Goedemorgen meiden, Ben blij dat ik vandaag vrij ben, volgens mij wordt het helemaal niet druk in de stad ivm sinterklaas en het slechte weer. Ga vandaag lekker een beetje opruimen hier, MP updaten en vanavond een lekker warm bad nemen. Moet morgen vroeg mijn paps naar het station brengen, die gaat voor het werk naar Puerto Rico (Lees: 26 graden t/m zaterdag). Maarja ook hij moet werken daar, maar ben toch wel jaloers haha. Ga zo maar eens lekker opruimen hier, en vast de kerstkaartjes schrijven!
Femke, heerlijk gevoel he Nog zo lekker onwerkelijk. Vandaag een erg slechte dag qua misselijk, maar mag verder eigenlijk niet zo klagen vergeleken bij Levi en Milou Leuk vertellen met kerst ! Moppie, bij bv de etos hebben ze kant en klare pakjes voeding ( net als pakjes appelsap zeg maar ) Daar had ik er 2 van in huis gehaald. Als jij 'snachts met een huilende baby zit omdat de borst niet lukt en hij/zij honger heeft dan zit je er echt niet op te wachten om nog naar een apotheek te moeten
@Wouden/wilden, doen we in de Achterhoek ook, net als hen/hun... Als/dan is hier ook een probleem. @Kim: Jij moet vaak werken op de koopzondag hé? Wel lekker dat je vandaag vrij bent, zal idd wel niet druk worden met het weer en Sinterklaas. Dan duurt de dag zo lang. @Kaatje: Super onwerkelijk nog. Met Kerst vertellen maakt het extra speciaal. Hier ook behoorlijk misselijk...
@Femke: Ja inderdaad, normaal is iedere 1e zondag van de maand een koopzondag, maar nu in de maand december is het iedere zondag. Dus ben blij dat ik vandaag geen lange dag heb Hier de kerstkaartjes geschreven (allesssssssss zit onder de glitters, erg fijn!). Dus die kunnen morgen meteen op de brievenbus!
Hier zijn de kerstkaarten ook klaar voor vertrek Denk dat we volgend weekend rondje door het dorp lopen om de kaarten langs te brengen en de rest op de bus.
@ sinterklaas.. allemaal goed verwend? Wij vieren het vanmiddag.. heb de hapjes gemaakt, gevuld speculaas gesneden en pepernootjes met snoepgoed staat klaar.. gezellig hoor! Moppie.. getver, vervelend dat je zo verkouden bent. Ik bedoelde i.d. puckie. lijstje check: bepanthen! vitamine a en d druppels. Butterfly.. Dus weer beginnen met Sonja, vind dat knap! Lovely.. jammer dat je broer er niet was met Sinterklaas. femke.. Wij hebben het op moederdag verteld aan mijn ouders en schoonouders en beste vrienden ( met 8 weken) Na de 1ste echo hebben we het broertjes/zusjes en vrienden verteld. met 10 weken. Xenas.. Vandaag begonnen?! Kaatje.. Ach, arme Levi zo moe van het spelen..Hopenlijk mag je lekker blijven werken waar je nu zit meid. Het is jullie zo gegunt, een beetje geluk in jullie leven! **** Was even uit mijn hoofd, excuses als ik iemand vergeet. **** Goede dienst gehad.. Mocht ik een keer eerder weg, kon Erwin niet eerder komen. Dus lekker nog een halfuurtje thee gedronken met een collega! Menu: O: kommetje brinta ( kan en klare zakjes.. erg lekker en vult goed) en een gekookt eitje. T: Waldkornbolletje met achterham L: 2 boterhammen met 1x leverworst. T: speculaas. A: allerlei koude hapjes. Niet zo'n gezonde dag vandaag! Gaan we morgen weer oppakken.
Hier vieren we het ook vanmiddag. Heb voor tussendoor banketletter en mini pizza's. Maar ja dit wordt tegen etenstijd dus denk dat ik daarna ook wel klaar ben met eten.
