Moppie..Dikke knuffel meid! No maar 1 weekje toch? Rianne.. Hoe is het bij jou?! Kaatje.. Hoezo durf je niet op de weeschaal? Succes vanmorgen met werken! Ik stond vannacht om 1.00 ook te krabben.. bah! Wendy.. leuk! Sinterklaasfeest op je werk. Dane al weer naar de vervolg groep. Gaat hard he?! Femke.. Joehoe! De weegschaal gaat goedddddd!!! Kim.. alle kleine beetjes helpen hoor! Hvj.. Zoalang je je groentes en fruit binnen krijgt! *** Dat was even uit mijn hoofd. **** Gisteren een leuke avond gehad! Het was een hele tour om bij die collega te komen ( woont in duitsland) gelukkig kon ik bij een collega mee in de auto. Wel laat. Lag er om 1.15 pas in.. * gaap* gisteravond bij de koffie boterkoek ( lekkerrrrrrrrr) en later nog stokbroodje met brie etc gehad. Weegschaal: 70.8!! Ik snap er niets van..Ik eet goed maar val nog steeds af! Menu: O: 2 boterhammen met 1x beleg leverworst. T: sinasappeltje L: ? T: fruit/stukje kandijkoek. A: friet ?
Goeiemorgen meiden @moppie, aaah dikke knuff voor jou!!! @kimmetje, varieeren is wel heel goed idd, hopelijk helpt het! @wendy, veel plezier met het sinterklaasfeest! wij gaan morgen op mijn vaders werk @mve, ah heerlijk toch meid, lekker eten en nog afvallen ook Vanmiddag eerste afspraak bij de vk, ben benieuwd! Hopelijk gaat het vandaag wat beter met eten.. pff gister echt een beroerde dag gehad. @kaatje, ah balen hopen dat je die 4 uurtjes werken doorkomt met zo weinig slaap. Krijg hier ook s morgens amper iets naar binnen, gister de hele dag beroerd, hopelijk gaat het vandaag weer wat beter met eten. @femke, goed zeg! onder de 100 gaat zeker wel lukken!
MvE: ooohh het gaat zo hard joh....en boterkoek MMMmmmm en van mijn favo's. Patriesja: Heel veel succes en geniet ervan.
Goedemorgen meiden! @kaatje: werkse meid! Die 4uur zijn zo om en dan heb je heerlijk weekend @Moppie: wat een drukke dag! Good luck @Kim: variëren schijnt goed te zijn. Dus hoop dat het bij je werkt @Femke: mooi menu...die pizza klinkt wel heel erg lekker! @wendy: veel plezier met Sinterklaas. Vind Dane Sinterklaas leuk? @mve: Veel bewogen de afgelopen tijd misschien? Hier erg moe...ik wil graag slapen, maar heb zo rijles. Dus zit maar aan de koffie. Na de rijles bezig in huis en dan hopelijk nog even een dutje doen. Word een druk weekend. Mijn menu: O: 2 crackers met pindakaas, glas water, kop koffie T: kop koffie L: 250gram magere yoghurt, banaan, glas water T: 2 glazen water, 2 mandarijnen A: 75gram tartaat, bolletje, gebakken ui en champions en een rode bietensalade T: 2 glazen water, kop thee, 2 taai taai Heb de foto's nog niet op de computer, m'n vent was gisteren pas om 23:30 thuis. Dus die is direct zijn bed in gedoken!
Hai dames, Heb me toch een slaap en voel me kotsmisselijk, straks als de kleine om 12u d'r dutje doet ga ik ook ff liggen. Ben heel de ochtend in de weer geweest, opgeruimd, gekookt en boodschappen gedaan. Moet nog de was draaien en stofzuigen/dweilen, douchen en vanavond mannetje van vliegveld ophalen (hoop dat het niet glad is op de weg zoals gisteren). Ben ook nog eens aan het niezen, denk dat ik een griepje te pakken ga krijgen (geen leuke welkom voor mijn man). @Moppie, knuff meissie. @MvE, ja dat klopt maar zelfs groenten wil er nog wel inschieten omdat ik de laatste tijd gwn geen zin heb om te koken (fruit gaat wel goed). @Patriesja, veel succes straks. Duim voor je op een goede echo! @Rest, zwaai.
Patriesja.. Maar het is niet helemaal de bedoeling. Moet ik straks weer allemaal nieuwe broeken etc kopen.. Vervelend, dat beroerde gevoel. En bijna de 2e echo, spannend hoor! Wendy.. Boterkoek maakte ik eerder nogal eens, maar is zoo vet! Maar heerlijk om dat een keer weer te eten! Hoe ging het afgelopen nacht? Lovely.. Hoeveel lessen heb je gehad? En lekker avondeten heb je zeg! Heb i.d. veel gefietst en gewandeld en druk in huis geweest. Dus zal ook wel meer hebben verbrand! HVJ.. Het fruit eten gaat dus wel goed! Heb je nog een mooie buikfoto voor ons? **** Hier de beneden verdieping lekker gesopt, een stuk gewandeld met Esmee en de honden.. Koud zeg!' Moet eigenlijk nog even naar de kruidvat, daar de make-up tot 35% korting. Net een kopje warme chocomelk en een sinasappeltje gehad. Was lekker!
