10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ha meiden!
    Ik kom jullie ook gezelschap houden!
    Moet ook nodig afvallen! En heb jullie hulp daarbij nodig!
    Heb van Esmee al mooie lijstjes gehad! En ga daar mee aan de slag!

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Dank je meid! Zielig voor Esmee. Zijn er geen hoestdrankjes dan voor die kleintjes?

@Xenas: Welkom meid, weet je al welke methode je gaat volgen? En hoeveel wil je afvallen?

Hier alweer terug uit het dorp, was eigenlijk niet verantwoord in m'n corsaatje met zomerbanden... Maar de kadootjes zijn nu definitief in huis en kunnen we morgenmiddag los!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Xenas.. welkom!:D

Femke.. Fijn dat alles weer binnen is.. Nee, voor die kleintje is er volgens mij niets. Heb nu honing gehaald.;) Dit lijkt voor nu te helpen.

Ga zo werken.. Misschien tot vanavond nog even.:)

4. euhm.... hoeveel afvallen! Tja voor mijn streefgewicht zal ik nog wel een kilo of 45 moeten afvallen! Dus heb nog een hoop te gaan.. eerst maar eens 10 kilo!

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xenas: Hier hetzelfde hoor, al zijn de plannen nu natuurlijk een tijdje opgeschoven. Voor mij werkt het best om kleine doelen te stellen, zodat het overzichtelijk en binnen bereik blijft! Succes!

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Xenas: Welkom en succes met afvallen meid. Toen ik begon moest ik ook 45 kg kwijt. Nu nog 8 te gaan :D Jij komt er ook wel. Beginnen met de eerste 10 lijkt me een goed plan :D

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Xenas WELKOM en heel veel suc6! Gaat best goed komen.

@Mamavesmee werkse! en geniet van het gourmetten

@Melanie SUPER GOED -9ons en dat na LEKKERS ;) Is het oppassen goed gegaan vanmiddag of moet je nog?

@Butterfly hoe is het met jou en het afvallen? Lukt het een beetje? En hoe is het met de lieve meisjes van jullie?

@Femke ben zo blij voor jullie echt zo leuk! Ga je het al snel rond vertellen of hou je het nog een poosje geheim?
    Wanneer ben je uitgerekend?

@Moppie hoe is het met jou verdrietig denk ik? Of misschien ook wel opgelucht? En nu gaan genieten van je verlof! Weet je al wanneer je ga verhuizen?

@Kaatje hoe is het met de kwaaltjes? En lekker genieten van de sneeuw met je grote zoon!

Hier drukke dagen gehad veel gewerkt en geklust is huis... Gisteren avond onverwachts nog rond 21.00 naar Rosahlynn gereden onze vrienden waren uit eten en de buurvrouw pastte op maar die was zo beroerd en die kreeg ze de kleine roos niet meer stil en ze mocht ons bellen.
    Wij hebben heerlijk nog een uurtje met der gespeeld is echt zo een leuk kind ze wordt morgen 8 maanden zal zo nog eens een leuke foto van haar plaatsen want ze is zo snel!
    http://94.100.123.186/1174150001-1174200000/1174150601-1174150700/1174150668_5_RX8l.jpeg
    Knap he!! Ben zo trots op der :D

Vanmorgen gewerkt en eigenlijk moet ik om 18.00 weer weg om te werken maar werd net gebeld door een lieve collega dat het noodplan in werking gesteld wordt en dat ik niet hoef te komen!!!!!!
    Clienten die eventueel zonder zorg kunnen voor een keer worden afgebeld en de andere clienten worden door de mantelzorgers gedaan en door mijn collega's die in de buurt wonen!
    Echt wel lekker onverwachts vrij!
    Onze manager zegt ook ik heb liever dat de clienten 1 keer met steunkousen of kleren aanslapen en geen medicatie krijgen dan dat jullie verongelukken wel erg lief van hem!

En nu belt mijn man de Griek of er nog plaats is om vanavond te gaan eten is van de week niks meer van gekomen :)

Ik ben vandaag al weer 15 weken zwanger :$:)

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Wat een schattig meisje! Lekker uiteten met je hubbie vanavond, mooie gelegheid om te vieren dat jullie 15 weken zwanger zijn! Ik ben 11 augustus uitgerekend en we houden het voorlopig nog even geheim. Zal nog lastig worden, met de feestdagen, normaal drink ik graag een glaasje... Nu natuurlijk niet!!!

