10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hele dikke knuf meid!!:(

Butterfly.. Heftige avond gehad zeg.. Poeh!

Hier de was, eten voor morgen, strijk etc weer weg! Heerlijk!!:)

2. MamavEsmee

Niet zo'n goede eetdag.. Vanmiddag chipjes en chocolade..

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier ook chocolade hoor.... en iets meer dan ik had gepland.
    De weegschaal gaf net net meer aan dan normaal in de avond, dus verwacht morgen een lieve weegschaal. Vanavond maar aan het water hahaha.

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ben doodmoe!
    Esmee ligt inmiddels in bed, heb net met Maureen een dik 1.5 uur lekker op de bank gelegen. Gevolg.... nog vermoeider.
    Kruip lekker op de bank en ga nog even schrijven.
    Wil voor het foto album van Maureen het bevallingsverhaal schrijven. Hebben we voor Esmee ook beide gedaan.

Meiden, allemaal slaap lekker alvast!
    En tot morgen :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppie, knuff meis. HOop dat ze vannacht of morgen weer voor de deur staat.

Tot morgen

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Hier lekker gewerkt, ondanks dat het vrij rustig was in de stad ging de tijd toch best snel, en ik mocht een uurtje eerder gaan.
    Heb een heel leuk jurkje gescoord voor maar 20 euro, dus ben helemaal blij!

Ga lekker slapen..

@Moppie: Hoop dat Puk snel weer terug is!

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moppie: Kat gevonden? Wat een scheetje trouwens! Dikke knuff

@Patriesja, hoop het, maar een week na ei kan ik daar toch nog geen last van hebben?

@MvE: Hoe was het met je ouders?

@Butterfly: Wat vervelend zeg, allebei de kleintjes ziek… Gelukkig dat het vandaag beter gaat!

@Hier, nog steeds misselijk:( Zal wel een buikgriepje zijn. Verjaardag vanmiddag was gezellig, goed van de vlaai afkunnen blijven (misselijk zijn helpt ook;))

Slaap lekker allemaal!

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Wat is het rustig hier...

@Moppie: Kat al gevonden??? Hoop het voor je!

Hier was de weegschaal weer niet OK, 2 ons erbij, maar ben ook nog niet goed naar de WC geweest... Hoop dat dat vandaag lukt en dan komt het morgen allemaal weer goed.
    Ben weer misselijk vanochtend... Hoop dat ik niet iets onder de leden heb, kan nu niet ziek worden, collega op vakantie, dus we zijn hardstikke druk.

Menuutje voor vandaag:
    O: Yoghurt met muesli en diksap
    T: Appel
    L: Mueslibol met kipfilet en een klein beetke kipkerrie salade, boterham met 10+ brie
    T: Mueslireep zonder suiker (76kcal)
    A: Kipkrokantschnitzel uit de over met aardappelpannekoekje, groent en gebakken champignons.

Kom daarmee op 1141, kan dus nog wat bij de koffie nemen vanavond.

Fijne dag allemaal!

9. MamavEsmee

Moppie.. en?!

Femke..mooi menu vandaag!

Gistermiddag was gezellig, mijn broertje kwam ook nog eventjes..

Er was verder niets, gewoon een visite.:$;)

Weegschaal zei: 72.3 ben ik blij mee!:D

O: 2 boterhammen met leverworst en thee
    T: appel
    L: 3 boterhammen met mager beleg.
    T: meloen?
    A: ? eet op het werk.

Esmee vannacht aan het spoken. Had koorts, verkouden en hoesten.. Ze wil zoooooo graag naar school! Ga het proberen.. net een pcm gehad en de koorts zakt al.

Straks boodschappen halen en vanmiddag de slaapdienst in!

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Hier geen lieve weegschaal maar dat was wel te verwachten, kan inmiddels nog steeds niet naar de wc..
    Vanavond lekker een avondje niks, heerlijk! Kijk er echt naar uit.
    Hoop dat deze dag voorbij vliegt want ik heb totaal geen zin haha
    Nog 3 daagjes werken en dan lekker vrij...

Fijne dag allemaal!

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Thanx voor de knuffels meiden!
    Helaas gisteravond heeft ons laatste rondje niks opgeleverd. We hebben onze oudste kat naar buiten gedaan (die wil niet binnen slapen) in de hoop dat ze samen met Pukkie thuis zou komen, maar ze zat vanmorgen in haar uppie voor de deur. Ze is een stuk aanhankelijker geworden dus ik vrees dat ze weet waar Pukkie is. Zal zo nog een rondje met haar gaan wandelen om te zien of ze mij naar Puk kan brengen. Heb de hoop eigenlijk al opgegeven *snik* :(

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Knuffel moppie!!!!!

