@MR: Wat een leuke foto's! @Melanie: Mmm, chocolade letters, m'n mannetje heeft er ook 1 gekregen, van de bakker... @MvE: Wat lief ***smelt***
@MR: Gek van cars? Hier hebben we ook vanalles van cars in huis, maar dan met takel erop (mannetje is berger).
@melanie, ja ben er ook wel blij mee hoor, de extra controle, ben heel benieuwd wat ze allemaal gaan vertellen maandag. @rianne, leuke foto's!!!
@ Mama Rianne: Leuke foto's... Lukas is goed verwend met zijn verjaardag zeg Hier inmiddels avondeten achter mijn kiezen. Het is inderdaad een kom soep met een broodje geworden. Mijn volledige menu: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel L: 2 krentenbollen 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker T: niks A: 1 kom tomatensoep 1 bruine pistolet met; 20 gram linera smeerpate Totaal van 1053 kcal. Niet zo heel hoog gelukkig. Maar goed, met een bult chocolade erbij, kom ik nog hoog uit hahaha... ach ja... het is sinterklaas!
hey meiden ff een snelle zwaai zit nu pas net en ben moe en er klaar mee !! morgen weer een dag ga TVOH kijken
Emma.. zwaai. Gewerkt vandaag?! Wanneer vieren jullie Sinterklaas? Melanie.. Mooie dag zeg! Meelezers.. melden! Rianne.. goed verwend zeg! **** Weegschaal was net lief.. Straks eerst lekker een kop rooibosthee en straks nog fris met een schaal popcorn of wat toastjes. Tot morgen meiden!
Ben net met Roy meegeweest naar een pechverplaasting op de snelweg. Brr het is koud. Ga nu lekker in bed opwarmen. Slaap lekker allemaal!
Ja, ben extra vroeg met m'n mannetje opgestaan zodat we samen kunnen testen. Zie het resultaat: Bekijk bijlage 112702 Wat denken jullie? In het echt veel duidelijker, kan hem zien zonder turen!