Ik kom me even officieel hier afmelden. Zelfs het meelezen hou ik hiet niet bij. Allemaal heel veel succes met afvallen en ik kom af en toe eens spieken naar jullie resultaten
Ik kom qua kcal nog niet eens zo slecht uit vandaag. (voor zover ik dat natuurlijk kan berekenen... is een beetje natte-vinger-werk) Ik kom op 1182 kcal. Dit is mijn jurkje: Steps Webshop | Special Dresses - Martini S Shine Dress
Nu ik op de website zit te kijken vind ik deze ook wel erg leuk: Steps Webshop | Special Dresses - Cuba Libre Dress Vond m op de hanger in de winkel niet zo. Misschien toch nog maar een keertje terug gaan, om dat jurkje te passen. Die is namelijk goedkoper hahaha...
Kreeg net een cadeautje van vriendlief! Het jurkje dat ik vorige week had aangehad maar te duur vond en niet meer te krijgen was! Lief he?!
Melanie, leuk jurkje ( al schrik ik behoorlijk van de prijs ) Vind die tweede jurk denk wel leuker mve, lief ! Rooibos. jij ook succes met afvallen
@Moppie: Vervelend die pijn in je liezen. Is het niet omdat je nog zo druk bent? @Emma: Is Tim echt ziek geworden? Zou idd jammer zijn als hij weer ziek is met Sinterklaas @Zustertje: Beterschap! @Butterfly: Geniet van je zaterdag avond! @MvE: Leuke voorstelling dus. Oeh, das wel vreemd idd dat je ouders zo ineens tussendoor komen. @Melanie: Super, die lieve weegschaal! Gaaf jurkje heb je gekocht! Hier: Superleuke dag gehad, niet veel gekocht, maar dat wou ik ook niet. Wel een paar hele leuke kleine dingen. Was gewoon heel leuk om rond te kijken. Zit nu alleen met flinke koppijn op de bank... Menuutje voor vandaag is uiteindelijk geworden: O: Kaiserbroodje met halvajam L: 2 harde bruine broodjes met 10+ brie, smeerkaas en pindakaas A: 2 kleine worstjes met gebakken aardappels met chilisaus en halfvolle mayo, groente, sla met dressing, champignons met een klein beetje champigonnesaus. T: Glaasje martini Kom hiermee op 1277, vind ik prima voor een weekenddag. Nu maar hopen dat de weegschaal morgen net zo lief als vanochtend!
@Mel: Heel mooi jurkje! En echt TOP dat je zoveel kwijt bent in 5 dagen tijd! Veel plezier morgen, en misschien zie ik je nog wel, ben namelijk de gelukkige die mag werken Vanavond bij een vriendinnetje gegeten, maar kreeg het niet op, heb al de hele dag buikpijn, en kan weer niet naar de wc. Ofja nog steeds niet. Oompje lief was hier, dus nog eventjes gekletst maar was een beetje laat thuis. Maar toch erg gezellig Ex agent was gister weer in de winkel geweest voor mij, maar ik was er maar tot 18.00 uur dus had 'm gemist. Toen mijn collega dat vertelde kreeg ik toevallig een sms van hem dat hij inderdaad in de winkel was geweest maar me jammer genoeg niet gezien had. Beetje heen en weer gesmst, en toen kreeg ik ineens een berichtje dat hij aan zichzelf ging werken, en me wel weer zou smsen als hij zicht beter voelde. Beetje vaag gedoe, want hij smst mij steeds en niet andersom maar goed, hij ziet maar! Ik hoef niks van hem. Ik ga mijn bedje maar eens op zoeken....... moet om 11.30 beginnen!
@MvE: wat lief!!! @Femke: ik denk het, hoewel het wel af lijkt te zakken wanneer ik wat in beweging ben. Nee, ook niet, het blijft zeuren... Zal het ma. even navragen bij de vk. @Hier: O: kwark met crunchy T: chocopepernoten L: chocopepernoten T: chocopepernoten A: pasta met zw. gehaktballetjes en tomatensaus met paprika en wortel erdoor. T: blikje cola light B: 1,5 uur langzaam lopen naar kruidvat en terug... en het is zo dichtbij! en nu ben ik moe... na het avondeten mee gegaan naar ons huisje om daar wat kozijnen af te plakken. morgen worden de muren van de keuken en woonkamer gepleisterd! jippie!!
@Kim: Vreemd, hij lijkt wel wat van jou te willen... Gelukkig weet je zelf wat je wilt! @Moppie: Ben benieuwd wat de vk zegt idd, volgens mij hoort het niet bij bekken instabiliteit / pijn dat het weggaat als je beweegt. Veel klusplezier vandaag! @Hier: De weegschaal gaf 4 ons meer aan dan gister. Had ik wel verwacht ben al sinds vrijdag niet meer naar de WC geweest... Ben dus niet boos op de weegschaal. Nu nog even lekker luieren op de bank, lekker een broodje uit de oven eten zo. Vanmiddag naar Limburg, naar de verjaardag van mijn schoonmoeder. Dat wordt vlaai, vlaai en nog eens vlaai om te weerstaan... Ik hou er gelukkig niet echt van. Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer!
