Nee de kiezen zijn nog niet helemaal door, nu heeft ze last van griep. Ik hou van zwemmen, 1x gedaan toen ik zw was van mijn dochter en dat was heerlijk. Ben benieuwd naar de les volgende week. Geniet van je chips, hier een bak thee gepakt en de koekentrommel (oeps daar gaan mijn verbrande kcal's )
Butterlfy: Wat een lief compliment....wat wil je nog meer. 2 prachtige kindjes en een lieve man..... Femke: Oeoeoeoeohhhhh wordt spannend!!!
@Zustertje: Nee denk niet dat dat ooit nog goed komt tussen ons. Daarvoor heeft hij me teveel pijn gedaan en kan ik hem toch niet vertrouwen. En ik denk dat hij voorlopig niet aan een relatie toe is, en misschien maar beter ook voor hem. Ben trouwens heel benieuwd naar jullie babykamertje! @MamaRianne: Proficiat met je zoontje! @MamavEsmee: Bedankt voor de tip! @Butterfly: Helaas geen winterjas over in maat L Wat super lief van je mannie Vandaag een lange dag gehad, was ontzettend rustig, gelukkig wel een paar klanten heel goed kunnen helpen dus dat scheelt Ga lekker op tijd naar bed, ben bekaf en heb ontzettende hoofdpijn. Slaap lekker meiden!
Of een KV testje doen, die goedkope... die kan je 4 dagen voor NOD al gebruiken, dus vast donderdag ook al wel posi als ie posi moet zijn
Die heb ik niet in huis, heb die van testjezelf, maar ik kan ze natuurlijk nog gaan halen... Mannetje net: Oh, moet je ongesteld worden dan dit weekend? Mannen...
@Wendy, inderdaad, 2 lieve kindjes, en een lieve man! Ik heb geen wensen meer. Nou jaaaaaa... wil nog wel een 3e kindje hoor . Maar dan zal Maureen toch echt 4 jaar moeten zijn en ook naar school zijn. Heb de pil voor een jaar alweer in huis . Was zo snel zwanger van Maureen...~! @Moppie, je spreekt het uit als maur-1. Bedankt voor je compliment. Krijg van iedereen complimenten over de namen van de meiden. We wilden het lekker makkelijk houden, Esmee is dus gewoon heel simpel Esmee. Je hoort vaak dat het als Esmay geschreven wordt, of nog een trema erop. Veel te ingewikkeld. Maureen moet een amerikaanse naam zijn hoor ik van velen. En dan spreek je het maurien uit, dus krijg wel vaak de vraag hoe je de naam uitspreekt. En zo makkelijk in de mond ligt het denk ik niet, onze beppes en schoonmams kunnen het haast niet uitspreken . Meiden, lekker slapen!!!! Ik ga Maureen de laatste fles geven en dan ook maar naar bed.
@Femke: mannen! Mijn vent sprong uit bed, trok zn werkkleding aan en zei "dan moet het huis ook maar snel af he!" en ik heb hem die week amper nog gezien Het huis is trouwens nog niet af hoor @Butterfly: Waarom hebben ze er zoveel moeite mee? Je spreekt het toch gewoon uit zoals het er staat? Misschien omdat het een vrij onbekende naam is? Ohhhh ik ben nu al zo verliefd op onze meisjesnaam. Hoop zo dat we een meisje krijgen Stond vandaag met blauwe muisjes in handen (gestampte muisjes gekocht maar de blauwe en roze stonden er naast) en vriendlief gepest of hij die wilde om op zn brood te doen. Zegt ie: "ja en dan hebben we straks zeker roze nodig??" Hihi... ik droom nog even nu het nog kan
