Hey meiden, @ Annemie: Fijn dat de echo zo goed was. Gefeliciteerd! Mooie fotos! Het is wat bij die huisartsen! Gelukkig word het nu in de gaten gehouden. @ Xenas: Fijn dat de eerste dag zo goed is gegaan. Houden zo @ Kim: Hahaha mannen! Balen dat de weegschaal nog niet minder aangaf. @ Femke: mooi menu meid! @ MamavEsmee: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Lekker hoor, morgen weer een dagje vrij. Ik moet nog een dagje langer wachten En ben je goed gekeurd door dokter Esmee? Vervelend zeg, dat je zusje zo laat kwam. Dat is dus iets waar ik echt niet tegen kan (vanmorgen nog een collega op het werk op aangesproken) @ Butterfly: Nog geshopt? Lees het al. Had je geld teveel? hahaha Jeetje wat een karig menu zeg, mooi opgelost met die friet! @ Moppie: beterschap meid! Niet allemaal van die halsbrekende toeren uithalen bij het poetsen he je bent hoogzwanger!!! @ Kaatje: Jeetje, zo beroerd van de zwangerschap?! Hoop dat het snel beter gaat! Ah je denkt zelf dat het griep is. Ik hoop het voor je meid. Ben je er hopelijk snel weer vanaf. Goed dat je navraag hebt gedaan bij de verloskundige. @ Patriesja: ook al zon mooie echo! Fijn dat alles goed was! Hier vandaag wel lekker gewerkt. Meteen even met zijn allen een boekje open gedaan naar de baas over 1 collega. Haar contract loopt in maart af, en wij willen niet dat dat verlengt wordt. Komt wel goed denk ik Vandaag tot op heden een goede dag. Hoewel ik wel onwijze zin heb in chocolade.. Vandaag ongesteld geworden. Tja dan krijg je dat. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel T: 2 krentenbollen 2 mandarijnen T: niks A: 150 gram ovenaardappels 1 tartaartje 1 schaaltje sla met ananas, komkommer en een beetje dressing 1 lepel halfvolle frietsaus Totaal van 990 kcal Ik ga vlug spullen pakken voor de zwemmen. Mijn zus is er al.. Liefs
Net een paar hapjes vla op, lijkt aardig te vallen zolang ik stil blijf liggen. Ben uitgeput dus duik mijn bed in. truste
@Wendy: Lekker, frietjes!! @Melanie: Zwem ze vanavond! @Kaatje: Dikke knuff meid! @Hier: Mannetje is net thuis, heerlijk! Lekker samen op de bank genieten! Ik ga even wat info over MvM uitzoeken.
@Kaatje: jakkie allemaal ziek. niet leuk! Weltrusten @Patriesja: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Dus de termijn klopt nu wel met wat jij in eerste instantie dacht? @Butterfly: nja... echt glimmend zal het niet worden want het blijft vies (behang is geel, vorige huurder maakte niet echt/echt niet! schoon) Lekker genoten van je patatje? @MvE: leuk zo'n zus die niet belt! Jammer dat het shoppen niks meer is geworden. Taart recept: had jij niet laatst iets met oreo koekjes? Ben je trouwens zelf weer in orde? @Femke: haha ja ik ken het. Als ik niet kan internetten... gelukkig kan ik mobiel ook forummen, dus dat doe ik elke ochtend en elke avond vanuit bed ook nog even. Hoezo verslaafd?? Met mij gaat het al weer wat beter hoor. Heb gewoon een flinke verkoudheid te pakken. Als ik mn stem kwijt raak, betekent het dat het beter gaat. Ik hoest mn longen lekker leeg en dan voel ik me morgen vast stukken beter! Misselijkheid of dat weeiige gevoel, verdwijnt wanneer je regelmatig kleine beetjes eet. Probeer niet te veel op die kcal te letten. Dat kan je later weer doen wanneer de ergste misselijkheid voorbij is Heb zelf de eerset weken er 5kg aan gegeten (vette troep) en daarna tot week 20 ongeveer stabiel gebleven met 1600-1800kcal. @Melanie: Samen met de andere collega's dus verteld dat jullie haar niet langer als collega willen? Functioneert ze niet goed of kunnen jullie niet goed met haar opschieten? Zwem ze! Je menuutje is prima toch? Geen chocola meer he! @Gek doen: I know, ik moet het wat rustiger aan doen, maar ik moest een bovenraampje doen (stond op het aanrecht dus...) en keek toen bovenop de keukenkastjes... big mistake! Zal vriendlief de volgende keer de ruiten laten poetsen. Is eigenlijk ook te zot voor woorden dat ik dit soort toeren nog uithaal... Enne... hoogzwanger, wat klinkt dat gek Melanie! Heb het gevoel dat ik de hele wereld aan kan. Hmzzz... volgens mij had Butterfly dat ook toen haar verlof begon? Hihi... Zal wel iets met nesteldrang te maken hebben @Hier: wasje ophangen... wasje in de machine stoppen... moet nog 2 wasjes en dan is alle was er weer door. dan kan ik morgen eindelijk beginnen aan de babykleertjes. dat is, als vriendlief er niet weer zo'n puinhoop van maakt... oh en ja, ik ga ook nog even de hal stofzuigen, dan kan ik die weer van mn to do lijstje strepen!
