Thnx dames, ik vind het zo spannend. Achteraf zag ik donderdag ook iets, maar ik dacht ik ben niet zo'n muts, die een streepje ziet omdat ze hem wil zien... Nu was het streepje er na 1 minuut heel vaag en na 2-3 minuten echt duidelijk. Krijg 'm niet zo mooi op de foto als dat 'ie in het echt is. Wha, spannend!!!! Ga steeds naar de wc om te kijken of ik niet toch ongesteld ben geworden
die relatie zal je nog wel even houden met het toilet. laten we hopen dat het een prettige relatie blijft heb zelf tot een week of 10 elk half uur gechecked zo ongeveer! ik ga even bijlezen!
Dit was mijn eerste testje: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/34640-albums4230-picture20605.jpg Geloof op dag 29 van mn cyclus omdat ik niet langer kon wachten (29-25-26-zwanger) Die van jou lijkt donkerder!! === @Foto's: oeh wat een mooie buikfoto's/kinderfoto's/sneeuwfoto's zie ik voorbij komen dames!! @Sinterklaas: eigenlijk doen we niks aan sint/kerst maar ik heb voor ieder toch wat leuks gevonden. morgen gaan we naar mn ouders en dan krijgen zij hun trouwkadootje al (24dec trouwdag) en dan laat ik de overige pakjes daar ook achter want broer+zus komen daar deze maand nog wel een keer. normaal vieren we kerst op de 24e maar ik wil 3w voor mn uitgerekende datum niet zo ver meer van huis weg, en zeker niet meer ergens blijven slapen. kreeg vanmorgen een mailtje dat het kadootje voor mn vriend ook onderweg is. ben benieuwd wat hij er van vindt! morgen krijgt hij een envelop met een foto er in @Laatste werkdag: jippie! was het ook goed zat met de pijn in mn heupen en het vocht vasthouden van de laatste tijd. dan is het niet prettig om 8,5upd op kantoor te zitten! @Hier: voel me ziek gister al hele ochtend aan het hoesten geweest maar kan niet ziek zijn op mn laastste werkdag he! vannacht al een paar keer wakker met keelpijn, en vanmorgen hoesten, keelpijn, snotteren... dus paar paracetamol genomen, vriendlief naar ons huisje gebracht, en ik ga vandaag wassen/schoonmaken/opruimen/inpakken en rond 12u lunch naar vriendje brengen en dan ws. ook nog wat meeklussen als ik me goed genoeg voel.
Hahaha Moppie: Elk half uur? Ik hoop dat ik dat niet ga doen, valt een beetje op op het werk denk ik... Hoewel: ik moet altijd vaak plassen. Doe jij het rustig aan, je verlof is begonnen! Als je ziek bent moet je gewoon lekker op de bank kruipen met een koppie thee!
@Moppie: Beterschap, rustig aan doen hoor! @Femke: Wat super! Gefeliciteerd meid! Hier lekker geslapen, maar ben nog steeds best moe haha. Morgen eindelijk weer eens uitslapen! Vandaag werken van half 12 tot 6, heb niet zoveel zin maar dat komt wel als ik eenmaal op het werk ben. Vanavond gourmetten, dus weer niet gezond..... Maandag ga ik het echt weer oppakken, want ik vrees dat het niks meer wordt dit weekend... Fijn weekend meiden!
Dit waren mijn eerste 2 (wel 3 dagen voor nod). Tis alleen een hele kleine foto... Bekijk bijlage 112712 Vandaag: Voor het eerst Sinterklaas vieren!!!!! Straks nog ff de laatste dingen halen en om 15.00 komen mijn ouders, mijn opa en oma en mijn zus met haar vriend.
Goedemorgen. Hier liggen we nog lekker met zijn allen in bed. Heerlijk zo'n zaterdagochtend met het gezin Femke, jij bent zwanger !!!!!! Gefeliciteerd Moppie, beterschap
Dank jullie wel voor alle felicitaties! Als ik met jullie testen vergelijk (wendy en Moppie), dan ziet van mij er wel goed uit! @Kim: Werk ze vandaag en geniet van het gourmetten. @Wendy: veel plezier met de eerste Sinterklaas van Dane! @Kaatje: Dat klinkt idd heerlijk. Hier: Druk met poetsen. Mijn moeder zou me komen helpen, maar denk dat ik al klaar ben voor ze hier is!
