10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hoi meiden

aaah moppie is je kat nog niet terug :( hopelijk is hij snel weer terug!

@kimmetje, werkse!

@mve, ah super dat je een s past, goed voor je zelfvertrouwen he! En erg lief van je man!

@femke, niet toevallig zwanger ;)

@wendy, ja je weet het soms gewoon niet meer he en ik geloof wel in geesten, nu mijn nichtje overleden is zijn in de familie genoeg rare dingen gebeurd (hier ook)

@kaatje, oh heerlijk he ontbijt op bed, hier ook vanmorgen.
    Het scheelt enorm lekker relaxt op bed eten, heb ook heerlijk uitgeslapen.
    En vriendlief ook nog ondertussen huis opgeruimd en schoongemaakt! :D
    Hoe gaat het nu met jou? met de misselijkheid?

Met de andere meiden alles goed?
    Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag?

Hier lekker een rustig dagje, vriendlief heeft vanmorgen al het hele huis opgeruimd, schoongemaakt en stofgezogen :D
    En heb ook nog ontbijt op bed gehad voor mij en Celeno, erg lief!
    Straks nog even naar buiten, de eendjes voeren.

Fijne dag iedereen!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. Jij was nog laat op!! Inmiddels poes weer gevonden? Je had een lekker menuutje gisteren. De pijn die je omschrijft kan heel goed indalingspijn zijn of je bekken dat aan het verweken is. Mijn zusje was heel smal en heeft er veel last van gehad! Ik daarin tegen niet ( meet een meter breedt :D)

Femke.. Veel plezier op de verjaardag! Voortekenen voor een zwangerschap?

Kim.. Toch niet stiekem verliefd aan het worden?! :pWerkse vandaag!

Wendy.. salie branden moet goed helpen toch?! Anders eens een topic in de lounge openen.. Succes vanmiddag!;)

@ geesten e.d. Ik heb het idee dat Esmee ook " dingen" ziet.. Ze heeft het steeds over een pop met een mooie jurk die in haar kamer staat. Ze wijst er naar en zegt dat de pop kiekeboe met haar doet.. Brrrrr.. krijg dan echt koude rillingen. Zelf zien we natuurlijk niets. Ze vind het niet eng en heeft er geen last van dus doen we er niets mee..

Kaatje.. Lief, die ontbijtjes op bed.. Hoe staat de weegschaal?

Patriesja.. Jullie een relaxed dagje vandaag! Hier ook hoor!! Is de zondag voor.

Vanmorgen op de fiets naar mijn schoonouders, koud maar toch heerlijk zo met het zonnetje! Thuis een kippesoepje gemaakt.
    Vanmiddag komen mijn ouders.. ben benieuwd of het uit interesse is of dat ze wat van ons moeten hebben?:)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    patriesja. ook al zo lekker opgestart dus. helaas moest ik vandaag het ontbijtje halen ;) misselijkheid is vandaag zo goed als niet aanwezig. en bij jou?

mvg, geen idee. de hele week nog niet op de weegschaal gestaan

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Uuhhh....ontbijt op bed....wat is dat???? hihihi

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha lekker he.

Eigenlijk van de laatste weken hoor. Als we niets hebben in het weekend halen we op zaterdag en zondag het ontbijt naar boven ( ene dag ik, andere dag ferry ). En dan lekker met zijn allen op bed keutelen en rond 10.00 uur naar beneden komen

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

nou, dikke zwarte poes een rondje door de wijk gevolgd, maar geen resultaat. had zelfs onze kitten onder de jas meegenomen (brrrr die vond het koud!) maar ook dat hielp niet.

de buurman heeft ook al de hele wijk af gefietst maar ook zonder resultaat.

net weer een rondje gelopen en onze dikke zwarte poes volgt me overal...

word er gewoon moedeloos van. zit tegen een huilbui aan, kan dit nu echt niet hebben...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien toch even de dierenambulance bellen om te vragen of er soms een poes binnen is gebracht

8. steenbokje

Heb net de vermissing op amivedi en op de site van de dierenambu doorgegeven. dierenambu is nu niet bereikbaar, of ik moet al via mobiel gaan bellen. ik zet ook even op MP een advertentie, wie weet!
    als ze vanavond nog niet terug is ga ik wel het mobiele nummer van de ambu bellen, maar ze is gechipt dus als ze gevonden was, hadden ze me wel gebeld. dat was ook zo met onze oudere kat, die hier in de straat overreden is :(

heb er echt een naar gevoel bij...

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja kan ik me voorstellen. zeker als er thuis een kitten zit. Onze poezen gingen alleen even snel buiten plassen en als de kittens 1 kik gaven zaten ze weer binnen

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemiddag meiden!!

