10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Druk dagje weer. Veel plezier bij de bruiloft van je vriendin!

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    melanie bedankt voor de knuf het is idd ff doorbijten hier .. komt goed
    en wouwwwwww lekker hoor je ouders op vakantie ! wat lief dat je ze weg hebt gebracht en veel plezier vanmiddag

MvE meid wat heb je al weer veel gedaan ik ben jaloers hier is het nu een bende maar komt wat voor terug ook .. thanks voor je knuf !! en owwwwww lekker vakantiie boeken

Butterfly hele fijne dag vandaag ! leuk als je vriendin trouwt ! feest ze vanavond

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Even snel een berichtje in mijn pauze! Krijg geen hap door mijn keel, buikpijn, hoofdpijn...
    Hoop dat het allemaal snel achter de rug is!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
    Jullie horen nog van me!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. heerlijk zo'n lekker ochtendje! Mooi menu vandaag, vooral het tussendoortje vanavond!:D Mochten jullie niet de hele dag komen?

Melanie.. maaltijdsalade is ook lekker!

Emma.. Jullie krijgen er i.d. iets moois voor terug straks.. Is het nog droog?

Kim.. Hoelaat heb je gesprek. Duim dat het allemaal meevalt meid..

Heb al bij de kapper gezeten.. Maar het duurde me allemaal te lang en ben dus maar weer weg gegaan..:D Ga geen uur zitten wachten..;) Ze waren met zijn 3'en aan het knippen.. En bezig, 2 met verf nog in de haren en knippen en 3 op de bank. En ik zou met een halfuurtje aan de beurt zijn..;) Ben niet achterlijk.

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, nee, niet de hele dag. Maar ik was de eerste van de club die trouwde en heb mijn vriendinnen er ook niet voor de hele dag bij uitgenodigd. Wij hebben al een grote familie, ik heb 3 zusjes en Harrold 3 broers, tel de aanhang en kinderen maar mee... mijn vriendin die na mij trouwde ook alleen familie, dus mijn vriendin die vandaag trouwt ook alleen familie. We zijn dan wel vriendinnen van elkaar sinds 5 jaar..... maar dit hebben we alleen met familie gedaan allemaal. En balen joh, ik zou ook geen uur wachten voor even knippen hoor.

@Kimmetje, knuffel meid!! Kop op, je lust ze rauw joh!!! ;) Ik hoop dat het wat mee valt meid.

Hier alles klaar.
    Aardappels staan klaar, vlees ligt te ontdooien.
    Voor het feest ligt alles klaar, camera en mobiel nog even aan de lader gezet. Ga zo lekker een kopje Senseo maken, en nog even lekker niets doen. Hoop dat Esmee nog even een halfuurtje slaapt ;).

tot later meiden!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden!

Drukke ochtend gehad! Ik schrok vanmorgen wakker van mijn man die aangekleed boven kwam om 07.20 (om mij een kus en knuffel te geven voor hij ging werken) ik zei gelijk hoe laat is het? ik moet ook werken zegt hij je bent toch vrij? Nee ik moet werken :$:):D
    Hij dacht laat maar lekker slapen ze is toch vrij ik gelijk naar mijn werk gebeld (begin eigenlijk om 07.30 ) Ze vonden het helemaal niet erg en moesten hard lachen :D

Nu lekker thuis maar moet wel het weekend werken morgen een ochtend en avond dienst en zondag een ochtend dienst.
    Druk druk maar nog een weekje en dan 2 weken relaxen!