@Moppie: Hahaha! Wanneer kunnen jullie gaan verhuizen hoop je? Nog voor de bevalling? Of wil je zometeen als je verlof hebt rust? @Butterfly: Ik vind Maureen ook een hele mooie naam, mooie combi met Esmee. Esmee zou ik zelf niet kiezen, omdat het zoveel voorkomt op het moment. Maureen vindt ik niet echt Amerikaans hoor, ik heb in Amerika gewoond en ken daar niemand die zo heet, wel veel debby, kristine, geneva, of bijbelse namen. @Hier: Weegschaal super lief! -0.8 tov gister en -0.2 sinds mijn laagste gewicht. Duik nu definitief onder de 100! Ben vanochtend niet misselijk, maar de koffie smaakt me niet... Ga vandaag met een zakenrelatie uit Bangkok lunchen, dus weet nog niet helemaal zeker wat ik neem bij de lunch. Menuutje voor vandaag: O: Mueslibrood met een dun laagje boter en suiker T: Appel L: Pistoletje met brie, bosbessenjam en karnemelk T: Mueslireep A: Kipshoarma met sla en knoflooksaus T: ? Dit alles komt samen op 1148, kan bij de thee nog iets nemen vanavond. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen. Vandaag DE dag van de echo. Vind het wel behoorlijk spannend hoor. Vooral omdat ik me op de één of andere manier niet meer op&top zwanger voel. Zo beroerd als ik vorige week was zo weinig last heb ik nu. Vanochtend weer eens op de weegschaal gaan staan. 74 kg. is dus wel weer wat bij,maar mijn lichaam geeft nu aan meer/andere dingen nodig te hebben dus geef ik die maar Eet ik te weinig wordt ik misselijk
Goedemorgen meiden! Eindelijk ff weer tijd om mee te schrijven. Paar drukke dagen achter de rug. Kaatje: succes vandaag bij de echo!
Goedemorgen dames, Hier weer op het werk. Ik dacht dat het een lekkere nacht zou worden want Dane hebben we gelukkig naar zijn eigen bedje kunnen brengen, ledikant staat sinds het weekend op onze kamer zodat in zijn kamer het junior bedje in elkaar gezet kan worden. Nou, hij werd om 1.30 uur pas wakker (dacht dat het al veel later was) en vanaf dat moment is hij om de 3-4 seconden gaan hoesten en van het hoesten heeft ie 3x in bed wat overgegeven. Toen ben ik om 4.30 maar met hem naar beneden gegaan. Zo jammer, want ik denk dat als hij niet had gehoest hij rustig bij ons verder was gaan slapen. Verder helaas 2 ons erbij terwijl ik gister heel netjes had gedaan. Alleen nu valt het me op dat als ik laat eet ik de volgende dag zwaarder ben. Gisteren ging ik pas om 20.45 uur eten . Nou, ik pak nog maar ff een bakkie koffie .gaaaaaap.
Hai dames, Hier een vette hoofdpijn *au*, het liefst kruip ik terug in bed maar de kleine speelt hier vrolijk rond. Vanochtend naar de vlos gegaan, alles was goed. Heb bloed geprikt en anti-D prik in mijn bil gekregen *au*, zegt de vk even later ow je bent jarig geweest. Dus ik zei tegen haar en van jou heb ik net een uniek cadeau gekregen haha. @Kaatje, succes bij de echo! Hoe laat heb je die? Vandaag: O: broodje kipfilet, kop rooibos/honey thee T: flesje water, 2 kiwi's L: 2x krb met boter, glas melk T: flesje water, 2 mandarijntjes A: linzensoep, salade, vla B: 45min gelopen Hier verder geen plannen, vanochtend opgeruimd en de was opgehangen. Straks de andere was ophangen en afwassen en beginnen met koken.
@ Kaatje: Succes bij de echo meid. Ik duim voor je @ Hvj: Beterschap meid, hoop dat je hoofdpijn snel zakt. Hier vandaag lekker uitgeslapen. Weegschaal was lief Van de 1,3 kg die er gisteren bij zat, was vandaag weer 1,2 kg af Ben deze week 3,1 kg afgevallen. Het begin is er weer Nu doorzetten he Mijn menu voor vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 12 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: niks L: 1 bruine pistolet met; 30 gram filet americain 1 beker optimel drink 1 sinaasappel T: 1 appel A: tagliatelle met asperges, parmaham en roomsaus Totaal van 1035 kcal. Ik ga zo even de sneeuw trotseren. Moet even het laatste cadeautje voor sinterklaas kopen. Weet wat ik moet hebben, dus dat is zo gedaan Meteen nog even snuffelen voor leuke kleren Tot straks!
