Goedeavond dames! Helaas nog geen nieuws op het Pukkie front. Ik werd vanmiddag door een dame gebeld die mijn poster had gezien, en die verwees me naar een autobedrijf aan de andere kant van het dorp. Daar zat een ontzettend lief klein schattig lapje van een maand of 3 oud. Naja, niet mijn Pukkie dus, maar wel ontzettend lief *smelt* maar ik wil gewoon mijn Pukkie terug... @Femke: ik zeg TESTEN! We hopen in de kerstvakantie te kunnen verhuizen, dus ukkie moet echt tot de uitgerekende datum blijven zitten Op zn vroegst over 4 weken geloof ik, wanneer de vloer erin ligt en uitgehard is... zucht... Nee dat wordt m niet meer voordat ukkie komt vrees ik @Kaatje: spannende dag vandaag! Las dat de echo goed was. Gelukkig meis! Kwaaltjes komen en gaan. Ik hoop dat je de ergste kwaaltjes bespaard blijven en je echt mag genieten Mooie echo! In mijn album kan je ook een dooiertje zien op de 8w echo. Wanneer krijg je de volgende echo? @Wendy: wat een slaapproblemen met jullie kleine mannetje... Heeft hij een griepje onder de leden? Sterkte! Wat raar trouwens van je ongi! ??? @Hvj: leuk verjaardagskadootje van de vk Wel fijn dat alles in orde was!! Is je hoofdpijn al wat gezakt? Ps. Bosche bol, yum! @MvE: Moppie zwaait terug! @Butterfly: fijn dat het kaartje is aangekomen! was het al weer helemaal vergeten (verstrooid!) door de staking van de post. Zat zelf ook al op wat post te wachten, o.a. kerstkadootjes die ik had besteld. Scheelt mij weer een dagje shoppen want ik kan amper lopen Je klinkt echt heerlijk in je posts! Volgens mij ben je enorm aan het genieten van je meisje(s) en je verlof @Zustertje: Super zo'n angelsound! Had ik ook wel gewild. Over een weekje mag ik weer naar de vk en dan luisteren we vast ook wel. De vorige keer kreeg ik even vlug een (liggings)echo en heb ik het hartje zien kloppen ipv gehoord. @Melanie: fijn dat je vriend ook goed mee lijnt! Dat helpt echt, ipv iemand die gewoon een zak chips open trekt naast je, of uitgebreid een reep chocola op gaat zitten eten... Enne, gezond koken morgen!! Geen friet
Zo, hier net gegeten. Was lekker... zit nu bomvol! Vanmiddag nog een jurkje en een mooi vest besteld bij esprit. 2e artikel 50% korting Altijd leuk!
Moppie... Ben ook onwijs aan het genieten! Met Esmee gaat het beter gelukkig, Maureen doet het gewoon heel erg goed. Wat wil je nog meer als het allemaal zo lekker loopt. Lieve gastouder die voor Esmee komt waardoor ik ook gewoon tijd heb om met Maureen weg te gaan. En ik zit gewoon heerlijk in mijn vel. Het gaat gewoon zo fijn allemaal. Iedereen zegt ook dat ik zo ontzettend straal. Mijn mannetje vind me elke dag mooier, de kilo´s lijken gewoon weg te waaien. Ja, ik kan niets anders zeggen dan dat het gewoon op rolletjes loopt en ik geniet echt enorm!!!! Ben een erg trotse mama. En de decembermaand vind ik altijd heel gezellig, helemaal met dit weer. Ik geniet ook echt van mijn verlof. Melanie... dat zijn leuke aanbiedingen. Ik wil ook even neuzen voor kleding, maar kom gewoon niet toe aan shoppen. Dus ook maar eens speuren op internet. Kreeg vandaag een HenM folder met ook fixe kortingen als je online besteld. Zooooo, alles op rit hier. Esmee zit in bad, Maureen slaapt! Alles is opgeruimd dus straks lekker bankhangen, GTST, knuffelen met Maureen en mijn boek ligt klaar . Gaat helemaal goed komen. Tot nu toe ook nog steeds aan mijn menu gehouden. De aardappels waren weinig , at vaak ongeveer 200 in de zwangerschap en nu 150 gram. Worteltjes had ik wel meer van mogen schillen, want we hadden ieder 100 gram.... maar heb de yoghurt optimel maar als toetje genomen en zat ook wel vol. Vanavond nog een beschuit met muisjes als ik me eraan kan houden. En anders heb ik nog wel een beeeeetje speling voor wat extra´s.
