@Kaatje: Wat sneu voor levi! Geen koorts?@butterfly: Ik ben overstag , misschien dat ik hem zelfs nog voor de kerst ga kopen. @Mve: Leuk een bob! Heb je hem helemaal recht? Of loopt ie wat in een punt? Hier word het avondeten anders, man heeft zin in Sudanees eten dus hij is nog aan het koken. Denk dat het qua kcal niet veel zal uitmaken.
Nee ik geloof het niet, voelt iig niet echt warm aan en tempen is hier altijd zo'n drama dat ik dat alleen in uiterste gevallen doe
@Lovely, het is het waard . @Mamavesmee, hahaha kom je zo weinig aan lezen toe? Ik ook niet met twee kinderen. Heb vanmiddag Maureen de fles gegeven en na de fles sliep ze lekker bij me en heb ik mijn boek er bij gepakt. Was toch wel even lekker hoor. En jaaaaa... ook wij zijn dol op mannen in de zorg . We hebben maar liefst 1 mannelijke collega! De meesten mannen houden het maar een paar maanden vol . Zo erg zijn wij vrouwen toch niet? Met dat zusje gaat het wel redelijk, de laatste tijd zoekt ze vaker contact en komt zo wel eens aanwippen. Vind dat wel leuk! @Kaatje, het heerst ook wel wat, vooral dat buikgriepvirus. Hopen dat ie morgen weer de oude is. Goed geslapen heeft hij zeker, lekker he . Esmee sliep vandaag van 12.00 tot 15.30 uur, wat een genot soms! Maar dan liever zo lang slapen en niet ziek zijn. Ze zal vanavond wel wat later naar bed gaan, ze is super fit whahaha! De vaat is weg, nu aandacht voor Maureen!
Hey meiden, @ Femke: Je moeder dus goed kunnen foppen, met je martini @ Lovely: Hier ook de kerstboom al hoor. Gezellig is dat he?! Mooie boom hoor! @ Annemie: Veel plezier bij de echo meid! @ Kim: Balen dat je weer wat aangekomen bent. Hier ook ongi in aantocht. Al de hele dag zin in lekkers @ Moppie: En hoe was je bloeddruk? @ MamavEsmee: Beterschap meid! Sterkte met het laatste stukkie van komt een vrouw bij de dokter. Hoop dat je tissues bij de hand hebt. Of ben jij niet zo emo als ik?! @ Kaatje: Beterschap voor levi! Hier vandaag wel lekker gewerkt, maar het was GIGAdruk. Je kunt wel merken dat het december is. Iedereen aan het hamsteren geslagen!!! Nu met gigantische hoofdpijn op de bank. Vriendlief kwam ongeveer hetzelfde thuis als ik. We zijn heel slecht een frietje gaan halen (ja, alweer!!!) Ongi komt eraan en dan is friet mijn favoriet. En ik had me nog wel zo voorgenomen vandaag een balansdag in te lassen. En ik was ook wel goed bezig tot de friet. We zullen zien wat de weegschaal er morgen van vind. Mijn menu: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 2 mandarijnen T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain 2 mandarijnen T: niks A: 1 frietje speciaal 1 satékroket Totaal van 1380 kcal Valt nog niet eens tegen eigenlijk.. Liefs Oh ja hier nog een foto van onze boom! (beetje donker)
Butterfly, idd lekker als ze zo lang slapen.Was zelf vandaag werken dus heb er geen gebruik van kunnen maken. Hij is om 19.15 naar bed gegaan en was gelijk ko. Leuk de bomen ! Dit jaar gaan we een echte nemen. Van het weekend ofzo maar even halen. Ga van de week wel de kerstkaarten rond brengen
mooie bomen meiden hier ook gezet vandaag ... ben zo druk geweest en kom net van een vergadering af ik ben zoooo moe .. dus sorry .. iedereen een knuf en ik plof nu op de bank !!
