@Kim: Nog wat kunnen vinden op de sample sale? @MvE: Mijn lijf is idd weer aan het verbranden, gelukkig maar, ik werd er zo moedeloos van. Jij ook een mooi menuutje! @Lovely: Ben benieuwd naar die foto! @Wendy: Die 3 ons is er dus zo weer af! @Moppie: Je banner doet t niet? @Butterfly: Gefeliciteerd met je mannetje! Is de taart lekker geworden? Wat een schatje van een dochter!! Hier: De tandarts was niet zo tevreden, heb 1 gaatje en moet naar de mondhygieniste... Moet half december terugkomen. Weer een hele drukke dag op het werk, was om 1815 thuis. Ga morgenmiddag lekker op tijd naar huis. Het eten staat net in de oven, nog een kwartiertje en dan kan ik lekker aan tafel!
@Femke: Ben maar niet meer geweest naar de sample sale, collega had het te druk, en ik weet toch niet of het mijn maten waren (meestal zijn het maatje S & M). Net een lekker warm bad genomen. Ik hoop maar dat de weegschaal morgen lief is, maar baal nu ontzettend van het broodje gezond, had niet verwacht dat het zooo slecht zou zijn. Maar neem nog wat extra water, misschien scheelt dat!
Femke.. 1 gaatje valt toch best mee! Kim.. komt vast goed morgen! zit je zo hoog dan? *** Ik ben lekker opgetut, leuke kleding aan en ga zo weg.. Net nog een toetje, boeren aardbeienkwarktaart op á 220 calorieen maar zoooooo lekker!
Hey meiden, @ Femke: Fijn dat je spierpijn een stuk minder is, en super dat je weer 8 ons kwijt bent! Hoe was het bij de tandarts? Ah 1 gaatje. Das minder! @ Kim: Balen dat de weegschaal boos was. Ik zou graag met je mee gaan maar ik moet helaas Donderdag gewoon werken L @ MamavEsmee: Fijn dat je zon leuke ochtend hebt gehad. Nog goed geslaagd voor kleding? Oh ik lees het al, wel voor kleding, niet voor vesten nou ja, die snowboots heb je in ieder geval wel @ Wendy: Balen dat je wat zwaarder was, maar je geeft het zelf al aan Waarschijnlijk is het er dan ook zo weer af. @ Butterfly: Fijn dat het gisterenavond beter ging met Esmee. Hoop dat ze zich snel wat beter voelt en haar ontlasting wat op gang komt. Arm kind. Wat vond manlief van zijn cadeau? Geniet maar lekker van je taart! Mooie fotos meid! Hier vandaag weer lekker gewerkt. Morgenavond hebben we sinterklaas met het werk. We gaan met zn allen naar 1 collega, gourmetten en iedereen moet 2 kleine cadeautjes meebrengen en dan gaan we een bobbelspel doen. Word vast gezellig. Er werd mij gevraagd of ik de spelregels en dergelijke wilde regelen. Dus heb vanmiddag beetje lopen rommelen daarmee wel lekker een keer. Vandaag weer goed aan mijn menu kunnen houden. Ik merk dat ik er weer helemaal goed in zit. Voelt goed! Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 (kleine) meergrananboterhammen met; 23 gram filet americain 1 sinaasappel T: niks A: 300 gram nasi goreng Totaal van 1063 kcal. Zo meteen even spullen voor morgenavond vast klaarzetten, aangezien ik morgen vanuit het werk meteen doorga naar die collega. En zo ook nog even mij mijn ouders de tomtom halen. Anders kom ik er nooit bij die collega morgen. Liefs
Hallo. Wendy, vervelend die ongi pijn Kimmetje, gefeliciteerd met je moeder. En dat het helemaal niets wordt qua eten heb je zelf in de hand he Butterfly. nog post gehad ? Je hebt twee heerlijke meiden ! mve, Nee scheelt steeds erg weinig maar nog niet over gegeven gelukkig ahh Esmee behoorlijk last van de sinterklaas stress dus. Nog even en dan is het (gelukkig ) weer voorbij
@MamavEsmee: Ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt, heb als avond eten alleen een tosti op, en een schaaltje peer/kaneel kwart van optimel, had ook niet zoveel honger. @Mel: Gezellig, veel plezier morgen! Ik heb dat volgende week met mijn oud collega's, neemt ook iedereen hapjes enzo mee, gezellig!
@Kim: Volgens mij komt het morgen helemaal goed hoor! @MvE: 1 Gaatje valt idd wel mee, en het was maar een heel kleintje, maar de mondhygieniste vindt ik veel vervelender, da's zo naar gevoel... Leuk avond gehad? @Melanie: Goed dat je er weer helemaal in zit! Ga zo door! Zo'n dobbelspel is leuk hé? Heb net weer lekker op de Wii gestaan, nou ja, op het balance bord dan, hihi. Nu lekker ontspannen TV kijken met een kopje thee en een stukje praliné chocolade!