Butterfly..meevallen? Brrrrr.. Fijn dat het allemaal zo lekker op rolletjes loopt! Geniet van je boek. Patriesja.. Hoe is het met jou?! Kaatje, spannend, morgen je collega's vertellen. Moppie.. Jeetje, nog niets van Pukkie gehoord. En je kunt bijna niet lopen? Zo'n last van je bekken? HVJ.. las iets op je hyves over vakantie? Melanie.. nog aan poetsen toegekomen? Heb ook al zitten neuzen op de site van Esprit.. maar heb eigenlijk meer als genoeg kleding. Verwacht 1 dezer dagen een pakketje van de h&m.. leuk! Hoe gaat het nu met je knie? **** Hier het eten weer op en alles aan kant.. na het eten met Esmee en de slee naar buiten, achter thuis sneeuwballen gegooid en daarna opwarmen onder de douche.. vanavond alleen nog een wasje ophangen, douchen en dan relaxen. Morgen en Donderdag lekker vrij! Morgenvroeg naar de tandarts voor het vullen van 2 gaatjes. :x
Spierpijn, trekt richting de kom van mn heupen. Als ik even op gang kom gaat het wel weer, maar na een tijdje zitten (leuk op kantoor) doet het giga pijn en het voelt alsof ik door mn heupen heen zak. Naja, zal ook wel weer over gaan O: mag. aardbeienkwark met crunchy T: 2wbh gestampte muisjes, 2 mandarijnen L: 2wbh kipfilet T: 2 appels, 2wbh komijnekaas D: flesje ranja, hot choco en veeeeeel thee! *jemig wat vreet ik veel* A: steenovenpizza en glas melk Zometeen tweede infoavond borstvoeding
@ MamavEsmee: Niet meer aan poetsen toegekomen. Nog wel even vlug met een doek door de keuken gegaan, en even overal een stofzuiger door gehaald. Dat was het belangrijkste. Rest doe ik morgenavond wel. Dan is Roland toch niet thuis. (loopt ie me ook niet in de weg) Succes bij de tandarts morgen!
Hee allemaal! was even benieuwd hoe het met kaatje was gegaan vandaag maar ik heb mooie beelden gezien... helemaal super meid! (en geloof me, je zit zo aan die 20 weken...) Alles met jullie verder goed??? Hier gisteren aardig wit geweest maar dat kan ook niet anders als je niet zo ver van kaatje woont... (super zo'n slee!) nog verder mensen zwanger geworden??? even snel want jullie kletsen zoveel... @ moppie, balen pukkie weg... hoop dat ze snel terug komt. @ butterfly, alles goed met maureen? @ HVJ, lekker genoten van de boschebol??? @hier, alles helemaal top. Afgelopen donderdag de kinderwagen opgehaald. Ben helemaal blij. Net op controle geweest bij de huisarts/verloskundige en alles gaat goed met die kleine. Groeit super goed en hij blijft maar zeggen dat het een groot kindje word. Vandaag tijdens het hartje luisteren ook echt voor het eerst bewust het kindje gevoeld. Heel speciaal. Maandag voor de 20 weken echo en 4 januari weer terug naar huisarts. Vriendlief heeft dan nog vakantie dus kan hij lekker mee!! ga nu lekker bankhangen en even genieten van ons avondje samen zijn...
Annemie. thanx Ja was gister behoorlijk wit hier. Moest vanuit het werk ( alphen ) naar huis. Natuurlijk wordt er nergens gestrooid. Heb 7 kleuren bagger gescheten in de auto. Jeetje je hebt maandag de 20 weken echo alweer. gelukkig alles goed met de kleine Kan jij alweer een beetje genieten van eten ?
@MvE, met mijn meissie gata het goed. Nog wel snotterig maar goed daar is het weer ook voor nu. Mijn man wil op vakantie (gezamelijk dit keer), en liet de keus aan mij maar weet niet waarheen. @Moppie, tjah wel een unieke cadeau haha. Heb nog steeds last van hoofdpijn maar wel in mindere mate als de afgelopen maanden want toen was het dagelijks. Leuk bv-avond! @Annemie, heb zekers genoten van de bosschebol. Ben genezen voor de komende paar maanden. Spannend 20 weken echo bijna, geniet ervan! Welke kinderwagen is het geworden?
@kaatje, ik heb volgende week mijn 2e echo, ik zal die dan wel ff showen daar is waarschijnlijk iets meer op te zien. Hoe is het verder? @mve, tja het gaat wel, eten is wel drama, ben nu eigenlijk elke dag, (de hele dag) misselijk, vooral in de ochtend, maar ook avondeten is een ramp. Gelukkig hoef ik niet over te geven en ik kan wel wat eten. Nou ja.. hopelijk gaat het snel weer wat beter. Hoe gaat het met jou? @moppie, heb je je kat al gevonden? Sorry dames, dat ik niet veel reageer, voel me steeds erg moe en misselijk hopelijk gaat het snel weer wat beter.