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Moppie: veel succes meid. Knuffel.

Hier weer op mijn werk. Was 2 ons bij maar heb dit weekend ook behoorlijk gesnoept. Dane slaapt de afgelopen nachten nog slechter, veel huilen in zijn slaap en veel woelen. En gisteren was naar bed brengen ook drama. Hij valt beneden in slaap en we hebben hem 2x geprobeerd naar bed te brengen (we hebben zijn ledikant bij ons op de kamer gezet) maar zodra je hem boven zijn bed houdt om hem erin te leggen voelt hij dat en wordt hij gelijk wakker en schreeuwt heel de boel bij elkaar met dikke tranen....dus maar weer mee naar beneden bij ons en dan ligt ie heel de avond op de bank wel te slapen. Hij is zo vreselijk bang om alleen te zijn. Nu zijn ledikant bij ons op de kamer staat hebben we plek voor zijn nieuwe bedje dus gaan we die alvast neerzetten, kan ik dat overdag gaan proberen. verder is het echt een heerlijk, lief en vrolijk ventje...alleen dat slapen. Sorry voor mijn ego bericht hoor, moet ff mijn ei kwijt.

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen lieve meiden!

@moppie Is je lieve kat nog niet thuis gekomen? Snap dat je er helemaal door heen zit hopelijk komt hij snel weer helemaal gezond thuis. Al geloof ik goed dat je de moed opgegeven hebt.

@Butterlfy ben zo benieuwd naar de jurk ik zie hem verschijnen een deze dagen.
    Alles goed met je lieve meiden en is je man weer ontdooit ;)

@Mamavesmee jij weer aan het werk vanavond werkse alvast! En wat super lief van je man om dat jurkje te kopen.
    Is Esmee weer opgeknapt? Heerst wel he verkouden/grieperig enz

@Kimmetje Is er een kans dat het weer goed komt tussen jou en je ex? Of heb ik het helemaal verkeerd :):D
    Werkse vandaag! En geniet van je vrije avond.

@Femke ben jij niet gewoon zwanger???? Werkse vandaag!

@Beschuitje ook weer werken vandaag zeker? Zijn de kindjes niet heel ongeduldig naar de sneeuw?

@Kaatje weer werken vandaag of niet? Lukt het om het verborgen te houden? moet je nu echt elke dag overgeven of is het minder dan je andere zwangerschappen?

@Rooibos je komt toch af en toe wel even buurten?

Heb het even uit mijn hoofd gedaan hopelijk niet te veel vergeten :)
    Vandaag lekker een dagje vrij mijn huishouden is al klaar zit nu lekker in de babykamer mijn man is de muren wit aan het sausen en ik zit met de laptop erbij gezellig hoor :D
    Straks om 13.15 op controle bij de verloskundige ben benieuwd wat ze allemaal gaat doen.
    Ik heb het avond eten ook alvast klaargezet gaan lekker gekookte aardappels met witte bonen en snijbonen eten en een stukje varkenshaas.
    Er zit nog best veel vlees in de vriezer zijn we aan het opmaken.

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    moppie meis toch wat verschrikkelijk dat je kat weg is dikke knuffel hopelijk heb je haar snel gevonden ...knuf knuf

alle mama's en zieke kindjes beterschap !!
    wat een zieke ..

hier vandaag de kleine van mijn vriendin haar vader moet vandaag geopereerd worden en ik pas op haar zoontje maar de kids zijn super lief ze spelen lekker en kijken eens wat tv ...
    blijf wel thuis want met deze kou naar buiten brrr laat maar !! zie trouwens dat er heeeeeeeeel lichtjes sneeuw dwarrelt !

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden!

@Moppie, wil je sterkte wensen meid. Het ommetje wordt wel wat lang en het is ook nog eens behoorlijk koud. Ik hoop dat alles goed met de poes is en dat ze gewoon een lekker warm plekje ergens heeft gevonden waar ze bivakeert. Misschien flyers in de buurt ophangen. Of bij mensen in de brievenbus doen? Misschien heeft iemand iets gezien of de kat gevonden? Lijkt me prettig dat je de kat wel vind, hoop natuurlijk in leven. Maar ook als de kat is aangereden o.i.d weet je waar je aan toe bent als je haar hebt gevonden. Sterkte in elk geval!!!!

