Femke.. Je lijf is weer lekker aan het verbranden! Mooi menuutje meid!! Beschuitje.. Balen van de ongi .. werkse vandaag! ****** Hier de weegschaal lief, maar dat had ik gisteravond al gezien! 71.0 Had in de planning om te winkelen met Esmee, een paar goede vesten en snowboots. Vriendinnetje smste net..Ook gezellig dus die komt zo koffie drinken. Dus misschien morgen vroeg dan maar voor kleding kijken! menu: O: 1 bolletje met filet en 1 knackebrodje met appelstroop en water. T: koffie en 2 taaipopjes. L: 1 bolletje met filet en 1 boterham met appelstroop en 1 appel. T: sinasappel A: gekookte aardappels met snijbonen en tartaar. Vanavond een uitje naar een collega, zullen we ook wel wat lekkers krijgen!
Goedemorgen! @Femke: super 8 ons eraf! @mve: mooi menu . Zou snel zijn met de snowboots...ze raken nu al uitverkocht. Heb eergisteren echt zitten zoeken naar maat 24 en 36 voor de kids! Ik heb vandaag een skinnybroek aan! Nooit gedacht dat te kunnen . Zou m'n vent vandaag eens lief aankijken om de foto's van mij op de computer te zetten. Staan op zijn telefoon en hij is nog al vergeetachtig . Mijn menu: O: vb met pindakaas, kop koffie T: 2 glazen water L: 3 crackers 1xkaas,1xkipfilet,1x rookvlees, glas optimel T: 2 glazen water,kop thee, liga koek, mandarijn A: 125gram mie, 75gram kipfilet, 200gram groentes incl saus T: 2 glazen water, kop thee
Ff snel een berichtje vanaf mijn werk. Hier 3 ons zwaarder maar ben nog niet naar de wc geweest en ben ongesteld (lekkere praatjes zeg hihi). Ik sta nu op 62.2....
Hey meiden. Wat goed dat jullie het hebben over snowboots . Nooit bij nagedacht, maar die moet ik voor Esmee ook nog hebben. Gisteren ging het eindelijk weer goed met Esmee. Eten was alleen een strijd dit keer en denk dat we intussen weten waar haar gedrag vandaan komt. Ze riep al dagen bah en wees naar haar buikje, maar een poepluier deze week nog niet echt gehad. Steeds wat bruine vlekken in de luier. Ze heeft hier vaker last van maar nu wil het poepen helemaal niet. En dan eet ze ook niets tot weinig. Gisteravond haar warme prakje bewaard en dit net gegeven voor ze naar bed ging. Wel wonder boven wonder, een paar flinke happen gehad gelukkig. Vanmorgen nog van VSM drupjes gehaald om de ontlasting zachter te maken. Toen ook meteen een cadeau voor Harrold. Die is vandaag jarig. Maar dit jaar zouden we aan verjaardagen niets doen. Mijn verjaardag viel tijdens de verhuizing en Esmee was 4 dagen later jarig. Dus hebben toen alleen Esmee haar verjaardag gevierd en Harrold nu net dikke 1.5 week na de bevalling. Maar heb toch een cadeau gekocht.... zouden we ook niet doen maar vind het anders ook zo kaal. Hij wil al tijdens snijspullen van Herman den Blijker. Dus een paar messen gehaald, garde en snijplank. Ben benieuwd wat hij ervan vind. Ook een beetje eigen belang . De weegschaal nu helaas 2 ons zwaarder dan gister. Maar zo ineens weer heel weinig eten lukte gisteren niet en heb iets meer pepernoten gegeten dan de bedoeling was. Ook geen kcal geteld trouwens, maar goed, al met al gewoon toch teveel gegeten . Terwijl het best een goede dag was. Maar 2 glazen melk telt al aan, 2 plakjes ontbijtkoek met boter ook dus jah!! En nog vla gegeten na het eten....... hmmm 8). Dag vandaag: O: 2 cracottes met jam, thee. T: 1 volkoren biscuit, bar le duc L: 4 cracottes 2x48+ smeerkaas, 2x filet, 1 beschuit met muisjes. T: sinaasappel, thee A: Bertolli kipfilet alla toscana Met dit kom ik in totaal uit op 1182 kcal . Alleen hoop dat ik de middag red met alleen die sinaasappel. Ik hoop het echt. Want heb bewust heel magertjes gekozen vandaag om vanavond een stukje taart te eten. Krijgen wel bezoek ook. Maar ja, met die taart kom ik ook wel rond de 1500 uit denk ik. Als ik het moeilijk krijg.... kom ik hier gillen en om hulp schreeuwen . Ik MOET nu de appeltaart gaan bakken!!!! Zou het gisteren al doen, maar vandaag bakken en vandaag eten is lekkerder . De kwarktaart moet ook nog trouwens . Dus heb een drukke middag!
MOppie.. Nog 2 uurtjes. Lovely.. hoe gaat het met jou? Al wat gehoord van de sollicitatie? Kaatje.. Nog niet hoeven overgeven? Kim.. Dat denk ik niet ( 2e kindj) Butterfly.. Veel plezier met bakken van de taarten! Altijd leuk om te doen! Fijn dat het wat beter gaat met Esmee. Esmee heeft jaren last van haar ontlasting gehad.. Sinds ze overdag zindelijk is gaat het een stuk beter. Vind Esmee het misschien ook vies om het in de luier te doen? Hier helpt bij verstopping Roosvicee laxo. En gefeliciteerd met je mannetje.. Mooi cadeau heb je gekocht! ****** Hier een gezellige ochtend gehad. Esmee is alleen helemaal van slag door alle drukte rond sinterklaas etc. Vandaag 2x in de broek geplast waarvan 1 zo'n grote dat ze er midden instond. Vriendinnetje en ik helemaal in een deuk. Haar lekker onder de douche gezet. Esmee vond het zelf heel vervelend. Me goed aan mijn menu kunnen houden.. Heb nu wel wat trek dus ga alvast een sinasappeltje pellen en thee zetten. Vanmiddag even met Esmee oppad voor kleding ( binnen 2 weken lijkt ze uit de helft van haar kleding te groeien!