@Melanie snap het goed vakantie enz is allemaal DUUR! Maar wel erg leuk en af en toe hard nodig :)
    @kaatje Ben je weer afgevallen?
    @Beschuitje misschien manlief zijn bloed een keer laten prikken? Mijn man heeft nog nooit op de bank liggen slapen denk dat ik dan echt met grote ogen sta te kijken :D Hij heeft geen zware baan want hij is icter en zit en rijdt veel met de auto :)
    @Kimmetje bijna 20 kilo SUPER!!! Echt geweldig... Heel veel sterkte vandaag hopelijk valt het mee.
    @Dani super op 83 kg alleen wel balen dat je een hele nacht eruit moest. Veel problemen weer met je broer vervelend!
    @Que als je maar genoten hebt van je friet! Volgende keer misschien ovenfriet nemen?
    @Lovely drukke dag suc6! Hoe is de weegschaal of heb je nog niet gewogen? mooi menu voor vandaag.
    @Mamavesmee balen van de weegschaal maar zal waarschijnlijk wel veel vocht zijn. Druk geweest met boodschappen en je huishouden.
    @Melanie fijn dat er weer 500 gram af is! Hopelijk gaan je ouders het heerlijke weer tegemoet lekker genieten. Fijne middag in het kasteel straks wordt het nog moeilijk om iets uit te kiezen:D
    Mooi menu voor vandaag! Wanneer gaan jullie weg?
    @Emma Vervelend nieuws je krijgt heel wat voor je kiezen sterkte ermee! Wel fijn dat de dakkapel geplaatst wordt krijgen we nog foto's te zien als het af is ?
    @Butterfly een hele fijne dag vandaag wordt een latertje zeker :D Doe rustig aan! Weer valt wel tegen maar zal het feest zeker niet bederven denk ik.
    Voel je je nog steeds goed? Je menu ziet er goed uit.

Tot straks weer

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, zo mijn weekeind is begonnen ! heerlijk.
    De ruzie is weer over hoor met vriendlief.
    Hebben er goed over gesproken. Hij is directeur dus geestelijk is zijn werk wel zwaar. Hij moet dan even bijkomen en na het dommelen ( meestal maar een kwartiertje of zo..:)) is hij weer helemaal klaar voor de avond zegt hij. Niet dat hij dan heel moe is...( nou dan snap ik niet waarom je dat moet doen maar goeeeeeeeeddd)
    Ik had ook al gezegd ga naar de huisarts maar dat was het niet. Het is meer een gewoonte. Daarom erger ik me er zo aan.
    Nou ja we hebben afgesproken dat hij wat meer zijn best gaat doen om te kijken of het idd een gewoonte is en het kan laten ..en ik heb mezelf voorgenomen als hij in slaap valt ga ik gewoon weg ( even rommelen of zo) in ieder geval niet naast hem op de bank zitten ;)

Ik was gister ook echt saggo van de ongesteldheid dus het kwam ook wel deels door mij..ik kreeg nog wel een grote bos bloemen van hem toen hij uit zijn werk kwam haha dat was nog voor het meningsverschil....Zal vandaag maar extra lief zijn :D

Met afvallen gaat het nog steeds goed. Ik merk dat ik het wat makkerlijker begin vol te houden en dat ik de behoefte aan zoet niet meer zo sterk heb als eerst. Heb het nog wel hoor, dat gaat nooit meer over ;)
    Vanavond lekker macaroni met veel groente en kip. Is echt een soort feestmaaltijd. Door de weeks eten we echt groente met aardappels enzo en in het weekeind lekker pasta of iets anders.
    Ik sport me nog helemaal suf op die hometrainer maar ga steeds sneller en vervrandt steeds meer in dezelfde tijd ( half uur)

Nu moet ik helaas even aan de slag in huis want we gaan morgen een nachtje bij mijn schoonouders slapen.
    Wassen, strijken, stofzuigen, stoffen blehh.....

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Dat is wel erg lang slapen hoor,dan heb ik geen klagen met een kwartiertje..:)

9. Moedervan2

Moedervan2 Niet meer actief

Hallo!

Wat een leuke topic zeg.

Ik heb 2 kleine kinderen en woog na de bevalling van mijn 2de 80 kilo. Ik ben 1,70 lang.

Nu ben ik dan best veel afgevallen. Ik weeg nu 68 kilo maar het afvallen begint een verslaving te worden. Wie herkent dit?
    Ik zou dus best nog 10 kilo willen afvallen want ben nog niet tevreden terwijl iedereen nu wel zoiets van zo is het wel goed en je ziet er nu wel goed uit.

Nu mijn vraag aan jullie.. wanneer hadden jullie zoiets van nu is het wel goed?

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Moedervan2 Je ziet er echt SUPER UIT!!! Maar wat jij zegt herken in helemaal niet en wil ik niet herkennen ook met een verslaving moet je erg uitkijken...
    Maar wel erg goed dat je zoveel kwijt bent!

11. MamavEsmee

Butterfly.. ok, dan snap ik wel dat ze niet de vriendinnen uitnodigd.. Hier is het eigenlijk " normaal" om goede vrienden er bij te hebben.. veel plezier in iedergeval!

