@Melanie: Niet doen meis! 3,1!!! @MvE: Dat heb ik ook met pepernoten, heb ze niet in huis en verder kom ik ze gelukkig niet tegen. Bad was heerlijk, ben weer helemaal warm! De chocoletter is inmiddels ook op, dus daar heb ik ook geen last meer van
@kaatje, fijn dat je je beter voelt. Hier juist erg misselijk, de hele dag door bijna gelukkig kan ik wel wat eten, maar heb ook nergens trek in. Vooral s morgens en avondeten is drama.. Dat meisje dat in coma lag, was wel weer af en toe bij en herkende mensen ook wel, maar hoe het verder nu gaat weet ik niet precies. @mve, nee ik geef nooit over, maar misschien zou dat idd juist opluchten. Celeno gaat goed, hij vindt de sinterklaastijd erg leuk en ook wel spannend vrijdag mag hij mee naar mijn werk naar sinterklaas. Ben benieuwd hoe hij het straks vindt als hij doorkrijgt dat er een broertje of zusje in mijn buik zit
Patriesja vervelend he die misselijkheid. had het vorige week heel erg. ook één keer boven de pot gehangen. Misselijkheid is niets maar als het opeens weg is maakt het ook weer onzeker. Dat meisje was/is dus gelukkig wel stabiel. Tot morgen
Meiden, jullie hebben gelijk. Zonde... gaat net zo goed nu! Weet nog niet wat ik morgen doe met eten. Mijn verstand zegt een maaltijdsalade, mijn gevoel zegt een frietje... heb nog een dag de tijd om erover na te denken hahaha... Ik heb het al de hele dag koud. Ik ga lekker douchen en dan naar bed. Truste meiden
Ooooohhh, bezoek gehad en nootjes op tafel gezet... heb er wel wat van gegeten. Had zo in de planning het niet te doen. Maar ja, het is al op . Verder strenge dag gehad dus hoop dat de weegschaal het door de vingers ziet. Hahahaha, vind het wel maf... volgens mij hebben we allemaal communicerende weegschalen. We praten met die dingen alsof ze onze beste vrienden zijn whahahaha!! Altans.. ik dan! @Melanie, meis, ik zou dan voor de salade gaan. Maar goed, ik snap ook dat de verleiding zoooo groot is om iets te halen als je alleen bent. Je kunt mischien ook een salade maken en er eventueel een beetje friet bij nemen en een magere snack, of eventueel stukje kipfilet erbij bakken/braden! Dan heb je toch het gezonde, maar ook iets van het lekkere. Wil je helemaal safe... dan zou ik voor de maaltijdsalade gaan. Moeilijk he, zulke keuzes maken. @Mamavesmee, heb inmiddels een leuke jas gevonden. Maar neemt niet weg dat ik nieuwschierig ben. Wilde een langere jas, maar de jassen die ik mooi vind zijn zooooo duur, en voor 1 winter vind ik een dure jas echt zonde. Tsja, ga er helemaal van uit hem volgend jaar niet meer te passen hahaha. Meiden, ik krijg het koud! Ik kruip lekker mijn bed in. Maureen ligt al in bed. Dus ga haar uren slaap ook maar pakken! Tot morgen..
@Hvj: fijn dat je iig al iets minder last van hoofdpijn hebt. Drink je nog genoeg? @Patriesja: helaas nog niks Sterkte met de misselijkheid! @Femke: idd, gelukkig worden ze gezien. Nu afwachten. meer kan ik gewoon niet doen, al zou ik graag willen... @Hier: ook nog een kleine chocoladeletter opgegeten vanmiddag. was ik helemaal vergeten tot ik de noodkreet van Mel las @BV avond: veel geleerd! Dit was de tweede avond. Merk dat vriendlief heel veel in zich op heeft genomen, dus alleen maar posi voor straks! Nog 3 daagjes werken en dan VERLOF!
Patriesja.. Hij zal vast een trotse broer zijn! HVJ.. inmiddels een idee waar je heen wilt? Hoe gaat het met de bv? Moppie.. Nog niets van Puckie? Fijn dat je man ook " mee deed" tijdens de bv cursus. Erwin vond het maar niets en het vooral erg lastig voor mij en voelde zich nutteloos. Ik ging uit bed want moest er toch al uit ( liggend voeden vond ik niet fijn want heb kleine borsten) Dus dat verschonen en bij mij leggen werkte voor ons toch niet. Ach ik vond het niet erg en wel gezellig die uurtjes in de nacht! Butterfly.. Onverwachtse visite? Oef, borrelnootjes. Hier ook regelmatig in gesprek met meneer weegschaal! Kaatje.. Werkse vandaag! femke.. De avond dus overleefd! ******* Hier de weegschaal lief.. 71,8.. Hier een drukke ochtend voor de boeg.. De wasmachine staat inmiddels al aan en de vloer is gedweild, zal ik met die sneeuw en zout nog wel een keer of 4 doen vandaag! Straks eerst Esmee naar de psz brengen, dan boven soppen en stoffen, zuigen en dweilen.. Om half 11 naar de tandarts.. bibber bibber.. Schoonpa haald Esmee op van school want ga dat net niet redden.. Menu: O: 1 boterham met slankie smeerkaas en 1 krentenbolletje en rooibosthee. T: Appeltje? L: 3 volkorenbroodjes met light salami 1x en 30+ kaas 1x T: sinasappeltje A: gekookte worteltjes met gebakken aardappeltjes en scholfiletjes.
