@Mamarianne, ik kan hard blazen hoor.... maar zo hard, ik weet niet of het lukt. Sneeuwt intussen wel harder. Gefeliciteert met je mannetje, nu officieel 4 jaar. Wat worden ze dan groot ineens he. Naar de basisschool... spannend! Ben blij dat Esmee nog maar 1.5 jaar is. Als ze eenmaal naar school kunnen worden ze zo snel groot vind ik. Maaaaar... betekend ook meer tijd voor jou zelf.
Haha Jurre is er ook nog dus daar heb ik dan ook meer tijd voor! Maar ja die gaat volgend jaar ook alweer naar de peuters! Die word in Maart alweer 2 jaar! Gaat allemaal zo snel ineens! Nou w8 het rustig af met de sneeuw
Wendy had ik je email adres al? Ik zou jou nog wat door sturen he Butterfly bedankt voor het blazen Dunne vlokjes hier nu!
Hier nu ook kleine vlokjes... Flyer in de maak (op vriendjes werk in kleur) en die ga ik aan elke boom nieten die ik tegen kom hier in de wijk... En bij de AH, en bij de dierenarts... Ik ga maar eens wat eten denk ik
Kim.. Werkse vandaan en vanavond kiwi's of een sinasappeltje nemen en morgenvroeg een glas lauwwater op de nuchtere maag! Dan kun je vast!! Wendy.. Even van je afpraten mag hoor! Lijkt me zo lastig om een kindje te hebben dat slecht slaapt! Esmee sliep alleen de eerste 4 maanden slecht, toen de RRR ingevoerd en sindsdien geen problemen. Al lijkt het bij Dane meer te zijn dan dat!! Gewoon lekker beneden laten slapen. Lijkt me wel lastig voor je sexleven, altijd een kindje in bed! Al is het bed natuurlijk niet de enige plek voor seks.. Zustertje.. Fijn, zo'n dagje bij huis! Ben benieuwd naar de foto's terzijnertijd! Nee, Esmee is nog niet opgeknapt.. ze ligt nu in bed met een pcm, ui onder het bed en Luuf op de borst en ze is lekker gaan slapen! Nog een beetje te vroeg voor je kleintje om naar buiten te komen he?! Al kan ik me voorstellen dat je hem/haar graag wilt ontmoeten. Emma.. Volgens mij ben jij een lieve vriendin, er komen regelmatig kindjes bij jullie spelen of niet?! Butterfly.. Ja, we hebben het rooster van December en Januari al binnen.. Ik werk altijd met kerst.. heb dit jaar een slaap van 1ste of 2e kerstdag.. Jij dus ook zin om weer te werken straks, ondanks dat het ook lastig zal zijn om je meisjes achter te laten bij de gastouder! Fijn dat de weegschaal lief is voor je. Vind het knap dat je het meteen zo goed oppakt met lijnen!! Esmee lastig met eten op het moment.. Hier gaat het met periodes goed en dan weer slecht. Als ze honger hebben eten ze wel! Al doe ik Esmee vaak wel ontbijtkoek, vla of knijpfruit voordat ze naar bed gaat.. Maar niet eten is ook niet snoepen! Daar ben ik wel streng in. En jij ook lees ik nu! haha.. Mooi menu heb je vandaag!! @ sneeuw! Hier ligt inmiddels al een mooi wit tapijtje! Rianne.. gefeliciteerd met Lucas! ******** Hier een drukke ochtend gehad! Esmee was niet helemaal lekker dus snel alleen alle boodschappen gehaald toen Esmee op de psz was , vaatwasser uitgepakt, gezogen, gedweild en de was gedaan! Esmee leek iets te zijn opgeknapt na de pcm. Is wel wat rustiger dan normaal maar dat is niet zo erg! haha.. T: meloen L: 2 volkorenboterhammen 1x light salami en 1x appelstroop en een krentenbol. T: straks een sinasappeltje pellen.
