10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Oh OK, dan is er nog niet veel te zien idd. Ik ben nu 10,1 afgevallen en m'n volgende doel is 95 op 1 januari. Hak het in kleine stukjes om het overzichtelijk te houden, wil uiteindelijk onder de 80... Nog even te gaan dus.

@Kaatje: Pfff, 10 weken zeg... Je hebt dus nog wel even te gaan...:(

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. Je borsten bereiden zich nu al voor! Goed tekenen toch? Ik lekte vanaf 18 weken ofzo.. Apart dat je lichaam dat allemaal zelf regeld, niet dan? Ja, ben het weekend lekker vrij!

Kaatje.. Spannend, dinsdag de echo!

Femke.. Wow al 10 kg er af!

O:2 boterhammen met leverworst ( 224)
    T: sinasappeltje en chocomelk ( 150)
    L: 1 pistoletje brie en thee (316)
    T: 2 taaipopjes en koffie/water ( 55)
    A: grote patat mayo/pinda en kroket ( veel maar lekker!!:)) ( 800)

Totaal: 1550.. Vanavond nog wel wat lekkers.. Kan het hebben op de weegschaal!

Net bij de h&m nog wat lange blouzen en een ceintuur besteld en 2 vestjes voor Esmee.. had 2 kortingscodes met totaal 15,00 korting dus voor 30 euro 5 items!:D

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Alles ok hier MvE!
    Lijnen niet!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Zustertje, ik vind dat truitje helemaal niet handig andersom, vandaar dat ik hem "verkeerd om" doe bij Maureen. Vind dat veel leuker staan namelijk. Ik ga de tuniek morgen op de post doen, dus maandag of dinsdag moet je hem wel binnen hebben.

@HVJ, ik had meteen weer erge kloven, voeden deed pijn, na 4 uur voeden had ze nog trek en ik giga zere tepels. Ze bleek al spruw te hebben denk ik, dus dat er ook nog bij. En dan Esmee nog rond lopen. Ik kan nu niet zoveel tijd in de BV steken als ik bij Esmee heb gedaan. Dat ging gepaard met veel pijn, tijd en moeite. Heb grotendeels gekolft en ook niet echt genoten van de BV. Ik wilde het nu wel proberen, mits het net zo ging als bij Esmee. Dan zou ik meteen stoppen. Wil nu gewoon lekker genieten van mijn kleine meiden!!

@Mamavesmee, dat zijn leuke koopjes he! Helemaal met actiebonnetjes/codes :D. En nog chocolade meegenomen???
    Hier vanavond toastjes met salade bij the voice!!! En er zijn nog 2 stukjes kwarktaart over, die nemen we bij de thee. Althans... als ik dan nog trek heb!

Hier van 14.00 uur tot 15.00 uur gewandeld. Veel bekenden tegen gekomen dus ook veel staan kletsen. Snowboots voor Esmee gevonden, alleen wel iets te groot. Maar kleinere maten waren allemaal al weg. Maar ja, extra sokken erbij aan kan ook ;). Nog een slee gekocht voor Esmee. Hoor ik net dat er geen sneeuw meer gata vallen dit weekeinde :(.

Ook hier vanavond friet gegeten!
    Stond er niet helemaaaaaaal achter, maar goed! Het is al op en was toch wel heel erg lekker. Mini beetje mayo genomen en verder ketchup :).

Vanavond lekker the voice kijken, en heerlijk met mijn kleine meisje knuffelen. Maureen is s'avonds vrij actief. Was ze in de buik ook van 19.00 tot 23.00 uur, zo grappig!

Fijne avond meiden!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

zo ben ik er ook weer eens
    zie dat het lekker bij iedereen zijn gangetje gaat en veel lieve weegschalen !
    hier is die niet zo lief er moet echt nog een dikke kilo af ... zucht ...
    maar nu eindelijk weekeind ! zondag naar de sint op het werk leuk leuk
    ga nu ook the voice kijken en lekker even op de bank liggen .. drukke week gehad !

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik moet nog teruglezen hoor. Maar ben net terug van het Sinterklaasfeest. Dane was lekker aan het dansen en vooral aan het snoepen en toen hij naar voren mocht komen heeft ie zelfs Sinterklaas en zwarte piet een handje gegeven. Mijn grote bink!