De pijn gaat ook niet echt weg, maar het zeuren wordt iets minder wanneer ik "opgewarmd" ben. Het voelt als spierpijn in mijn lies aan beide kanten, en trekt ook iets naar de kom van de heup. Denk dat ik gewoon te druk ben geweest de afgelopen weken, maarja, moet wel! Zit nu op mijn ouders te wachten, en dan gaan we de heren (die aan het pleisteren zijn) voorzien van koffie met wat lekkers, en boterhammen voor de lunch... Ik ga me nu eerst even goed aankleden en dan onze kat zoeken. Ze is gisteravond naar buiten gegaan en ik heb de halve nacht bij de deur staan roepen maar ze laat zich niet zien. Zit ondertussen wel met een kitten (5 maand) die de hele nacht heeft lopen mauwen en schreeuwen om haar moeder
Kim.. Toch wel weer goed voor je zelfvertrouwen dat je zoveel aandacht van de mannen krijgt! Melanie.. Gave jurkje, vind de 2e mooier! En dan zeur ik over 5 tientjes! @ jurkje.. Was en ben nog steeds stom verbaads dat hij zoveel moeite heeft gedaan voor het jurkje.. Oja, het is een S ( m was niet meer leverbaar) zit prima! Emma.. Die kilo is er morgen af hoor! **** de weegschaal gaf 300 gram meer aan, nu 72.1 netjes toch?! *** Vanmorgen met Esmee onder de douche geweest en lekker getut.. Daarna ontbijt met croissants en eitjes. O: 1 croissantje met 1/2 plaje 30+ kaas en 1 eitje en koffie. De rest weet ik nog niet.. Ga hier de zooi opruimen en stofzuigen, wasje aangooien etc! Tot vanmiddag!
@MamavEsmee: Ja dat wel, alleen wel van de verkeerde mannen hahaha. Super lief van je mannie dat ie dat jurkje voor je gekocht heeft En ook nog maatje S, super! Heb vandaag gewoon zin om te werken, ik weet niet waar ik last van heb, maar ondanks de aangekomen anderhalve kilo voel ik me toch goed
@Moppie: Succes met zoeken naar de kat! @MvE: 72.1 is zeker netjes! En super toch dat dat jurkje in S past! @Kim: Werk ze vandaag! Hier: Ben sinds het opstaan al zo misselijk maar toch ook wel zin in eten... Snap het niet, heb ik nooit, als ik misselijk ben dan heeft het een duidelijke oorzaak. Had ik gisteren ook al... Zo toch maar proberen te ontbijten.
Goedemorgen, Alleen ff de laatste pagina gelezen. Kim: werkse meid. Fijn dat je met zin naar je werk gaat, dat is ook belangrijk. Femke: Heb je daar ook zo'n last van als je niet naar de wc gaat je dat merk in je onsjes..hier ook. Moppie: Die pijn had ik ook toen Dane flink aan het indalen was, is dat het misschien? MvE: Wat heerlijk dat er een S in staat hé. Heb ik niet in mijn kast hoor.... Hier: weegschaal was 3 ons meer dus 62.2, maar net als Femke als 2 dagen niet naar de wc geweest. Dane heeft de afgelopen 3 nachten echt vreselijk geslapen. Heel de nacht aan het woelen en draaien en steeds gillen/huilen in zijn slaap. Gisteren ging ie om 20.30 uur naar bed wat dus netjes is maar was om 21.30 al weer helemaal overstuur, echt gillen met dikke tranen.....dit is volgens mij echt niet ons in de maling nemen. Ik heb hem meegnomen naar beneden en heb heel raar in zijn kamer gezegd "ik weet niet wie hier is, maar laat mijn zoon met rust!". Stom hé. Verder komt vanmiddag mijn schoonmoeder met schoonbroer....bleh.
Goedemorgen. Gister in bed een film afgekeken dus ging om 23.30 slapen. Werd pas om 08.00 wakker van Levi. lekker. Weer ontbijt op bed en net beneden Moppie, is het geen indalingspijn ? De poes inmiddels weer terug ?
Zat idd ook aan indalen te denken, maar het is een constante spierpijn die ik voel. wel sinds ukkie is gedraaid trouwens... Helaas nog geen kat te bekennen, en kitten wordt erg ongeduldig en mauwt heel zielig heb net een kwartier in de kou buiten lopen rammelen met bakje kattensnoepjes, en onze oudste kat heeft de hele tijd meegelopen - op zich ook al heel vreemd! misschien moet ik haar eens volgen en kijken waar zij naar toe gaat?