10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik vorige maand ook en kon ze nu weer gebruiken!!:D

2. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    idd die kode´s kan je blijven gebruiken .. komen ze er achter dan blokkeren ze de bestelling verder doen ze er niks mee !!
    lekker bestellen dus haha

hier het hele huis schoon heb hard gewerkt vanmorgen .. nu ff lekker niks tim ligt op bed die wil al de hele week de middag niet slapen en nu viel hij echt om ... voelde ook warm aan
    hoop dat hij niet ziek wordt morgen naar de sint op mijn werk en vorig jaar was hij ook al ziek !
    we zien maar
    man is gezellig op tijd klaar met werken die zal zo thuis zijn !! leuk leuk zit ik eens niet alleen op zaterdag tot 22,30...

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

pfff ik kijk scheel van de hoofdpijn :-s

4. MamavEsmee

Emma.. Precies! :D!! Fijn dat je mannetje lekker vroeg vrij is! Geniet van elkaar!

Zustertje.. Balen van de hoofdpijn!

Geslaagd voor een lamp en lekker een broodje hotdog gehaald bij ikea.. Zo lekkerrrrrrr!!

Straks met Esmee naar een toneelvoorstelling van Sint en Piet in het theater! Ben benieuwd hoelang Esmee het volhoud.

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

aaahhhh die hotdogs... met felix ketchup. heb nog een enorme fles met die lekkere ketchup hier in huis. misschien straks maar pasta maken met zweedze gehaktballetjes en ketchup, lekker makkelijk...... yum...

@Butterfly: ik ga zometeen een gratis pak newborn luiers halen bij kruidvat, heb nog een bonnetje (op www.gratiz.nl kan je ze uitprinten, las de tip net!) geldig tot eind van de maand... misschien ook wat voor jou? en voor de rest van de dames, voor als jullie iemand in de buurt kennen die binnenkort luiers nodig heeft. ik ga met mn lekker in het leven bonnen ook pampers halen vanmiddag. als ik dan over houd in de kleine maatjes, kan ik dat aan mn schoonzusje doneren, die in mei haar eerste verwacht ;)

6. MamavEsmee

Je wordt dus tante?! Gefeliciteerd!!!

7. steenbokje

Jaaa super leuk! :)

8. zustertje

moppie die bon kun je meerdere keren gebruiken gewoon aantal keren uitprinten en je ma of zo er om laten gaan ;)

9. steenbokje

Het is een standaard bon, maar je moet wel je gegevens invullen. Dus waarschijnlijk 1 per huishouden. Je kan idd vaker uitprinten en de hele familie voor je laten halen ;)

direct linkje: http://www.gratiz.nl/BabymamabonnenDEFNW.pdf

10. zustertje

Moppie een collega heeft zelf adressen verzonnen en meerdere pakken opgehaald ;)
    Ging zonder moeite kreeg van haar de bon ook doorgestuurd.

11. steenbokje

Hahaha ja maarja dan moet je niet binnen 1 dag 10 bonnetjes inleveren :p
    jammer dat ze nog maar zo kort geldig zijn, anders had ik nog een paar weekjes achter elkaar het geprobeerd...
    je kan je vriend/man dus ook nog een keer sturen begrijp ik :p wel makkelijk dat wij 2 adressen hebben hihi...

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Oh dank je Moppie, dat is inderdaad voor mij ook een optie.
    De luiers gaan namelijk als een speer. Was in de zwangerschap van Esmee naar de huishoudbeurs geweest en als je bij de pampers je naam invulde en hoeveel weken je zwanger was kreeg je een pak gratis. Was er met 3 vriendinnen die niet zwanger waren maar allemaal invulden dat ze 5 weken zwanger waren ;). Ik ging naar huis met 4 grote pakken newborn luiers :D. En ze waren zoooo op.
    Die lekker leven bonnen zijn ook ideaal! Kregen wij ook sreeda maar zijn verhuisd, dus nieuwe bewoners hebben onze bonnen ;):p.

Hier een drukke dag gehad!
    Vanmorgen ben ik met Esmee de weekboodschappen gaan doen.
    Auto zat helemaal dicht gevroren, had de auto aangezet...... dacht ik ;). Maar niet dus, alleen lichten en radio en vond het al raar dat de auto zo koud bleef. Stomme oen dat ik ben. Harrold geroepen, zegt ie "je moet hem wel starten". Dus ja.. jullie raden het al..... accu leeg! Gelukkig had Harrold zijn werkbusje hier ook staan dus wij met de startkabels knoeien. Maar Harrold heeft een waaaaardeloos setje dus de buurjongen kwam ook even kijken. Hij lacht al om de set die Harrold had. Gaf me de tip voor sinterklaas toch echt een nieuwe set te kopen. Komt hij met een veel betere aan, binnen een mum van tijd kon ik vertrekken :).