@mve: Heb er nu zo'n 10 gehad. Vandaag was een ramp, was echt druk op de weg! Denk inderdaad ook dat je daardoor meer verbrand hebt hoor. Ach alleen maar goed toch
Hey meiden. Hier weer een drukke morgen gehad. Maureen was 07.00 uur wakker en die eerst de fles gegeven, daarna snel kunnen douchen en aankleden, toen Esmee wakker. Vanmorgen was gevouwen, de boel opgeruimd van gisteren, bedjes verschoond. De huisarts nog even gebeld. Maureen had een erg witte tong, en ik twijfelde al of het van de melk kwam of spruw!! Schoonmams viel de witte tong ook al op dus kan vanmiddag wat halen voor haar. Vind het wel bijzonder dat ze het nu al heeft. Met de fles gaat dat toch niet zo snel? Moet dan van de eerste dagen BV komen denk ik. Maar goed. Esmee ligt nu in bed, de vloer is gezogen en gedweild, de wasmachine staat aan! Ben weer klaar, alleen toiletten nog even en het ledikant opmaken. Harrold zal zo ook wel thuis komen, die is vanmiddag vrij! @Kaatje, ja vind het ook vreemd van de postbodes. Vorige week staakten ze ook en toen kregen wij weer wel post. Morgen komt de postbode pas weer. @Mamavesmee, zo nog steeds aan het afvallen op de weegschaal. Aan de ene kant lekker, maar als je niet zoveel meer kwijt wilt misschien toch wat meer eten? Vergeet steeds de stoffen te bekijken , de avonden zijn hier zo druk. Na 20.00 uur kruipen we hier lekker op de bank en komen er niet meer af hahaha. Kijk zo snel mogelijk hoor. @Patriesja, geniet ervan meid!! Veel plezier met de echo, spannend!! @Moppie, dikke knuffel meid. Soms heb je van die dagen he. De weegschaal hier MEGA LIEF . Vaak als ik in de avond wat lekkers neem wil de weegschaal wel eens een paar ons meer aangeven. Woensdag stond ik op 84.7 kilo, gisteren 84.9 en vanmorgen 84.2 . Dus het gaat heeeeeel erg goed op het moment. Helemaal blij mee. Al bijna 2 kilo kwijt in 1 weekje. Vanmiddag ga ik lekker met Maureen wandelen. Harrold gaat maar lekker even met Esmee op pad. Voel me bijna schuldig dat ik vaak als Harrold thuis is/vrij is met Maureen een eind ga wandelen. Esmee vind het niets aan om een heel eind te wandelen. Maar goed, moet het trouwboekje bij het gemeentehuis ophalen. Ze hebben de naam van Maureen erin gezet! 20 euro belachelijk! Moet nog langs de apotheek, langs de bibliotheek, moet nog pantoffels voor mezelf halen, snowboots voor Esmee. Dus we zijn wel weer paar uur weg. Met Esmee ga ik denk ik morgen samen boodschappen doen, of de bibliotheek ga ik morgen doen. Dat kan ook nog. Esmee vind dat wel altijd heel erg leuk namelijk. Besteed ik dan aan haar alleen even aandacht . Ga zo eerst de lunch maar eens voorbereiden!!
Nou auto zat vanochtend helemaal dichtgevroren. via de achterbank naar voren geklommen. Op het werk was alles gelukkig weer ontdooit dus kon ik weer uitstappen Vanochtend maar een emmer in de auto gezet, zo misselijk dat ik was.
@MvE, ik zal er zsm eentje maken en plaatsen hier. Heb ik sinds mijn 20ste week niet meer gedaan. @Butterfly, heb gemist waarom je geen bv meer geeft? Fijn dat je snel wat kreeg voor Maureen d'r tongetje. @Hier, zou gaan slapen als mijn kleine sliep maar ben toen gaan stofzuigen en daarna uitgebreid gaan douchen. Nu ga ik lunchen en zometeen komt mijn vriendin deze kant op, ff een bakkie doen waarna ik de snelweg op ga richting vliegveld onderweg naar mijn man.
Butterfly.. doe maar rustig aan hoor! Het is heerlijk wandelweer!! En de weegschaal is zeker lief voor je.. Ik denk dat ik voor vanavond lekker een reepje chocolade meeneem. HVJ.. je mannetje komt weer thuis, fijn! Kaatje.. Het was koud he?! ***** Hier gelunched met een pistolet met brie. Lekker! Make-up gehaald en meteen 3 velletjes decemberzegels + gratis agenda meegenomen.
@Kaatje, balen dat je misselijk bent meid. Hoop dat het gauw over gaat want leuk is het echt niet. Vandaag: O: 2 x rkb met boter, 2x cb met pasta, kop wellness thee T: flesje water, mandarijntje, kommetje magere yoghurt L: kom soep, 2x cb met kipfilet T: appeltje, flesje water, plak ontbijtkoek A: rawkostsalade
@MvE, ja vind het ook leuk dat ie weer terug komt na 3.5 week. Hoeveel kosten 3 velletjes decemberzegels en hoe ziet die agenda eruit?
