanger zijn gewoon alweer. Mis de aanwezigheid in mijn buik, de schopjes en trapjes.....!! Zucht..... Wil nog heeeeeel graag een 3e kindje. Over een paar jaar dan . Meid, geniet er lekker van he! @Kaatje, dat is lief van je mannetje. Harrold nam ook nooit filet mee tijdens mijn zwangerschap. Filet is een grote verslaving van mij hoor. Heb het afgelopen week ook vaak gehad. Gelukkig is het vrij mager . ************************************************* Zo, de oppas was hier vanmorgen voor Esmee en ik heb een gesprek met de verpleegkundige gehad, heb ook wat dingen rond Esmee besproken. Advies was Esmee duidelijke grenzen te bieden zonder een vraagtoon! We gaan het hier vanavond gezellig krijgen . Want ik gooi alles er meteen maar in. Was wel even fijn met haar te praten hierover want voelde me gisteren een waardeloze moeder zeg. Mijn kind luistert niet naar mij, en dat hoef ik niet te pikken!!!! Ben benieuwd ook hoe Harrold het vanavond aan gaat pakken . Intussen de boel weer aan de kant hier. Toen Esmee in bed lag de badkamer gesopt, toiletten gesopt, slaapkamers afgestoft, gezogen en een dweil door de woonkamer gehaald. Toen Maureen in bad gedaan en de fles gegeven. Ga zo eventjes was vouwen, en strijken. Is dat ook weer aan de kant en moet even mijn longarts bellen en de kapper. En dan lekker aandacht voor Esmee. De weegschaal hier vandaag redelijk. Een ons minder dan gisteren . Mijn dag: O: 2 beschuitjes met muisjes, thee. T: thee, 2 plakjes ontbijtkoek met boter. L: 2 boterhammen met filet, 1 met smeerworst, water. T: fruit ( sinaasappel, appel ) A: kip, rijst en hawai saus. T: thee en een schaaltje pepernoten.
Hier de ochtend gewerkt.. Leuk om bij sollicitaties te zitten hoor! 1 potentieele collega. Waarschijnlijk komen er extra gesprekken! Esmee heeft vanmorgen met mijn moeder gewinkeld.. Uiteindelijk is ze gaan slapen, ga alvast even de aardappeltjes schillen etc.
Butterfly.. ik ben er wel hoor! Op het moment ook druk op de naaimachine etc. Ik wil best een hoes voor de boxkleden maken.. Als je op stoffenkraam kijkt of stoffenstunter en even het linkje van de stof doormaild en de maten van de boxkleden dan moet het goedkomen. Al denk ik dat 2 boxkleden tijdens een actie van kruidvat etc goedkoper is hoor..
@Mamavesmee, ja goedkoper zal het vast zijn, maar dan heb je niet zo'n mooie . Scheelt het zoveel dan? Hoe duur zou je ongeveer uitkomen dan? Ik hou van spullen die een ander niet heeft hahaha!! Ik bekijk de sites vanavond wel eventjes. Een hoes is inderdaad een goed alternatief. Als ik een leuke stof vind zal ik je de gegevens sturen. Zo, intussen afspraak met de longarts gemaakt . Hoef pas over 3 weken heen, laat dan voor het eerst Maureen en Esmee samen bij de oppas. Ooooooooohhhh zie er nu al tegen op . De gastouder is heel lief, en super leuk, maar ze heeft zelfs geen kinderen. Twijfelde er nooit aan maar nu Maureen er is durf ik haar bijna niet aan de oppas over te laten. ERG BEN IK HE!! Voel me naar Maureen echt een tijger. Het aller liefst schop ik iedereen kilometers van de kinderwagen vandaan, zelfs onze moeders . Ik hoop dat dat gevoel toch wel minder gaat worden. Zit me helemaal op te vreten als ze bij iemand op de arm ligt. Ze is nog zooo kwetsbaar. Esmee slaapt nog steeds!!! HEERLIJK. Misschien is ze vanavond dan wat liever .
Incl vulling denk ik dat je al gauw om 25,00 per boxkleed komt en dan nog verzenden en een hoes is denk ik 17,50 per hoes ( komt dan ook een rits in.