Goedemorgen @Moppie: Nog niets vernomen van de kat? @MvE: Succes bij de tandarts... @Meneer weegschaal: ook hier hele gesprekken, vanochtend was het gezellig, 3 ons eraf. Hier vandaag naar de SPV-er voor een gesprek. Ik heb de ballen zin in. Vorige keer een hele discussie gehad. Hij vind dat ik het allemaal op moet schrijven, maar zo werkt het niet voor mij. Ik verwerk dingen door erover te praten en opschrijven voel ik me niet prettig bij. Ga dat denk ik maar bespreken en dan een andere hulpverlener die beter bij me past zoeken. Na het bezoekje aan de SPV ga ik nog even naar de KV om 2v5 testje te kopen en dan gaan we morgenochtend toch maar testen... Vanavond bij m'n moeder eten, gezellig! Menuutje: O: Yoghurt met muesli, diksap T: Appel L: 2 bb met kipfilet, een klein beetje kip kerrie, 1 muesli bh met 10+ brie T: Mueslireep yoghurt (zonder suiker) A: Rundervink, witlofsla, aardappelpuree T: ? Daarmee kom ik op 977, moet nog wel iets bij dus. Fijne dag allemaal!
@ kaatje, ik heb echt genoten van het winter weer, maar ja, ik heb makkelijk praten, boodschappen doe ik lopend en mijn ventje was voor de sneeuwbui thuis dus dat was super lekker. Ja, maandag de 20 weken echo, het gaat zo super snel... en nu het met mij hier helemaal goed gaat kan ik ook meer genieten. Ook van het eten. Het is niet dat ik voor 2 eet want dat red ik nog steeds niet maar ik kan eigenlijk alles eten wat ik lekker vind, dus daar ben ik verschrikkelijk blij mee. @ hvj, ik was vroeger echt een chocolade monster... kon dat de hele dag door eten maar nu... ik taal er niet meer na, (gelukkig voor de kilo's want die komen er ook niet snel aan ) Wij hebben een mutsy 4 rider gekocht, oude model maar helemaal blij, Zal vanmiddag eens een foto opzoeken... @ patriesja, had ik je al gefeliciteerd??? goed meis!! (hoe ver ben je nu? en dat moe en misselijke, ik ken het gelukkig nu niet meer) @ kimmetje, Uggs outlet in Rotterdam... klink goed... @ femke, dank je wel... mag ook wel een keer he?? trouwens spannend nog 2 dagen en je kan testen... @ mamavesmee, iedere keer neem ik me voor om meer te kletsen met jullie maar ik ben zo vaak zo moe dat het huishouden al genoeg is... erg he? echt helemaal super die kleine voelen.. ik dacht van de week al dat ik het een keertje voelde maar nu was het echt bewust. Ik ga steeds meer genieten... @ moppie, jeetje al bijna met verlof... geniet ervan !!! @ hier, ga straks even inkopen doen voor 3 dec. ben zelf op de basisschool al 8 jaar piet en dat gaan we dit jaar weer doen... (we worden met een brandweerauto opgehaald) maar goed, en dan nog even alle kado's kopen voor 5 dec... pffff... waarom doe ik dat niet eerder??
Hallo dames, Hier ff snel een berichtje want Dane is heel vervelend aan het doen vooral als ik ff achter de laptop zit gaat ie hard huilen.....ppffff. Net mijn nieuwe telefoon en ik stopte mijn oude simkaart er in, kan ik wel bellen maar geen sms openen of versturen.....snap er niets van. Kijk er vanavond wel naar want wordt gek van Dane zijn aandacht eisen.....o ja, fiets zat er niet bij, komt later
@mve alles goed gegaan bij de tandarts? @puk helaas nog geen nieuws. @hier werk werk werk... nog eventjes doorbijten
@Wendy, hahahaha zo is Esmee precies zo. Ik hoef maar bij de computer te staan en ze begint te huilen. Balen van je telefoon. Zulke dingen hoef je met kinderen erbij ook niet uit te zoeken he, haha ook weer herkenbaar. @Mamavesmee, mijn zwager kwam nog langs voor Harrold zijn verjaardag. Ach, en dan wil je toch nog even wat op tafel zetten, en had echt iets van: ik neem er niets van. Tot het op tafel stond . Als we geen bezoek hadden gehad had ik nooit aan die nootjes gedacht. Dus baal er wel van, helemaal omdat meneer weegschaal ook niet zo aardig voor me was. Moet dan ook wel zeggen dat ik gisteren geen water heb gedronken. Moet me daar echt even weer toe zetten, flessen water staan nu weer overal klaar . En hoe was het bij de tandarts? Hier ook druk gehad! Esmee was lekker aan het spelen, en wil de dagen even iets anders plannen. In de ochtend meer huishouden, zodat ik tijd voor mezelf heb als de meiden slapen tussen de middag en de middag kunnen we dan leuke dingen doen. Want de laatste week ben ik druk aan de slag in huis als Esmee op bed ligt en wil ik even lekker luieren, is ze weer wakker. En Maureen wil in de avond graag aandacht van papa en mama. Overdag slaapt ze, maar s'avonds is ze heel opgewekt en klaar wakker. En de nacht slaapt ze weer. Wel prettig zo hahaha maar tijd voor mezelf, echt voor mezelf...... heb ik niet meer! Dus ja, even anders plannen. Heb vanmorgen boven geveegd, moet alleen nog een dweil over de vloeren halen. De keuken helemaal uitgesopt, inclusief de meeste kastjes, ook meteen de voorraadkast gedaan. Was gevouwen en gestreken, dus dat is ook weer weg. Maureen lekker in bad gedaan, haar bedje verschoond. Beneden al gezogen, ga ik ook nog even dweilen denk ik.