Zustertje.. In iedergeval lekker geslapen..:D Denk ook dat het vocht is.. Vanmorgen een glaasje roosvicee laxo gehad. Een keer naar de wc zal ook wonderen doen denk ik.;)

Beschuitje.. Lief dat je man met een bos bloemen aan kwam zetten! En het volhouden is op den duur automatisme.. Ik kan bijv echt genieten van een plakje ontbijtkoek of een schaaltje ananas of meloen.. ;) Heerlijk!! Gezond en toch zoet.

Moederv2.. Dat "verslavende" is hier ook wel een beetje. Het geeft echt een kick om af te vallen.. Hier was mijn streven om een gezond BMI te hebben. Ik ben 1,75 lang en weeg nu zo'n 72 kilo.. Wil graag nog naar de 70 heen. Heb ik iets meer speling mocht ik wat aankomen. Mijn kick is straks om op gewicht te blijven.. Kijken wat je kan eten zodat je niet aankomt.. Je hebt een mooi figuur!

Kaatje..Is alles goed?!

Net de aflevering van XXS op uitzending gemist gekeken..Volgende week een terugblik. Leuk!

Heb inmiddels 2 flesjes water op..

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Moeder van 2 wat een goed figuur heb jij joh ! Het lijkt me zeker dat je niet meer hoeft af te vallen. Let je wel op want anders gaat het de verkeerde kant op. Dat lijkt me ook niet de bedoeling. Gewoon lekker gezond blijven eten en je mag best mee kletsen hoor, maar echt lijnen lijkt me niet nodig ( ik ben geen arts hoor daar niet van haha)

13. Moedervan2

Dank jullie wel meiden.

Het ergste is dat het me echt bloed zweet en tranen heeft gekost en ik gewoon geen verschil zie met vroeger. Mijn broeken van toen ik 80 woog zijn wel veel te groot. Ik droeg toen maat 44 en nu maatje 36 en soms 38 maar ik zie zelf het verschil gewoon niet als ik voor de spiegel sta. Terwijl de rest in mijn omgeving wel elke keer zegt van wat ben jij veel afgevallen zeg.

14. MamavEsmee

Moederv2.. Wat jij zegt is erg herkenbaar. Ik heb ook vaak nog een vertekend beeld maar als mensen dan zeggen.. jeetje wat heb jij een klein kontje gekregen.. Dan denk ik.. Ik zeur of zie het verkeerd.;)

15. Moedervan2

oh meid wat knap van je zeg dat je al zoveel bent afgevallen! Wow:$

Krijg je ook striae op je benen en buik van het zoveel afvallen? En mag ik vragen hoeveel je nu weegt?

16. MamavEsmee

Moederv2.. ik denk dat je nog moet wennen aan je lijf.. Striae krijg je als je snel aankomt.. Je kunt wel last krijgen van hangend vel maar daar heb ik niet zo veel last van.. Ik ben in totaal nu 19 kilo afgevallen.. Nu 1,75 en 72 kilo.. Maar er zijn hier meiden die nog veel meer zijn afgevallen hoor.;)

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kim: Ah, meid kom op… komt allemaal goed hoor! Succes!

@ MamavEsmee: Balen dat je niet geknipt kom worden, ik zou ook niet zo lang wachten. Heb wel wat beters te doen. En maaltijdsalade is zeker lekker. Dat gaat het dus vanavond ook worden. Schuiven we het eten van vandaag door naar morgen. Kom ik wel lager uit met mijn kcal. Is namelijk 150 kcal minder dan ingepland. Haha… ach ja… kan ik zo nog iets extra nemen.

@ Zustertje: oeh… verslapen. Gelukkig konden ze er op het werk om lachen.

@ Beschuitje: Fijn dat je het uitgepraat hebt. En lief, een bloemetje gekregen.

@ Moedervan2: Super dat je zoveel bent afgevallen! Je ziet er supergoed uit. Ik herken het wel een beetje wat je zegt. Mijn streef is 85 kg. Nu nog ongeveer 5 kg. Maar ik weet nu al dat ik daarna nog wel een paar kilo zou willen. Denk tot de 80-82 kg. Maar minder ook echt niet ik ben namelijk lang, en te dun vind ik ook niet mooi. Maar goed, eerst maar eens bij 85 zien te komen. Je hebt nu een BMI van 23,5, als je nog 10 kg afvalt zit je op 20,1. Dat is wel laag hoor. Tussen 20 en 25 is normaal. Uitkijken dat je niet doorslaat hoor meid! En dat je het zelf niet ziet als je voor de spiegel staat herken ik ook heel erg hoor. Ik zie het alleen op foto’s.