@Mamavesmee, dus weer slaapdienst. Moet eerlijk zeggen, geniet thuis echt maar begin het werk toch ook wel te missen nu. December is bij ons altijd een erg gezellige maand op het werk.
    Ga binnenkort met Maureen maar eens even langs mijn werk ;).
    Hebben jullie het rooster voor komende maanden al op het werk?

@Femke, zat ik ook aan te denken, ben je niet gewoon zwanger? Je bent al dagen misselijk. En ik zie dat je begint te varieren met eten.

Ga Esmee proberen brood in haar mond te proppen.
    Ze wil weer eens niet brood eten. Eten is al weken even flink mis.
    Ze eet gelukkig de laatste dagen wel weer een beetje. Kreeg er net 1 partje sinaasappel in ;) zucht.... nou ja, beter dan niets. Ik push het ook niet. Als ze echt niets wil eten, ze krijgt vanzelf honger.
    Dat wordt weer brinta mee naar bed.

De weegschaal weer lief.
    Was 2 ons lichter, na 200 gram chocolade gisteren, en nog een handje chips en handje nootjes, en glaasje rose gisteravond.
    Was nogal verbaasd. Hoop morgen onder de 84 te zitten maar dat moet lukken als ik vandaag me aan mijn menu houdt. En ben er niet bang voor, heb ontzettend veel motivatie.

Ga zo mijn menu even verder plannen en kcal berekenen.
    Eerst Esmee richting bed en lunch maken voor mezelf.

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Emma altijd gezellig een extra kindje in huis zijn ze even oud of niet?
    Sneeuwt het bij jullie al? Hier jammer genoeg niet.

@Butterfly wat vervelend dat Esmee zo slecht eet zou het door de verandering komen? Dat Esmee er nu een klein zusje bij heeft of was het daarvoor ook al?

Moest net zo lachen om mijn man hij zei je buikje gaat groeien ik zie het maar zou je nu niet het kindje uit kunnen poepen helemaal volgroeid duurd nog zo lang! :D

Manlief is al een heel eind met het kamertje! 2 muren moeten nog 1 keer gesausd worden (wit) en 1 muur behangen en het plafond nog 1 keer sausen en de deur aflakken.
    En een laminaat vloertje leggen ben zo benieuwd naar het eind resultaat!

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Zustertje, voor mannen duurt het lang he ;). Dat was hier ook zo, voor mij ging het zoooo snel, voor Harrold duurde het zo lang.
    Heerlijk om met de babykamer bezig te zijn he. Geniet er lekker van meid. Jullie worden echt 2 topouders. Jullie kindje boft maar met zo'n lieve papa en mama als jullie. Het eten..... bij kinderen is dat een fase. Ze zegt ook al overal "nee nee" op en draait haar koppie dan ook echt weg. Tsja, ze zit al aardig in de peuterpuberteit geloof ik haha. Ik kan me er druk om maken maar dat ga ik niet doen. Ze krijgt vanzelf honger en eet dan wel. Bied haar de boterham dus vanmiddag weer aan, eerder geen koekje. Al eet ze maar 2 hapjes, dan ben ik al happy.

Zo, menuutje berekend.
    O: 3 cracottes met 27 gram kipfilet, thee.
    T: 100 ml chocomelk en een sinaasappel.
    L: 2 bruine bollen, 1x 48+ kaas, 1x schouderham, beker magere yoghurt.
    T: optimel yoghurt, thee.
    A: erwtensoep, 4 sneetjes stokbrood met slanki smeerkaas 20+

Kom hiermee uit op 1072 kcal.
    Kan dus vanavond bij de thee nog wat lekkers nemen..... mits ik vanmiddag na de yoghurt nog trek heb. Hoop dat ik me hieraan kan houden.

Vanmiddag even met de meiden wandelen.
    Dan is Esmee er ook eventjes uit geweest.
    Vanavond kraambezoek, een tante van mij.
    En nu eerst speelgoed opruimen, stofzuigen, dweilen en strijken.

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Oh, en hier dwarrelen intussen ook sneeuwvlokjes.
    Mag nog wel veel meer vallen. Ik heb zin in een steenkoude winter :D met veel sneeuw en een dikke laag ijs.. op de ijsbaan ;).
    Geniet echt van dit weer!!!

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Blaas je ze even hier heen meid ;)

Vandaag Lukas echt 4 jaar! Gister een geslaagd feest gehad mannetje is goed verwend :)
    Foto's volgen!
    Morgen begint er een ander leven voor hem en mij maar ook Jurre natuurlijk ;)
    Komt vast allemaal goed!

Deel Deze Pagina