aftellen moppie !! hierna nog maar 2 dagen en dan lekker velof ! MvE hoe is het gegaan bij de tandarts ? viel het mee ? en je bent weer druk .. pff mijn vloer ziet er ook zo uit door de sneeuw vanavond maar dweilen nu heeft het geen zin wendy kids willen aandacht he geen mama achter de laptop .. hier wil tim ook altijd meedoen .. dus ga ik er pas achter als hij op bedje ligt of als hij zelf aan het spelen is annemie succes in de winkels pfff wat was het druk !! echt niet normaal rij tot aan de achterkant van de winkel bleeeeeeeeh en wat stoer dat je met de brandweerauto wordt opgehaald !! succes met het gesprek femke .. wat vervelend dat het niet klikt en heb je al een testje gedaan ?? spannend hoor !! hier al boodsschappen gedaan alles weer binnen tim naar de psz en owwwwwww wat was het koud op de fiets .. echt niet normaal meer ! mijn pa is bouwvakker die moest komen werken maar is toch naar huis gestuurd zo kan een mens toch niet buiten werken ... heb van de markt lekker een klein zakje kibbeling meegenomen en tim en ik hebben ieder lekker de helft op ... dat was smullen ! vanavond ga ik boerenkool met een rookworstje maken .. lekker lekker en nu ff lekker niks doen
butterfly het is idd goed om ff je tijd te nemen als de kids op bed liggen je moet het zelf ook volhouden he ! en sjee je hebt al een drukke ochtend gehad zeg.. ik zou zeggen nu voetjes van de vloer dan !
Femke.. Die succes kon ik wel gebruiken..Succes met je gesprek vanmorgen! Mooi menu vandaag! Annemie.. We vinden het allang leuk dat je af en toe komt updaten! Wat leuk dat je piet speeld. Wendy.. vind dat altijd leuk maar ook lastig, een nieuwe telefoon! Moppie.. Eigenlijk de omgekeerde wereld.. Nog even extra werken voor je verlof terwijl ze je er zo uitkicken! Inmiddels al wat sollicitaties lopen? Butterfly.. jammer van de weegschaal, i.d. goed water er bij drinken! Goed om meer tijd voor je zelf te nemen. Emma.. Jij ook al weer druk geweest.. het is i.d. koud op de fiets, maar met goed inpakken wil het wel! Het is ook wel weer voor boerenkool. @ Tandarts.. Het was een vervelende behandeling, zelfs met verdoving.. Maar heb het er opzitten en pas over 6 maanden weer voor controle!Ze hebben me 2x moeten bijverdoven dus zit nog steeds met een verdoofde linkerkant van mijn gezicht.. Lastig met eten en drinken. De verdoving begint iets uit te werken, zo maar een pcm want die napijn is ook niet prettig. *** Schoonouders hadden Esmee opgehaald.. Ik had gebeld dat ik er weer was maar Esmee wou nog blijven dus nog een uurtje rust.. In die tussentijd het eten klaargezet, visje gekruid, wortels geschraapt, de was gevouwen en douche uitgespoeld.. Heerlijk, nu op mijn kont. Brood eten tussen de middag is niet wat geworden, kon niet goed kauwen.. Dus 3 eitjes gebakken met lekkere kruiden.
@Mamavesmee, sterkte en beterschap . Komt wel weer goed hihih. Tandarts is nooit leuk. Alhoewel, ik ben binnen 1 minuut vaak alweer uit de stoel. Maar ga dan ook elk jaar heen. Jij ben lang niet geweest of wel? Even menu berekend: O: 2 beschuitjes met muisjes, thee. T: appel en een kiwi, water L: 3 donker meergranen brood met 1x 20 smeerkaas, 2x ossenworst. T: sinaasappel. A: 150 gram gekookte aardappelen, 200 gram sperziebonen en schaaltje komkommer, karbonade, lepel jus. T: ?? Kom in totaal uit op 1281 kcal, maar tussendoortje vanavond staat nog open. Probeer het magertjes te houden. Misschien een paar pepernootjes, of toch een schaaltje yoghurt. Moet het even bekijken, en hoop op geen bezoek .