Decemberzegels: moet ik straks ook nog even halen.waren vorige week nog niet binnen bij de AH> Nou had net tosti kaas-uit Lekker ! helaas is hij er ook weer uitgekomen mve, is zeker koud.
HVJ.. 3x 6,80 = 20,40.. Deze agenda: TNT Post zakelijk - Thuisagenda PiP Studio Kaatje.. Vervelend zeg! *** Hier even een halfuurtje gelegen.. Was moe! * gaap*
Hoi lieve meiden, Alles goed? Hier wel hoor alleen DRUK!!!! @Mamavesmee leuk die agenda! En je hebt nog geshopt voor je grote meisje. Ben je het weekend vrij? @Butterfly wat heb je toch lieve meisjes! Wat ik erg grappig vind dat je dat luiertruitje zo aan doet bij Maureen heb ik nog nooit gezien hier doen ze dat andersom aan en dan met van die pleisters vastplakken op de rug. Maar dit is ook een goed idee! Is het geld aangekomen? En wat een lieve weegschaal @Kaatje balen van die misselijkheid! maar het is voor een goed doel dat hield ik maar in mijn achterhoofd. Wanneer mag je naar de verloskundige? @HVJ Fijn dat je man weer thuis komt wel zo gezellig. @Lovely gaat het goed met solliciteren? of ben je er niet echt mee bezig? @Moppie denk aan jezelf he rustig aan hoor! nog even en je kunt lekker gaan genieten van je verlof! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? @Melanie jij zit weer helemaal in je afval strijd SUPER ga zo door! Is de weegschaal lief? @Wendy zwaar joh met je lieve kindje die zo slecht slaapt heel veel sterkte! @Patriesja volgens mij las ik dat je vandaag naar de verlos moest? Ik moet maandag weer ben benieuwd! Ben je misselijk of meer moe? @Femke is de weegschaal een beetje lief voor je? Werk jij 40uur in de week? Hopelijk ben ik niemand vergeten? Anders maar even ROEPEN Ik heb vanmorgen al weer gewerkt en straks om 18.00 ga ik weer en dan 3 dagen VRIJ! Laatste dagen had ik elke keer 's morgens plekken op mijn slaap hempjes en nu blijkt het gewoon melk uit mijn borsten te zijn Wist niet dat dat zo vroeg al zou zijn haha. Net nog even de angelsound op mijn buik gezet en we hoorden direct het hartje zo GAAF elke keer weer! Morgen al weer 14 weken Gaat zo vlug niet normaal! Kamertje schiet hard op maar ja manlief zit natuurlijk ook nog zonder werk dus dat is wel mooi meegenomen. Morgenavond gaan we sinterklaas vieren met mijn zwager en schoonzusje net heb ik het gedicht gemaakt voor mijn schoonzusje slaat echt nergens op maar het is wel erg grappig Liefs
Weekend!!!!! @Kim: Hoe oud ben je? Als je 30 wordt ben je sowieso aan de beurt. @MvE: Je bent gewoon goed bezig meid! @Patriesja: Hoe was het bij de vk? @Lovely: Leuk rijles gehad? Ben je allang bezig? Oh, ik lees het al, 10 lessen gehad. @Hvj: Beterschap meid! @Butterfly: Belachelijk zeg, 20 euro voor zoiets simpels! @Kaatje: Vervelend zeg meid dat je zo misselijk bent! Was dat bij Levi en Milou ook zo erg? @Zustertje: Ik werk idd 40 uur. En de weegschaal was lief!!! Precies 100! Nu 10,1 afgevallen. Heb je een foto van de babykamer? Hier: Weekend!!! Mijn mannetje is ook al thuis, heerlijk dus! Wou eigenlijk om 3 uur thuis zijn, maar moest nog een rapport afmaken, dus was uiteindelijk om 15.45 thuis. Nu gaan we even boodschappen doen en dan lekker pizza maken! Mmmh, heb er nu al zin in.
@Femke Geniet van je weekend! Lekker pizza wij hebben het vanmiddag gegeten vanavond eten wij brood omdat ik moet werken. Super dat je al meer dan 10 kg afgevallen bent hoeveel wil je nog afvallen? Ik heb nog geen foto van de babykamer is ook nog niet zoveel aan te zien hoor kozijnen zijn geschilderd en mijn man is nu met het plafond bezig dan moeten de muren gedaan worden en de vloer en dan is het klaar.
Zustertje, ja idd. ben vorige week geweest naar de vk. Nu a.s dinsdag echo bij de gyn en dan met 12 weken weer terug naar de vk ow jee nu al melk. beloofd wat voor de komende maanden. Lekker 3 dagen vrij Femke, ja daar heb ik van 6 tot 16 weken dagelijks boven de pot gehangen Lekker pizza !