Hey meiden, Hier een lange dag weer achter de rug. Met dit weer komt er dus niemand shoppen! Maar gelukkig konden we veel doen in het magazijn, dus dat was fijn! Ook nog een financiele meevaller gehad, kreeg van mijn werk nog even 1600 eurie gestort, dus dat kan mooi op de spaarrekening Had niet verwacht dat het nog zoveel zou zijn. Wil misschien nog naar de Uggs outlet in Rotterdam volgende week, dus dan heb ik daar ook nog wat centjes voor Fijne avond! @Kaatje: Super die mooie echo!!
@Kaatje: Fijn dat je een goede echo hebt!!!! @Wendy: 20.45 is idd heel laat om te eten, dan heb je het eten nog lang niet verwerkt als je op de schaal staat s ochtends. Nabloedingen? Heb ik nog nooit gehad, wist niet eens dat het bestond Wel vervelend @HvJ: Fijn dat alles OK was bij de vk. Mooi menuutje vandaag! Hoe is het met je hoofdpijn? @Melanie: Wow 3,1 kg in 1 week! Das veel! Geen frietjes halen morgen! Denk aan de 3.1! @MvE: Mooi menuutje! Lastig is het nu als je pepernoten lekker vind! @Butterfly: Nee Esmee is het laatste jaar heel populair geworden volgens mij. @Zustertje: Zo, dat scheelt, 24 euro! Nee, nog niet getest. @Anti-D: Moet ik ook als ik ooit zwanger wordt. Heb O- @Moppie: Mensen merken de posters iig op. Heb geen KV testen in huis, die van testjezelf zijn niet zo gevoelig volgens mij. @Annemie: Fijn dat het zo goed gaat bij jullie! @Hier: Drukke dag weer, was om 19.00 uur thuis. Pff, zit nu bek af op de bank, heb het koud Ga zo lekker in bad. Heb me wel heel goed aan mn menu gehouden, dat gaat me goed af maar Zit mannetje hier net op de bank aan zn chocolade letter te knagen Schiet me dat toch even in het verkeerde keelgat zeg
@Femke, dank je. Hoofdpijn nog steeds last van dus zo weer eens ff drinken in de hoop dat het over gaat. Wat goed van je dat je je aan de menu hebt gehouden, negeer die chocoletter!
Patriesja. is goed Hier alles wel goed hoor. Minder klachten als vorige week en dat maakte me dan weer onzeker,maar gelukkig een goede echo dus stelt me wel iets gerust. En met jou ? Vroeg me van de week nog af hoe het met dat meisje ging die bij je nichtje in de auto zat,en in het ziekenhuis ligt/lag Kimmetje, 1600 is niet verkeerd !
hey meiden hier een zwaai ben net thuis heb 12 uur gewerkt en ik merk dat ik dubbel zie zonder bril kom morgen weer beppen
HVJ.. Mijn schoonzusje gaat volgende week naar Cyprus heen, is het nu ook lekker weer en niet al te duur! Het weer is er i.d. naar om snotterig te zijn! Melanie.. Dus toch nog wel wat gedaan!! Misschien lekker ovenfrietjes maken? Kim.. Zeker een leuke meevaller! Fijn dat de dag toch zo voorbij was op het werk!! Jij toevallig nog een leuk jasje op marktplaats staan? Butterfly.. heb hier nog wel een winterjas liggen.. Bruin, kort model, met bont aan de muts. Hoef ik niets voor te hebben behalve verzendkosten. Zal morgen even een fotootje maken! Patriesja.. Dat slecht kunnen eten herken ik ook bij Esmee, ik had het vooral met avondeten. Werkte toen nog 5 late diensten per week en was dan aan het kokken tijdens het koken voor clienten.. Jij hoeft er dus niet bij over te geven? Al kan dat soms ook opluchten. Met Celeno ook alles goed? Bij ons gaat alles prima. Zit goed in mijn velletje! Emma.. Zo, jij hebt de uren er weer opzitten zeg! Hoe staat het met de weegschaal? Anniemie.. Leuk dat je even komt updaten! Al bijna de 20 weken echo.. Tijd vliegt! En de kleine uk gevoeld, bijzonder he?! * smelt* Femke.. Snap dat de aanblik van tanden die in een heerlijke chocoletter bijten moeilijk is! Geniet van je bad! Stomme is, ik houd helemaal niet zo van pepernootjes maar als je eenmaal aan het eten bent! ******* Wij gaan zo lekker tv kijken.. Mag nog wel wat lekkers hebben want de weegschaal was ondanks de pepernoten van gisteren erg lief!