Weer thuis Maureen in bad gedaan.
    Fles gegeven en in de wagen gelegd. Hoorde ik ineens vreemde geluiden dus ben maar eens gaan kijken. Had ze zoooo gespuugd, haar hele koppie onder de spuug. Ze leek er haast in te stikken. Schrok me wild, ze was echt even over haar touren ook.
    Weer lekker in bad gedaan, haartjes opnieuw gewassen en ze is gaan slapen tot nu..... zit te wachten tot ze wakker wordt.
    Ze vind het goedje voor spruw niet zo lekker...... dus daarom is alles er vast uitgekomen.

Harrold en ik hebben nog 2 laptops besteld!
    We hebben alleen een pc staan maar die is echt al oud, en wordt steeds trager. We moeten eigenlijk een nieuwe dus we hebben gekeken voor een laptop. Maar aangezien ik best vaak de computer gebruik besloten we dan maar 2 te bestellen. Want ja, Harrold wil ook wel eens achter de computer. Hoop dat de mijne dinsdag binnen komt. Is ook handig als ik straks ga studeren.

De weegschaal minder lief!
    Maar ja, had gisteren 2 stukjes taart gehad en frietjes met 2 snacks. We hadden toastjes maar daar had ik geen trek meer in. Dat is voor vanavond :).
    Vandaag wilde ik wat strenger doen. Redelijk gelukt :p.

O: 2 boterhammen met kipfilet, thee.
    T: 75 gram melkchocolade.
    L: 2 cracottes met smeerkaas.
    T: choco cappucino met een appel.
    A: erwtensoep.
    T: ?????

Heb lekker een pan erwtensoep gemaakt.
    Huishouden is aan de kant, ook de was is gedaan en gestreken!
    Ga de boel nog even in de kasten leggen en vanavond NIETS MEER!
    Lekker bankhangen, ushi en loesie kijken, ik hou van holland en misschien huren we nog wel een filmpje. Heb een fles rose koud gezet... gaat helemaal goed komen. Lekker knuffelen met mijn kleine meisje, heerlijk!

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, even de kcal geteld, en met de chocolade erbij kom ik op 1059 vandaag :$. Dacht moeite te hebben met zo weinig eten, maar eigenlijk niet eens. De avond komt dan nog..... en we nemen vast wel wat lekkers bij de koffie ;). Dus kom nog wel wat hoger en heb de toastjes filet en rose ook niet meegerekend. Maar dat moet op zaterdagavond kunnen hoor;)!!!

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Hoi meiden

Hoe gaat het met iedereen?

Ben de laatste tijd erg moe, dus nu ook weinig puf om op iedereen te reageren, sorry...

De afspraak bij de vk was een intake, aardige vk, het is nu nog even wachten tot de echo 7 dec.
    Vandaag zijn we naar Sinterklaas geweest op mijn vader zijn werk, erg leuk!
    Celeno vond het in het begin eng, maar later durfde hij de sint een handje te geven en zelfs met de piet de kletsen :D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Sinterklaasfeest op het werk was leuk geregelt. Toen Levi naar de Sint moest vond hij het wel een beetje eng,maar eenmaal daar gaf hij netjes antwoord en een handje.
    Helaas komen we er net achter dat zijn cadeau niet compleet is,dus Levi in tranen. Maandag even terug naar de sint dus.
    Daarna door naar de mac. Achteraf spijt want nu pijn in mijn buik ( darmen ? )

Zustertje, hoe gaat het met je hoofdpijn ?

mve, hoe was de voorstelling ?

16. steenbokje

Ik heb luiers en billendoekjes gehaald en ga maandag nog een keer, en stuur vriendlief dinsdag ofzo nog om nog een pak te halen. Tsjah, moeten ze ze maar niet printbaar maken :p Mijn moeder is vandaag bij hun in het dorp ook geweest maar daar waren de newborn luiers op. Zij moet dus tot maandag of dinsdag wachten, als ze al binnen komen...