Lees over frietjes, frikandellen en kaassouflees.. lekker!! Butterfly.. Nog geen 400 is dan wel heel weinig ja.. Goed opgelost zo! Melanie.. Is je collega zo erg? Moppie.. ben wel het 1 en ander gewend van mijn zusje.. Verder is het een ontzettende schat hoor! Hoe gaat het met jou zusje? Femke.. We hebben elke maand vergadering.. En die taart klinkt lekker zeg! Kaatje.. trusten! ****** Net, de gelukkige huisvrouw uitgelezen.. Raar eind. Erwin heeft lekker een kopje thee gezet..
met die van mij gaat alles prima heeft het perfect naar haar zin gelukkig Dames... wie kan ik blij maken met kookboekjes? http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/242747-23-kookboekjes-anne-wilson-paar-andere.html
ff een berichtje vanaf mijn mobiel want vriendlief is aan het pokeren. dames die ziek zijn: beterschap. Dames die zwanger zijn: rustig aan jullie he. Moppie: gaat je kleintje niet protesteren als je te druk bent. Deed Dane wel. Hier: lig lekker met een deken op de bank. morgen komt mijn zus mijn wenkbrouwen verven en harsen. mag ook wel want vrijdag ga ik naar de sauna...
@Moppie: Nee, kan niet zonder internet! Ga morgen proberen meer kleine maaltijden te eten. Ik wil wel blijven tellen, ik ben bang dat ik anders de grip kwijt raak... Maar ik eet wel waar ik zin in heb. @Hier: Moe, ga zo lekker naar bed. Slaap lekker allemaal!
@ Moppie en MamavEsmee: Iedereen ergert zich groen en geel aan die collega. Ze werkt maar half, bemoeid zich overal mee. Doet niks liever als zitten. (en dat kun je bij ons nu eenmaal (bijna) niet)... Daarnaast lult ze de oren van je kop. Over allerlei onzinnige dingen die flink aangedikt zijn. En dan dat tempo... pfff... we zijn er helemaal klaar mee. Zeker omdat er al verschillende keren gesprekken over zijn geweest dat het moet verbeteren. En dat gebeurt gewoon niet. Zo... melanie heeft gesproken hahaha Hier net terug van het zwembad. Was wel weer even lekker. Nu alleen nog meer zin in iets lekkers. Maar dat heb ik altijd na het zwemmen... Zo even mijn menu voor morgen plannen...
Pffff zit eindelijk!! Joehoe, mamatijd . De meiden komen hier mooi om en om, maar vanaf 19.00 is Maureen wakker. Echt wakker en heeft tot een uur of 21.00 soort van "huiluur". Ze is alleen stil in mijn armen. De hele dag slaapt ze en hebben we geen kind aan haar. S'avonds eist zij haar aandacht . Is op zich niet erg, maar dat betekend helemaal geen tijd voor mijn eigen dingen. Dat moet wel wat wennen hoor. Heb haar vanavond ook gewoon in het wipstoeltje gezet om even snel speelgoed op te ruimen. Dus nu even mamatijd . Kan snel bijlezen, kan snel mail checken, wat opruimen, en dan is het al 23.00 uur. Net nog even 2 beschuitjes met muisjes gegeten. Kom nu mooi uit. Denk op 1100. @Mamavesmee, hahaha inderdaad, friet, kaassoufles en frikandellen en dat op dinsdag notabene!! Vind het meer iets voor in het weekeinde hoor . Vervelend van je zusje, herken het! Mijn zusje is ook zo, als we een tijd afspreken schrijf ik al een uur later op de kalender. Je kunt er soms niets van op aan, helemaal niet als je zelf wel van de tijd bent. Ik ben altijd op tijd, behalve in de zwangerschappen hahaha. @Moppie, patatje was HEERLIJK, maar erg weinig . Heb echt even berekend hoeveel ik het beste kon nemen en heb mijn bordje patat ook nog afgewogen. Harrold zat echt al geergerd te kijken dat ik mijn bord patat aan het afwegen was. 150 gram.... eet vaak wel wat meer en met mayo. Ketchup was ook wel lekker trouwens. Maar het smaakte naar MEEEEER! Enne..... op zich wel lekker he, alles aan kunnen. Wat ik kon doen heb ik de laatste weken ook gewoon gedaan. Herken mezelf wel in je klim en klauterwerk. Hm, ga even snel mail checken en wat spullen op MP zetten. Blijft er ook steeds bij. Zou morgen naar het werk met Maureen. Maar ze hebben het over gladheid, en heb nog 7 weken verlof. Stel het denk ik nog maar een weekje uit. Maar even kijken hoe het weer morgen is. Oppas komt morgen wel, dus kan ook lekker op zolder bezig. Blijft er ook steeds bij.