@Mel: Toevallig heb ik net mijn nieuwe rooster en ben ik een keer op een dinsdag vrij! De 21e! Kun je dan?
niet zo gezond maar wel lekker! vit. a en d, is dat ook nodig als je bv geeft? enne, bepanthen ken ik van naam, maar wat is het? zie het nergens op de uitzetlijsten staan?? === @Hier: zometeen een kommetje soep naar binnen werken, snel douchen en aankleden (zit nog in pyama, erg he!) en dan naar mn ouders... *kuch* *hoest* 't wordt er niet beter op, maarja... geen koorts (36-36,5!) dus ik ben niet ziek Heb geboortekaartjes besteld!
Hey meiden, @ Zustertje: Oppassen is goed gegaan gisteren hoor. Ze was heel lief. Rond 13.00 uur moest ze gaan slapen. Mijn zus had al gezegd, als ze er een drama van maakt, laat maar zitten, dan leg ik dr straks wel in bed als wij terug zijn. Maar ze ging gewoon mee naar boven. Luier verschoont, toen liep ze nog wel even de gang op: Indy nie slapen zei ze. Ik zeg: jawel, even slapen en dan gaan we straks weer spelen. Toen was het goed. Toen ik beneden kwam was ze al stil Mooie foto van Rosahlynn zeg Gisteren nog lekker uit eten geweest? @ Xenas: Ik ben begonnen op 4 januari 2010. Ben nu dus dik 11 maanden bezig. Op 1 september zat ik op mijn laagste gewicht. 89,5 kg. Toen ben ik op vakantie gegaan. Daar veel aangekomen en daarna eigelijk niet meer goed de draad op kunnen pakken. Nu eigelijk pas sinds 2-3 weken dat het weer goed gaat. Ik tel kcal. Max 1200-1300 per dag. @ Kaatje: Wat zielig voor levi met die maskers arm kind. @ Patriesja: hoe is het met je rugpijn?! Gaat het al wat beter? @ Moppie: Beterschap! Vervelend dat je zoveel vocht vasthoud. Duim voor je dat je bloeddruk goed is en blijft. Vitamine k en d moet je juist als je borstvoeding geeft. D volgens mij altijd. K zit in flesvoeding verwerkt. @ Kaatje: hahaha dat ergeren aan spreekfouten heb ik ook met vlagen. Hoewel ik het zelf volgens mij ook doe. Hahaha @ Kim: Puerto Rico?! Daar issie nog niet eerder geweest wel? Lekker hoor De 21e kan ik heb het al opgeschreven @ Kerstkaarten: Goed dat jullie het even noemen. Die was ik vergeten. Normaal heb ik die rond deze tijd ook al wel klaar liggen. Van de week maar even kopen en schrijven Hier gisteren een gezellige avond gehad. Lekker gegourmet en cadeautjes uitgepakt. Daarna nog een bange terugweg in de auto op de snelweg. Ik moest rijden want Roland had gedronken. Bah wat een sneeuw. Kon max 50 km/uur rijden. Was blij dat ik thuis was. Gisteren natuurlijk veel te veel lekkere dingen gegeten. En vandaag weer gaat niet goed komen dus. Morgen weer Maandag, dan kunnen we er weer tegenaan. Vandaag hier het huis in kerstsferen gebracht. GEZELLIG Liefs
@Mel: 2 Weken terug is hij daar ook geweest, en nu dus weer terug. Heb de 21e ook in mn agenda gezet, gezellig!! Wat gaan we doen? Ik ga denk ik morgen maar mijn mini kerstboompje opzetten, of misschien vanavond nog als ik daar zin in heb haha. Gezellig weer die dagen
Moppie.. Juist als je BV geeft. In flesvoeding zit al vitamine a en d. Bepanthen is goed bij ruwe plekjes en tepelkloven. Veel plezier bij je ouders! Kim.. Staat de kerstboom? Melanie.. Goede dagen gehad met genoeg lekkers begrijp ik? I.d. morgen weer oppakken. *** Me hier vanmiddag goed kunnen houden, geen avond eten gehad en zit nu het laatste stukje van de chocolade letter weg te kauwen. Jummie. Esmee is goed verwend. Van ons heeft ze gekregen - tic tac toe - logeer koffer - hello kitty lego - armbandje en ketting - chocolade letter Van schoonouders - hele gave dokters set met geluid en licht - bezem en stoffer, poetsdoek etc Van zwager en schoonzusje - kinder spelcomputer.. zo gaaf. ********** Het was voor Esmee al laat. Erwin Esmee onder de douche gezet. Ik beneden opgeruimd en schoongemaakt. Vaatwasser is net klaar en de was draait. Die straks nog uitpakken en ophangen. Aardappels en groente voor morgen staat klaar. Wil vanavond bijtijd naar bed.. 3 slaapdiensten in 1 week doen me niet goed.. Nog 2 dagen werken en dan heb ik er een rit van 6 opzitten. Inmiddels de chocolade letter op en ik misselijk!
