Rianne.. Je hebt het i.d. zelf in de hand maar dat maakt het niet minder vervelend. Heb me jaren zo gevoeld.. Dikke knuf.
Nee dat is waar idd,vind het erg vervelend ook omdat ik mezelf er gewoon niet toe kan zetten,mijn hoofd wil graag heel erg graag maar ik krijg die verdomde rot knop gewoon niet om,en ja dan heeft het weinig zin ook zo vaak als jullie zeiden! Ik hoop dan maar gewoon dat ik in Jan wel mijn best kan gaan doen en er voor kan gaan en dan echt de strijd tegen de kilo's kan gaan winnen! Soms is het zoooo frustrerend! Maar ja die veromde December maand met al die lekkere dingen hihi maar ja ook die kan je laten LIGGEN!!! Thnx you voor je knuf
Ik lees straks bij... Prachtige 3d foto meegekregen. Helemaal verbaasd dat de gyn een echo wilde maken... kom straks showen.
Mammarianne ik herken het zo !! Ik krijg ook al een paar weken die rotknop niet om. Ik wil het zo graag en voel me er ook niet lekker bij. Zie soms mensen naar mijn buik kijken zo van is ze nou zwanger of niet ? ( Althans dat denk ik dat ze kijken, misschien is het niet zo hoor!) Veel mensen zitten ook te wachten op het moment dat ik zwanger ben hihi dus dan heb je dat ook wel. Ik heb voor mezelf besloten om in januari de knop om te zetten. Nu gaat het me toch niet lukken en dan blijf ik mezelf kwellen. Mammavanesmee je heb nu gelijk gelezen hoe het met me gaat Jij vroeg het immers. Kaatje goed dat je weer iets beter bent. Butterfly wat ben je toch een bezig bijtje..
Oh ja Butterfly wat ben je toch heerlijk relaxed Je geniet zo lees ik gewoon in je berichten Houden zo meid!! Aangenaam beschuitje bij het niet lukken met de knop
Butterfly, toch even langs geweest dus. Gezellig Moppie, altijd vervelend als het zo uitloopt MVE. nee zeker niet,maar ja anderhalve dag alleen overgeven en niets eten .. heb je dat al snel Hier nog geen idee wat we gaan eten. is op brood na niet veel in huis. door de griep geen boodschappen gedaan
Ook niks in de vriezer liggen Kaatje? Een keertje brood eten is ook niet zo erg toch? Of wil je voor Levi graag groente hebben?
Hadden gister ook al brood. En voor Levi hoeft het niet want die eet toch geen avondeten. Had nog gehakt in de vriezer dus ligt in een laag warm water te ontdooien voor spaghetti
Nee is weer zo'n fase van de afgelopen maanden. Maak me er niet druk om aangezien hij normaal 6 boterhammen eet op een dag. Nu hij niet lekker is eet hij maar 2 a 4 boterhammen op een dag en wil ook geen tussendoortjes niets,maar voor een paar dagen kan dat geen kwaad
Ah ok,hopen dat die fase snel over is! En idd hoef je je dan ook niet druk om te maken,als hij honger krijgt dan eet hij wel weer! En goed hoor 6 boterhammen!
@Mamarianne, ik geniet ook echt van de 2 meiden. Het is al gewoon aan het worden hoor hahaha. Vind het heerlijk om zo voor de kinderen te zorgen en voel me toppie. Hier eindelijk de administratie ook opgeruimd. Bleef er ook steeds bij. De laden zijn weer redelijk opgeruimd, veel oud papier overigens. Net mijn eierkoek op....... maar zin in meer...nog trek!!!!! Zag 3 blokjes speculaas liggen, is nog over. Heb het nog gewoon kunnen laten liggen. Als ik het pak en op vreet zit ik nog niet vol en heb ik ook nog spijt, de rest van de dag. Nu even vol houden en dan vanavond wat extra's. Heb tussen de middag bij de mueslibol gewoon optimel yoghurt genomen i.p.v magere yoghurt en een appel. Dus heb nog wel wat over voor vanavond.
Kaatje.. Dat is ook zo, hopenlijk houd je snel weer wat binnen.. lekker spagetti! Hier is het avondeten ook drama.. Droge aardappels en vis is het enige wat Esmee momenteel eet. Tussendoor bied ik wel tomaatjes en komkommer aan, dat eet ze gelukkig wel goed en knijpfruit ook. Rianne.. Hopenlijk kan voor jou de knop in Januari weer om. December vind ik ook moeilijk hoor. Chocolade letters en nu de kerstkransjes en schuimpjes.. Esmee is zaterdag jarig en dan nog kerst en oliebollen.. Hopenlijk kom ik het goed door! Probeer in iedergeval niet nog meer aan te komen.. Beschuitje.. Voor jou ook een dikke knug meid! Wat is het moeilijk he?! Moppie.. Ben benieuwd naar de echofoto.. Was alles goed? Butterfly.. dat had hier niet meer in de kast gelegen ben ik bang.. Knap dat je het kunt volhouden. ****** Hier de verjaardagsboodschappen in huis.. Wil eigenlijk nog zelf appeltaart bakken maar heb maar 1 springvorm.. Heb voor de kids mini tompouchen gehaald. Misschien dan nog een taart bij de hema bestellen. Is ook altijd lekker! Wat zijn de booschappen trouwen duur zeg! Had dan ook wel allemaal lekkere luxe dingen voor hapjes etc maar dan nog..Het is zaterdag wel allemaal op. Ga o.a. Wraps met zalm en ijsbergsla maken, ei met rookvlees, etc etc.. Lekkerrrrrrrrr **** Esmee lijkt het fijn te vinden dat ik lekker bij huis ben. Ze heeft erg goed geholpen met boodschappen halen en zit nu met een schaaltje bugles naast me.. Ruikt lekker..