@moppie, het klopt iedergeval een stuk beter volgens de vorige echo zou ik vandaag dan 8.2 zijn en volgens deze echo al 9 wk
Sorry meiden, nog geen tijd gehad om bij te lezen. Vanavond mijn haar extensions uitgekozen, worden vanavond meteen besteld. Volgende week vrijdag worden ze gezet, ben zo benieuwd! Morgen moet ik werken van 08.00 tot 21.00 uur. Wordt een lange dag, maar er moet nog zoveel gebeuren en ivm zieken heb ik dus maar aangeboden om eerder te beginnen en langer te blijven. We hebben morgenavond een extra klanten koopavond met daarbij 15% extra korting bovenop de sale, dus hoop dat het lekker druk wordt! Donderdag naar Rotterdam, naar de Ugg outlet en het centrum, ben benieuwd!
Hier de traktaties voor de psz zo goed als klaar gemaakt. Maandag nog 20 ballonnen opblazen en dan is het klaar.. Ben moe , ga slapen! Tot morgen meiden.
Goedemorgen! Hier 3 ons eraf, het schiet niet echt op maarja beter dan niks. Ben gister met hoofdpijn naar bed gegaan en wordt er weer mee wakker. Ga zo maar even medicijnen innemen, kan ik meteen kijken of het ook echt helpt! Vandaag een lange dag voor de boeg! Maar morgen lekker vrij. Fijne dag!
Mogge, ik voel me vandaag gelukkig iets meer mens. blijf wel een dagje thuis om aan te sterken en hopelijk wat te kunnen eten Ben anderhalve kilo kwijt. Butterfly, zou idd ook niet in de auto stappen als het nog niet nodig is
Goedemorgen dames, Hier vannacht weer lekker geslapen, ben alleen heel vroeg wakker steeds. Menuutje voor vandaag: O: yoghurt met muesli en diksap T: BB met smeerkaas en ham L: 3 bb met smeerkaas, ham kip T: Appel en 2 taai taai A: Lasagna T: Geen idee 1 bh extra toegevoegd, kom anders niet aan de kcal-tjes. Heb geen idee hoeveel dit precies is, internet ligt er hier nog steeds uit en via de mobiel is het zo traag... Fijne dag allemaal!
Sonja dag 3 , maar de weegschaal doet niet helemaal wat ik wil. Gaat nu al 2 dagen zo goed. Wil te snel een mooi resultaat, ik weet dat ik geduld moet hebben hahaha. De 5 ons die ik in gisteren ineens zwaarder woog is er weer af. Zit dan wel weer op mijn laagste gewicht, maar ik wil nu ook wel eens onder de 84 komen. Vandaag weer een nieuwe dag, die lijkt wat beter dan de eerste twee dagen en kom vandaag met het menu zelfs uit op 1200 . Niet zo laag als de eerste twee dagen. O: 250 ml melk met 4 lepels brinta. T: Plakje ontbijtkoek, water. L: meuslibol met halvarine, 250 gram yoghurt met een stuk fruit ( denk appel ) T: 1 eierkoek, glas water. A: 225 gram macaroni ( macaroni, 200 gram bamigroente, 75 gram rundergehakt, macaroni kruiden ). T: 1 appel. Ben benieuwd. Oppas komt om 09.30 uur en dan ga ik naar de zolder. Stap liever niet in de auto vandaag. Ga nu naar Esmee, ze heeft nog steeds slechte stoelgang en verkrampt gewoon. Heb nu eindelijk lactulose van de HA gekregen maar duurt even 2 daagjes. Arm kind. Ze is steeds over de toeren.