Pff kerstversiering meiden, daar ben ik nog helemaal niet mee bezig in mijn hoofd. En kerstkaarten.....heb ze altijd al klaar liggen. Maar nu ook niet en we doen er dit jaar ook niet aan denk ik. Net geboortekaarten verstuurd, vind het wel prima. Kerstversiering, we hebben alle oude spullen weggedaan met de verhuizing. We moeten alles nieuw, zijn we ook lekker op tijd mee . Zie wel, kerstboom o.i.d zal wel niets worden, Esmee zit overal aan! Kerstboom is niet veilig. Ze klimt en klautert overal op. @Moppie, ik zou echt wel iets van KV in huis halen. Ik had het ook niet, maar geloof me..... als het voeden zo verschrikkelijk pijn doet en je hebt kloofjes, is voeden een hel! Als je de nacht in gaat en je kleintje blijft honger houden en je hebt niets in huis baal je echt, dan zit je totaal niet te wachten om nog naar de apotheek te moeten. Wij moesten dus wel naar de VK om een pakje te halen, kun je beter wat op voorraad thuis hebben. Vitamine A en D moet beide bij BV. Ik hoef vitamine A nu niet extra te geven, zit in KV. Vitamine D krijgt zelfs Esmee nog. En die kriebels.... ik herken het helemaal! Helemaal die kriebels bij je eerste kindje. @Mamavesmee, ja inderdaad, Sonja bakker! Wil me niet helemaal aan hara menu houden hoor. Kcal voor dag 1 zijn net 850, dat vind ik echt te weinig. Maar dat betekend dat ik ruim 350 speling heb, dus mocht ik bijvoorbeeld na de lunch nog trek hebben, kan ik altijd een boterham extra nemen. Vind dit iets makkelijker plannen voor mezelf. Zo, dus ook een leuke sinterklaas gehad. Kan me voorstellen dat je na 3 slaapdiensten er wel weer even klaar mee bent. Hier een redelijke dag gehad, wel het nodige sint lekkers natuurlijk. Kregen van mijn schoonmoeder een banketletter. Nog gesmikkeld van chocolade. Esmee en Maureen zijn vreselijk verwend zeg! We hadden zelf een mand vol leuke cadeautjes, van mijn schoonmoeder kregen ze beide nog een cadeau en mijn moeder had ook nog een grote tas vol cadeautjes. Daarvan veel spullen opgeborgen. Voor veel dingen is ze nog te klein! Ze is 1.5 jaar, maar je had haar moeten zien toen ze de cadeau's zag. Ze wist gewoon niet wat ze het eerst moest uitpakken, ze gilde het uit steeds. Heerlijk zeg! De weegschaal vanmorgen toppie!!! 83.7 kilo, eindelijk onder de 84 kilo. Zal morgen wel anders zijn na vandaag. Maar morgen begin ik met Sonja Bakker, en vul dit aan tot max 1200/1300 kcal. Ben benieuwd, zal wel eventjes weer wennen zijn maar ben er eerder 25 kilo mee afgevallen, en hoef nu eerst 10 kilo. Moet gewoon lukken. Komende week gewoon even streng. Ik ben doodop! Denk ook niet dat wij laat naar bed gaan. Vanmorgen druk in huis bezig geweest, vanmiddag sinterklaas gevierd. Esmee ligt net in bed. Wij gaan zo lekker een kopje thee drinken en nog een stukje banket letter eten. Is dan nog wel van over, ook nog pepernoten, en speculaas . Moet manlief maar de hele week wat meegeven naar het werk! Ik neem het er straks nog even van, en dan is het sinterklaas gebeurd!!!!! Fijne avond nog meiden!
