Goedemiddag meiden! Ik heb vanmorgen even lekker gewerkt was om 10.30 al weer thuis lekker hoor Even was opgeruimd en gedoucht en eten gekookt hebben we dat maar gehad. Manlief heeft op de babykamer de muren en plafond gedaan is echt mooi en fris geworden. Nu lekker relaxen op de bank. Net nog even hartje geluisterd is zo gaaf om elke keer even te horen En we hebben net onze nieuwe zorgverzekering afgesloten en we gaan nog minder betalen dan vorig jaar mijn man kreeg nog een goede aanbieding van zijn (ex) werk waar hij voor in aanmerking kwam scheelt 24 euro per maand @Kaatje heeeeeel veel suc6 bij de echo hopelijk zien jullie een kloppend hartje. Hoelaat mag je voor de echo? @Butterfly moet je er 's nachts vaak uit voor Maureen? Leuk dat je je klassen van vroeger rond gaat voor namen. Ik zit vol spanning op de postbode te wachten @Mamavesmee Weer lekker gewerkt ben je nu een aantal dagen vrij of niet? @Kimmetje oke dat is dan niks je ex meestal werkt dat ook niet echt meer voor de 2de keer (al kan het natuurlijk altijd) @Wendy vervelend dat je zo moe bent werk je fulltime of niet? @Lovely Volgens mij ben jij erg druk de laatste dagen gaat het goed met afvallen? @moppie is je lieve katje al terug? Ik hoop het zo voor je! De kat van mijn oom en tante ging geregeld op vakantie dan was ze rustig 5 weken weg en kwam ze weer thuis net of ze even een uurtje weggeweest was @Melanie WHAHHHH! Wat een super lieve weegschaal!!!! Is je mannetje ook weer volop bezig met lijnen of niet? Leuk jurkje! hou je het of ga je toch voor het andere jurkje? @Femke heb je al getest???? @HVJ ik moet die injectie ook (vind het leuk om andere mensen te injecteren maar als het bij mij moet pffff) Moet bloedprikken voor de verloskundige ga het gelijk vrijdag maar doen anders stel ik het heel de tijd uit Volgens mij heb ik de meeste wel gehad zo uit mijn hoofd het is hier heel de tijd een beetje aan het sneeuwen ziet er zo gezellig uit.
@Wendy, na de bevalling heb ik die niet gehad. Krijg hem wel bij elke 30 weken zwangerschap in mijn bil helaas, maar goed alles omwille van de kleine. @Zustertje, jij ook negatief dus. Die prik stelt niks voor meid, althans ik heb er nooit last van (nooit van prikken) gehad. Vandaag wel voor het eerst dat ik veel bloedde na het bloedprikken, pleister zat vol. @Hier, een boschebol genomen *foei*. Bij de vk was ik 05kg afgevallen door mijn darmen waar ik al weken last van heb, moet veel naar de wc bij elke hap dat ik neem. Ze raadde me aan om water met zout en suiker te nemen (soort van ORS), in de hoop dat het helpt.
@ Zustertje: Vriendlief is inderdaad goed mee aan het lijnen weer. Helpt heel erg Dat andere jurkje ben ik zondag nog gaan passen maar stond me niet, dus heb nu de zwarte gehouden. Nu alleen nog op zoek naar pumps die niet TE hoog zijn, aangezien ik al 1.90 m ben!