Goedemorgen meiden, @ Femke: Gefeliciteerd meid! Hier gisterenavond mijn hele chocoladeletter op (Roland heeft er een klein stukje van gehad)... En de weegschaal was vanmorgen superlief 9 ons eraf, in 1 dag!!! Nu hopen dat ik in het weekend stabiel kan blijven. Vanmiddag oppassen op de dochter van mijn zus. Ze moeten even weg voor de geboortekaartjes van hun 2e spruit, en aangezien dochter 's middags ook naar bed moet, was het niet handig haar mee te nemen. Vanavond sinterklaas bij een tante van Roland. Gaan we eerst met z'n 5en gourmetten. Daarna cadeautjes uitpakken. Alles ligt klaar. Roland wil vanavond dmv een cadeautje zijn nichtje als getuige vragen. Zo nog even een gedichtje uitprinten, waarin die vraag staat, en dat laatste cadeautje nog even inpakken. Ben benieuwd naar haar reactie Qua eten weet ik niet zo goed hoe de dag gaat lopen. Heb net ontbeten met 2 vitalu volkoren crackers met appelstroop en een beker optimel. Vanmiddag denk ik 3 boterhammen met iets (filet of linera ofzo) tussendoor fruit en vanavond gourmetten, en proberen de rest van de avond zo veel mogelijk van het lekkers af te blijven We zullen zien. Ik ga even een gedichtje printen Tot straks
Hier zitten we midden in een heuze sneeuwstorm. Zitten precies verkeerd op de wind, dus al een hele laag sneeuw op de vensterbanken,voor de deur etc.
WHAAAH Femke is zwanger!!!! Seper gefeliciteerd!!! Geniet ervan.... Ik heb het veel te druk meiden heb even bijgelezen misschien kom ik vanmiddag nog even kletsen Liefs
femke van harte !! die streep is echt super duidelijk hoor !!! wat een sneeuw het meiden !! hier lekker thuis gebleven .. nouja lekker .. de verwarming word maar niet warmer dan 19 gr ... en dat vind ik dus koud ze zijn er mee bezig geweest en nu is het dus nog kouder .. lekker ben er gewoon sjaggie van ! vanmorgen speculaas koekjes gemaakt met tim voor de fam en vanmiddag op naar de sint ! leuk leuk iedereen veel plezier met de sint vieringen ..
Zeker een hoop sneeuw. Dit is onze achtertuin nu http://94.100.118.76/1174050001-1174100000/1174072401-1174072500/1174072438_5_ccuK.jpeg Moeten zo nog op verjaardag. Gaan met de slee
hier ligt nog maar een dun laagje. pffft ik heb de hele ochtend liggen slapen *gaap* wil nu mn ogen weer dicht doen, ben zo moe!
Thnx zustertje en Emma. @Sneeuw: Hier is het net begonnen met sneeuwen. @Hier: Huis is weer schoon! Nu even naar de boerenbond voor de kippen en even naar het tuincentrum nog een kleinigheid voor m'n moeder halen.
Femke.. WOW.. mooie roze strepen zeg! Gefeliciteerd.. Melanie.. Super zeg, en genoten van een chocoladeletter EN de weegschaal super lief! Emma.. veel plezier vanmiddag! Kaatje.. Jullie ook veel plezier met de verjaardag! Butterfly.. kreeg net je kaartje, mooi zeg! Bedankt. Moppie.. Hoe is het nu met je? Kun je het een beetje een plekje geven? En gefeliciteerd met je verlof.. Gisteren genoten van de cake? Was eventjes uit mijn hoofd. *** Weegschaal was redelijk lief na de grote friet mayo/pinda en kroket en de toastjes gisteren. 71.8 O: 2 boterhammen, 1 leverworst en 1x appelstroop en thee. T: chocobiscuitje en koffie. L: 100 gram kibbeling T: ga zo een appeltje schillen A: gourmetten.. *** Hier inmiddels ook veel sneeuw. Moet vanavond werken , Erwin brengt me gelukkig. En komt me morgen ook weer halen. Esmee hoest de longen uit haar lijf. We hebben druppels maar die helpen niet meer.. Hoestdrankje mag ze nog niet. Straks maar even honing kopen.