10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat een mooie buiken allemaal! Bijzonder dat er een kindje ingroeid he?!:)

Kaatje.. Was ook erg blij met mijn buik, hij zat me in iedergeval niet in de weg. En streeploos gebleven, wel erg blij mee!:D Het werk er weer opzitten?

Buttefly.. Foutje van mij denk ik.. Ik dacht dat je zei: 1200 exclusief wat lekkers.;) Dan zit je i.d. prima!:) Alles weer op de rit bij jullie.. Wanneer ga je naar het werk?

Hier de ochtend al weer voorbij..

De was is weg, vaatwasser legen, gezogen, gedweild en weekend boodschappen zijn ook binnen.

Vanmiddag gaan we met de honden en de slee naar het bos. Lekker een stuk wandelen..

O: kommetje yoghurt met cornflakes.
    T: appel en thee, water , koffie en een handje pepernootjes.:D
    L: 1 pistoletje met filet, uitjes en ijsbergsla en een bekertje karnemelk.
    T: appel of sinasappeltje.
    A: friet met een kroket ( snackbar..lekker lekker..:D)

Totaal: genoeg!;)

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
  3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Wat een prachtige buiken trouwens allemaal!!!!

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
  5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE. ja werk op vrijdag tot 12.30.
    Maar moest nog naar het postkantoor ( lootjescadeau voor september kindje weg brengen ) naar de drogist. cadeau zoeken ( is moeilijk voor een 7 jarige jongen ), boodschappen doen en Levi ophalen.druk zat dus

Patriesja, lieve foto. Mooie buik

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mve, leuk met de honden en slee het bos in, ligt er bij jullie ook lekker wat sneeuw?

@kaatje, voor een 7 jarige jongen lijkt me idd ook niet makkelijk, wat heb je uiteindelijk gekocht?

@moppie, een keurig buikje hoor!

We zijn vandaag naar sinterklaas op mijn werk geweest, Celeno vond het erg leuk, wilde eigenlijk ook niet meer mee naar huis.
    Zondag vieren we thuis sinterklaas met zn 11en.
    Morgen de boodschappen halen en laatste kadootjes!

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36

Erg mooi voor op zijn kamer, bijzonder toch voor hem dat hij daarin zat!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Keek eerst voor iets van Ajax. Niets leuks voor een kind en allemaal duur.
    Duplo etc vind hij niets.. dus toen dacht ik een diabolo..

Maar is uiteindelijk een goochelset geworden

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, dat was ook exclusief lekkers.... heb nog wat chips genomen dus kwam toen ook hoger uit hoor.
    Dus ja, in dat geval zal ik moeten minderen met kcal..... pfff, eet al weinig voor mijn gevoel hoor hahaha.

@Wendy, dat is een mooie foto inderdaad! Bijzonder!

Zo, ik ga pannekoeken bakken!
    De aardappels waren op. Esmee heeft van de week zo goed gegeten s'avonds dus we hadden iets van.... patat of pannekoeken.
    Ga maar voor pannekoeken, lekker met geraspte appel :). Heb nog ijs meegenomen als toetje. Neem er een een beetje van.....

Mijn dag:
    O: 40 gram speciale flakes met beetje yoghurt, thee
    T: Sinaasappeltje.
    L: 2 boterhammen met smeerworst.
    T: balisto en beetje pepernoten.
    A: 2 appelpannekoeken, chocolade ijs ( 3 verschillende chocolades;) )
    T: geen idee

10. MamavEsmee

Patriesja.. Mooie buik zeg! En een mooie foto van jullie 2.

Kaatje.. Leuk cadeau, een goochelset!

Butterfly.. Ik zou als max denk ik toch 1300 aanhouden. En het is gewoon even wennen zo veel minder eten. Dat is 2 weekjes, maar dat weet je zelf ook wel. Geniet van je avond eten.. heerlijK!

Hier weer een beetje warm.. Na de wandeling in het bos een beker warme chocomelk .. Erwin is nu friet halen.. lekker!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow lekker pannenkoeken !

Hier eet Ferry onverwachts niet thuis. wilde hutspot eten. Nu eet Levi pap en ik gooi denk mini pizza's in de oven ( zijn eigenlijk voor zondag maar had toch een doos extra meegenomen )

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kaatje, dat lijkt me idd een leuk kado :)

@buterfly, oh pannekoeken!!! lekker!!

@mve, ook al lekker, friet!