@Zustertje, heb je het pakje nog niet dan? Had gehoopt dat het gisteren aan zou komen eigenlijk, maar ja, met die stakende dagen vorige week zal alles wel uitgelopen zijn. Dan hoop ik dat het vandaag aankomt. Moet haast wel. Ik hoef er voor Maureen maar 1 keer uit s'nachts . Heerlijk. Ze krijgt rond 22.00 uur de laatste voeding en slaapt dan tot een uur of 02.00/03.00 uur. Het is net of ze fles leeg drinkt, dan komt ze 03.00 uur weer en laat ze wat staan om 02.00 uur en vervolgens pas 06.30/07.00 uur weer. Daarna sta ik ook op en kan ik snel douchen en aankleden, en dan is Esmee wakker. @HVJ, jammieeee lekker!! Zulke lekkere dingen is hier weer verboden , en door de week helemaal. De weegschaal hier vanmorgen niet zo lief! Heb gisteren 2 blokjes speculaas genomen bij de koffie en dat smaakte zo lekker..... heb er nog 2 genomen, en omdat ik met een beschuit met muisjes die ik eigenlijk zou nemen al op 1500 uit kwam wel wat hoger. Lekker eten EN afvallen gaat dus niet elke dag samen hahahaha. Vandaag dus even streng voor mezelf! O: 2 volkoren cracottes met 20+ smeerkaas, thee. T: niets ( heel slecht, maar was te wandelen ) L: 3 volkoren cracottes met ossenworst, glas magere melk. T: appel en een mandarijn, thee, glas Karvan Cevitam. A: gekookte aardappelen, worteltjes, rundersaucijsje, jus. T: schaaltje optimel yoghurt, beschuit met muisjes. Laat gelunched, schrok van de tijd! Zat pas 13.30 te eten, dus nu nog geen trek. Al heel wat gedaan, badkamer schoon, toiletten schoon, wasmachine draait weer en de droger. Gezogen, vaatwasser uitgepakt, nu de aardappels en worteltjes klaar zetten want we moeten 17.00 eten aangezien manlief om 18.00 naar de huisarts moet. Heeft al tijden last van een plek boven zijn ribben. Zegt hij ook niet eerder, maar was na weeeeeken. Maak me dan meteen zo'n zorgen. Hij belde me om te zeggen dat hij de dokter had gebeld hiervoor, wist niet eens dat hij pijn/last had. Bah!!!!
Hallo Na een slopende tijd wachten in de wachtkamer eindelijk de echo. En een kloppend hartje ! Dacht even dat het er twee waren maar volgens de gyn was dat andere dat ik zag echt de eidooier ( kan me van Levi alleen niet herrinneren dat ikd at gezien heb ) Nu iedere 3 weken een echo ter controle HVJ, hoe gaat het met je hoofdpijn ? Moppie, nog steeds geen poes ?
@Kaatje WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!!!!! @Butterfly op maandag krijgen wij bijna nooit geen post maar het werd net door de brievenbus gepropt haha het paste er net doorheen Het jurkje past hoor vind hem erg leuk! Hij is nog wel een klein beetje aan de grote kant maar dat komt vanzelf als mijn buik gaat groeien. prenatal merk valt toch erg groot vind ik want ik heb een spijkerbroek en die heb ik in maat 42 . Heerlijk dat je er maar 1 keer uit hoef snachts scheelt volgens mij wel met flesvoeding dan weet je ook echt dat ze genoeg binnen krijgen. @Melanie ik vind het echt een super mooi jurkje echt iets voor de kerst Schoenen zal toch wel goedkomen of niet? Anders kun je er altijd je laarzen onder doen @HVJ prikken vind ik ook geen pijn doen maar zie er altijd tegen op haha. Geniet van je lekkers! Ik zit te kijken op de site van een grieks restaurant heb zoveel zin om vanavond lekker uit eten te gaan met mijn man
@Butterfly, mijn man kwam er gisteren mee. Persoonlijk zou ik het niet in huis halen, want als ik me *** voel is dat het eerste waar ik naar grijp dus uit zelfbescherming).
@Kaatje mooi! Duidelijke echo ook lijken er wel 2 ja maar zal wel niet als gyn dat zegt. Geniet ervan! ga je het nu al op je werk zeggen of wacht je gewoon tot de 12 weken?
