10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zwaai.. Kom straks even kletsen.. Esmee is toch naar school! Ze was vroeg wakker en wou zelf ook graag..

IK beneden en boven even soppen, zuigen en dweilen. Nu mooi even tijd voor!

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Hier al wat minder keelpijn en meer stem :p

O: kwark met muesli
    T: thee, citroendrank
    L: vissticks, rode kool, aardappeltjes
    T: -
    A: ?

na de lunch moet ik meteen door naar het ziekenhuis, afspraak met de gyn gemaakt. ben benieuwd wat die me kan vertellen over mn astma. waarschijnlijk niets haha...

Fijne dag allemaal! Ik ga de badkamer poetsen ;)

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Ben lekker bezig met de kerstversiering. Normaal hebben we een grotere boom maar omdat Dane nergens vanaf kan blijven hebben we een kleinere boom en achter de bank.

Kijk maar......Wel ongezellig licht door mijn camera want in het echt zie je de lichtjes branden en mijn haard staat ook aan wat je hier dus niet ziet. Er komt ook nog raamversiering en een leuk kerststukje op tafel hoor.....

Bekijk bijlage 113627

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Kaatje: fijn dat het wat beter met je gaat.
    Femke: mooi menu hoor
    Butterfly: hihi dat snelle resultaat ken ik ;) gewoon eens 2/3 dagen niet op de weegschaal staan dan kan het ineens heel leuk zijn :D
    Moppie: last van nesteldrang? :p

Hier net wakker, mocht blijven liggen. M'n vent heeft de kids weggebracht.
    Nu lekker aan het ontbijt. Zo even make-up op doen en dan heb ik om 11:00 2 uurtjes rijles.
    Was vandaag anderhalf kilo zwaarder, zit verstopt. Maar eens zien hoe het gaat anders weer medicijnen innemen.
    Mijn menu:
    O: magere yoghurt met banaan
    T: kop koffie, 2glazen water
    L: bb met gebakken ei
    T: kop thee, 2 glazen water, mandarijn
    A: 125 gram rijst, 200 gram foe yong hai
    T: kop thee, speculaasje, glas water

Morgen boodschappen doen, ga weer helemaal beginnen met sonja even tot de kerst :). Plan nu zelf de menuutjes, en merk dat ik me er niet altijd even goed aan hou. Val dus eigenlijk ook niet af, moet echt weer goed streng zijn!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wendy, gezellig. Wat een leuke bank heb je !

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: Bedankt. Wij vonden hem leuk want hij is toch warm maar ook speels. En de poef kun je precies in dat holletje aanschuiven en dan heb je een soort bed hihi.

7. steenbokje

@Nesteldrang: kweet het niet. als ik bezig ben moet het wel perfect zijn, maar heb geen zin om schoon te maken :p
    Maarja kraamzorg komt morgen langs dus wil wel een glimmend huis... Is er een beetje bij in geschoten de afgelopen weken...

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    haidiehoooo meiden

hier gewoon ff te druk !
    leef nog maar ben moe .. straks weer extra naar mijn werk tot laat en morgen weer werken
    ga nu echt ff uur niks doen
    dus dikke kus en zwaai voor iedereen

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Hier ben ik weer, ben toch in de auto gestapt.
    Collega mailde al dat ze het jammer vond, en de wegen vielen heel erg mee. Ben ik daar maar weer geweest, komt anders deze maand niets meer van. Bewoners waren helemaal enthousiast. Zo lief om te zien. Meteen mijn kerstpakket meegekregen... nou ja pakket. Wij krijgen altijd VVV bonnen t.w.v 70 euro. Dus maar even bedenken wat ik daar voor ga uitzoeken :D.

Net thuis, Esmee naar bed gebracht, Maureen verschoond en de fles gegeven en zit nu aan mijn lunch. Sonja Bakker is momenteel echt goed vol te houden omdat ik gewoon geen tijd heb om te eten. Om 11.00 mijn stukje koek maar eens naar binnen gewerkt.

Nou, ga hier maar eens wat doen.
    Wil even stofzuigen, dweilen eigenlijk.... en de was vouwen en strijken. Maureen haar bedje nog even verschonen.
    Hoef me niet te vervelen, genoeg te doen.

10. steenbokje

Bluh... wachtkamer zit vol en spreekuur loopt uit. Bah Bah Bah....
    Ik ga straks naar de mac. Heb nog geen tijd gehad om te lunchen.
    Badkamer en toilet glimmen wel weer :)

11. MamavEsmee

Moppie.. Jep, blaas ze zelf op haha..:D Heb goede longen! Prima menuutje toch? Kraamzorg is wel wat gewend hoor. Hier hebben we alleen aan tafel wat dingen doorgenomen. Ze heeft verder nergens naar gekeken. Succes met wachten bij de gyn. En eetsmakelijk straks bij de MAC.:D

Kimmetje.. I.d. beter iets dan niets en je hebt i.d. een erg lange dag! Werkse en morgen lekker shoppen.. joehoe!!!

Kaatje.. de 1,5 kilo is denk ik niet bedoeling wel?

Femke.. Fijn dat je vannacht goed hebt geslapen.. En je menu ziet er goed uit hoor.

Butterfly.. je hebt er in iedergeval niets bij op de weegschaal.;) En toch naar het werk geweest. dit jaar dus weer vvv bonnen? Altijd leuk!! :) Succes met het huishouden.

Wendy.. Gezellige boom. Hier is een boom eigenlijk altijd wel goed gegaan.