@Mamavesmee, ja ben de laatste tijd strenger met lekkere tussendoortjes, helemaal nu ze zo slecht begint te eten. Voorheen kreeg ze altijd wel wat lekkers, maar nu kan ze het ook doen met ontbijtkoek etc. Ik geef haar naar had badje altijd nog een fles avondpap, en dat is voor als ze redelijk gegeten heeft. Vind het nogal waterige rommel, avondpapje bisquit. Eet ze echt slecht, dan doen we brinta. Want anders eet ze dus helemaal niets. En drama in de kinderstoel ook, maar ze MOET zitten blijven tot wij klaar zijn met eten. Dat is de laatste week dus snel hahaha. Hier alleen het rooster tot begin januari. Baal een beetje, want mijn leidinggevende zei begin november het nieuwe rooster tot juni eruit te willen hebben. De maand is al bijna om, ze waren bezig toen ik met verlof ging. Nou, zie er nu minder tegenop om de oppas hier te laten bij Esmee en Maureen hoor. Waren die eerste weken dat ik echt een tijger was. Maar nu.... heb Maureen zelfs al alleen gelaten bij Harrold, wat ik eerst niet eens wilde wahahaha, erg was ik hoor. En begin weer uitjes te plannen met vriendinnen . Dus komt allemaal wel goed. Mis het werkritme gewoon wel weer. Dus over 8 weken vind het helemaal niet erg weer aan de slag te moeten. KLan nu lekker genieten van de decembermaand!! En het afvallen, ik had er gewoon zin in. Ik was die dikke buik wel zat hoor. Heb natuurlijk 2 zwangerschappen heel dicht op elkaar gehad en vind het nu echt heerlijk me weer "vrijer" te voelen, en wil al mijn eigen gewone kleding weer aan kunnen. Ben die positierokken zooooo zat, gelukkig zijn die nu te groot en kan ik al best veel eigen kleding weer aan hoor . Maar van die 20 kilo die ik wilde afvallen ( met de zwangerschapskilo erbij gerekend ) ben ik al 10 kilo kwijt. Dus ben best blij hoor. Hoop snel onder de 80 te zitten maart dat komt wel goed. Meiden..... een vraag!!! Veel van jullie zijn al erg veel afgevallen he. Ik ben eigenlijk op zoek naar een winterjas maat L. Wil nu eigenlijk geen nieuwe dure jas kopen omdat die jas maar voor 1 winter is ( ga ik vanuit, volgende winter heb ik mijn streef ). Hebben jullie toevallig een winterjas te koop die jullie te groot zit en maat L heeft? En leuk is natuurlijk . Heb op marktplaats ook al 2 gafe jassen gevonden. En de zomerjas die ik van Kimmetje had gekocht was ook erg leuk, maar inmiddels ook al aan de grote kant . Esmee is weer wakker! Nog niet gestreken helaas. Ga haar uit bed halen, drinken geven en ons voorbereiden op een tochtje in de winterse kou . Sneeuwt nu niet meer, ligt ook een wit tapijtje.
Net bij de verloskundige geweest alles was goed! Sinds vanmorgen voelden we een soort harde bal in mijn buik blijkt mijn baarmoeder te zijn nu gaat mijn buikje echt groeien! Na de standaard dingen zei de verlos zullen we nog even een echo maken kijken hoe het kindje gegroeid is haha daar zeg ik geen nee tegen Kindje lag heerlijk te slapen met zijn hoofdje op mijn slagader waardoor het heel de tijd op en neer ging zag er echt grappig uit. over 4 weken mag ik weer terug en over 6 weken krijgen we de 20 weken echo. Het is hier nu ook aan het sneeuwen nog wel poedersuiker sneeuw maar het is hier -1.3 dus het blijft lekker liggen!
@Butterfly wat voor maat zijn die positie rokjes? Misschien kan ik ze van je overnemen Als je ze wilt verkopen natuurlijk.
@Zustertje, ik moet even bekijken wat de maten zijn. Maar als ik eerlijk ben....... ik wil ze wel verkopen hoor, maar heb 2 ook 2e hands gekocht 2 jaar geleden, en zo heeeeeeel mooi zijn ze niet meer. Heb nog een spijkerrokje bij prenatal gekocht, die draag ik nu nog enkel omdat lang niet alles past nog, en heb nog een rok liggen, maar waarbij de naden van de zakken los zijn gelaten. Moet even genaaid worden, dan zit het weer goed. Maar denk dat je dan liever zelf nieuwe koopt??? Wil er wel foto's van maken en je sturen? Dan kun je altijd zelf even kijken natuurlijk.
Ik vind de positiekleding zo tegen vallen in de winkels... Gelukkig kan ik alles nog aan en ik heb al wel een hele leuke spijkerbroek van prenatal en een leuk spijkerrokje van de missetam. Je mag gerust foto's maken kan ik zien of het nog iets is.
Zustertje: Wat fijn dat alles goed gaat. Mama Rianne: Ik stuur je zp ffies een pb. Butterlfy: Ik heb ook echt genoten van mijn verlof maar vond het ook fijn om weer te gaan werken. Ik werk nu 3 dagen en dat vind ik een goede combi. Ik waardeer de tijd met Dane nu nog meer. MvE: Sex....nee niet in ons bed....maar wel op alle andere plekken in huis hihihi....is nog afwisselend ook gniffel gniffel. Hier: Ben nog op het werk en buiten is het vreselijk donkergrijs. Lijkt wel al nacht. Zometeen weer op de scooter...bbrrrrr.