9. @Melanie.. nog maar 8 te gaan! WOW! Wat super zeg! hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
    en welke methode doe je?

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier met de slee op verjaardag geweest. Was erg gezellig.
    Alleen had de oma van de jarige een verkleedkoffer meegenomen voor een spel. Dus iedereen zette maskers op etc. Levi huilen want "ik vind het een beetje eng" en "ik wil graag naar huis toe"
    Kind kroop zowat in me :)

MamavEsmee. ahh vervelend voor Esmee. heb je geen kinderhoestdrank in huis ?

Xenas81, welkom en succes met afvallen.

Zustertje, hier eigenlijk zo goed als geen kwaaltjes. wat me wel weer onzeker maakt.
    Wat een moppie !

11. zustertje

@Kaatje vind Levi de sneeuw leuk of niet? Vervelend dat je geen kwaaltjes hebt! Ik was daar ook zo blij mee :)
    Al zeggen veel kwaaltjes of helemaal geen kwaaltjes helemaal niets maar is meer voor je gemoedsrust.
    Over 2 weken mag je zeker weer voor een echo?
    En hoe reageerden ze op je werk of heb je het toch nog niet gezegd?

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja hij vindt de sneeuw erg leuk ( op de slee ) echt buiten spelen vind hij nog wel te koud.

21 dec. heb ik weer een echo. Op mijn werk gereageerden ze op zich wel positief. Ligt er even aan wat de directeur gaat zeggen. Volgende week loopt ook mijn proeftijd af.

En hoe voel jij je ? al aan het uitkijken naar je 20 weken echo ?

13. zustertje

Het is ook koud om buiten te spelen! Maar sleen is altijd leuk :D

Ben benieuwd wat de directeur zegt hopelijk mag je blijven zou wel zo fijn zijn voor jullie!
    Zwangerschap gaat goed eigenlijk heb ik weinig te klagen af en toe nog flink misselijk maar gelukkig geen 24 uur per dag.

Ga me maar eens klaar maken wij gaan zo heerlijk uit eten!
    Tot vanavond meiden

X

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eetse !
    Wij hebben net wat besteld. geen trek in hutspot. Heb in mijn zwangerschap altijd slechte trek. :(

De cheffin van mijn afdeling heeft in haar 7 jaar daar nog nooit meegemaakt dat er iemand weg moest om zwangerschap. Ze gaat iig haar best doen om mij daar te houden.

15. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Butterfly: ook hier is je kaartje aangekomen, wat leuk zeg, dank je!

@MvE: een plekje geven, Pukkie bedoel je? Ja ben een stuk rustiger maar ik mis haar natuurlijk heel erg...

@Honing: kinderen mogen toch geen honing? Of geldt dat alleen voor heel jonge kinderen?

@Xenas: welkom, en succes met afvallen!

@Zustertje: verdrietig maar erg opgelucht dat we haar terug hebben... Die onzekerheid is gewoon killing! Had vanaf de eerste avond het gevoel dat ze onder het ijs lag, maarja, als ze die zekerheid niet hebt! De hoop bleef dat iemand haar binnen had gelaten of dat ze ergens in een schuurtje zat. Helaas... Maar het is goed zo.
    De tijd gaat snel he, al weer 15 weken zwanger! Joh... ik weet nog als de dag van gister dat ik op dat punt was gekomen :p Ik snap nu ook het "geniet maar voor het voorbij is!". Heb tot 25w gedacht: genieten? wat nou genieten, ik ben moe en dat trappen doet zeer!!! maar... nu geniet ik, ondanks de nieuwe kwaaltjes. Dus geniet!! Hehe lekker cliche :p

@Kaatje: leuk met de slee op pad!
    Aaah wat zielig voor Levi! Kan me voorstellen dat hij dat eng vindt!
    Geen kwaaltjes zegt niks he... Ja, dat je er enorm onzeker over bent. Hier tussen 8-12w enorm in onzekerheid gezeten omdat ik echt NERGENS last van had, behalve erg moe, maar dat was ik altijd al (na ongeluk) dus kon het niet aan de zwangerschap linken. Mijn vk zei achteraf dat ik gewoon had moeten bellen voor een echo. Jij hebt elke 3w een echo lees ik. Heb je ook een angelsound om naar het hartje te luisteren? misschien kan dat al wel?
    Je hebt het erg vroeg verteld op je werk, maar snap het wel. Hoop dat je mag blijven!