Hier een foto van Dane met de kleine van een vriendin/collega van mij. Dane is de linker.....

Bekijk bijlage 110808

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een lekker ventje !

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Emma: Soms wil het effe niet! Volhouden! We slepen je er doorheen!

@Wendy: Leuk ventje!

Hier een stukje van de voice kijken en dan lekker op tijd naar bed! Mannetje is uit de nachtdienst...;)

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, en die zegels zijn alleen in december geldig begrijp ik dat goed? Leuke agenda!

@Zustertje, ja idd fijn om hem weer in huis te hebben. Hij is nu ff tukken, is erg moe.

@Butterfly, duidelijk! Geniet van je meiden. Had je ook ergens je bevallingsverhaal geplaatst?

@Wendy, leuk ventje je zoontje.

@Patriesja, hoe was het bij de vk?

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Trusten meiden en iedereen een goed weekend!
    Hier druk weekend voor de boeg. Morgen van alles doen en dan zondag Lukas zijn feestje en maandag jarig en dan alweer 4 jaar,afscheid peuters en trakteren natuurlijk!!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik val om van vermoeidheid dus ik duik mijn bedje in. truste

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Femke: Ik ben 24... moet ook eigenlijk niet miepen want half Nederland ligt daarvoor bij de dokter maar goed, ben daar niet zo'n held in....

Vandaag fijn gewerkt, dag ging heel snel voorbij. Daarna nog even gewinkeld met een vriendin maar kon niet echt wat vinden. Heb een basic shirt/jurkje gehaald in het zwart. Wilde nog handschoenen want het is echt heel koud, maar kon niks leuks vinden. Eerst maar eens in de oude doos kijken.......

Slaap lekker!

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Hier vergeten te wegen, maar kan alweer een paar dagen niet naar de wc en voel me opgeblazen, zal dus ook niks zijn afgevallen denk ik...
    Vandaag werken, dag 2 van de 6. Ben denk ik heeeeeel blij als het donderdag is! :D

Fijn weekend!

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

@Kim: Het is ook niet 1 van de leukste dingen waar je voor naar de dokter gaat... Ik moet zelf ook nog steeds een afspraak maken en heb de brief in augustus gehad:) Nou ja, ik had een afspraak gemaakt, maar toen werd ik ongesteld en toen wou ik niet meer. Het kon wel zei de dokter, maar dat is toch echt een brug te ver...

Hier was weegschaal weer lief, weer een ons eraf, 99.9!!! Zo gaaf om een getal onder de 100 te zien!:) Nu volhouden en op naar de 95!
    Vandaag gaan we ff naar Duitsland, naar de Real. Even een paar artikelen halen die je in NL niet krijgt. Dan gaan we m'n mams ophalen en naar de Intratuin/Woondock. Beetje snuffelen voor de kerst. Heb dit jaar voor het eerst een tuin, dus wil even kijken naar verlichting voor de buxus en een grote plastic kerstballen die buiten kunnen!

Menuutje:
    O: Kaiserbroodje met jam
    Voor de rest nog geen idee!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Redelijk geslapen. Helaas werd Levi om 05.00 huilend wakker want hij was ottie ( knuffel ) kwijt. Daarna heeft hij gelukkig nog wel even geslapen.
    Lekker ontbeten op bed en gedoucht.net een kwartiertje beneden

Femke. super onder de 100 !

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Hier ook slecht geslapen want Dane was heel erg aan het draaien en miepen tussen ons in en ik had last van rusteloze benen. Maar ja, als je wakker wordt en gelijk naast je zo'n glimlachje ziet en hoort "mama".....dan vergeet je alles weer.

Hier trouwens weer 4 ons eraf...joepie. Nog 1,8 kilo tot mijn streven.

Vriendlief is aan het vissen met mijn vader en vanmiddag moeten we nog wat Sinterklaascadeautjes kopen en boodschappen doen en vanavond lekker niets. Morgen komt mijn schoonmoeder met misschien mijn zwager....heb daar zoooo geen zin in. Ben blij voor mijn vriend dat hij het weer goed heeft gemaakt met ze maar ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Heb gezegd dat ik er geen behoefte aan heb om alleen met haar te zijn (ze kwam wel eens op visite als mijn vriend nog aan het werk was), vandaar dat ze morgen komt als hij er ook is.

17. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Even weer bijlezen...

@Kaatje: wat balen van je misselijkheid! lukt het nog een beetje met werken?

@Kimmetje: ik zou wel dat uitstrijkje laten maken. desnoods vraag je om een vrouwelijk dokter? het stelt echt niks voor! ze brengen zo'n eendebek naar binnen, dat voelt even vreemd, maar het is echt met 10sec. weer klaar.

@Wendy: leuk Sintfeest gehad?

@MvE: idd nog maar 1 weekje. Maar wel 4 dagen werken ipv 3 want er is een achterstand en geen vervanger. handig!

@Patriesja: hoe was de eerste afspraak?

@Lovely: foto's? volgens mij heb ik ergens iets gemist met lezen... Hoe ging je rijles?

@Hvj: geen griep krijgen meis!

@Butterfly: Geweldig hoe lief jouw schaal is! ik hoop op een zelfde resultaat over een paar weekjes :p

@Zustertje: 15/1, dus vandaag precies 33 weken!
    Lekker 3 dagen vrij! GENIET!!
    Lek je nu al melk? Ik heb er nog helemaal geen last van! Had ook graag een angelsound gewild maarja... mag maandag weer naar de VK om te luisteren :p

@MvE: lange blouzen, welke? wil ook heel graag wat lange blouzen maar vind alleen maar van die korte dingetjes. voor het lesgeven (sta met blouse en jasje voor de klas) is het wel fijn om af en toe het jasje uit te kunnen doen. Als ik dan op het bord moet schrijven bovenaan, heb ik vaak al weer een blote rug :(
    Enne, kortingscodes? yes please! (ze zijn 1x per persoon te gebruiken geloof ik). Had laatst ook al met flink wat korting besteld. Heel erg, gewoon 1 bestelling op mijn naam, 1 op vriendjes naam, dus 2x de korting gekregen *schaam me diep*

@Emma: Veel plezier morgen bij de Sint! Tim is niet bang voor hem/de pieten?

@Wendy: mooi mannetje!

@MR: veel plezier dit weekend! lekker druk met alles regelen lees ik al wel. alvast gefeli met Lukas!

@Kimmetje: koop roosvicee laxo voor door je kwark 's ochtends. dit maakt de stoelgang een stuk makkelijker. of zonnatura ideaal gewicht thee. 's avonds 1 kopje thee, 's ochtends naar de plee :p hihi... werkt echt! maar niet overdag drinken...

@Femke: onder de 100, super!

Drukke dag gehad gister:
    7:00 naar werk (was vroeg wakker)
    16:30 thuis, aardappeltjes en spruitjes geschild, klaargezet op het fornuis, alles wat vriendlief nodig had al bij elkaar gezet.
    17:00 naar mijn andere baan ivm werkoverleg
    19:45 door naar zwembad
    20:15 groepsles aquarobics/pilates
    22:30 naar huis

Ben nu al een paar uurtjes wakker, ga rustig aan doen vandaag, paar wasjes draaien, wat schoonmaken...

Heb al een paar dagen enorm veel "spierpijn" in mijn liezen. Is dit bekkenpijn? Loop moeilijk, bukken doet pijn, zelfs zitten of liggen is pijnlijk... Had het eerder ook al toen ik te veel had gedaan in ons huisje maar toen trok het weer weg.

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. Bij de h&m onder blouzen, heb hem in het zwart en beige besteld, mooie centuur er bij.. Kortingscode 1304 & 7848 = 15,00 korting!:D H&M Shop Online

Femke.. JOEHOE!!! onder de 100!:D

De rest een zwaai, wij gaan zo richting ikea kijken voor een lamp.. Weegschaal was een kilo zwaarder. Maar ben al 2 dagen niet naar het toilet geweest. En ook wel lekker gegeten gisteren!:)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Werken gaat nog wel met die misselijkheid maar lekker is anders. Geloof dat ik hier zo maar weer de wc pot ga knuffelen :(

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: helaas helaas, die twee kortingscodes heb ik al misbruikt :p

@Kaatje: sterkte meis! hopelijk voel je je straks beter...

Deel Deze Pagina