Durf hier niet meer op de weegschaal. Heb de hele dag een mening van misselijkheid/honger. Dus eet steeds kleine beetjes. ( rijstewafel, snijkoek, knijpfruit, broodje, fruit etc ) Mijn broek begint aardig te knellen. Darmen zitten weer goed hoog dus. a.s. dinsdag de echo !!! Tot morgen
@ Femke: Geniet maar lekker van je chocolade. Hier inmiddels alleen thuis. Roland is naar de tennistraining, en ikke lekker bankhangen. Nu eerst expeditie robinson kijken en daarna ff was vouwen denk ik... als ik daar dan nog zin in heb... Of ik ga lekker vroeg naar bed!
Hai dames, Ben ik ook weer, eten gaat weer de verkeerde kant op. Lijk het gezond eten een beetje beu te zijn ofzo, moet er weer in komen denk ik. Dinsdag weer wegen, ben benieuwd wat de schade nu is. @Butterfly, mooie foto van je meisjes. Mijn dochter vindt het ook leuk om baby's op haar schoot vast te houden en te kussen/knuffelen, zo leuk om te zien. @Moppie, leuk filmpje! Hier ook elke dag feest. @Ongie's, balen meiden maar hoop gauw dat jullie wens in vervulling mag gaan. Knuff @Rest, *zwaai*.
@Kaatje, nee geen post gehad. Ze staken vandaag en morgen. Wel jammer, Esmee vind het heerlijk de post open te maken nu we zoveel kaartjes krijgen steeds hahaha. Heb me aardig in kunnen houden. Twee kleine stukjes taart gehad, wijntje, vanmiddag tijdens het snijden een paar plakjes worst, verder niets. Ben dus benieuwd naar de weegschaal morgen!!! Da zo slapen. Tot morgen.
Baaldag vandaag. Ik bespaar jullie mijn geklaag... Morgen druk: eerst om 7u30 al naar werk, dan direct door naar bijeenkomst andere werk, daarna direct door naar zwembad. hopelijk rond 11u morgenavond weer thuis. === @Butterfly: wat een prachtige dames hebben jullie!!!
Goedemorgen! Hier maar 1 ons eraf. Het schiet allemaal niet echt op! Maar heb gister zitten denken, en ik denk dat ik ook veel te weinig varieer met eten. Dus zit nu aan een schaaltje kwark ipv crackers die ik zowat altijd eet. Was veel te vroeg wakker, maar kon niet meer slapen. Ben veel wakker geweest vanacht. Dus ga me zo maar op mijn gemak opmaken en mijn haar doen. Vandaag weer werken!
Mogge. Brakke nacht gehad. Om 03.15 deden onze katten een poging elkaar te vermoorden. Levi wakker, ik kon niet echt meer slapen. Gelukkig vandaag maar 4 uurtjes werken en dan weekend. Net met moeite een halve boterham naar binnen gekregen,dus probeer zo nog maar een beetje ontbijtdrink. En ik haaaaattttt !!!! krabben :x Butterfly, stomme postbodes ! hier hebben ze helemaal niet gestaakt Moppie, knuff
Goedemorgen dames, @Kim: Hopelijk helpt varieren om weer wat meer af te vallen! @Moppie: Jeej wat een drukke dag! @Kaatje: Ik zag het net ook al, brr, krijg het nu al koud! Hier was de weegschaal weer heel erg lief! 0,8 eraf! Ik weeg nu precies 100 en ik wil zo graag voor 1 december onder de 100 zitten, dat gaat waarschijnlijk dus wel lukken! Jippie! Vandaag weer een drukke dag, maar ga proberen om op tijd naar huis te gaan, zo rond 3 uur. Heb de hele week zoveel overgewerkt. En dan is het weekend Mennutje voor vandaag: O: Yoghurt met muesli en diksap T: 2 mandarijntjes L: 3 bb met ham, smeerkaas, kip T: 2 mandarijntjes A: Zelfgemaakte pizza met geitenkaas, ham, champignons, ananas T: ? Daarmee kom ik vandaag op 1098, kan nog iets lekkers nemen vanavond, weet alleen nog niet wat. Fijne dag allemaal
@Femke: Ik hoop het ook! Zie nu in jou menu yoghurt met muesli, is ook een goed idee! Denk dat ik dat even op het boodschappenlijstje zet Zit net te denken dat ik inmiddels nog steeds niet terug ben geweest naar de dokter om een uitstrijkje te laten maken, maar ik zie het ook echt niet zitten. Heb inmiddels (tot nu toe) ook geen tussentijdse bloeding meer gehad. Ik kijk het nog wel even aan denk ik...
Goedemorgen dames, Hier ff snel een berichtje. Heb om 10.30 uur een afspraak bij het kdv omdat Dane 3 januari naar de volgende groep gaat. Daarna wat eten, in bad en ons optutten want om 16.00 uur hebben we Sinterklaasfeest op mijn werk. Maar ik kom tussendoor denk ik ook nog wel ff lezen hoor.