Zo, een ontspannende avond zoals gepland hebben we gisteren niet gehad. Esmee was overstuur, of ze nou ziekjes was of weer aandacht wilde trekken weten we niet. Dat is moeilijk om te peilen als ze ook spuugt als ze aandacht wil :(. Ze lag ik bed, en ik ben lekker in bad gaan zitten, maar ze heeft een dik halfuur liggen huilen. Ben het bad maar uitgegaan om bij haar te kijken toen ze in slaap gevallen was. Toen we een uurtje later gingen kijken lag ze midden in haar braaksel te slapen. Haar bed zat eronder, tot de lakens en dekens aan toe. Ze is al dagen wat bleekjes, doorkomend tandje die er nu door is, moeilijke stoelgang, slecht eten. Ze is de oude niet. We hebben haar uit bed gehaald en gewassen en de boel verschoond. Ze zat lijkbleek in bad, en zei ook niets. Ze zat stilletjes voor zich uit te kijken. Ze weet dus wel dat we normaal gesproken boos op haar zijn als ze spuugt om aandacht.
    Ze is om 22.30 uur weer gaan slapen.

Ook Maureen gisteren niet zo fit.
    Ze had die ochtend flink gespuugd dus 2 keer in bad geweest.
    En die middag weer flink gespuugd, dus weer gewassen en alles verschoond. Om 20.30 zat ik lekker met haar op bank, flesje melk gehad en echt waar..... schrok me rot, maar ze spuugte golven en gloven melk. Het spoot eruit. Ik zat er helemaal onder, en zij ook, dus weer wassen en de boel verschonen. De wasmand puilt hier dus uit en ben weer druk aan het wassen, vouwen en strijken. Had gisteren haast alles erdoor. Heb gisteravond de verloskundige nog wel even gebeld over het spugen, want zo heftig spugen had ik nooit gezien.

Vandaag weer rust in de tent.
    Maureen is weer de oude, ook Esmee weer vrolijk en fit.
    Ben lekker met haar te fietsen geweest en even langs mijn ouders geweest. Harrold is te mountainbiken en zal zo ook wel weer thuis komen. Ik heb de badkamer en de slaapkamers gestoft, ons bed verschoond, gezogen beneden, op de was na alles weer aan de kant. Vanmiddag denk ik lekker even het parkje in!

@Mamavesmee, jij kunt dat nu wel hebben, door de week afvallen en de afgevallen kilo's in het weekeinde aan eten. Dat doe je toch wel goed meis! Als ik op gewicht ben hoop ik ook dat het zo gaat :p. En in het weekeinde wat lekkers moet gewoon kunnen. Door de weeks vind ik iets lekkers ontbijtkoek o.i.d, ga door de weeks geen chocolade ofzo eten, dat vind ik voor de weekeinden zo bijzonder en dan geniet ik zooooooo!! Liggen nog 2 grote repen trouwens, zolang die gewoon dicht blijven kan ik ze makkelijk weerstaan, maar als er een reep aangebroken is denk ik steeds: 1 blokje, maar heb er dan zo 4 op :). En, hoe was het met je ouders? Kwamen ze gewoon op bezoek, of was er een achterliggende gedachte? Oeh jakkie, dat verhaal van de pop. Kinderen zien vaak meer dingen dan wij, gelukkig lijkt ze niet angnstig hiervoor. Een collega van mij heeft 4 kleine kinderen waar 1 ervan echt geesten ziet. Als ze langs een kerkhof rijden zwaait hij. Zegt dan ook: "mama, kijk, ze zwaaien naar me". Ik zou hard zijn doorgereden.

@Melanie, wow, die 2e jurk vind ik mooi! Die vind ik persoonlijk mooier dan de eerste. Hm, zoiets leek me ook heerlijk met kerst te dragen, maar of ik het nu al zal durven :). Ga je er een jasje bij dragen?

@Moppie, de spierpijn is normaal hoor. Ik had dat ook wel. Je moet nagaan dat er wel een baby tegen aan ligt te drukken natuurlijk. Dat is voor je lichaam vermoeiend. Maar ik had het ook hoor, je voelt het steeds, constant door. Geen zorgen over maken. Ik was ook vrij druk in de zwangerschap dus dat zal er wel mee te maken hebben ;).

@Wendy, is het niet een idee om er toch hulp voor in te schakelen?
    Ik las eerder van je dat ook dicht bij een kerkhof woont.
    Misschien zou je eens naar een spirituele avond kunnen gaan? Ik ben daar eens geweest met mijn zusje en moeder. Mijn zusje haar zoontje had dit ook, maar lang niet zo erg als Dane. Als hij in zijn bed lag huilde hij ook en praatte hij ook. Als mijn zusje alleen was had ze het idee dat iemand naar haar keek. Ze heeft op zo''n healing avond aan de paragnost gevraagd of er iemand in haar huis aanwezig was waarop hij antwoorde: "wil je dat echt weten?".
    Dat wilde ze! Er was een aanwezigheid in haar huis, gewoon zomaar iemand die haar niet kende maar er gewoon was. Hij deed haar geen kwaad en had ook geen kwade bedoelingen. Als zij het onprettig vond kon ze gewoon zeggen: "ik weet dat je er bent, maar ik vind het niet prettig dat je hier bent dus zou je misschien weg willen gaan?" Voor Dane is er misschien ook wel iemand, maar niet iemand die hem pijn wil doen, maar voor kinderen kan dit erg beangstigend zijn. Ik zou toch eens gaan kijken of je antwoorden op je vragen kunt vinden. Want zijn gedrag lijkt me best moeilijk. En als er meer bij hem in de buurt is en met behulp van een paragnost kun je de aanwezigheid wegsturen keert de rust voor jullie allemaal terug.