@wendy: vanmiddag anders even lekker bijslapen? @HVJ: wat is een anti_D prik? @melanie: mmm wat lijkt jouw avond eten me lekker! Hier vandaag niet echt een menu..morgen maar weer als ik de nieuwe boodschappen binnen heb voor de komende week.
Hier het laatste cadeau binnen. Net meteen alles ingepakt. Zo maar eens even lunchen en daarna aan de poets... heb er geen zin in, maar zal toch moeten hahaha
@Melanie, dank je hoop het ook. @Lovely, is een prik die ik bij elke zwangerschap rond mijn 30ste week krijg omdat ik B- ben en zo geen antistoffen kan aanmaken tegen de baby. Hier wat info erover Bloedgroep, rhesusfactor en irregulaire antistoffen - ziektebeelden - Ziekenhuis.nl
Zwaai!! Jullie hebben veel gekletst zeg.. Ga niet reageren hoor! Goede dienst gehad en redelijk geslapen.. Vanmorgen een vriendinnetje met 2 kindjes op visite en die zijn ook lekker blijven eten.. Ga even de administratie doen straks, betalen is nooit leuk maar moet helaas wel! Menu: O: 150 gram yoghurt en 75 gram bosvruchtenmix.. T: 1 taaitaaitje en koffie L: 1 bolletje met salami , 1 krentebol, 1 minipistoletje met smeerkaas 20+ en bekertje karnemelk. T: appel A: aardappels, rodebieten en rundergehaktbal. Totaal: 1200? Vandaag een streng dagje, gisteren nogal gesnoept van de pepernoten op het werk!
HvJ: ik heb hem ook gehad. In mijn zwangerschap (wel in mijn bovenbeen en niet in mijn bil) en na mijn bevalling. Ik ben O-negatief.
Zooo, alweer een drukke morgen gehad. Voor 09.30 waren de meiden hier weer klaar. De oppas is geweest voor Esmee en ik ben met Maureen lekker gaan wandelen. Wat een heeeeeerlijk weer... geniet er echt van hahaha. Met Maureen langs de beppe van Harrold geweest. Ze is te oud om zelf nog op pad te gaan, vandaar! Daarna het centrum in gegaan. Had een hele lijst bij me van wat ik allemaal moest halen en doen. Heb ik gewoon mijn tijd staan verkletsen . Heb alleen voor Esmee een nieuwe sjaal, wanten en muts gekocht. Die ze had vielen me tegen en waren vrij dun. Ook net nieuw, nu een ECHT WARM setje gekocht en boodschappen. Wilde nog sint cadeautjes kopen, voor Maureen een regenboogrekening openen, kerstballen kopen, wilde zelf nog even neuzen voor wat shirtjes en rokjes! Ben de kast aan het uitmesten geweest en alle rokken die ik in de zwangerschap paste te groot, maar mijn eigen spullen net te klein! Moet zo de zolder maar eens op om alles te passen en te kijken wat ik nu aan kan. Vind het een beetje zonde nu veel kleren te gaan kopen als ik het over een paar weken niet meer aan kan. @Kaatje, meis, ik snap je onzekerheid heel goed! Maar laat je niet gek maken he. Ik hoop dat je een mega mooie echo krijgt lieverd!! Ik duim heeeeel hard voor je dat alles goed is. @Femke, Esmee hoorden wij helemaal niet toen onze Esmee geboren is. Maar nadat ze geboren was hoorde je naam echt overal! Dat Maureen Amerikaans zou zijn heb ik ook maar horen zeggen van veel. Ik zelf vind het ook niet echt Amerikaans. @Moppie.... wat lief, kreeg een kaartje van je in de brievenbus . Dank je wel! En al wat vernomen/gezien van je kat? Ik heb veel geboortekaartjes over, dus als je het leuk vind een kaartje te ontvangen.... moet je je adres maar even pb'en! @Emma, ook van jou een kaartje , onwijs lief. Ze hangen al aan de lijn. Als jij het ook leuk vind nog een geboortekaartje te ontvangen ook je adres even sturen. Zo, ook hier aan de poets! Weer genoeg te doen, Esmee ligt op bed dus moet het er nu van nemen. Menuutje bereken ik zometeen even en post het dan ook even.