Levi is echt mega verwend met Elfun Visspel Snowboots Sokken Muts Nikes Broek Shirt+gilet Pilotenjas Klei Vliegtuigje Auto Lego sint+piet De baby heeft sokjes en een slabbertje gehad. Ik zelf een boek van Ferry, heeft heel erg zijn best gedaan,maar helaas heb ik hem al gelezen. ttp://94.100.123.174/1175250001-1175300000/1175296501-1175296600/1175296564_5_TUK8.jpeg Nu weer even terug naar de visite
Butterfly.. Moeilijk om van al het lekkers af te blijven he?! heb de pepernootjes weggekegeld, de gevulde speculaas wat nog over was zit in Erwin zijn werk tas, alleen weet hij dat niet. De meiden dus goed verwend! Leuk hoor. Succes met je eerste dagje sonja! Kaatje.. leuke cadeaus zeg! ***** Zo.. de vaatwasser is leeg, ik ben gedouchd.. Ga de was ophangen en dan in bed nog even tv kijken.
@MamavEsmee: Esmee goed verwend dus, leuk hoor! Hier nog geen kerstboom gezet, had er geen zin in. Ben de hele dag al lui. Net lekker onder de zonnenbank gekropen en een warm bad genomen. Morgen vroeg eruit om mijn paps op het station af te zetten, daarna weer naar huis, en 3 kwartier later weer terug. Beetje balen dat ik op en neer moet, maar heb ook geen zin om een uur in de auto te zitten. Morgen weer serieus er tegen aan, heb er weer zin in! Ben bij dat het sinterklaas lekkers achter de rug is! Slaap lekker alvast!
@ Kim: geen idee... jij? Hier ook al het lekkers op. Ik wil niet weten wat de weegschaal morgen aangeeft.... maar... we beginnen gewoon vrolijk opnieuw! Blij dat sinterklaas voorbij is. En alle, pepernoten, speculaas en chocladeletters op zijn. Gisteren al kerstkransjes meegebracht. Maar gelukkig meteen ingepakt als cadeautje (soort van kerstpakket).
Hé dames, @Kerstboom: wij gaan er zaterdag 1 halen! Dan het hele huis in de Kerst sfeer zetten! @Sinterklaas vandaag: Hier ook vreselijk verwend en enorm veel gelachen om de gedichten en spel kadootjes. Een superleuke middag. Mijn moeder was alleen erg verbaasd dat ik geen Martini wilde. Heb maar gezegd dat het met lijnen zo goed gaat, dat ik geen extra calorieën wil van de alcohol! Kwam vandaag in totaal op 1396, misschien een beetje weinig. Ik ben alleen zo misselijk elke keer dat ik geen zin heb in eten. Morgen weer werken, zucht... Weekend is altijd zo snel voorbij. Slaap lekker allemaal!
Iedereen leuke Sinterklaas gehad? Ik heb de kerstboom er alweer staan, kon het gewoon niet laten vind het altijd zo gezellig staan! Mijn broer is vanmiddag met m'n neefje langs m'n ouders geweest. Hij heeft gisteren niks laten horen en doet nu net alsof er niks aan de hand is...had dat echt niet gepikt als ik m'n moeder was!