17. MamavEsmee

Sintvoorstelling was erg leuk! Duurde +/- 40 minuten met veel zang en dans dus goed te doen voor de kleintjes! Daarna kregen ze een chocolade letter en was er pietendisco met voor de kleintjes fris en voor de ouders/opa's en oma's koffie of thee.. Leuk hoor!

Kaatje.. Hopenlijk zakt de buikpijn snel! Jullie dus ook een leuke middag gehad! Wat heeft Levi gekregen?

Moppie.. Vind ik ook hoor, dan moeten ze maar bonnen opsturen oid.

Zustertje.. Jij veel plezier met sintavond!

Butterfly..Drukke dag gehad! En in het weekend moet wat lekkers kunnen he?! Gisteren geen chocolade gehad, was het vergeten te kopen. Voor vanavond, bon bon bloc gehaald.. Gewoon 1 reepje.;) En wat chipjes!

Kregen net sms van mijn ouders dat ze morgen op visite willen komen.. Ze komen nooit buiten verjaardagen om dus vraag me af wat er is.;)

Hier in huis niet zo veel gedaan vandaag! Alleen de bedden verschoont, de was gedraait en weer opgevouwen en de vaatwasser uitgepakt.

Morgenvroeg ga ik lekker door de beneden verdieping heen, Erwin wou dan met Esmee naar buiten dus kan ik lekker even mijn gang gaan !;)

Menu:

O: 2 boterhammen met 1x appelstroop en 1 sinasappeltje
    T: broodje hotdog.
    L: 2 knackebrodjes met 30+ kaas en kopje karnemelk.
    T: sinasappeltje en water
    A: klein bordje friet met 2 kaassoeflees en 2 bitterballen.:)

Totaal:1500?

18. MamavEsmee

Door de weeks val ik mooi af en in het weekend vreet ik het er bij aan! haha..

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    mve, 40 min. is idd goed te doen.
    Ik had een mega knikkerbaan voor hem uitgezocht. maar ja helaas dus niet compleet :(
    ow jee ben benieuwd waarvoor je ouders komen

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

Hier ben ik ook weer eens. Heb wel terug gelezen maar even geen zin om te reageren (te veel voor 2 dagen).

Hier gisteren een gezellige avond met mijn collega's gehad. Lekker gegourmet met zn allen, en daarna een sint-dobbelspel. We hebben vreselijk gelachen. Was bang dat de weegschaal niet zo lief zou zijn, want ik zat echt bomvol na de gourmet. Had voor mijn gevoel niet eens zoveel gegeten, maarja steeds kleine beetje is uiteindelijk toch ook best veel. Heb voornamelijk magere stukjes vlees, en champignons, paprika, uien en sla gehad. Qua sausjes alleen een klein beetje knoflooksaus en 2 rostirondjes. 's avonds niks meer gehad. Ben dus van de pepernoten, speculaas en chocolaatjes af kunnen blijven. Ook het toetje (speculaastaart) heb ik overgeslagen. De weegschaal viel reuze mee vanmorgen... 1 ons lichter zelfs :D

Vandaag weer een drukke dag. Vanmorgen enigzins uitgeslapen. (was vannacht pas rond 1 uur thuis) Daarna sinterklaascadeautjes en een kerstoutfit gekocht. En bij bakker bart een panini gegeten (niet zo goed) :D Daarna familiefeest van mijn schoonfamilie. Was wel gezellig. Daar taart overgeslagen en wel wat pepernoten gehad. en rond 17.30 uur een buffet. Een schepje rijst, kipsate en ragout gehad. 2 sneetjes stokbrood met kruidenboter, wat rauwkost, fruitsalade en schepje huzarensalade. Zal zo eens kijken of ik mijn kcal van vandaag kan berekenen. Zal wel niet zo goed zijn...

We zullen zien of de weegschaal morgen weer zo lief is.

Morgen rond een uur of 11 naar mijn ouders voor de sinterklaas daar (voor mijn neefjes en nichtjes). 's middags nog even naar de stad, voor sinterklaarcadeautjes kijken en 's avond met 2 vriendinnen uit eten.

Hoop dit weekend dus zo goed mogelijk door te komen want ik ga net zo goed. Maandag woog ik nog 97,2 en vanmorgen 94,3. Dus bijna 3 kg eraf in 5 dagen :D Hopelijk blijft dit tot maandag zo.

Zal zo ook nog even en foto zoeken van mijn jurkje wat ik voor de kerst heb gekocht. :D

Liefs

Share This Page