Lovely.. Lief dat je mocht blijven liggen vanmorgen! En toch weer bezig met Sonja. De verleidingen zijn soms groot he?!;)

Emma.. loop je jezelf niet voorbij meid?

Hier zowel boven als beneden alles lekker schoon.. Wou eigenlijk nog even ramenlappen maar het vriest buiten..

Het speelgoed van esmee weer uitgezocht en een vuilniszak weggegooid. Zal zaterdag ook wel weer het 1 en ander bijkomen.

Menu:
    O: 150 ml halvolle melk en een zakje brinta
    T: appel en een stroopkoek, water en koffie
    L: 3 boterhammen 1x appesltroop en 1 x light salami.
    T: stukje chocolade letter en water.
    A: 300 gram stampot boerenkool met 70 gram magere rookworst.

De weegschaal was vanmorgen weer lief.. 71.5.. tel al een week geen calorieen en eet tussendoor toch best wel eens wat lekkers. Ben er blij mee.:D

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ja weer VVV bonnen, vind dat altijd wel leuk. Kun je tenminste zelf wat uitzoeken. Hebben jullie ze nog niet gekregen?
    Wij krijgen ze altijd heel vroeg. Wat goed dat je ook geen kcal meer telt en dat het zo goed blijft gaan.
    Ik had dat in de zwangerschap ook, telde ook niet echt en kwam weinig aan. Dat is heerlijk en zo moet je uiteindelijk ook leven. Ik zou niet mijn hele leven willen tellen, al zal het altijd belangrijk blijven.

@Moppie, lekker MAC!! Geniet ervan.
    Was op mijn werk vanmorgen en reed er ook vlak langs.
    Heb nog in tweestrijd gestaan, maar het niet gedaan.
    Ben je in Nij Smellinge?? En welke gyn moet je heen?
    Ik zit daar altijd zo een dikke 3 kwartier te wachten.

De vloer is gezogen.
    Nu aan het was vouwen en strijken ;) blegh!

13. MamavEsmee

Butterfly.. Wij hebben altijd de laatste vrijdag voor kerst een kerstlunch en vergadering op de locatie en dan krijgen we het " kerstpakket" Krijg het dus volgende week vrijdag..;) Ik vind het wel lastig om geen calorieen te tellen. Ben dan bang dat ik of te veel of te weinig eet.. Maar het gaat tot nu toe goed. Ik zal er altijd op moeten blijven letten want ik heb nou eenmaal aanleg om dik te worden.

Rianne.. Jij het lijnen al weer kunnen oppakken?

Beschuitje.. Hoe gaat het met jou??!

14. steenbokje

Hmz... uur geleden had ik afspraak. Loopt lekker uit hier....

15. steenbokje

Heerenveen trouwens

16. MamavEsmee

Moppie.. Zie net op de reclame dat ze mc flurry.. magnum brownie hebben.. lekkerrrrrrrrrr!!!:p

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Wel vervelend aan de ene kant he. Ik heb die aanleg ook.
    Sommigen kunnen alles eten zonder aan te komen, kan daar zo jaloers op worden. Ik moet echt vechten om het eraf te krijgen en het eraf te houden. Eet ik nu een heel weekeinde lekker, zit er zo 2 kilo aan. Ben nu net bezig met afvallen, dus wat ik afgevallen ben zit er dan aan. Dus het is nu tot mijn streef even streng.
    Vind het gelukkig nog erg leuk :), en heb motivatie en dat scheelt wel. Maar de weegschaal mag wel eens liever worden hahahaha. Doe zo mijn best. Tsja, elke dag wegen is niet goed, maar ik MOET er elke dag op staan, ik kan het niet laten ;).
    En wat leuk van die kerstlunch.... dat soort dingen hebben wij niet helaas. In ons team is de afgelopen jaren veel gebeurd, ook veel minder leuke dingen. Het team heeft ook lange tijd niet als een team gefunctioneert omdat er een aantal tussen zitten die het voor anderen verprutsen. Het wordt gelukkig beter..... heb ook veel zin om weer te gaan leren hoor. Zie het ook als proces voor het team.
    En heb onwijs veel zin weer te gaan werken.

Zo, de was is inmiddels ook gevouwen en gestreken :D

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Oeh dat klinkt lekker!!!!!

19. MamavEsmee

Butterfly.. Wij hebben een ontzettend leuk en gezellig team. Natuurlijk heb je met de 1 meer als met de ander maar het voelt goed en vertrouwd. We doen regelmatig leuke dingen met elkaar.:) Alles is weer klaar bij jou?

Ik denk dat ik straks met Esmee maar even boodschappen ga halen..

Het eten staat al klaar.. Hoeft alleen nog maar even opgewarmd te worden.

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE

Nee het wil totaal niet! Vreet me vol met van alles en nog wat! Wat er maar in huis is of nog is van de verjaardag van Lukas!!
    Probeer wel water te blijven drinken,zaterdag ongi geworden dus ook extra erbij maar is geen excuus he!
    Laatst op weegschaal savonds en dat was erg schrikken maar dan nog gaat die knop niet om :( stom stom stom!!
    Tis ook een rot maand denk ik voor mij om te gaan lijnen weet toch dat ik het niet vol kan houden en ja das ook geen excuus want jullie kunnen het ook!
    Maar weet wel dat er wat moet gebeuren maar ja die welbekende knop moet wel om!
    En wil niet zielig gaan lopen doen nu hoor want dat is gewoon niet nodig en is ook niet zo! Doe het allemaal zelf en heb het ook allemaal zelf in de hand!

Deel Deze Pagina