Wij gaan vandaag witte bonen op zijn hindoestaans/surinaams met gebakken ei, hamblokjes en rijst eten!
    Mijn mannetje staat in de keuken, dus dan wordt het lekker :D

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: wat klinkt dat heerlijk zeg, jullie Sinterklaas plannen, lekker met het gezin.

@Lovely: Ben steeds misselijk, heb pijn in m’n rug, en voel me anders. Moeilijk uit te leggen. Soms voel ik me weer normaal en dan denk ik, zit mezelf hier gewoon voor de gek te houden.

@kim: Is het gelukt om de gezonde keuze te maken?

@wendy: wat zei de dokter?

@Buikfoto’s: Gaaf!!! Hoop dat ik ook snel iets kan showen!

@MvE: Frietjes… Lekker!:)

@Hier: Weekend! Heerlijk! Net lekker wrap gegeten en zo meteen de rest van de kadootjes inpakken. Nog geen ongi te bekennen en ook nog geen krampjes of obstipatie, wat ik normaal wel heb... Spannend...

14. MamavEsmee

Patriesja, dat klinkt lekker!!

Femke.. Je maakt het spannend. Wanneer vieren jullie sinterklaas?

Hier de frietjes op.. Pfff zit vol. Esmee ligt gewassen en gestreken in bed. Ze mocht voor het laatst de schoen zetten. Suikerklontje en wortel voor het paard er in en samen liedjes gezongen. :)

Morgen weer slaapdienst, wel pas vanaf 17.00 dus dat is wel lekker.. We gaan gourmetten op het werk ivm Sinterklaas.:D

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
  16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Eet jij die straks op :p

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Patriesja: Fijn dat het nu in ieder geval goed in de gaten gehouden word. Ik niet niks als je kindje zo veel te vroeg geboren wordt. Mooie foto! :D

@ Moppie: Mooie buik meid. Schiet nu echt op. Blij dat je laatste werkdag erop zit? En viel de taart in de smaak?

@ Femke: Ik duim voor je dat het raak is meid. Super dat er weer wat af was :D

@ Butterfly: Fijn dat je weer op je laagste gewicht zit. Enne… niet te streng voor jezelf meid. Het is sinterklaas :D

@ Kim: Balen dat je 2 kg aangekomen bent meid. Oppakken nu weer he! Dan komt het vast weer goed :D

@ Buiken: Mooi :D

Hier vandaag wel lekker gewerkt. We hadden sinterklaas op het werk. Lekkere chocoladeletter gekregen. Ligt hier nu op tafel… denk niet dat hij de avond overleefd hahahah

Vanmorgen was de weegschaal gelukkig lief. Was na de friet en chocolade van gisteren maar 1 ons aangekomen. Viel dus mee. En vandaag voor het eerst deze week weer eens naar de wc gekund. Lucht ook op.

Vriendlief is nu boodschappen doen. Weet eigenlijk niet eens wat we gaan eten. Zal niet veel bijzonders zijn waarschijnlijk. Soep met een broodje ofzo…

Mijn menu:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    30 gram cruesli balans

T: 1 appel

L: 2 krentenbollen
    1 snelle jelle minder suiker

T: niks

A: ?

Ik zit tot nu toe op een totaal van 662 kcal…

Ik hoop echt dat ik van die letter kan afblijven, maar aan de andere kant op is op! Zijn we daar ook weer vanaf ;)

Liefs

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Zondag, wij doen een dobbelspel met m'n moeder, wordt vast gezellig. Esmee & schoen: Leuk lijkt me dat als zo nog zo klein zijn, maar Sinterklaas al wel beginnen te snappen. Vind ze het erg spannend?

19. MamavEsmee

Rianne.. wat een heerlijke jongens heb je ook!

Melanie.. geniet van je chocoletter!:D Fijn dat de weegschaal lief was na gisteren!

Femke... Ja, Esmee vind het heel spannend..Ze doet heel stoer maar als ze sint of piet ziet wordt ze verlegen. En daarna zegt ze dan: Esmee durft wel he?! Zo schattig. Ik denk dat deze leeftijd 3-6 het leukst is met Sinterklaas.. dat snoetje morgen vroeg als ze de schoen met inhoud ziet. Ze krijgt een nieuwe schoolbeker en een zak met pepernootjes en tumtum en chocolademuntjes. Dobbelspel is ook altijd leuk!:)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mama Rianne. lieve foto

Deel Deze Pagina