Hier net weer terug. Was leuk bij het kasteel. Mooie zaal, schattig kasteel(tje) en de mogelijkheid om bij mooi weer buiten te trouwen (wat wij heel graag willen) en daarna in het prieel in de kasteeltuin, bruidstaart met champagne te doen! :D Leuk!

Meteen even boodschapjes gedaan. Maaltijdsalades voor vanavond gekocht. Eten wat we eigenlijk zouden eten schuift dus door naar morgen.

Mijn nieuwe menu:

O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram linera smeerpate
    1 beker optimel drink

T: 1 vers fruitsapje (met framboos, appel en peer)

L: 2 krentenbollen
    1 beker optimel drink

T: 1 nectarine
    200 gram meloen

A: 450 gram maaltijdsalade met garnalen en sweet chilisaus

Totaal van 1036 kcal. Kan ik vanavond nog lekker een bakje chips pakken en evt een raketje ofzo. :D

liefs

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag!

Zie net dat ik al 6 dagen niet geweest ben!!
    Heb 30 pagina's bij te lezen dus jullie begrijpen het vast als ik het bij de laatste 5 hou. ;)

Hoe is het hier?

Met mij gaat het goed. Ben inmiddels een week bezig en hou het goed vol. :)
    En.... Geen idee hoe het komt en of het niet té hard gaat, maar ben al zo'n 3 kg kwijt! Ik eet gezond en geen tussendoortjes meer. Ook drink ik alleen groene/witte thee en bouillon.

@Beschuitje,
    ik zie dat jullie bezig zijn voor een kleintje. Wat leuk en spannend!
    En ik geef je gelijk wat je man betreft hoor! Herken het wel een beetje eerlijk gezegd...
    Hoe voel je je vandaag?

*gaat tijdschrift uit handen van dochterlief redden en zoeft door naar pagina 37*

@Zustertje,
    wat een schatje is de dochter van je vriendin zeg!

@Femke11,
    wat voor dieet volg jij?

@Lovely,
    ik meet geen cm, alleen de kilo's.

@Dani,
    Wat fijn dat die 1,2 kilo er weer af is! Dan heb je echt wel vocht vastgehouden.

@MvE,
    Balen dat de schaal 600 gram meer aangaf. Misschien ook wat extra vocht?
    Je menu ziet er erg smakelijk uit zeg, krijg er honger van. :)

@Emma,
    knuff voor je baaldag!

@Moedervan2,
    Ik herken je gevoel! Toen ik 75 kg woog voelde ik me net zo dik als nu met 100 kg!
    Je moet ook kijken naar wat gezond is he. Ik denk gezien jou figuur nu dat nog 10 kg eraf wel erg veel is.
    Misschien een doel maken om nu goed op gewicht te blijven? Lijkt me nog moeilijker dan het afvallen zelf.

@Melanie,
    Wat klinkt dat trouwen geweldig mooi zeg!
    Wanneer gaan jullie trouwen?

Joepie! Ik ben weer een beetje bij! :D

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Stephanie: Duurt nog een tijd hoor, voor wij trouwen. Planning is 1 juni 2012. Hier in de omgeving moet je er vlug bij zijn om op je favoriete lokatie te kunnen trouwen dus vandaar!

Mijn moeder belde net vanaf haar hotelkamer in Spanje. Ze zijn heel aangekomen. Altijd fijn te horen dat ze weer met beide benen op de grond staan. Het is daar 40 graden!!! ik zei al, kun je niet een graad op 10 hier naartoe sturen. Hebben we allemaal lekker weer...

Hier net een mars icecream op. Wilde eigelijk een halve nemen en de rest aan vriendlief geven, maar hij was zo lekker en ik zat nog laag in kcal dat ik m helemaal opgegeten heb. Was lekker! :D

Nu mag ik vanavond niks meer, maar dat is niet zo erg, want ik bedacht me net dat we vanavond toch niet thuis zijn.

Ik heb trek, maar zal toch nog maar een uur wachten met eten, anders is het wel heel vroeg...

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    hmmmmm mars icecream....krijg gelijk trek
    :D
    Ik heb maar keurig een volkoren biscuitje genomen *klop klop op mijn schouder ;)*

Deel Deze Pagina