@Wendy, ik werk 28 uur en vond dat met Esmee ook altijd goed te combineren. Ik werk in de zorg dus werk veel in de avond en in de weekeinden. Dat scheelt ook wel weer een hoop hoor. @Zustertje, ik vond de kleding ook vreselijk tegen vallen. En als we iets hing was het of gewoon niet mooi of vreselijk duur. Ik heb nooit mega veel geld uitgegeven aan zwangerschapskleding. Ik heb zelf veel kleding die elastisch vallen en dit kon ik vaak tot het einde van de zwangerschap wel dragen. Vooral tunieken die langer vallen kun je heel lang aan hebben en er een leuke zwangerschapslegging onder..... zo ben ik de 40 weken wat door gekomen.
Hai dames, Hier vanochtend lekker gesport, daarna het huishouden gedaan en een lekker douche genomen. Nu op de bank hangen, wachtend op mijn man zodat we straks kunnen gaan eten. Vandaag: O: broodje kaas, glas halfv.melk, wiener melange T: flesje water, wiener melange, appel, snelle jelle L: broodje kipfilet, kop rooibosthee T: flesje water, 2 mandarijntjes A: kom soep, vleesspies, salade, kommetje vla B: uurtje BBB, uurtje XCO, 30min gelopen
@Zustertje, fijn dat de echo goed was! @Moppie, hoop dat puk sneller terecht komt nu je gaat flyeren. @Femke, hmm misselijk? Wanneer ga je testen? @Sneeuw, hier niks te zien. Wel is het ijskoud buiten, brrrrrrrrrr. @Hier, morgen afspraak bij de vk. Ben benieuwd hoe het met uk gaat!
Zo, hier heerlijk gegeten! De erwtensoep is eindelijk op hahaha. Heb er nog een groenteloempia bijgenomen omdat er niet zo heel veel meer was en heb manlief de vlees uit de soep laten nemen. Vanmiddag nog 20 pepernoten extra gehad omdat ik toch wel erge trek had. Kom in totaal nu op 1259 kcal. De avond moet nog komen en ik neem bij de thee nog wel wat. Denk beschuit met muisjes, we krijgen kraambezoek namelijk. Val nu met 1500 kcal goed af dus daar blijf ik nog even op staan. Vanavond misschien nog een glaasje rose . Ga nu lekker met Maureen op de bank hangen, ze wil aandacht!!!!
@Butterfly: wat vervelend dat Esmee zo moeilijk is met eten, maar wat je eerder zei over haar stoelgang, misschien heeft het daar mee te maken? @Zustertje: het begin is er: FOTOOOOOO! (buik of echo, maakt niet uit ) @Hvj: begin je al weer een beetje in het normale ritme te komen na je vakantie? Hoe is het met je kleine meid? @Hier: poster bij dierenarts en bij de AH. Zometeen nog een paar aan de bomen vast nieten hier in de wijk. Meer kan ik echt niet doen Eten is rampzalig... O: kwark met crunchy T: - L: boerenkool met tartaartje T: half pak multivit. sap, 1 mandarijn A: 1wbh gestampte muisjes, 1wbh philadelphia, 1wbh gekookt eitje Net bij de AH dus een poster opgehangen en toen bedacht ik me dat ik nog brood moest halen. Moet nl. 4 dagen werken deze week (!) en heb niet voldoende in de diepvries voor mij en vriendlief voor de komende dagen. En toen... toen lag er VERS witbrood... oeehhh.... Lekker, het is nog lauw Vanavond heeft vriendlief een zak chips, en pak ik nog 2 boterhammen met brie/roomkaas en heb een fles cola light meegenomen. Nu eerst nog een half uurtje rondlopen om Pukkie te zoeken en posters op te hangen... ps. dit is dus mn laatste werkweek voor verlof. raar hoor!
Hallo. Jeetje drukke dag op het werk. Record aantal pakjes, minder personeel.druk druk druk dus. Daarna een terug rit naar huis waarbij ik bagger scheet. Alles wit en geen strooiwagen te zien. Heb er ruim 40 min. over gedaan ipv 20 Vannacht en vandaag veel zeurende buikpijn gehad waar ik toch wel behoorlijk onzeker van wordt. Vandaag en gister ook niet kotsmisselijk ( dagen daarvoor wel ) Morgen gelukkig de echo. Geeft hopelijk een beetje rust Zustertje, de vorige keer begon het overgeven in de 6de week, en bijna gelijk dagelijks Nu pas 1x over gegeven. Hebben nog niets door denk op het werk. Morgen echo en woensdag vertellen als de echo goed is Hoe was het bij de VK? Helemaal goed gekeurd dus en idd altijd leuk een extra echo. Moppie, en poes al terug ? Mama Rianne. Gefeliciteerd Butterfly, helaas. Heb al jaren geen winterjas meer, nu vorige maand één gekocht. juist die gaat deze winter niet meer passen.. positiekleding vind ik idd ook tegen vallen. Heb vandaag een broek aan van Levi zijn zwangerschap nog ( zwart spijker van Miss Etam ) maar om nu te zeggen dat hij leuk is.
Kaatje: Vervelend die onzekerheid. Ik hoop voor je dat je na morgen wat rust kunt vinden....en lekker genieten hé.