Butterfly.. Wij hebben in 5 jaar tijd ook 3 mannen versleten, dit is nummer 5.. Ik denk zelf dat de werkdruk ze tegenvalt. Wij stellen de eissen best hoog als team. En ik houd wel van een beetje werkdruk. Ja, heb te weinig tijd voor lezen.. Jij ook een stukje gelezen vanmiddag. Lekker he? Fijn dat het met dit zusje wat beter gaat. Melanie.. Jammer van het frietjes, was de weegschaal zo onaardig vanmorgen? Ook al zo'n mooie boom! Lovely.. Ik heb hem kort van achter (haargrens) en in een schuine punt naar voren.. Emma.. Knuf terug. @ Boom.. wij zetten hem denk ik vrijdag. Ben al even aan het inventariseren wat ik allemaal aan boodschappen moet hebben voor de verjaardag.. Vind dat altijd zo'n werk en al die hapjes die ik moet maken.. Als iedereen maar zit en voorzien is met taart en drinken.. Zit nu aan een kopje thee, voel me slapjes en had het net zwart voor de ogen.. Hoop niet dat ik " echt" ziek wordt..
Hai dames, Hier ook drukjes en moe de laatste dagen vandaar weinig te melden, hopelijk gaat het allemaal goed met jullie. @Femke, nog een van harte met je zwangerschap meid. Geniet er lekker van. Dikke knuff aan allen!
@MvE, met mij kan het beter maar met mijn dochter gaat het goed dank je voor het vragen. Ik ga weer loggen op de bank, heb hoofdpijn en rugpijn. Ik kom gauw weer bijkletsen! Fijne avond allemaal!
@ MamavEsmee: Weegschaal was inderdaad niet lief. Maar dat was te verwachten. Hoopte morgen weer een kilo kwijt te zijn (dan ben ik deze week niet aangekomen (over de week gezien)) maar dat zit er niet meer in, na die friet...
Heey meiden Ik kom even zwaaien *zwaai* want ben MOE! Hopelijk alles goed met iedereen! Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor intake en zou echo hebben, maar helaas ging die niet door, want ze hadden het verkeerd ingepland. Nu heb ik morgen mijn echo. Fijne avond iedereen!
@kaatje: Gelukkig geen koorts dus!Zoals butterfly zegt kan het inderdaad ook een buikvirus zijn. Beterschap met je kleine mannetje! @melanie: jij hebt ook een mooie boom! @mve: Leuk! Zo heb ik het meestal ook. Is het boek "komt een vrouw bij de dokter" een aanrader? Had persoonlijk niet zoveel met de film. @patriesja: Wat jammer, nu moet je morgen er speciaal voor terug? Wil eigenlijk grey's kijken, maar m'n man zit aan de telefoon met z'n moeder.En laten we nou net geen draadloze telefoon hebben. Dan maar even internetten onder het genot van een kopje warme chocolade melk. Moet eigenlijk even met m'n arabisch bezig, maar dat doe ik morgenmiddag wel.
Hey meiden, @Bomen: Wat een gezelligheid, ziet er allemaal leuk uit hoor! Denk dat ik die van mij van de week maar zet, had vandaag weer geen zin haha. @Butterfly: Jij gaat echt als een speer met afvallen! Super goed hoor! Vandaag ging het eigenlijk heel goed, lag een zak pepernoten op het werk maar daar heb ik vanaf kunnen blijven. Jammer genoeg was er een collega jarig en die had koekjes getrakteerd, die dus wel 1 genomen. Had zo'n honger (was mn fruit vergeten). Hoop dat de weegschaal het me vergeeft....... Net lekker onder de zonnenbank gelegen, zit weer helemaal onder de sproeten haha. Maar wel lekker warm
@zieken: beterschap! @kerstbomen: mooi! @zwangere misselijke dames: sterkte! Hier naast keelpijn ook al 3 dagen last van de darmen dus zal idd wel een virusje zijn. Echter was mn temp daarnet 35,7 *lol* Bloeddruk was weer 100/60 Moet wel even naar de gyn bellen voor een consult ivm astma. dat wilde mn vk graag. (inspanningsastma en bevallen... hmmmzzz....) Verder drukke dag gehad, vk, daarna laatste les gehad, verder hele dag van huis, daarna meteen eten gekookt, gegeten en naar ons huisje. zit nu net een half uur. heb de hele avond op mn knieen over de vloer gekropen om pleisterwerk en stucwerk resten van de vloer te krabben en de vloer aan te vegen. is wel mooi schoon nu Trusten!