Nou ja de 110 was weer dichter bij! We doen ons best maar ja Dec is een rot maand! Kan je nagaan dat ik vorig jaar Maart onder de 100 zat en het toen in dat weekendje weg zo verklo*** heb!
Nou ik dacht dat ik een redelijk menu had maar kom toch op ruim 1400 uit. O: 2 plakjes ontbijtkoek met boter T: pakje Liga milkbreak L: 1 tosti T: rijstewafel choco van snack a jack T: zelfgemaakte fruitshake van jus 'd orange, appel, peer en banaan D: spaghetti bolognese Pppffffff
mve, boodschappen zijn idd duur tegenwoordig. Ik wordt echt gillend gek van Levi. Hij maakt vandaag alles kapot,luistert niet, maakt herrie .. hoog tijd dat hij weer naar bed gaat.
@Kaatje, oh bah, kan me voorstellen dat je rust wilt. Leuk he, peuters . Enne, Esmee heeft ook even een mindere fase met eten hoor. Ga me er niet druk om maken. Alleen nu ze niet kan poepen maak ik me wel meer zorgen. Want beter eten betekend ook beter kunnen poepen. Mag soms blij zijn als 3 happen gehad heeft. @Mamavesmee, verbaas me over de boodschappen ook steeds hoor. alles lijkt steeds duurder te worden. En als je een verjaardag hebt, haal je ook extra dingen. Hema taart is lekker he, schoonzus had het weekeinde een vlaai daar weg, die was echt heerlijk. en je hapjes klinken erg lekker . Ei met rookvlees is hier ook altijd een sux6. Euh.... heb 1 blokje speculaas genomen. Kon de verleiding niet helemaal weerstaan. Met heeeeeeeel veel tegenzin de rest weer in de kast gelegd. Moet Harrold vanavond echt op eten hoor. Zag net nog 2 pakken koeken open liggen, appelbroodjes en aardbeienkoeken, de laatste mijn favoriet. Maar ik wil ze niet opeten. Het gaat zo goed nu. Ga de macaroni afmaken en zo eten!
@Mac: AAahhh heb ik een lekkere mcflurry gemist? zucht... zal wel even duren voordat ik weer in heerenveen langs de mac kom hoewel... zaterdag naar utrecht, dan komen we langs joure, lelystad, almere, utrecht whahaha... meerdere kansen! Bezoekje aan de gyn liep wat uit. bijna 1,5 uur in de wachtkamer gezeten... Ik moest er naar toe om te kijken wat hij vond van mijn medicijngebruik. Nou gebruik ik maar 2x per maand salbutamol, dus geen "zware" medicatie. Geen medische noodzaak dus, maar wel een dosiertje aangelegd voor wanneer ik in januari daar binnen kom. Nu zijn ze dus op de hoogte! Hij vroeg me meteen of ik ook een echo wilde. Was helemaal verbaasd want alles liep al zo uit en toch nam hij daar de tijd voor. Ook voor het eerst ons wondertje in 3d mogen aanschouwen Uk is nu al een 5 ponder!! Dus dat wordt nog wat... Buikje loopt iets voor, maar Uk kan ook gewoon dik zijn hahaha... Verder was ik goed op termijn, kwam op 34w5d uit, dus 1 dag vooruit. Lekker mollig kindje gezien! Op de foto zie je het armpje en de navelstreng ook. Bekijk bijlage 113731 @MvE: nog een paar daagjes en dan is Esmee al weer 3 jaar!! wraps met zalm klinkt heerlijk. Ik heb zooooo'n zin in gerookte zalm! @Wendy: Je menuutje ziet er toch prima uit? Denk dat die liga's het probleem zijn. Zit over het algemeen vrij veel kcal in. @Kaatje: al weer wat beter meid? Leuk met zo'n druk ventje in huis... Misschien had ie energie over van jullie dagje ziek zijn gisteren? @Hier: vriendlief is niet helemaal in orde. Ook ik voel mn buik weer opspelen helaas. Hopelijk morgen niet ziek want dan moet ik de kraamzorg weer afbellen! Vorige week al ivm werk...
Wendy.. mooi dagje zeg.Is de weegschaal ook lief voor je? Butterfly.. Toch een stukje genomen. Hier blijft een pak koeken niet lang open.. Of ik gooi het weg of eet het op. Heb wel altijd een kleine koekjes voor visite maar daar kan ik zelf goed afblijven.. Momenteel ligt er al weken een pak gevulde koeken in de kast die nog steeds dicht is. Vind het erg knap van mezelf! Moppie.. mooie 3d foto zeg! I.d. lekker bol koppie. ****** Hier het eten op, Esmee ligt er gewassen en gestreken in, de was is allemaal gevouwen en ligt weer in de kasten, de vloer nog even gedweild en nu rust. Drukke dag gehad. Morgenvroeg ga ik met mijn mams en Esmee naar intratuin toe.. Morgen middag werken, we hebben s'avonds een fotoshoot voor de clienten.. iemand hier van het forum verzocht dat. Erg leuk want ik heb alles geregeld. Ben erg benieuwd. Vanavond nog even de rest van de cadeautjes voor Esmee inpakken. Nu even relaxen!