Zo, de appeltaart staat in de oven, de kwarktaart staat in de koelkast, de vloer is gezogen, de wasmachine draait voor de laatste keer vandaag en de wasdroger staan aan. Zo, hier weer lekker klaar! Ga nog even het toilet schoonmaken, aanrecht opruimen en was vouwen. Nou, heerlijk!!! Nu ik me weer helemaal fit voel merk ik dat ik het huishouden weer heerlijk bij kan houden. Verbaast me dat het allemaal zo relaxt loopt hier. Had gedacht dat een baby erbij veel drukte met zich mee zou nemen. Maar nu Esmee weer wat de oude wordt gaat het zo soepeltjes allemaal. Ben alweer helemaal gewend aan de nieuwe situatie. Esmee vind de duowagen nu ook wel leuk worden. In het winkelcentrum al veel complimenten gekregen over de mooie handige wagen . @Mamavesmee, daar zeg je me wat ja!!! Misschien wil ze wel graag poepen, maar gewoon niet meer in de luier. Ze is met alles steeds vrij snel, maar heb hier nooit aan gedacht . Zodra ze plast in de luier roept ze al bah! Vind taarten bakken ook erg leuk. Kan soms maanden van alles uit proberen, aparte dingen maken! Maar vandaag is het wel wat simpel voor mijn doen hoor. Appelkruimeltaart en kwarktaart naturel. Heb er nog een slagroomtaart bij gehaald. Maar hopen dat alles vanavond op komt.... anders zit ik hier morgen met resten taart en dat gaat niet goed komen..!! Ik heb ook altijd laxo in huis, maar ook dit was op. Kon Esmee dus niets geven gisteravond, ook maar weer een fles van ingeslagen. Cadeau is leuk he , ook een beetje voor mezelf hoor hahaha!!
Butterfly.. Moeders onder elkaar is soms best handig he?! Met tips e.d.! Fijn dat alles zo goed gaat. Je klinkt ook positief. Loop je jezelf niet voorbij? *** Hier alle sintcadeaus binnen gekregen en ingepakt. Nog geen tijd gehad voor mijn sinasappeltje..
Ga nog even pronken hoor ... maar enkelen van jullie vroegen nog naar een foto van Maureen!! Bij deze.....
@Butterfly: Gefeliciteerd met manlief! En wat een lieve foto! Super schattig vestje trouwens Hier fijn gewinkeld! Heb een nieuwe jas kunnen scoren bij de Zara, eindelijk een lekkere warme! Vind jassen wel zo ontzettend duur maar goed, was wel een goede investering! Nog een trui gevonden, en fijne basics gekocht. En een kort nepleren jasje bij Vero Moda. De mijne was te groot geworden dus die heb ik voor een mooi prijsje kunnen verkopen Verder geen plannen meer voor vandaag. Ga vanavond een lekker warm bad nemen en mijn haar wassen. Morgen weer werken t/m woensdag aan 1 stuk door. Beetje veel maar ja, komt goed!
@Mamavesmee, inderdaad heel handig . Ga haar straks proberen op de wc te zetten, heb geen potje nog, wel een brilverkleiner. Kijken wat ze doet. Ze is wel geintereseerd in toiletten enzo haha. En wat betreft mezelf voorbij lopen, ben er niet bang voor. Maar lief dat je er aan denkt. Na de geboorte van Esmee was ik ook meteen weer actief en heb er nooit last van gehad. Het gaat gewoon heerlijk allemaal tot nu toe. Als Esmee straks wakker is doen we ook niets meer hoor. Dan luieren we allemaal op de bank tot papa thuis komt.
Hmmmm had zo'n ontzettende honger dat ik even een opkikkertje heb gepakt, zitten maar 7 kcal in, dus dat kan vast geen kwaad! Verder tot nu toe goed aan mijn calorieen kunnen houden vandaag Laten we hopen dat de weegschaal morgen een beetje meevalt...
Weet iemand misschien hoeveel calorieen er in een broodje gezond zitten? Heb die vanmiddag namelijk eentje gegeten bij de Hema (bruin rond broodje), maar kan het op internet nergens vinden.. Meestal zijn ze niet zo gezond als ze eruit zien
Kimmetje.. Een broodje gezond buiten de deur zit je al gauw aan 400 calorieen denk ik.. Meestal gaan er wel 2 flinke plakken kaas op, dan het broodje nog, vleeswaren en boter! Wel erg lekker! Goed geslaagd vanmiddag leuk! Butterfly.. ik was ook vrij snel weer fanatiek maar ben er ook niet 1 die op mijn kont gaat zitten.. Wat een meisje is Maureen. Ze lijken op elkaar! **** Hier geslaagd voor zilver/metalic snowboots en een feest rokje en een blouse/jurkje van Name-it.. Umh.. volgens mij ging ik oppad voor vesten .. Toch geen sinasappel gepakt, geen tijd meer.. dus net een kop warme choco genomen! jummie!
@MamavEsmee: O mijn god, dat is wel heel veel 400 kcal. Daar gaat mijn dag weer! Dan vanavond maar niet zo uitgebreid... Heb het zooooooooo koud brrrrr. Na het eten een lekker warm badje nemen!