Hier weer een lieve weegschaal!
    Sta weer op het gewicht dat ik vrijdag had 84.2 kilo.
    Was zaterdag iets zwaarder omdat we vrijdag friet hadden gehad, en 2 stukjes taart :p.

Vandaag:
    O: 2 beschuitjes met muisjes, thee.
    T: 1/4 deel van een gevulde koek, koffie.
    L: 2 bruine bolletje smeerkaas, kommetje erwtensoep.
    T: appel, mandarijn, glas bar le duc.
    A: groenteloempia, misschien nog een kommetje soep of yoghurt.
    T: ???

Fruit alvast gegeten net!
    Als we straks koffie gaan drinken misschien een stukje speculaas of chocolade :). En een kopje cappuccino choco :p.

Ga even tellen.....

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hoop met je mee dat er niets ernstigs aan de hand is!:(

Hier de kerstkaarten voor een deel geschreven!:D

menu:

O: 1 croissant met 1/2 plakje 30+ kaas , ei en koffie.! (300)
    T: niets
    L: 1 boterham met 1x leverworst en kop kippensoep.( 200)
    T: chocolade lette ( ong 40 gram , Erwin nam een flinke hap van de mijne) en een stukje bon bon bloc? ( 400)
    A: 150 gram gebakken aardappels, salade en kipfilet uit de oven. (350)

Totaal: 1250..

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, ahh Esmee en Maureen dus allebei niet fit :(

mve, hier zijn de kerstkaarten ook al klaar ;) moet alleen nog even postzegels halen

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Och meissie.... ik hoop dat er niets ergs ie gebeurd!
    Ik voel je gevoel, dat hadden wij met onze katten ook.
    We waren ze beide in korte tijd kwijt, een overreden, ander is vergiftigd en viel zo in de kamer neer.

Nou, op dit verhaal zit je nu helemaal niet te wachten!!!!!!
    Maar ik begrijp je depri gevoel wel, dikke knuffel meid en ik hoop heel hard mee dat de poes gewoon terug komt. Misschien is ze even een ommetje gaan maken.

14. steenbokje

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Oh... kom vandaag tot nu toe uit op 804 kcal ;).
    Als avond eten dus alleen de groenteloempia en bij erge trek dan nog yoghurt, of een kopje erwtensoep zonder vlees. De loempia met de soep zonder vlees is dan ongeveer 250 dus totaal 1054 kcal!

Als tussendoortje zometeen denk ik een kopje koffie choco, met iets lekkers. Zit de laatste dagen rond de 1500 kcal en val er onwijs van af :D. Als ik dat met 1500 nou blijf doen ;);).

Ga voor manlief koffie zetten!
    Hij kwam in zijn dunne fietspakje binnen als een wandelende ijspegel...
    Steen en steenkoud.....wat ik al zei toen hij weg ging.
    De versnellingen waren bevroren dus laatste stuk moest hij in de 1 fietsen :p, snot hing als ijspegels aan zijn neus en gewoon lopen kon hij niet eens. Dat kan niet gezond zijn ;).
    Hij is in bad gaan zitten op warm te worden wahahahahaha!!!
    Dus ga hem maar een kop warme koffie brengen.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppie, al wat gehoord ? Wat een scheetje trouwens

17. steenbokje

Nope helemaal niks...
    Heb het 06 van de dierenambu gebeld maar ook die hadden nog geen melding gekregen. gelukkig is ze gechipt dus krijg ik wel bericht als ze gevonden wordt. inmiddels ook op meer sites aangemeld. ik ga nog even een blokje om met rammelend snoepdoosje...
    vind het zo zielig voor dropje, haar laatste kitten. die mauwt zo hard als ze bij het raam staat! en die dikke zwarte van ons zit de hele middag al binnen??? vreemd...

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

@Moppie, meissie toch. Hoop dat ze gauw terecht komt, knuff!

@All, *zwaai*.

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Moppie: Wat vreselijk!! Het is dat je zo ver weg woont anders had ik met je mee gelopen met een rammelend doosje!!

20. steenbokje

We gaan de tweede nacht in zonder Puk. Onze avondwandeling heeft niks opgeleverd, behalve dat de dikke zwarte ons de hele tijd heeft gevolgd, wat ze anders nooit doet.
    Vind het vreselijk dat ze niet thuis is! Het is zo koud buiten. Ok katten hebben een vacht, maar ze is het niet gewend om buiten te zijn! :(

Sorry voor mn ego berichtjes vandaag... :(

Deel Deze Pagina