@Hier: Thanx meiden. Heb de hele dag met mn 2 kitties op de bank gelegen. Gelukkig lagen zij ook lekker de hele dag te slapen, dus heb flink uit kunnen rusten. Voel me nog steeds ziek :(

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppie, ik heb idd een angelsound maar de kans dat je voor 10 weken wat hoort is erg klein.ga het dus niet eens proberen want maak mezelf dan alleen maar gek.

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Pfff druk dagje gehad!
    Vanmorgen weekboodschappen gedaan en druk :$, wow!
    Was gewoon niet leuk meer.
    Maar heb alles weer in huis. Verder schoonmaken, etc!
    Vanmiddag hadden we een verjaardag, zijn we lopend heen gegaan. Maureen in de wandelwagen en Esmee op de slee.
    Het is hier flink gaan sneeuwen vanmiddag zeg.
    Vanmorgen al een stoofschotel gemaakt, was echt heerlijk :).
    Net de boel gezogen en gedweild, dus voor vandaag klaar.

@Femke, gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van. Super leuk voor je/jullie. En de test is positief, kun je zo zien. Streep is streep :).

@Zustertje, lijnen gaat goed. Ben alle zwangerschapskilo's al kwijt en zit er zelfs 2 kilo onder. Ga het volgende week iets anders aanpakken, want kom net iets te hoog uit steeds.
    Voel me echt dunnetjes en super nu hahaha, maar komt omdat ik die buik zat was en die is nu weg whahaha!

@Kaatje, geniet lekker van je eten. Het mag nu even een jaartje :p.

Ga het afvallen iets anders aanpakken.
    Heb de Sonja boeken uit het stof gehaald en heb voor de eerste week boodschappen gedaan voor het gehele weekmenu.
    Ik wil morgen voor de hele week de kcal bereken en dit aanvullen tot 1200/1300 kcal. Ik heb nu weinig tijd om elke avond een menu te berekenen voor de dag erna dus wil de menuutjes van Sonja gebruiken. Hoef ik alleen de kcal te berekenen en als ik dat in het weekeinde voor de hele week doe scheelt me dat veel tijd.
    Kom nu toch altijd tussen de 1300/1500 uit omdat ik het per dag bereken nadat ik al gegeten heb.

Afvallen gaat goed, zit nu op 84.1 dus 2 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap dus ben er erg blij mee. Zit ook heerlijk in mijn vel momenteel. Kleding is een beetje bagger... alle positiekleding zit veel te groot, ook iets wijderen kleding wat ik gekocht had voor mijn buik is te groot. Maar veel broeken en rokken net iets te klein ;).
    Heb dus amper wat om aan te trekken. Morgen even speuren naar leuke sites :). Wil toch even 2 rokjes ofzow hebben.

Ik ga lekker douchen, meteen even de douchecabine schoonmaken.
    Is dat ook weer klaar.

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hoi meiden

@femke, gefeliciteerd meid!!!!! Leuk zeg, ik zei het al he ;)

@moppie, beterschap!

@sneeuw, hier ligt zooooooooooveel sneeuw, je komt er amper doorheen!

@xenas, welkom!

Sorry de rest ben ik vergeten, maar kom later nog wel even terug ;)

Ik ben vanmorgen opgestaan met rugpijn en het is niet meer weggegaan :( net ook weer ff een uurtje gelegen, het is van die lage rugpijn....
    Ik weet niet of het van de zwangerschap komt, maar wel erg vroeg dan :( met Celeno ook enorme last van rugpijn gehad de hele zwangerschap.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, gaat goed dus met afvallen. Sonja is dan idd wel een goede basis en dan zelf aanvullen.

Patriesja, merk hier ook dat ik bepaalde dingen eerder heb als bij Levi en Milou* . Op het moment regelmatig last van restless legs. heel irritant

20. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Balsoclase zetpillen zijn hier geweldig!! Dempt de hoest.

Deel Deze Pagina