Dacht dus ook dat het er twee waren,maar hij heeft nog even goed naar die linker gekeken en hij dacht toch echt een eidooier ( zag ook geen kloppend hartje ) Nee ik ga het morgen vertellen ( spannend ) Willen het namelijk op hyves tegen de rest van onze vrienden vertellen maar staan ook 2 collega's tussen
@Kaatje, ben ontzettend blij voor je!!!!! Wat geweldig, zo'n mooie echo. Geniet er lekker van meid. @Zustertje, ja het paste net! Twijfelde al toen ik het in de bus gooide of ik niet toch een doosje zou halen. Maar goed, het is goed gekomen. Gaat snel lucht tussen zitten ook. Mij zat ie ook wat te groot, maar met een buikje zat ie wel goed. Maar ik hou meer van wat strakkere kleding, en dat was dit niet. Vond het bij mezelf niet zo mooi. Ben blij dat je hem leuk vind . En wat betreft het etentje..... DOEN! Het kan nu nog. Bij ons gaat het allemaal niet zo makkelijk meer, als je eenmaal kinderen hebt moet je altijd plannen en oppas zoeken. Geniet er nu dus nog maar van. Eten staat hier ook klaar, saucijsen staan te braden! Heb mijn menu berekend, en alles inclusief 1200 kcal. Dacht echt dat ik hier nooit op zou kunnen komen, maar goed, toch! Nou hopen dat ik me hier aan kan blijven houden. Vanavond in de planning beschuit met muisjes en nog wat optimel yoghurt. Mocht ik echt nog trek hebben, dan een beschuitje extra, kom dan op 1300. of wat pepernoten ( 20 stuks hahaha )
Kaatje.. Wow wat een mooi kindje!! Voel je je nu wat geruster? Zustertje.. lekker gaan meid! Melanie.. het huis inmiddels schoon? Butterfly.. Bezige bij ben je ook! Je tijd verkletsen, ken ik! Juist als je even " snel snel" wil kom je iedereen tegen! Nog geslaagd bij de hema? HVJ.. jummie, boschebol! Prik in je kont is nooit leuk! Met de kleine meid alles goed? Wendy.. Jammer van de nacht, hij begon in iedergeval goed. Duim dat het vannacht beter gaat! *** Jeetje wat een kou buiten!! Morgen wil het gevoelstemperatuur -16 worden.. De winters worden steeds strenger! Esmee maar een oude sjaal van mij omgedaan! Muts op, sjaal om , ze stond helemaal stijf! Moest even billendoekjes hebben dus moest er wel uit! Esmee zit nu sesamstraat te kijken met een schaaltje nibbit.. samen delen dus af en toe krijg ik ook een nibbit in mijn giecheltje geduwd. Lief he?! Ik ga een lekkere kop warme chocomelk maken.. Kan nog wel.
Kaatje: Mooie echo! Best duidelijk. Wat ik net weer heb......... Ga ik naar de wc om te plassen heb ik bij het afvegen ineens helder rood bloed. Ben al 2 dagen van mijn ongi af, was ook niet veel. Ik naar mijn plek om een tampon te pakken en weer terug. Moet ik gewoon rennen want ik voelde het gewoon lopen. Zit ik weer op de wc...loop ik helemaal leeg zeg. Lekker dan....
wendy, ik had ook wel eens van die heftige nabloedingen. heel vervelend. mve. ja wel iets. maar bij Milou had ik natuurlijk ook eerst 2 goede echo's. Denk dat de rust echt pas met 20 weken komt
@Mamavesmee, ik vind het nog wel meevallen qua koudheid. Maar goed, ik hou van zulke winters ! Morgen en donderdag inderdaad extreme kou. Nou, voor de Hema had ik niet eens tijd meer. Moest snel boodschappen halen om op tijd thuis te zijn hahahaha. Maar de rest van de week extra koopavonden, dus kan ik lekker even alleen. Om Maureen in de kou komende 2 dagen mee naar buiten te nemen..... hm, weet niet! Oppas komt donderdag weer, misschien dan even. Zo, hier nu aan mijn fruit. Appel en een mandarijntje. Mandarijntje valt tegen, blegh! Maar wel op nu haha. Esmee slaapt nog steeds . Ga haar niet wakker maken, doe ik wel eens vaker maar dan is ze niet te genieten. Dan vanavond maar wat later naar bed.
@ Kaatje: Super dat je een kloppend hartje hebt gezien meid. Gefeliciteerd. Fijn dat je iedere 3 weken een echo krijgt @ Zustertje: Laarzen is niet zo mooi denk ik, jurkje valt over de knie namelijk. Lekker uit eten gaan meid. Nu kan het nog! @ MamavEsmee: Oh ja... ik zou gaan poetsen he? Ik zit de finale van So you think you can dance terug te kijken. Die heb ik zondag gemist door het etentje... Vriendlief belde net dat hij morgen onverwacht een zakendiner heeft. Even kijken wat ik morgen met eten doe dus... Verleiding is groot om een frietje te halen maar eigelijk niet goed he?!
Zelfs ik had dat hoor! Ik was met 20 weken wel even gerust, maar mijn astma begon te spelen en allemaal extra medicatie. Ik heb me eigenlijk al die tijd zorgen gemaakt tot de bevalling. Pas toen ik Maureen in mijn armen had en zag dat ze gezond en wel was.... was ik pas echt tevreden en opgelucht.
Butterfly, ja idd. Als ik die eerste 20 weken maar gehad heb Ga iig wel proberen te genieten van deze zwangerschap Patriesja, kom je jouw echo ook nog een keer showen ?